אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה 3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
מה לעשות כשהעובד שלך לא מבצע את המשימות שלו?

כאשר מנהלים נתקלים במצב שבו עובד אינו מבצע את המשימות שלו, קיימות שלוש גישות ניהוליות להתמודדות עם הבעיה. אליעד כהן מתאר אותן בפירוט, תוך הסבר ברור ועם דוגמאות המדגימות את ההבדלים בין הגישות ואת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

מהי הגישה הראשונה והכי פשוטה לטיפול בעובד שלא מבצע את המשימות?

הגישה הראשונה, שלפי אליעד כהן היא גם הפשוטה והקלה ביותר, היא פשוט לעשות את המשימה במקומו של העובד. לדוגמה, אם ביקשת מעובד שלך להתקשר ללקוח, אך הוא לא התקשר, הפתרון הפשוט ביותר עבורך הוא להתקשר בעצמך או להעביר את המשימה לעובד אחר. היתרון של גישה זו הוא הפשטות והמהירות שלה: המשימה מבוצעת מידית וללא עימותים. עם זאת, החיסרון המרכזי בגישה זו הוא שהיא אינה פותרת את הבעיה לטווח ארוך, העובד מתרגל לכך שאחרים מבצעים את המשימות שלו, ולכן לא לומד ולא משתפר. בטווח הארוך, פתרון זה מתגלה כיקר ולא משתלם, מכיוון שהוא יוצר תלות תמידית בביצוע משימות במקום העובד.

מהי הגישה השנייה והמורכבת יותר להתמודדות עם עובד לא ממושמע?

הגישה השנייה, שהיא מורכבת וקשה יותר לביצוע מהראשונה, כוללת את מתן ההוראה לעובד תוך כדי פיקוח ישיר עליו. במקרה הזה, אתה כמנהל צריך לפנות לעובד בצורה מפורשת ולהגיד לו מה בדיוק עליו לעשות. לאחר מכן, עליך לעקוב אחר הביצוע, להתווכח איתו אם צריך, לבדוק מדוע הוא לא ביצע את המשימה, ולהתמודד עם התירוצים והסיבות שהוא מעלה. לדוגמה, כשעובד מסרב לבצע שיחה טלפונית, תצטרך לדרוש ממנו במפורש שיבצע אותה, ואז לבדוק האם הוא אכן ביצע אותה או לא. היתרון הוא שהמשימה אכן תתבצע על ידי העובד עצמו, אך החיסרון הוא שגישה זו דורשת זמן, אנרגיה, והרבה מאמץ נפשי. היא גם מייצרת מערכת יחסים מסובכת של פיקוח ומעקב מתמיד, ולכן גם היא אינה אידיאלית.

מהי הגישה השלישית והיעילה ביותר לטיפול בעובד שלא מבצע את תפקידו?

הגישה השלישית, שלדעת אליעד כהן היא הקשה ביותר אך גם היעילה והמשתלמת ביותר לטווח ארוך, היא להשקיע בבניית היכולות, הידע, והמוטיבציה של העובד, כך שהוא עצמו יבחר לבצע את המשימה. במקום לבצע את המשימה בעצמך או לנדנד לעובד שיבצע אותה, יש לפעול כך שהעובד יבין וירצה לבצע את המשימות בעצמו. גישה זו כוללת ניתוח מעמיק של הסיבות לכך שהעובד אינו מבצע את המשימה:
  • האם העובד לא הבין את ההנחיה בבירור?
  • האם הוא חסר ידע או יכולת לבצע את המשימה?
  • האם הוא לא רוצה לבצע את המשימה כי היא לא מהנה או לא מעניינת אותו?
  • האם חסרה לו מוטיבציה?
  • האם הוא אינו רואה ערך בביצוע המשימה?
בגישה זו, אליעד כהן מדגיש את החשיבות של השקעה בהון האנושי בארגון. בניית היכולת של העובד לעשות את המשימה בעצמו היא הדרך האפקטיבית ביותר בטווח הארוך. כשהעובדים חכמים יותר, בעלי ידע, יכולות ומוטיבציה, הם יעשו את המשימות שלהם ביוזמתם ובצורה איכותית, מה שיביא לארגון תוצאות טובות הרבה יותר.

לדוגמה, אם העובד מסרב לבצע שיחה טלפונית, במקום רק לתת לו הוראה או לעשות זאת במקומו, עליך לברר איתו לעומק מדוע הוא מתקשה לבצע זאת. לאחר מכן, לפעול להקניית ידע או לשפר את המוטיבציה שלו, כך שבסופו של דבר הוא ירצה ויהיה מסוגל לבצע את המשימה בכוחות עצמו. למרות שהשיטה הזאת דורשת השקעה רבה יותר של זמן ומאמץ ראשוני, היא מייצרת תועלת משמעותית לארגון בטווח הארוך, ומביאה לכך שהעובדים יהיו עצמאים ויעילים יותר.

איזו גישה היא המשתלמת ביותר לטווח הארוך בניהול עובדים?

על פי אליעד כהן, הגישה השלישית, של פיתוח יכולות והעלאת מוטיבציה וידע של העובדים, היא אמנם הקשה ביותר, אך היא הגישה שמשתלמת הכי הרבה לארגון לאורך זמן. עובדים אשר מושקעים בהם בצורה נכונה הופכים ליעילים, חכמים ובעלי מוטיבציה גבוהה, וכך פוחת הצורך בהתערבות ישירה מצד המנהל.
איך לנהל עובדים? ללמד את העובד לחשוב, להשקיע בעובדים, להשקיע בהון האנושי, חשיבות ההון האנושי שבארגון, השקעה בעובדים, שיטות לניהול עובדים, גישות בניהול עובדים, לפטר עובד, להחליף את העובד, בעיות משמעת עובדים, עובד לא ממושמע
לקוחות להשקיע העלאת השקעה בהון אנושי שיטה צורך יתרונות חסרונות להתמודד יעוץ סיבות הנאה 3 גישות בניהול עובדים 3 דרכי התמודדות עם עובד איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימונים אנושיות ארגון גישות גישות בניהול גישות בניהול עובדים גישות ניהוליות דרכי התמודדות הון אנושי השקעה השקעה בהון אנושי השקעה בהון האנושי שבארגון השקעה בעובדים השקעה בעובדים בארגון השקעות התמודדות יועץ יעוץ יעוץ למנהלים כיצד לנהל עובדים לא עומד במשימות להתאמן להתמודד למנהלים לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים מבצע מבצעים מה לעשות עם עובד מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו מנהל מנהלים משימה משימות מתי לנהל את העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובד שלא מבצע את המשימות שלו עובד שלא עומד במשימות שלו עובדים עובדים בארגון
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים , איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב? אחת מהתכונות החשובות ביותר שמנהל חייב לפתח כדי להצליח בתפקידו היא היכולת להיות איש מכירות טוב. רבים חושבים שלהיות מנהל פירושו רק להנחות צוות עובדים, לקבוע יעדים ולהשיג מטרות עסקיות. בפועל, אליעד כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל טוב הוא בהכרח איש מכירות טוב - אפילו אם הוא עצמו אינו עוסק במכירה ישירה ללקוחות. מה זה אומר למכור לעובדים את התפקיד שלהם? כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה פנימי, שבו: המוצר שאותו יש למכור הוא התפקיד או המשימה שהעובד צריך לבצע. הלקוח הוא העובד עצמו. איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל. התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ומתוך תחושה שזה הדבר הנכון עבורם, ושהם עושים זאת למען עצמם ולא רק כי המנהל דרש זאת. איך להתמודד עם התנגדויות של
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
... לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון? איך אפשר לפטר עובד בלי לפטר אותו בפועל? אחת השאלות המרכזיות שאליעד מציג היא כיצד ניתן לפטר עובד או מנהל בכיר מבלי לבצע את התהליך באופן ישיר וגלוי. קיימים מצבים רבים שבהם הארגון מעוניין להיפטר מעובד מסוים, אבל לא יכול לעשות זאת מטעמים שונים כגון פוליטיקה פנימית, אילוצים משפטיים, פחד מתגובה חריפה של העובד, או בגלל שהעובד מוגדר כחיוני מדי לחברה. במצבים אלה אליעד מציע פתרון עקיף שמאפשר להוציא לפועל את הפיטורים מבלי לבצע אותם באופן רשמי וישיר. מהן הסיבות לכך שאי אפשר לפטר עובד מסוים באופן ישיר? אליעד מדגים מספר מצבים בהם ארגונים נתקלים בבעיה הזאת: ארגון שרוצה לפטר עובד, אבל העובד חיוני מדי מכדי לפטר אותו. ארגון שמעוניין לפטר עובד, אך חושש מתגובה שלילית של העובד שיכולה לפגוע בחברה. מנהל בכיר, מנכל או עובד חיוני שמאיים להתפטר, והארגון לא יכול להרשות לעצמו לאבד אותו. ארגון שרוצה לפטר עובד בעתיד הקרוב, אך אינו רוצה ליידע אותו מראש מחשש שייצור בלגן או יפגע בפעילות הארגון. איך ניתן לבצע פיטורים באופן עקיף? אליעד מסביר שהתהליך של פיטורים כולל שני מרכיבים עיקריים: מהות הפיטורים - העובד מפסיק לבצע את התפקיד וה
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
... עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק מה לעשות כשעובד שכיר רוצה להיות שותף בעסק? כאשר עובד שכיר מחליט שהוא רוצה להיכנס כשותף עסקי, יש כמה נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון. עובד שכיר עשוי להרגיש שהוא משקיע מאמץ רב, ובשל כך מגיע לו חלק מהרווחים. הוא עשוי לטעון שזה לא הוגן שבעלי העסק מרוויחים את רוב הכסף הגדול, ואילו הוא לא נהנה מכך באותה מידה. עובד כזה בעצם אומר: למה אני צריך לעבוד קשה מבלי לקבל אחוזים? אני רוצה שותפות עסקית אמיתית, מגיע לי יותר מתגמול פשוט של שכיר. דוגמה שאליעד כהן נותן היא: השכיר, המלפפון, מחליט להפוך לגנן, השכיר רוצה להפוך לעצמאי. אך כאן טמונה נקודה מרכזית: לפני שמסכימים להכניס עובד כשותף עסקי, יש לוודא שהוא מבין לעומק מה המשמעות של שותפות אמיתית. כיצד אפשר לתגמל עובד שרוצה להיות שותף, ללא הכנסת שותף לעסק? אליעד כהן מציע כשלב ראשוני, להציע תגמול עובד בהתאם לביצועיו והישגיו. למשל: אפשר לתת לו אחוזים מסוימים מהמכירות שהוא מביא. אפשר לתת לו תגמול או בונוס בהתאם להישגים, לרווחים או למחזור העסק. כך הוא ירגיש שהוא חלק ... זוהי דרך מקובלת ונפוצה שמאפשרת להכיר בהישגים של העובד ולהעניק לו תחושת סיפוק ושייכות. מה הבעיה המרכזית בשותפות עסקית עם עובד שכיר? ברוב המקרים, עובדים שמבקשים להיכנס כשותפים לא מבינים ששותפות בעסק אינה כוללת רק זכויות והכנסות, אלא גם חובות, התחייבויות וסיכונים. עובד שכיר שרוצה להפוך לשותף לעתים קרובות מעוניין ברווחים, אך לא מוכן לקחת חלק באחריות המלאה לניהול העסק. לדוגמה, עובד עשוי לומר: אני רוצה לקבל אחוזים מהרווחים כי אני עובד קשה ומגיע לי. אבל השאלה היא, האם הוא גם מוכן לקחת על עצמו את החובות, ההפסדים והקשיים הקשורים בניהול העסק? האם העובד באמת מוכן לשותפות מלאה עם זכויות וחובות? חשוב להבהיר לעובד המעוניין בשותפות עסקית, את כל ההיבטים של ניהול עסק: האם הוא מוכן להסתכן פיננסית יחד עם הבעלים? האם הוא מוכן לקחת חלק בהתחייבויות מול הבנקים והספקים, כולל סיכון של כספו הפרטי? האם הוא מוכן להתמודד עם מצבים בהם העסק נקלע לקשיים כלכליים, ולא רק ליהנות מהרווחים? רוב העובדים רוצים להיות שותפים בעיקר כשהעסק מצליח, אבל אינם מוכנים לקחת את הסיכון להפסיד או להתמודד עם בעיות פיננסיות וקשיים מנהליים. למה העובד לא תמיד רואה את כל התמונה כשמדובר בשותפות עסקית? אליעד מדגים את הנקודה הזו באופן ברור: לדוגמה, עובד מגיע אל בעל עסק מצליח שהשקיע שנים רבות של מאמצים ו
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים איך להתמודד עם חוסר תיאום בין עובדים בארגון? הרבה פעמים נוצרת בארגונים סיטואציה שבה שני עובדים או יותר נדרשים לשתף פעולה באופן קבוע. מצב כזה מתרחש כאשר עובד א צריך להעביר מידע או שירות לעובד ב, ועובד ב מצדו צריך לבצע פעולה על המידע שקיבל ולהחזיר תוצר בחזרה לעובד א. במצב כזה, עלולים להופיע שני סוגים מרכזיים של בעיות ארגוניות, שלכל אחת מהן אופי שונה לחלוטין: מדוע נוצר חוסר שיתוף פעולה בין עובדים בארגון? הבעיה הראשונה שיכולה להתעורר היא חוסר שיתוף פעולה בין העובדים. במצב כזה, העובדים אינם משתפים פעולה כמו שהארגון מצפה מהם, וזה עלול להתבטא בכך שעובד א שולח מידע לעובד ב, אך
אוכל לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים
אוכל לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים
... לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים האם אוכל בעבודה יכול לשפר את ביצועי העובדים? ארגונים רבים מחפשים דרכים לשפר את ביצועי העובדים, ואחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא דרך המזון שהם מספקים לעובדים במקום העבודה. ישנם ארגונים שנותנים לעובדים לבחור באופן חופשי מה לאכול ואף מזמינים עבורם את האוכל שהם מבקשים. לכאורה, זה נראה כדבר חיובי וטוב, ואכן גישה זו יכולה להעלות את שביעות הרצון הראשונית של העובדים ואף לשפר את ביצועיהם בטווח הקצר. אך האם זו הדרך האופטימלית להשגת תפוקה גבוהה יותר בטווח הארוך? מדוע אוכל זמין וחופשי לעובדים לא תמיד מומלץ? בחלק ממקומות העבודה, קיימת גישה של אספקת אוכל זמין באופן קבוע, כך שהעובדים יכולים בכל רגע לגשת למקרר ולקחת לעצמם משהו לאכול. נשמע טוב, אך למעשה מסתתרת כאן בעיה חשובה מאוד. רוב העובדים יעדיפו אוכל שנותן אנרגיה מיידית, כגון מאכלים מתוקים, חטיפים, משקאות ממותקים או אנרגטיים, וקפאין בכמות גדולה. מאכלים אלו אמנם מספקים לעובדים בוסט של אנרגיה רגעית, וגורמים לתחושת מרץ מיידית, אך יש להם חסרונות משמעותיים בטווח הארוך. מהן ההשפעות השליליות של אוכל לא בריא על העובדים? כאשר העובדים צורכים באופן קבוע מאכלים עתירי סוכר או מאכלים מעובדים שנותנים אנרגיה מהירה, הם חווים תנודות חדות ברמות הסוכר בגוף. תחילה הם מרגישים אנרגטיים וערניים, אך תוך זמן קצר מתרחשת ... עייפות וחוסר ריכוז. כתוצאה מכך, העובדים שוב יחפשו אוכל או שתייה מתוקה כדי להעלות שוב את רמת האנרגיה, וכך נוצר מעגל אינסופי של נפילות ועליות סוכר, אשר פוגעות ...
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים , טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית מהן הטעויות הנפוצות בניהול עובדים? הרבה מנהלים עושים את הטעות לחשוב שהם צריכים להבטיח שכל משימה שהעובדים שלהם מבצעים תהיה מושלמת, דבר שגורם להם להתערב ולהשקיע יותר זמן בעבודת העובדים, במקום להתמקד בניהול הארגון ובמשימות החשובות יותר. אליעד כהן מציין שזו טעות נפוצה מאוד, שכן לעיתים התמקדות במושלמות של כל משימה יכולה להוביל לניהול לא אפקטיבי ולבזבוז זמן. למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? הבעיה היא שבמקום להתרכז בתוצאה הכוללת של העסק, המנהל ממקד את תשומת הלב בפרטים הקטנים. הוא רוצה שהעובדים יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, אבל למעשה מה שחשוב יותר זה איך להשקיע את הזמן והמאמצים של העובד בצורה שתביא לתוצאה העסקית הטובה ביותר. לפעמים, כאשר הזמן והמשאבים המושקעים במימוש מושלמות המשימה גבוהים מאוד, אפשר להסתפק במימוש טוב פחות של המשימה ולפנות זמן לעשיית דברים אחרים שיביאו תועלת רבה יותר לארגון. איך מתמודדים עם הציפיות לשלמות? הצלחה של העסק לא תמיד תלויה בשאיפה לשלמות בכל משימה, אלא במיקוד משאבים בצורה חכמה. ישנם מקרים שבהם שיפור
לוחות זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני
לוחות זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני
... זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני איך להכין לוח זמנים בצורה נכונה? איך לנהל גאנט ולמנוע אבטלה סמויה? לוחות זמנים הם כלי חשוב בניהול פרויקטים, והם מאפשרים לכל המעורבים בפרויקט להבין את סדרי העבודה והתאריכים הקשורים למשימות. אחד הכלים המרכזיים להציג את לוחות הזמנים הוא תרשים גאנט, הממחיש את כל המשימות של פרויקט תוך ציון זמנים, תלות בין משימות ומשך זמן משוער לכל משימה. אך איך להכין את לוח הגאנט בצורה שתשקף את מציאות העבודה, כולל מניעת אבטלה סמויה? מהו תרשים גאנט? תרשים גאנט מציג את כל המשימות של פרויקט על ציר זמן. כל משימה מקבלת תאריך התחלה, תאריך סיום, ומשך זמן משוער. בנוסף, התרשים מציין את התלות בין המשימות, כלומר, אילו משימות צריך לבצע קודם ואילו תלויים בזמני המשימות הקודמות. באמצעות תרשים זה, ניתן לראות בצורה ברורה את התקדמות העבודה ואת הימים שבהם כל משימה צריכה להתבצע, ומאפשרת תכנון ובקרה על הפרויקט. איך להכין תרשים גאנט? הכנת תרשים גאנט דורשת מספר שלבים חשובים: 1. הגדרת המשימות המרכזיות - יש להגדיר את כל המשימות שצריכות להתבצע במסגרת הפרויקט. 2. קביעת הזמנים המתאימים לכל משימה - יש להעריך את הזמן הדרוש לביצוע כל משימה ולתכנן תאריכים בהתאם. 3. הבנת הקשרים בין המשימות - האם משימה מסוימת צריכה להסתיים לפני שהשנייה תתחיל? יש להגדיר את התלות בין המשימות כדי למנוע עיכובים. 4. הערכת משך הזמן - חשוב להעריך באופן מדויק את הזמן הדרוש לכל משימה, על מנת שהלוח יהיה מציאותי וניתן למעקב. מהו תפקידם של לוחות זמנים בתכנון פרויקטים? לוחות ... רק מאפשרים תכנון פרויקטים אלא גם מהווים כלי חשוב לבקרה על ביצוען של המשימות. עם זאת, לוחות זמנים לא תמיד משקפים את כל היבטי העבודה בפועל, כמו
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
... מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים איך למנוע שאננות אצל העובדים ולשמור על מוטיבציה גבוהה? הנושא של מניעת שאננות אצל עובדים הוא אחד מהאתגרים המרכזיים בניהול עובדים, במיוחד בסביבה שבה יש תחושה של חוסר לחץ או פיקוח צמוד. אליעד כהן מסביר כיצד ניהול משימות נכון יכול לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה ולעזור לעובדים להיות פעילים ויעילים. המפתח לכך הוא לא רק מתן משימות לטווח הקצר, אלא גם הצגת תחושת רציפות בעבודה, כדי למנוע תחושת מיצוי מיותרת. למה חשוב לתת לעובדים משימות לטווח ארוך? אחת השיטות החשובות למנוע שאננות היא לתת לעובדים תחושה שיש להם עבודה בלתי נגמרת, ושהם תמיד יכולים להתקדם אל משימות נוספות. אליעד מציין כי אם העובד יודע שמצפים ממנו להתמודד עם משימות גדולות לטווח ארוך, הוא לא ירגיש שהעבודה נגמרה לאחר שהוא מסיים את משימתו הנוכחית. כך הוא נשאר ערני ופעיל, מתוך הבנה שהעבודה לא תיעצר, והוא תמיד יכול לשאוף להגיע ליעדים נוספים. המשמעות היא שהוא מבין שיש לו תפקידים שדורשים ממנו עמידה ביעדים רבים מאוד בעתיד, וזה שומר אותו במצב של מוכנות לעבודה. מה הסכנה בהצגת רק משימות לטווח הקצר? כאשר מציגים לעובד רק את המשימות הקרובות שעליו לבצע, הוא עשוי להרגיש שאין הרבה
איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים, איך לגרום למישהו לא לפחד ממך?
איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים, איך לגרום למישהו לא לפחד ממך?
... חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים , איך לגרום למישהו לא לפחד ממך? איך להתמודד עם שאלות טיפשיות בלי להשתיק אנשים? בחיים לא כולם חכמים באותה מידה, ... עדיף לי לשתוק ולהימנע מביקורת שלילית. כך, באופן עקיף, תגובה שלילית אחת יכולה למנוע ממך לקבל בהמשך הערות חשובות ומועילות שיכלו לשפר את העבודה או את החיים שלך. מהי הדרך הנכונה להעיר הערות או להעביר ביקורת? הפתרון הוא לא להימנע מלהעיר הערות בכלל, אלא להעיר אותן בצורה ... פעולה איתך בעתיד. איך להעיר הערות בצורה נכונה איך לגרום לאנשים להרגיש בנוח איתך איך להתמודד עם שאלות טיפשיות איך להעביר ביקורת בלי לפגוע ניהול עובדים בלי ביקורת שלילית איך לגרום לעובדים לא לפחד ממך ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ... לא יכול להביא את התוצאות, לא בגללו אלא בגלל גורמים אחרים בארגון. והשאלה היא, איך להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי אחראי לכך שאין תוצאות? ואיך לדעת איפה לשים את האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול העובד. והתשובה היא שצריכים לעשות הפרדה בין השאלה למה אין תוצאות, לבין השאלה האם
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו?, איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, אימון אישי להצלחה, מאמן אישי לנוער בנושאי מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 14:45:57 - wesi1