אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה גישות ניהוליות ✔3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
מה לעשות כשהעובד שלך לא מבצע את המשימות שלו?

כאשר מנהלים נתקלים במצב שבו עובד אינו מבצע את המשימות שלו, קיימות שלוש גישות ניהוליות להתמודדות עם הבעיה. אליעד כהן מתאר אותן בפירוט, תוך הסבר ברור ועם דוגמאות המדגימות את ההבדלים בין הגישות ואת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

מהי הגישה הראשונה והכי פשוטה לטיפול בעובד שלא מבצע את המשימות?

הגישה הראשונה, שלפי אליעד כהן היא גם הפשוטה והקלה ביותר, היא פשוט לעשות את המשימה במקומו של העובד. לדוגמה, אם ביקשת מעובד שלך להתקשר ללקוח, אך הוא לא התקשר, הפתרון הפשוט ביותר עבורך הוא להתקשר בעצמך או להעביר את המשימה לעובד אחר. היתרון של גישה זו הוא הפשטות והמהירות שלה: המשימה מבוצעת מידית וללא עימותים. עם זאת, החיסרון המרכזי בגישה זו הוא שהיא אינה פותרת את הבעיה לטווח ארוך, העובד מתרגל לכך שאחרים מבצעים את המשימות שלו, ולכן לא לומד ולא משתפר. בטווח הארוך, פתרון זה מתגלה כיקר ולא משתלם, מכיוון שהוא יוצר תלות תמידית בביצוע משימות במקום העובד.

מהי הגישה השנייה והמורכבת יותר להתמודדות עם עובד לא ממושמע?

הגישה השנייה, שהיא מורכבת וקשה יותר לביצוע מהראשונה, כוללת את מתן ההוראה לעובד תוך כדי פיקוח ישיר עליו. במקרה הזה, אתה כמנהל צריך לפנות לעובד בצורה מפורשת ולהגיד לו מה בדיוק עליו לעשות. לאחר מכן, עליך לעקוב אחר הביצוע, להתווכח איתו אם צריך, לבדוק מדוע הוא לא ביצע את המשימה, ולהתמודד עם התירוצים והסיבות שהוא מעלה. לדוגמה, כשעובד מסרב לבצע שיחה טלפונית, תצטרך לדרוש ממנו במפורש שיבצע אותה, ואז לבדוק האם הוא אכן ביצע אותה או לא. היתרון הוא שהמשימה אכן תתבצע על ידי העובד עצמו, אך החיסרון הוא שגישה זו דורשת זמן, אנרגיה, והרבה מאמץ נפשי. היא גם מייצרת מערכת יחסים מסובכת של פיקוח ומעקב מתמיד, ולכן גם היא אינה אידיאלית.

מהי הגישה השלישית והיעילה ביותר לטיפול בעובד שלא מבצע את תפקידו?

הגישה השלישית, שלדעת אליעד כהן היא הקשה ביותר אך גם היעילה והמשתלמת ביותר לטווח ארוך, היא להשקיע בבניית היכולות, הידע, והמוטיבציה של העובד, כך שהוא עצמו יבחר לבצע את המשימה. במקום לבצע את המשימה בעצמך או לנדנד לעובד שיבצע אותה, יש לפעול כך שהעובד יבין וירצה לבצע את המשימות בעצמו. גישה זו כוללת ניתוח מעמיק של הסיבות לכך שהעובד אינו מבצע את המשימה:
  • האם העובד לא הבין את ההנחיה בבירור?
  • האם הוא חסר ידע או יכולת לבצע את המשימה?
  • האם הוא לא רוצה לבצע את המשימה כי היא לא מהנה או לא מעניינת אותו?
  • האם חסרה לו מוטיבציה?
  • האם הוא אינו רואה ערך בביצוע המשימה?
בגישה זו, אליעד כהן מדגיש את החשיבות של השקעה בהון האנושי בארגון. בניית היכולת של העובד לעשות את המשימה בעצמו היא הדרך האפקטיבית ביותר בטווח הארוך. כשהעובדים חכמים יותר, בעלי ידע, יכולות ומוטיבציה, הם יעשו את המשימות שלהם ביוזמתם ובצורה איכותית, מה שיביא לארגון תוצאות טובות הרבה יותר.

לדוגמה, אם העובד מסרב לבצע שיחה טלפונית, במקום רק לתת לו הוראה או לעשות זאת במקומו, עליך לברר איתו לעומק מדוע הוא מתקשה לבצע זאת. לאחר מכן, לפעול להקניית ידע או לשפר את המוטיבציה שלו, כך שבסופו של דבר הוא ירצה ויהיה מסוגל לבצע את המשימה בכוחות עצמו. למרות שהשיטה הזאת דורשת השקעה רבה יותר של זמן ומאמץ ראשוני, היא מייצרת תועלת משמעותית לארגון בטווח הארוך, ומביאה לכך שהעובדים יהיו עצמאים ויעילים יותר.

איזו גישה היא המשתלמת ביותר לטווח הארוך בניהול עובדים?

על פי אליעד כהן, הגישה השלישית, של פיתוח יכולות והעלאת מוטיבציה וידע של העובדים, היא אמנם הקשה ביותר, אך היא הגישה שמשתלמת הכי הרבה לארגון לאורך זמן. עובדים אשר מושקעים בהם בצורה נכונה הופכים ליעילים, חכמים ובעלי מוטיבציה גבוהה, וכך פוחת הצורך בהתערבות ישירה מצד המנהל.
איך לנהל עובדים? ללמד את העובד לחשוב, להשקיע בעובדים, להשקיע בהון האנושי, חשיבות ההון האנושי שבארגון, השקעה בעובדים, שיטות לניהול עובדים, גישות בניהול עובדים, לפטר עובד, להחליף את העובד, בעיות משמעת עובדים, עובד לא ממושמע
הקשה ביותר יתרונות או חסרונות דרכי התמודדות איך לבנות משמעת ניהול עובדים השקעה בהון אנושי יעוץ לקוחות הפשוט ביותר השקעה בהון האנושי שבארגון 3 גישות בניהול עובדים 3 דרכי התמודדות עם עובד איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימונים אנושיות ארגון בארגון גישות גישות בניהול גישות בניהול עובדים גישות ניהוליות דרכי התמודדות הון אנושי השקעה השקעה בהון אנושי השקעה בהון האנושי שבארגון השקעה בעובדים השקעה בעובדים בארגון השקעות התמודדות יועץ יעוץ יעוץ למנהלים כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לא עומד במשימות להתאמן להתמודד למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים מבצע מבצעים מה לעשות מה לעשות עם עובד מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו מנהל מנהלים משימה משימות ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובד שלא מבצע את המשימות שלו עובד שלא עומד במשימות שלו עובדים עובדים בארגון
האם לבחור בביבי נתניהו? האם להצביע לביבי נתניהו? האם ביבי נתניהו הוא מנהל טוב או מנהל כושל? ההבטחות של ביבי נתניהו, הבטחות של פוליטיקאים, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? האם לפטר או לא?
האם לבחור בביבי נתניהו? האם להצביע לביבי נתניהו? האם ביבי נתניהו הוא מנהל טוב או מנהל כושל? ההבטחות של ביבי נתניהו, הבטחות של פוליטיקאים, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? האם לפטר או לא?
... ביבי נתניהו הוא מנהל טוב או מנהל כושל? ההבטחות של ביבי נתניהו, הבטחות של פוליטיקאים, גישות ניהוליות , אחריות ניהולית, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? האם לפטר או לא? האם כדאי להצביע לבנימין נתניהו? האם ... במערכת הבחירות ובתפקודו של נתניהו כראש ממשלה, כשהמרצה מציע להסתכל על ניהול ארגונים, גישות ניהוליות, וההבטחות שניתנו לציבור. ההתחלה היא בבחינה של תפקודו של נתניהו כמנהל - האם הוא באמת מנהל טוב או כושל. ... המוצלחים בעולם, לקיחת אחריות אישית, לקיחת אחריות על התוצאה, לקחת אחריות על המאמץ, גישות ניהוליות, כישלון של עובד, כישלון חוזר, אחריות של מנהל, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, ניהול כושל, מנהל כושל, אחריות ...
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
... בכל פעם מחדש, לפי רמת הוודאות שלך כמנהל, ולא להישען באופן עיוור על גישות ניהוליות כלליות או עצות גנריות. האם כדאי ללמוד שיטות ניהול מספרים ומדריכים? אליעד כהן מתייחס לספרים ולמדריכים שעוסקים בניהול עסקים ואומר שרוב העצות בהם עשויות להיות בעייתיות. הוא ...
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
... התייעלות ארגונית הסמכות וניהול אצלת סמכויות למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? למה לא לרצות שלמות בארגון? לעשות משימות בצורה מושלמת, גישות ניהוליות, לעשות את הטוב ביותר, לעשות את הדברים בצורה הכי טובה, לעשות את הדברים הכי טובים, תפקידו של המנהל בארגון, טעויות בניהול עובדים, טעות ניהולית, האם לסמוך על העובד? מתי לא ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון. איך לגרום לעובד להרגיש שהוא לא יכול לסרב להצעה? אליעד כהן ממליץ להתמקד במהות ולא בהיסטוריה - לא להגיד לעובד שהקודם עזב ולכן הוא חייב לבצע את תפקידו, כי אז העובד ירגיש מנוצל. במקום זאת, יש להדגיש את האחריות והחשיבות של המחלקה, ואת העובדה שהעבודה הנוספת היא חלק אינטגרלי מהתפקיד שלו. אליעד מדגיש שחשוב להציג את המהלך בצורה חיובית, כחלק משדרוג אישי ומקצועי של העובד. מה השלבים לשכנוע יעיל של עובד בעבודה? השכנוע מתבצע בכמה שלבים עיקריים: זיהוי רצונותיו של העובד (מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה). לברר מדוע הוא עלול להתנגד לתפקיד החדש או לתוספת האחריות. להסביר לו בבירור כיצד ביצוע התפקיד יאפשר לו להשיג את מה שהוא רוצה ולהימנע ממה שהוא חושש ממנו. לדוגמה, אם העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. מנגד, אם הוא חושש מפיטורים או מאווירה שלילית, יש להבהיר שאם יסרב, מעמדו או הביטחון שלו בעבודה עלולים להיפגע. כיצד לזהות מה
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
... בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2 איך לקבל החלטות נכונות במצבי לחץ? קבלת החלטות במצבי לחץ וניהול עובדים היא אתגר מוכר ונפוץ. כדי לקבל החלטות טובות במצבי לחץ, עליך להבין תחילה מה בדיוק מחויב לך, מהי המטרה המדויקת שאתה רוצה להשיג ומה לא מחויב לך. לדוגמה, כשמדובר בעובדים, המטרה הבסיסית שלך כמנהל היא שהעובדים יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר. כל דבר מעבר לכך - כמו מי אמר למי, מי נפגע ממי, מי לקח סמכויות שאינן שלו - כל אלו נחשבים דברים פחות חשובים אם הם לא מפריעים להשגת המטרה המרכזית. למה נוצרים קונפליקטים בעבודה וכיצד ניתן לפתור אותם? קונפליקטים בין עובדים נוצרים בעיקר כאשר כל עובד מחזיק בדעות או בתפיסות שונות לגבי מה שמחויב לו, או מה בסמכותו ומה לא. לדוגמה, עובד אחד אומר: זה בסמכות שלי, למה הוא מתערב לי? ועובד אחר יכול להרגיש שהוא נפגע באופן אישי בגלל אמירה כלשהי ומחליט להפסיק לשתף פעולה. במצבים אלו, הפתרון הוא תמיד להחזיר את העובדים אל המטרה המרכזית של הארגון או הצוות, כלומר, לעורר בהם מודעות למטרה המשותפת, ולהדגיש מהי המשימה האמיתית החשובה שיש לבצע. כאשר עובד טוען שפגעו בו, או שהאחר מתערב בעניינים לא שלו, הפתרון הוא לגרום לו להבין שבעצם המטרה הסופית שלו היא לבצע את העבודה בצורה הכי טובה, ושההצלחה של המשימה הכוללת חשובה יותר מהעניינים האישיים או מריבים פנימיים. זה נכון גם ברמה האישית וגם ברמה הכללית של הארגון. כיצד להגביר את המוטיבציה של העובדים בצורה אפקטיבית? על מנת להגביר את המוטיבציה של העובדים, עליך כמנהל להבין בדיוק מה משפיע על הרצון של כל עובד לבצע את העבודה. המוטיבציה תלויה בכמה העובד מאמין שהמאמץ שהוא משקיע בעבודה ישתלם לו, לעומת הנזק או ההפסד שהוא מרגיש שעלול להיגרם לו. לדוגמה, אם עובד מסוים משקיע בעבודה רק 80 אחוז, זה אומר שהוא חושב שב - 20 אחוז לא כדאי לו להתאמץ. האתגר שלך הוא לשנות את התפיסה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: גישות ניהוליות, איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: גישות ניהוליות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, פסיכותרפיה הוליסטית, מאמן אישי לאורח חיים בריא בנושאי גישות ניהוליות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 19:24:24 - wesi1