אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
למה חשוב להשקיע בעובדים שלך ולא לחסוך עליהם כסף?

הרבה עסקים רוצים להרוויח כמה שיותר כסף, ולכן מנסים באופן טבעי להוציא כמה שפחות כסף ולהגדיל את הרווחים. למרות שזה נשמע הגיוני, הדבר החשוב ביותר להבין הוא שדווקא השקעה בעובדים שלך - גם בצורה ישירה וגם בצורה עקיפה - היא זו שמביאה לעסק שלך את התוצאות הטובות ביותר בטווח הארוך. לכן, אסור בשום אופן לחסוך על העובדים, כי בסופו של דבר החיסכון הזה יחזור אליך בצורה שלילית.

איך להשקיע בעובדים באופן ישיר?

כאשר מדובר על השקעה ישירה בעובדים, הכוונה היא לתגמול כספי או חומרי ברור ומיידי שהעובד מקבל בתמורה לעבודתו:
  • לתת לעובדים משכורת גבוהה יותר מהמקובל בשוק או מה שהם מצפים לה.
  • לתת בונוסים משמעותיים על ביצועים טובים, מעבר למה שהובטח או סוכם איתם מראש.
  • לתת תגמולים מיוחדים, הפתעות או הטבות נוספות מעבר לבונוסים או לתנאים המינימליים שנדרשים בחוק או בהסכם העבודה שלהם.
כל סוג של תגמול כספי או חומרי נוסף שייתן לעובד הרגשה של הערכה, יביא לשיפור ניכר בתפוקת העובד ובהשקעה שלו בעסק שלך.

למה חשוב להשקיע בעובדים גם בצורה עקיפה?

השקעה עקיפה בעובדים מתייחסת ליצירת סביבת עבודה מהנה, נוחה ונעימה - כזו שגורמת לעובדים להרגיש שכיף להם להגיע אליה ולעבוד בה. כאשר העובד נהנה בעבודה, הוא מרגיש שהוא לא סתם "עוד עובד", אלא שהעסק מתייחס אליו כאל אדם שמגיע לו טוב. לעומת זאת, אם אתה לא משקיע בסביבת העבודה, העובד מרגיש שאתה מתייחס אליו רק בתור "עובד", ובתגובה לכך הוא ינסה לעשות את המינימום הנדרש.

הסיבה שההשקעה הזאת משתלמת לך כבעל עסק היא פשוטה - כל שקל שאתה משקיע ביצירת סביבת עבודה נעימה ומהנה, חוזר אליך פי כמה וכמה בתפוקה של העובדים. כשהעובדים מרגישים שאתה דואג להם ומתייחס אליהם כאל אנשים בעלי ערך ולא רק כאל עובדים, הם מגיבים בצורה דומה, ומשקיעים הרבה יותר מרצונם הטוב. העובדים מפסיקים להתייחס אליך כאל "בוס", ומתחילים להתייחס אליך כאל מישהו שהם רוצים באמת לעזור לו להצליח.

כיצד להשקיע בסביבת עבודה ולגרום לעובדים ליהנות?

ההשקעה העקיפה מתבטאת באופנים הבאים:
  • יצירת משרד או סביבת עבודה שמעוצבת בצורה נעימה, עם ריהוט נוח ומודרני.
  • יצירת פינות מנוחה ומשחקים בעבודה שגורמות לעובדים להרגיש שהם בהפסקה או בחופש גם כשהם בעבודה.
  • להכניס לעסק שלך הטבות מיוחדות כמו חדר כושר, מסאז', קפיטריה איכותית, משחקי וידאו, חדרי פנאי, ועוד פעילויות מהנות.
  • לדאוג שכל מה שיש לעובד בחופשה, יהיה גם בתוך סביבת העבודה - כך העובד ירגיש שהוא נמצא בחופשה מתמשכת ויהיה לו פחות צורך לקחת ימי חופש.
חברות גדולות ומצליחות בעולם כבר הבינו את החשיבות של סביבת עבודה מהנה. הן יוצרות עבור העובדים סביבה שבה העובד מקבל את כל מה שהוא יכול לדמיין, החל ממסעדות ועד חדרי משחקים, מכוני כושר, ומתחמי ספא. הרעיון הוא לגרום לעובד להרגיש שהוא נמצא בחופש, בזמן שהוא בפועל עובד ותורם לארגון. כך העובדים נשארים יותר זמן בעבודה, עובדים יותר טוב, ופרודוקטיביים יותר.

האם השקעה בעובדים סותרת דרישות גבוהות מהם?

חשוב מאוד להבין שאין סתירה בין תגמול גבוה, סביבה מהנה, ודרישות גבוהות מהעובדים. ההפך הוא הנכון. אתה יכול ואף חייב להיות ברור, מדויק, ואף קשוח כשצריך:
  • לדרוש מעובדים להעלות את רמת הביצועים שלהם.
  • לא להסס להוציא מהעסק עובדים שלא עומדים בציפיות או לא מתאימים.
  • להיות ברור ולדרוש תוצאות ברורות ומדויקות.
כל זה לא סותר בכלל את העובדה שאתה משקיע בהם ודואג להם. העובדים שמעריכים אותך ואת סביבת העבודה שהשקעת בהם, מבינים שגם עליהם להשקיע ולתת תוצאות טובות לעסק בתמורה.

למה לא כדאי להתקמצן על העובדים?

אם תנסה לחסוך על העובדים שלך כסף או משאבים, העובדים ירגישו שאתה מתייחס אליהם כמו לעובדים פשוטים ולא כמו אנשים בעלי ערך. התגובה הטבעית של העובד במצב כזה היא להשקיע פחות, ולנסות לעשות כמה שפחות עבודה. מצד שני, אם העובדים מרגישים טוב ונהנים בסביבת העבודה, הם כמעט לא ירגישו שהם עובדים אלא שהם נמצאים במקום שכיף להם בו - וכך ירצו באופן טבעי לעבוד יותר, ולתת את המקסימום.

סיכום הרעיון המרכזי

הדרך הטובה ביותר לנהל את העסק ולהרוויח יותר בטווח הארוך היא לא להתקמצן על העובדים שלך. ככל שתשקיע בהם יותר, כך התוצאות שתקבל מהם יהיו גבוהות הרבה יותר. סביבת עבודה טובה, תגמול ישיר ודרישות גבוהות מהעובדים - הן הנוסחה המנצחת לעסק מצליח ומרוויח.
השקעה בעובדים - הדרך להצלחה עסקית

שלום חברים

מה שחשוב לדעת זה שיש הרבה עסקים שמנסים להרוויח כמה שיותר כסף - וזה כמובן הגיוני. הם גם מנסים להוציא כמה שפחות כסף כדי להגדיל את הרווחים - וזה גם הגיוני. אבל מה שבאמת חשוב להבין זה שעדיף לא לחסוך כסף על העובדים שלך.

השקעה בעובדים - ישירה ועקיפה

מה הכוונה? להשקיע בעובדים שלך כמה שיותר, גם באופן ישיר וגם באופן עקיף.

באופן ישיר -
  • להגדיל את השכר שלהם.
  • לתת להם בונוסים.
  • לתגמל אותם אפילו מעבר למה שמגיע להם.
באופן עקיף -
  • ליצור סביבת עבודה כיפית.
  • לספק מקום שנעים לעבוד בו.
  • להשקיע באווירה ובנוחות של העובדים.
  • לגרום לעובדים להרגיש שטוב להם בעבודה.
החזר ההשקעה - איך זה עובד?

בדרך כלל, כל שקל שאתה משקיע בעובדים שלך כדי להפוך את סביבת העבודה לטובה יותר - מחזיר לך כמה וכמה שקלים בחזרה. למה? כי כשהעובד מרגיש שאתה מתייחס אליו כמו לבן אדם ולא כמו לעובד בלבד, הוא גם מתייחס אליך כמו לבן אדם ולא כמו לבוס שהוא מנסה לעשות את המינימום עבורו.

כשעובד מרגיש שטוב לו, הוא משקיע יותר בעבודה, הוא מחויב יותר למקום העבודה, הוא נותן מעצמו יותר, והעסק שלך רק מרוויח מזה. מצד שני, אם אתה חוסך על העובדים, הם מבינים שאתה מתייחס אליהם כמו "עוד עובד" בלבד - ואז הם יתייחסו אליך כמו למעסיק, כלומר, יעשו רק את המינימום הנדרש.

איזון בין תגמול לדרישות

חשוב לציין - להשקיע בעובדים זה לא אומר להיות "רך" בניהול. לצד התגמול, חשוב גם להציב דרישות ברורות:
  • לדעת להעיף את מי שלא מתאים.
  • להיות קשוח כשצריך.
  • לנהל בצורה מדויקת.
  • לדרוש העלאת רף ביצועים.
החברות הגדולות כבר עושות את זה

החברות הגדולות בעולם מבינות את זה היטב. הן משקיעות מיליונים כדי להפוך את מקום העבודה למקום שכיף להיות בו. בחברות מובילות תמצא חדרי כושר, מסאז'ים, משחקים, מסעדות וכל מה שהעובד יכול לרצות. למה? כי הן יודעות שאם העובד מרגיש שהוא נמצא בחופשה גם כשהוא בעבודה - הוא יהיה הרבה יותר פרודוקטיבי.

לסיכום - לא להתקמצן על העובדים

אם אתה חוסך על העובדים שלך - זה יחזור אליך כבומרנג. הם ירגישו שהם עובדים במקום שלא מעריך אותם, וזה ישפיע ישירות על המוטיבציה שלהם. לעומת זאת, אם תדאג לכך שהם ייהנו בסביבת העבודה שלהם - הם ישקיעו יותר, ירגישו מחויבים יותר ויעבדו טוב יותר.

רוצים לדעת עוד? חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il על מוטיבציה לעובדים, איך לתגמל עובדים ועוד נושאים שיעזרו לכם לשפר את העסק שלכם. בהצלחה!
עבודה הערכה קמצנות בצורה שלילית השיטה של אליעד יכול לרצות הדרך של אליעד כהן יכולת גמול השקעה בעובדים ההפך איך לגרום איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה איך לגרום לעובדים לעבוד איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ארגון בעבודה גמול הנאה השקעה השקעה בעובדים השקעות יועץ יעוץ יעוץ ארגוני לגרום לגרום לעובד לגרום לעובדים לגרום לעובדים ליהנות בעבודה לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב לגרום לעובדים לרצות לעבוד להשקיע להשקיע בסביבת העבודה של העובדים ליהנות ליהנות בעבודה לנהל לנהל ארגון לנהל ארגונים לעבוד לעבוד יותר לעבוד יותר טוב לרצות לרצות לעבוד לשכנע עובד לשכנע עובדים לתגמל מוטיבציה מוטיבציה לעובדים מנהל ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים סביבת עבודה עבודה עבודה של עובדים עובד עובדים רווחת העובדים רצון תגמול תגמול עובדים
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: האם חשוב לתת דוגמה אישית לעובדים. במובן של שעליך כמנהל להתנהג כפי שהיית מצפה מהעובדים שלך להתנהג? תשובה: כעיקרון לא. חשוב לך שהעובד שלך יעבוד טוב. לפעמים הדרך לכך היא באמצעות נתינת דוגמה אישית. לדוגמה, אתה כמנהל תגיע לעבודה בזמן, כדי לתת דוגמה אישית לעובדים שלך, להגיע לעבודה בזמן. אבל מצד האמת, יש מצבים שאין בזה צורך. ויש מצבים שדווקא יש צורך הפוך. דהיינו, שאתה רוצה לשדר לעובדים שלך, שאתה המנהל בעסק שלך ושאתה דווקא בא יותר מאוחר, כדי שהם יבינו שאתה המנהל, ושאז ממילא דווקא יקשיבו לך עוד יותר כמנהל ולא כפועל. זא מצד אחד כשאתה כמנהל לדוגמה מאחר לעבודה, מצד אחד אתה לא רוצה שהעובדים שלך יחשבו שאתה מזלזל בעבודה, כי אז זה יגרום להם גם לזלזל בעבודה. מצד שני אתה כן רוצה שהם יחשבו שאתה לא סתם עוד עובד כמותם, אלא אתה המנהל שלהם. וזה שאתה מאחר ל
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
... מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות האם הצבת יעדי מכירות היא דרך טובה להגברת מוטיבציה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מתייחס אליו הוא האם הצבת יעדי מכירות מספריים היא הדרך האידיאלית להגדיל את התוצאות במכירות ולהגביר את המוטיבציה האישית והארגונית. הסוגיה מוצגת משני כיוונים שונים ובצורה מפורטת, כולל כל ההסברים והדוגמאות שנתן אליעד כהן בהרצאה. מהן הסיבות בעד ונגד הצבת יעדי מכירות? מצד אחד, ... סכום X, יכולה למקד את תשומת הלב של האדם ולהגביר את המוטיבציה שלו, מכיוון שיש לו מטרה ברורה להשיג. מצד שני, קיימת בעיה עם שיטה זו, מכיוון שאם האדם לא מצליח להגיע ליעד שהציב, הוא עלול להרגיש תסכול, אכזבה, וירידה במוטיבציה הכללית. לדוגמה, אם אדם קובע יעד למכור בסכום מסוים ולא מגיע לכך, הוא עשוי לחוש כישלון ולהתייאש באמצע היום. לעומת זאת, אם היעד שהציב נמוך מדי, הוא ... או בסכומי מכירות ספציפיים, האדם מתמקד במאמץ שהוא מוכן להשקיע באותו יום. לדוגמה, במקום לקבוע היום אמכור 100 יחידות, האדם יכול להחליט היום אני אתאמץ עד שאני ארגיש מותש לגמרי, או אתאמץ עד שלא אוכל לדבר יותר עם ... להציב יעדים מספריים של מכירות: כאשר האדם מרגיש חוסר מוטיבציה או במצב רוח ירוד בבוקר, והיעד המספרי משמש כאמצעי להכניס אותו לתהליך המאמץ. כשהיעד המספרי משמש ככלי משחקי לעורר את סקרנות האדם לבדוק האם אצליח ... האם יש הבדל בין הצבת יעדים אישיים לבין הצבת יעדים לעובדים? כן. אליעד כהן מדגיש שהצבת יעדים מספריים היא רלוונטית בעיקר כשמדובר בניהול עובדים, מכיוון שלמנהל אין דרך ישירה למדוד את המאמץ הפנימי של העובד. לכן, הוא חייב לקבוע יעד חיצוני ברור, כמו מספר מכירות, כדי למדוד ביצועים. לעומת זאת, האדם מול עצמו לא צריך את המדידה החיצונית ויכול להעריך ישירות את מידת המאמץ שלו. לדוגמה, מנהל עשוי להציב לעובד יעד ברור של למכור 50 מוצרים, כדי שיוכל להעריך את התפוקה של העובד. אולם האדם כלפי עצמו יכול פשוט להחליט אני מתאמץ היום ככל יכולתי ללא תלות במספרים. איך הגישה של אליעד כהן להצבת יעדים רלוונטית לאימון גופני? ... בלבד, אך הם אינם המטרה הסופית. התמודדות עם הצבת מטרות מוטיבציה פנימית מול חיצונית ניהול זמן והתייעלות שיטות להגדלת מכירות איך להגדיל מאמץ ולהגיע לתוצאות הצבת יעדי מכירות - האם זה טוב או לא? יש שני צדדים להצבת יעדי מכירות - מצד אחד, זה יכול להיות מועיל כי זה מפקס את האדם ומגביר את המוטיבציה שלו. מצד שני, זה עלול להיות בעייתי כי אם הוא לא משיג את היעד, הוא עלול להתאכזב ולהתייאש. השאלה המרכזית היא האם הצבת יעדים היא האידיאלית, כלומר, ... פוטנציאליים. הצבת יעד מספרי מתאימה יותר כאשר מדובר בעובדים, כי המעסיק לא יכול לפקח על המאמץ שלהם ולכן נותן להם מספר כדי לבדוק את התפוקה שלהם. אבל מול עצמך, עדיף להציב יעד של מאמץ - אני רוצה להתאמץ ... או להתאים את עצמך לתוכנית אימונים מסוימת, אז הגיוני לעבוד עם מספרים. המסקנה - איך נכון להציב יעד? אם המטרה היא למכור כמה שיותר, עדיף פשוט להחליט אני רוצה היום למכור כמה שיותר ולהתאמץ בהתאם. המספרים עצמם ... - המאמץ הוא היעד האמיתי. אם יש צורך במספרים כדי לעורר מוטיבציה או כחלק ממשחק מנטלי, זה בסדר, אבל עדיף להתרכז בשאלה כמה אני מוכן להתאמץ? ולא בשאלה כמה אני אמור למכור?. התמודדות עם הצבת מטרות מוטיבציה פנימית מול חיצונית ניהול זמן והתייעלות שיטות להגדלת מכירות איך להגדיל מאמץ ולהגיע לתוצאות ועכשיו הנושא של הצבת יעדים של מכירות הצבת יעדי מכירות, בן אדם נגיד שאומר היום אני ... הכי טוב, זאת אומרת בן אדם נגיד שרוצה להעלות לעצמו את המוטיבציה הוא אומר לעצמו היום נגיד אני מציב לעצמי רף למכור אלף דולר נגיד. ש: אם הוא מצליח זה עולה לו חבל על הזמן. אליעד: השאלה אבל האם זה האידיאל האם לקבוע ... יעד של מכירות זה טוב אם אתה רוצה להציב יעד של מכירות לעובד שלך שאתה לא יודע כמה הוא יכול להתאמץ אז אתה מציב לו איזה יעד כדי לראות מה הוא יכול ומה הוא לא יכול אבל מול עצמך כבן אדם עדיף לך לא להציב יעד של ... אבל אז בעצם היעד של המכירות הוא בעצם דרכו גרמת לעצמך לרצות להתאמץ יותר. ש: כן זה רק מעצים כן הפוקוס הוא במאמץ אבל אני משחק עם זה משהו חדש כזה. אליעד: אתה אומר בוא נציב יעד כדי שהיעד ייתן לי את ה
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך? הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת. למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות? אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: אל תקשיב לו, אל תקשיב לו. ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות איך להעלות מוטיבציה ולהגדיר מדדי הצלחה? בכדי להבין כיצד להעלות מוטיבציה, אליעד כהן מסביר שגורם מרכזי להצלחת תהליך זה הוא היכולת לזהות את ההתקדמות. אם לאדם יש אינדיקציה ברורה להראות שהוא מתקדם בדרך למטרה שלו, הדבר יגביר את המוטיבציה להמשיך. כאשר אדם לא יודע אם הוא מתקדם, הוא עשוי להרגיש כאילו הוא לא עושה שום דבר, גם אם בפועל יש התקדמות. חשוב מאוד להבין את חשיבות אינדיקציה זו, שכן היא מקנה תחושת התקדמות אמיתית, מה שמעורר רצון להמשיך ולשאוף למטרה. מהי אינדיקציה להתקדמות וכיצד היא משפיעה על המוטיבציה? בזמן שמישהו מציב לעצמו מטרה, הוא רוצה לדעת כל הזמן האם הוא באמת מתקדם אליה או לא. אם אין לו אינדיקציה ברורה, הוא עשוי לחשוב שהוא לא ... לדוגמה, אם אדם יצא למסע ארוך ואין לו דרך לדעת אם הוא מתקדם, הוא עשוי להרגיש שהוא דורך במקום - מצב שעשוי להוביל אותו לוותר על מאמציו. אחת הדרכים להעלות את המוטיבציה היא על ידי מתן אינדיקציה ברורה של התקדמות, שתספק לאדם תחושת סיפוק. עם זאת, ישנם סיכונים בכך, משום שלפעמים כאשר אדם מקבל אינדיקציה, הוא עלול לגלות שההתקדמות אינה כפי שחשב. כך, כשהוא נחשף לאמת, הוא עלול לאבד את המוטיבציה. אם הוא היה בטוח שהוא מתקדם, רק כי לא היה לו אינדיקציה, ופתאום הוא מגלה שהוא לא מתקדם כפי שחשב, זה עשוי להוביל לתסכול ולירידה במוטיבציה. כיצד להשתמש באינדיקציה כדי להעלות מוטיבציה? אליעד מציין שהשימוש באינדיקציה להתקדמות יכול להועיל אם עושים זאת בצורה חכמה: בזמן אמת - אם האינדיקציה לא מעודכנת בזמן אמת, האדם לא יראה את ההתקדמות שלו בזמן המתאים, מה שיכול להוריד את המוטיבציה. במרחקים קצרים - אינדיקציה שעדכונה מרוחק מדי עלולה לגרום לאדם להרגיש שהוא לא מתקדם בכלל, גם אם יש התקדמות ממשית. מותאמת למציאות - אם האינדיקציה לא מדויקת או לא אמינה, היא עשויה לגרום לאדם להרגיש שהוא לא מתקדם כשבפועל הוא כן, או להרגיש שהוא מתקדם כאשר הוא לא. לסיכום אם רוצים להעלות את המוטיבציה, יש לתת לאדם אינדיקציה ברורה על התקדמותו. עם זאת, חשוב לוודא שהאינדיקציה תהיה עדכנית, מדויקת ומוגשת בזמנים קצרים, כדי שהיא לא תיצור אשליה או תסכול. איך להעלות מוטיבציה? איך לזהות התקדמות אמיתית? איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? איך ליצור מוטיבציה? כדי להבין איך ליצור מוטיבציה, חשוב להבין שאחד הגורמים המרכזיים שמשפיעים עליה, לטוב ולרע, הוא האינדיקציה להתקדמות - כלומר, האם האדם רואה שהוא מתקדם בדרך למטרה שלו. החשיבות של אינדיקציה להתקדמות כאשר אדם מציב לעצמו מטרה, אחד הדברים המשפיעים על השאלה אם תהיה לו מוטיבציה להמשיך הוא האם יש לו אינדיקציה ברורה שמראה לו את ההתקדמות שלו. לדוגמה, נניח שאדם יוצא למסע ארוך. אם אין לו שום דרך לדעת אם הוא מתקדם, הוא עלול לאבד את המוטיבציה שלו, אפילו אם בפועל הוא כן מתקדם. זה קורה מפני שהוא מרגיש שהוא דורך במקום, גם אם המציאות שונה מכך. כלומר, גם אם יש לו התקדמות אמיתית, ההרגשה הסובייקטיבית של חוסר התקדמות עלולה לגרום לו להפסיק את מאמציו. איך אינדיקציה עוזרת למוטיבציה? הרבה פעמים, כדי להעלות את המוטיבציה של אדם, צריך לספק לו אינדיקציה ברורה ומוחשית לגבי ההתקדמות שלו. ברגע שאדם רואה שהוא מתקדם, הדבר מעניק לו דחף להמשיך ולהתאמץ. אבל יש ... באמת מתקדם כמו שהוא חשב. אם קודם הוא האמין שהוא מתקדם, רק מפני שלא הייתה לו אינדיקציה שמראה את ההתקדמות (או היעדרה), ברגע שהוא נחשף לאמת הוא עלול לאבד את המוטיבציה לחלוטין. כלומר, אם אדם חשב בטעות שהוא מתקדם, רק כי לא הייתה לו דרך לבדוק זאת, וברגע שהוא רואה את התמונה האמיתית הוא מבין שהוא למעשה לא מתקדם - זה עלול לגרום לו להפסיק את מאמציו. איך להשתמש נכון באינדיקציה להתקדמות? לכן, אם למישהו חסרה מוטיבציה, אחת הדרכים להעלות אותה היא לספק לו אינדיקציה ברורה להתקדמות. עם זאת, חשוב לוודא שהאינדיקציה תהיה: בזמן אמת - אם האינדיקציה מתעדכנת ... - אינדיקציה לא אמינה עלולה לייצר אשליה מסוימת של התקדמות או לחילופין לגרום לתסכול אם היא תחשוף שהתקדמות אמיתית לא קיימת. לסיכום אם אתם רוצים לשפר את המוטיבציה שלכם או של אחרים, חשוב לוודא שישנה אינדיקציה ברורה שמראה את ההתקדמות. בלי אינדיקציה, אדם עלול לחשוב שהוא לא מתקדם, גם אם הוא כן. מצד שני, אינדיקציה יכולה גם לחשוף חוסר התקדמות אמיתי ולגרום לאובדן מוטיבציה. לכן, יש להשתמש בה בחכמה, כך שתשמש כמקור להשראה ולא לייאוש. איך להעלות מוטיבציה? איך לזהות התקדמות אמיתית? איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה מה ההבדל בין עבודה לתוצאות בניהול עובדים? כאשר מנהלים עובדים חשוב להבין את ההבדל בין עבודה לבין תוצאות. כאשר אליעד מדבר על ניהול עובדים, הוא מדגיש שמטרת המנהל אינה שהעובד יעבוד או יתאמץ, אלא שישיג את התוצאות הרצויות. מה שמעניין אותנו כמנהלים זה לא הפעולות שהעובד עושה, אלא האם הוא מביא את התוצאה הסופית שהגדרנו לו. זהו ההבדל המרכזי שצריך להבין וליישם בניהול צוותים או עובדים. לדוגמה, אם אתה מנהל עובד בתחום המכירות, השאלה החשובה היא לא כמה שעות הוא עבד, אלא האם הוא הצליח להגיע ליעד המכירות שהוגדר לו. אם העובד יכול להגיע ליעד המכירות שלו בלי להשקיע הרבה שעות או מאמץ, זה מצוין. לעומת זאת, אם העובד עובד קשה מאוד, מתאמץ ומשקיע הרבה זמן אבל לא מצליח להגיע ליעד, אז אין שום ערך לכל ה
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
... לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני כמה משימות לתת לעובד? האם לתת יותר או פחות משימות, ממה שהעובד יכול לעשות? כאשר מנהלים משימות לעובדים, יש כמה שיקולים עיקריים שמעלים את השאלה - כמה משימות נכון לתת לעובד? האם עדיף להעמיס עליו הרבה מעבר ליכולת שלו, או שכדאי לתת לו בדיוק את מספר המשימות שהוא יכול לבצע? בהרצאה זו אליעד מתייחס לשאלה ומסביר ... בליווי דוגמאות ברורות ומפורטות. האם נכון לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? אליעד נותן דוגמה שמטרתה להמחיש את הסוגיה: נניח שיש לעובד לבצע מאה משימות, אבל בפועל הוא יכול להספיק רק שלוש משימות ביום. במצב כזה, השאלה היא האם לתת לו את כל מאה המשימות או רק את השלוש שהוא יכול ... אחת מהן יש יתרונות וחסרונות. הגישה הראשונה: לתת לעובד רק את המשימות שהוא יכול להספיק? גישה אחת אומרת שאם העובד יכול לעשות רק שלוש משימות, עדיף לתת לו רק את שלוש המשימות האלו ולהתמקד בהן. ההיגיון שעומד מאחורי גישה זו הוא למנוע הצפה או בלבול של העובד. אליעד נותן את הדוגמה הבאה: אם העובד יקבל את כל מאה המשימות, הוא עלול להיבהל או להתבלבל, ובמקום לבצע את שלוש המשימות שהוא יכול, הוא ינסה לחשוב על כל המאה משימות ויאבד ... מכאן, שלעיתים, כדי למנוע עומס מיותר, עדיף לתת לעובד רק את המשימות הספציפיות שהוא יכול לבצע כרגע. אליעד גם מציין כי בצורה מעשית, ניתן ליישם זאת על ידי מתן משימות רק ליום הקרוב, לשבוע הקרוב או לחודש הקרוב, כדי לשמור את העובד ממוקד ויעיל. החסרונות של מתן מספר מצומצם של משימות - למה לפעמים עדיף לתת לעובד יותר משימות? אליעד מוסיף הסבר על החיסרון בגישה המצומצמת. לדבריו, עובד שמקבל רק מספר קטן של משימות עשוי להרגיש בנוח מדי, הוא לוקח את העבודה בקצב איטי ורגוע, מפני שאין עליו לחץ אמיתי לסיים במהירות. לדוגמה, אם עובד יודע שיש לו רק שלוש משימות, אז הוא יכול לחשוב לעצמו יש לי זמן, אין מה למהר, וכך לא יממש את מלוא הפוטנציאל שלו ולא יפעל בצורה יעילה ... כאן אליעד מציג גישה שנייה ואומר כי כאשר מציגים לעובד תמונה רחבה יותר של המשימות, אפילו אם הן רבות מאוד, זה יכול לגרום לו לחשוב איך להתייעל. הוא מסביר שכאשר עובד מודע לכך שיש לו מאה משימות לעשות, הוא עשוי לחשוב על דרכים יצירתיות לשפר את תהליך העבודה שלו, לחפש פתרונות חדשים, ואפילו לבקש עובדים נוספים או עזרה של אחרים כדי להתמודד עם העומס. לדוגמה, אם
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
... מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים איך למנוע שאננות אצל העובדים ולשמור על מוטיבציה גבוהה? הנושא של מניעת שאננות אצל עובדים הוא אחד מהאתגרים המרכזיים בניהול עובדים, במיוחד בסביבה שבה יש תחושה של חוסר לחץ או פיקוח צמוד. אליעד כהן מסביר כיצד ניהול משימות נכון יכול לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה ולעזור לעובדים להיות פעילים ויעילים. המפתח לכך הוא לא רק מתן משימות לטווח הקצר, אלא גם הצגת תחושת רציפות בעבודה, כדי למנוע תחושת מיצוי מיותרת. למה חשוב לתת לעובדים משימות לטווח ארוך? אחת השיטות החשובות למנוע שאננות היא לתת לעובדים תחושה שיש להם עבודה בלתי נגמרת, ושהם תמיד יכולים להתקדם אל משימות נוספות. אליעד מציין כי אם העובד יודע שמצפים ממנו להתמודד עם משימות גדולות לטווח ארוך, הוא לא ירגיש שהעבודה נגמרה לאחר שהוא מסיים את משימתו הנוכחית. כך הוא נשאר ערני ופעיל, מתוך הבנה שהעבודה לא תיעצר, והוא תמיד יכול לשאוף להגיע ליעדים נוספים. המשמעות היא שהוא מבין שיש לו תפקידים שדורשים ממנו עמידה ביעדים רבים מאוד בעתיד, וזה שומר אותו במצב של מוכנות לעבודה. מה הסכנה בהצגת רק משימות לטווח הקצר? כאשר מציגים לעובד רק את המשימות הקרובות שעליו לבצע, הוא עשוי להרגיש שאין הרבה עבודה שצריך לעשות, מה שגורם לו להאט את הקצב ולהשקיע פחות. כשעובד חושב שיש לו רק את המשימות הנוכחיות לבצע, הוא לא ירגיש את הלחץ או הדחיפות לסיים אותן במהרה. לעיתים, העובד לא מודע לכמות המשימות הגדולה שמתוכננת לו, ולכן לא יתפקד ביעילות ויבזבז זמן. לפיכך, חשוב לחשוף בפניו את היקף המשימות המלא, כך שהוא לא יגיע למצב של חוסר מוטיבציה. למה להשתמש במושג משימות למאה שנה קדימה? המונח ...
ניהול עובדים - האם לגרום לעובד לעבוד מתוך פחד או לעבוד מתוך אהבה? איך לנהל עובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים?
ניהול עובדים - האם לגרום לעובד לעבוד מתוך פחד או לעבוד מתוך אהבה? איך לנהל עובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? כאשר מנהלים עובדים, צריך לשים לב לצורך באיזון במסר שמעבירים לעובד לגבי מידת האמון של הארגון כלפי העובד ומידת הנאמנות של הארגון כלפי העובד. כדי שהעובד יעבוד טוב, צריך מצד אחד לגרום לעובד להרגיש שהארגון אוהב את העובד עם תנאי, במובן שכדי שהעובד ימשיך להיות מתוגמל ומועסק על ידי הארגון, לשם כך הוא צריך להוכיח את עצמו, להביא תוצאות וכיוב. כי אם העובד ירגיש שאם הוא לא יעבוד מספיק טוב, אז יזרקו אותו מהארגון, אז העובד יפעל מתוך לחץ, מתוך חוסר אהבה ומתוך חוסר כבוד כלפי מקום העבודה. מה שיגרום לכך שהוא יעבוד פחות טוב. ומשום כך, כדי לגרום לעובד לעבוד יותר טוב, צריך לגרום לו להרגיש גם שהוא נאהב ללא תנאים, ושהארגון נאמן לעובד וכולי, לא משנה מה, גם אם הוא ...
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל טוב, קאוצינג מומלץ, טיפול רגשי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5625 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 19:56:02 - wesi1