אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חפש נושאים...🚀מכירותמה זה מנהל מכירותמה זה לעבוד במכירותהתנגדויותטלפוןהתנגדותלעבודמנהלמנהלי מכירותאיך זה לעבוד במכירותאנשי מכירותתהליך מכירותמנהל מכירותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןאיש מכירותהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות במכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדות במכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירותהתנגדות מכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירותהתנגדויות במכירותהתנגדויות מכירותהתנגדות במכירותהתנגדות מכירותאיך להצליח במכירותהצלחה במכירותאיך להגדיל את המכירותאיך להגדיל מכירותהגדלת מכירותשיחת מכירותהדרכת אנשי מכירותאיך להדריך אנשי מכירותשיטת מכירותשיווק ומכירותהדרכת מכירותתהליכי מכירותטיפול בהתנגדויות מכירותלהיות איש מכירותטעויות של אנשי מכירותהאם איש מכירות טובעולם המכירותשכנוע ומכירותמכירות טלפוניותמכירות בטלפוןטיפים למכירותשכנוע מכירות🔍הצג עוד...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי? מהם הגורמים לחרדת מכירה ואיך להתמודד איתם? בעיות רבות צצות כאשר אדם מנסה למכור מוצר או שירות, במיוחד כאשר הוא לא מרגיש שהוא מספק את המוצר או השירות המושלם שדמיין לעצמו. קיימת דינמיקה פנימית בין הרצון לשפר את המוצר או את היכולות האישיות לבין הצורך להרגיש ביטחון עצמי במכירה. למה קשה לי למכור את עצמי? מכירת שירותים או מוצרים יכולה להיתקל בקשיים, במיוחד כאשר המוכר או המוצר לא עומדים בציפיות האישיות של ... כושר שמרגיש שהוא לא מספיק טוב או מטפל רגשי שעדיין לא הגיע לרמה המיוחלת של מקצועיות. התמודדות עם חרדת מכירה נובעת פעמים רבות מהמחשבה שמישהו אחר יכול לבצע את העבודה טוב יותר, מה שמוביל להרגשה של חוסר ערך אישי ... מרגיש שהוא לא מספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר שהוא שואף אליה, נוצר תחושת חוסר ביטחון, במיוחד כאשר מדובר במכירה או בהגשה של מוצר ללקוח. איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור? הרצון הטבעי להשתפר הוא חיובי, אך הוא גם יכול ליצור קונפליקט פנימי. לדוגמה, אדם שעובד על פיתוח מוצר חדש ... עשוי לבחור במוצר אחר, מה שגורם לאדם להרגיש לא בטוח בעצמו ובמוצר. פחד כזה יכול להפוך לחרדה לפני כל מכירה. איך להיצמד לאמת ולהתגבר על חרדת מכירה? הפתרון לחרדת המכירה טמון בהיצמדות לאמת. זה אומר שאדם צריך להכיר במציאות הנוכחית של המוצר או השירות שהוא מציע, גם אם הוא ... הוא יהיה כנה לגבי מגבלות הידע שלו, הוא יוכל להימנע מתחושת חרדה. מהו הפתרון להימנע מחרדה ולהגביר ביטחון עצמי במכירה? הפתרון הוא להפריד בין מה שמישהו רוצה להשיג לבין מה שהוא מציע כעת. במילים אחרות, להכיר בכך שהמוצר או ... ויוכל להימנע מלחץ פנימי. מהם יתרונות ההיצמדות לאמת על פני הפער בין המצוי לרצוי? היתרון בהיצמדות לאמת הוא שבזמן המכירה, המוכר לא ירגיש שהוא מנסה להסתיר או לשדר משהו שהוא לא באמת יכול להציע. כאשר הוא משדר ללקוח את ... המוצר או השירות, הוא יכול להרגיש שלם עם מה שהוא מציע, מה שמפחית את החרדה ומגביר את הביטחון העצמי במכירה. חרדת מכירה התגברות על חרדת מכירה ביטחון עצמי במכירה שיפור המוצר ותהליך מכירה מכירה עם חסרונות שיפור אישי ומקצועי היצמדות לאמת במכירה מדוע קשה לעתים למכור מוצר או שירות? יש מקרים שבהם אדם רוצה למכור את עצמו, את המוצר שלו או את השירות שהוא מציע, אך נתקל בקושי לבצע את תהליך המכירה. לעתים זה נובע פשוט מחוסר ביטחון עצמי, אבל יש סיבה נוספת שגורמת לקושי: האדם אינו רוצה להרגיש רע עם ... מכך שבתוך הראש כבר קיימת רשימה של דברים לשיפור, ומכיוון שהמוצר עוד לא שם, האדם נתקף חוסר ביטחון בעת המכירה. כיצד הרצון לשפר את המוצר יוצר חרדת מכירה? הרצון הטבעי להתקדם ולהשתפר הוא חיובי כשלעצמו. אך כשאדם רוצה להיות מאמן כושר ברמה גבוהה פי כמה, או כשהוא ... שחולם על עוד עשרות פיצרים מוצלחים, חושש שהלקוח ישים לב בדיוק לדברים שעוד לא הספיק להוסיף. כך נולדת חרדת מכירה, משום שהאדם מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב, ושמא הוא בכלל דופק את הלקוח בגלל שאין לו מוצר מושלם. למה ... מסוים, עלול לחוות לחץ פנימי, כי הוא חושש שיחשפו את חוסר הידיעה שלו. איך להיצמד לאמת ולהתגבר על חרדת המכירה? הפתרון הוא להיצמד לאמת ולהפריד בין הרצוי למצוי. גם אם אדם רוצה לשפר את המוצר שלו או להגיע לרמה ... יכולה להיות מושלמת יותר. אם הוא מנסה לשכנע את הלקוח שיש לו מוצר מושלם, ייווצר מתח פנימי שיקשה על המכירה. לעומת זאת, אם הוא מסביר ביושר את מה שהתוכנה יודעת לעשות כרגע, ומה מתוכנן לגרסאות עתידיות, הסיכוי שיוכל למכור ... בהרבה, מכיוון שהוא מרגיש נוח עם המציאות. כאשר אנשים נצמדים לאמת ומבינים את הרמה שבה הם נמצאים כעת, חרדת המכירה פוחתת, משום שאין פער פנימי מכביד בין הדימוי שאותו הם מנסים לשדר לבין מה שהם באמת יכולים לספק כאן ועכשיו. איך למכור מוצר עם חסרונות איך להתגבר על חרדת ביצוע איך לפתח ביטחון עצמי במכירות איך להשתפר בלי לייצר לחץ פנימי חוסר ביטחון עצמי במכירה, איך להיות בטוח במוצר שלי? איך למכור מוצר עם חסרונות? שיפור המוצר ותהליך מכירה, למכור מוצר שצריך לשפר, איך להאמין במוצר שלי? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור בלי ביטחון עצמי? חרדת ביצוע של אנשי מכירות, חרדת כישלון של אנשי מכירות, פחד לפתוח עסק, פחד להקים עסק, אני לא מספיק טוב, אני רוצה להשתפר, אני רוצה להיות יותר טוב, מאמן ... לתפקיד, מוצר לא שווה את הכסף, לא רוצה לרמות אנשים, לא רוצה להיות שרלטן, מפחד להיות שרלטן, חרדת ביצוע במכירה
לקוח משלם להיות כנה מודעות שיפור הביטחון העצמי חרדה מכישלון ביטחון עצמי במכירות תפקיד תועלת
הכל אפשרי, איך חושבים אנשים מצליחים? אין שום דבר לא אפשרי, לא בטוח שלא אפשרי, לוזר או ווינר, איך להיות ווינר? איך להצליח בכל תחום? איך לא להתפשר? איך להשיג את הבלתי אפשרי? אז מה אם אין אפשרות, איך לא להתייאש? להצליח בחיים
הכל אפשרי, איך חושבים אנשים מצליחים? אין שום דבר לא אפשרי, לא בטוח שלא אפשרי, לוזר או ווינר, איך להיות ווינר? איך להצליח בכל תחום? איך לא להתפשר? איך להשיג את הבלתי אפשרי? אז מה אם אין אפשרות, איך לא להתייאש? להצליח בחיים
... או לא, המצליחן יחשוב על האפשרות להצליח, בעוד שהלוזר יפסול את האפשרות כבר בשלב הראשון. אליעד מביא דוגמה מעולם מכירות: איש מכירות מצליח ישאל את עצמו אם הוא בטוח במאה אחוז שהלקוח לא יקנה ממנו. אם הוא לא בטוח, הוא ינסה למכור לו. לעומת זאת, איש מכירות הלוזר לא ינסה בכלל אם הוא לא בטוח שהלקוח יקנה. גישה זו תבוא לידי ביטוי גם במצבים שונים, כמו ...
מצליחנות יצירתיות ותרנות ציר המקום יש אלוהים מכירות ווינר או לוזר מה זה פחד
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
... ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, וזאת המשימה שלך. במילים אחרות, אתה מעביר אליו את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו. כיצד ... אי אפשר לדרוש ממנו להביא תוצאות מבלי שיהיו לו הכלים לכך. אם למשל אתה דורש מאותו מנהל שיעמוד ביעדי המכירות, עליך לתת לו את הסמכות לפטר עובדים שלא עומדים בדרישות, לגייס עובדים מתאימים יותר או לנהל את התקציבים שלו ... צריך להתייחס גם למנהל שתחתיך - המשימות של העובדים שלו הן למעשה המשימות שלו. לדוגמה, נניח שאתה מנהל מנהל מכירות, שתחתיו עובדים אנשי מכירות. איך היית מתנהל אם היית ישירות מנהל את אנשי המכירות? היית אומר להם: שלום, אני רוצה שתמכרו כמה שיותר. עכשיו, במקום לומר זאת לעובדים ישירות, אתה אומר את זה למנהל המכירות: שלום אדוני, אני רוצה שעסק המכירות שלך יגיע ליעדים הללו והללו. במילים אחרות, אתה מטיל עליו את כל המשימות של העובדים שלו, ומצפה ממנו להביא ...
אינטרנט טיפול בהתמכרות האם זו התמכרות לנהל את העובדים תירוצים משכורת מתי לגייס עובד מנהל ישיר
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
... הפרטי שלו! ולכן לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר ריחוק לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר קרבה. ואתן דוגמה, נניח שאיש מכירות עושה שיחה יוצאת טלפונית ללקוח, בין אם מדובר על ליד קר לדוגמה מתוך רשימה אקראית כלשהי ובין אם מדובר ... עם הלקוח, לשם כך כן הגיוני להשתמש בשם של הלקוח, כדי לתת ללקוח תחושה שהשיחה לא נעשית בטעות. ואנשי מכירות נוכלים הרבה פעמים גם אומרים ללקוח עוד מידע שיש להם עליו, לדוגמה שיש לו ביטוח בחברת X או שכרטיס ... אשתך בלי השם שלה? תשובה: צריכים להבין שלכל דבר יש משמעות. ולשאול, מה אני רוצה שהלקוח ירגיש כלפי כאיש מכירות. ואיך שימוש בשם ספציפי יגרום ללקוח להרגיש את מה שאני רוצה שהוא ירגיש כלפי. לסיכום: האם לקרוא ללקוח בשמו? ...
שם רשמי ריחוק למה הפכים נמשכים היגיון ליצור רגש לגרום ללקוח שלך פגישות האם זו אהבה
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר. ואסביר: כי לכל אדם יש את האני שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה אני. ... לא האני שלו. וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיוב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא האני שלו. ובפרט כאשר בדכ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיוב. והנה, האדם בדכ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני. והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב ככ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמה ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבדכ, או ... שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו. וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיוב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על האני שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את האני שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא היה מרגיש אם הוא היה מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם האני שלו עצמו. ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי כזה, שבו הלקוח כאשר הוא שומע אותך המוכר מדבר אליו, הוא בעצם מרגיש, שזה כאילו הוא עצמו מדבר אל עצמו, דרך הגוף שלך הלקוח. כמו לדוגמה שמקליטים ... שהלקוח היה רוצה להזדהות איתו. דהיינו, הוא מאתר עם איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה ... דבר, יצירת הזדהות עם הלקוח היא חשובה ביותר, כדי לגרום ללקוח להרגיש, שהאני שלו בכבודו ובעצמו, מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח לא אוהב את האני שלו עצמו, במקרה כזה הוא לא ייתן אמון, באני שלו שמדבר דרכך. ולכן ישנם מקרים שאתה כמוכר, צריך לדעת ולזהות, מה בעצם הלקוח לא אוהב בעצמו, ולדעת ליצור הפרדה וחוסר הזדהות, בין האני של הלקוח, לבינך. וככל שאתה כמוכר, הופך להיות מומחה יותר בהבנת תת המודע של הלקוחות שלך, כך אתה מסוגל להגדיל מכירות ולמכור ללקוחות שלך, בצורה הטובה ביותר.
קריאת אנשים איך לקרוא אנשים מעדיף האם אני שונא את עצמי יצירת כימיה בין אישית ליצור חוסר אמון חוסר ודאות ניסיון
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
3:29טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח במכירות? הנטייה הטבעית של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות נחמדים ואדיבים כלפי הלקוחות. ההיגיון אומר שאם מוכר או נותן שירות יהיה נחמד ללקוח, יכיל אותו, יקשיב לו וידבר בטון נעים ונמוך, זה יעזור למכירה או לשימור הלקוח. אך אליעד כהן מסביר שלא תמיד התפיסה הזו נכונה, ולפעמים צריך לפעול דווקא ההפך. האם יש ... לקוח מתלונן או שואל שאלה, הוא לא באמת מצפה לתגובה עדינה או מנומסת. להפך, הוא מנסה לבחון את איש המכירות או את נותן השירות ומצפה לשמוע תגובה חד - משמעית והחלטית, שהיא בדיוק ההפך ממה שהוא בעצמו אומר. איך ... מחפש לעיתים לשמוע תגובה החלטית וברורה. כשלקוח שואל שאלה מתריסה או מעלה טענה שנשמעת לו הגיונית, לפעמים הוא רוצה שהמוכר יאמר לו חד וחלק מה פתאום, זה לא נכון!, במקום תשובה מעורפלת כמו אני מבין למה אתה חושב ככה, ... תגובה החלטית ואגרסיבית ללקוח? לעיתים קרובות, התגובה ההחלטית, אפילו מעט אגרסיבית, משדרת ללקוח ביטחון ואמינות. הלקוח רוצה לראות שאיש המכירות בטוח לחלוטין בעצמו ובמוצר או בשירות שהוא מוכר, ולא רק מתנצל ומנסה להצטדק. כאשר המוכר מגיב בביטחון מוחלט, זה משדר ללקוח תחושה שהוא יודע על מה הוא מדבר ושהוא אינו מפחד לעמוד מאחורי דבריו. ... את המוח, אתה טועה לחלוטין. אמנם זו דוגמה מוקצנת, אבל היא מראה את הרעיון שהלקוח מחפש להיות בטוח לחלוטין שהמוכר בטוח בצדקת דבריו. אליעד נותן דוגמה נוספת מתחום המשפט, שבה לפעמים אדם מגן על עצמו ואומר תראה, אני מבין ... דורש תגובה רכה ונעימה. צריך לשים לב לאיך שהלקוח מדבר, מה הוא אומר, ולנסות להבין האם הוא בוחן את המוכר, והאם דווקא התגובה הנחושה והחד - משמעית היא מה שהלקוח רוצה לקבל. לסיכום, אליעד ממליץ לא ללכת בעיניים עצומות ... אומר שלא יעבדו עליכם, כלומר, יש להיות ערניים ולזהות מתי תגובה נחושה ואף אגרסיבית, תהיה דווקא התגובה הנכונה, שתעזור למכור יותר או לשכנע טוב יותר את הלקוח. איך לטפל בהתנגדויות לקוח? האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח? מתי נכון להיות אגרסיבי במכירות? מה עושים כשהלקוח מתלונן? איך לשכנע לקוח בצורה אגרסיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות בהתנגדויות של לקוחות והנושא הוא כאשר לקוח אומר משהו, שואל שאלה תוקף, מתלונן מה שזה לא יהיה האם להגיב בצורה אגרסיבית כן או לא? אז לכאורה התשובה הטריוויאלית אומרת אל תגיב בצורה אגרסיבית, אתה רוצה למכור ללקוח אתה רוצה לשכנע אותו, רוצה לשמר אותו אל תגיב בצורה אגרסיבית תהיה נחמד ללקוח, תכיל אותו תדבר בעדינות, ... נכון? כי לפעמים יש מצבים שבהם הלקוח מתלונן, מביע איזו דעה אבל בתוך תוכו הוא סוג של בוחן את המוכר. הלקוח רוצה לשמוע בצורה חד משמעית בשאלה משתמעת בשתי פנים את ההפך של מה שהוא עצמו אומר למה ככה ...
עירנות להיות תוקפן כלפי הלקוח איך לטפל בהתנגדויות החלטיות אגרסיביות כלפי לקוח התנגדויות מכירה בטלפון איך למכור מוצר יקר אופי קיצוני
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
6:34מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
... האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח? בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד, נחמדות נתפסת ככלי חיובי במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור? למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח? אליעד מסביר שלמרות ההיגיון שעדיף תמיד להיות נחמד ללקוח, קיימים מקרים שבהם דווקא כדאי למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית. כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח דברי אמת לא נעימים, הוא למעשה מסתכן באי - נוחות של הלקוח, אבל מרוויח את האמון שלו. הלקוח מבין שאם המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה. איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה? אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר. דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות אחרות שלו. מה הלקוח חושב כשהמוכר פחות נחמד? כאשר הלקוח רואה שהמוכר אינו מנסה להחניף לו אלא מציג דברים בצורה אמיתית ואף ביקורתית, נוצרת תחושה של אותנטיות. הלקוח עשוי לחשוב: המוכר הזה לא מנסה למצוא חן בעיניי, הוא כנראה אדם אמין. כך, כאשר המוכר יאמר בהמשך שהמוצר מתאים ללקוח, הלקוח נוטה להאמין לדבריו יותר מאשר למוכר שנראה כמחפש רק להתחנף אליו. אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה אם המוכר ינסה לרצות את הלקוח באופן מופרז, הלקוח יתחיל לשאול את עצמו האם מדובר בטקטיקה שנועדה לרמות אותו. החשד הזה ... מקבל. נחמדות יתר אינה בהכרח מעידה על כנות, אך גם יחס קר או לא נחמד יכול להיות טקטיקה. ייתכן שהמוכר מתנהג בצורה קרירה כדי ליצור רושם שהוא אמין ולא מנסה לרמות את הלקוח, בעוד שבפועל מדובר בטקטיקה נוספת לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר. לכן, אליעד ממליץ ללקוחות לשקול היטב את מניעיו של המוכר ולבחון את הדברים שהוא אומר - אם המוכר באמת מציג את היתרונות והחסרונות של המוצר בצורה שקולה, סביר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. לעומת זאת, אם הוא ... נעימה כדי ליצור תחושת אמינות אמיתית. הבחירה תלויה תמיד בהקשר הספציפי של הסיטואציה, במינון ובשיקול דעת. איך לבנות אמון במכירות? הקשר בין כנות לבין סגירת עסקאות טכניקות להתאמת המוצר לצרכי הלקוח חשיבות הגישה של המוכר בתהליך המכירה מתי כדאי להיות לא נחמד ללקוח? איך לזהות מוכר מניפולטיבי? האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח? יש מקרים שבהם נחמדות כלפי הלקוח בהחלט מגדילה את הסיכוי שירצה לקנות ... יגרום ללקוח להרגיש רע, הלקוח עלול לוותר על העסקה ולפנות למתחרים. לכן, במקרים רבים, גישה נעימה ומפרגנת יכולה לעזור במכירה. מדוע לא תמיד נכון להימנע מביקורת על הלקוח? לפעמים, דווקא ביקורת או אמירה כנה שאינה בהכרח נעימה ללקוח יכולה להועיל לתהליך המכירה. אם המוכר מנסה להיות נחמד מדי, הלקוח עלול לחשוד ולתהות אם יש ניסיון לרמות אותו דרך מחמאות או התחנפות ... אם המוכר בוחר לדבוק באמת, הוא מבהיר ללקוח כי מטרתו העיקרית היא התאמת המוצר לצרכי הלקוח ולא רק סגירת המכירה בכל מחיר. כאשר הלקוח שומע דברים שאינם בהכרח נעימים, אך מזהה כנות, הוא עלול דווקא להרגיש ביטחון רב יותר ... שיש לי בעיה או שיש משהו שאיני רוצה לשמוע, כנראה באמת דואג לאינטרס שלי ולא משקר רק כדי לסגור מכירה. האם יש חשיבות למינון בין נחמדות לבין אמירת האמת? בהחלט. אין הכוונה להיות רע בכוונה ולפגוע בלקוח או להשפיל ... לחלופין מעליב בכוונה, כדאי לבדוק היטב את מניעיו. ולכן כל מקרה לגופו, שלא יעבדו עליכם ובהצלחה. איך לבנות אמון במכירות הקשר בין כנות לבין סגירת עסקאות טכניקות להתאמת המוצר לצרכי הלקוח חשיבות הגישה של המוכר בתהליך המכירה שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ולמכור ללקוחות והעניין הוא, בעצם להיות נחמד כלפי הלקוח. אז אם להיות נחמד כלפי אז זה טוב זה רע או ... עוד מעט הוא רוצה לקנות אותי דרך זה שהוא נחמד אלי?. לעומת זאת אם נגיד הלקוח רואה שאתה כאיש מכירות לא נחמד אליו וכשאני אומר לא נחמד אליו אני לא מתכוון להגיד שעושים ללקוח דבר רע כי אם אתה ... לקנות ממנו אני אלך לקנות מהמתחרים שלו אבל כן יש מצבים שצריך לעשות ללקוח רע ובכך להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח את המוצר. וכשאני אומר דבר רע אני לא מתכוון למה שאנשים אולי חושבים כמו לשפוך עליו מים או אל תציע לו לשבת או אל תציע לו מים, אני מתכוון לומר שלפעמים בתהליך מכירה יש מצבים שצריך להגיד ללקוח את האמת ושהיא לא נעימה ללקוח. זאת אומרת ברגע שיש סיטואציה שבה יש למוכר ... בהם למוכר טוב יותר להעדיף את האמת מאשר את הטוב של הלקוח וזה דווקא יגרום לו כן לסגור את המכירה. למה? כי אם הלקוח מרגיש שהמוכר מוכן לשקר בשביל לעשות לו טוב זה מאוד מגניב אבל מצד שני אבל ... ללקוח את האמת אתה אומר לו תקשיב אדוני אתה ככה וככה ולכאורה אתה לא נחמד ללקוח, אתה תדפוק את המכירה אבל מצד שני לפעמים כשאומרים ללקוח את האמת והאמת עושה ללקוח רע אז אומנם מצד אחד עשינו ללקוח רע ... רע וממילא בכך הקונה מבין / חושב / מאמין שהערך העליון של המוכר הוא האמת ושהמוכר לא באמת רוצה למכור הוא רוצה את האמת ואז ממילא מה שזה אומר שאם המוכר יגיד לקונה תקשיב המוצר הזה הוא טוב עבורך ...
לקוחות לקנות כנות לרכוש קריר חסרונות ויתרונות לגרום ללקוח לרכוש מוצר הקשבה
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
... מנת ליצור קשר אישי ואווירה נעימה. לפי אליעד כהן, המטרה היא ליצור תחושת קירבה שתאפשר ללקוח להרגיש בנוח עם המוכר, אף על פי שהמוכר לא חושף פרטים אישיים על עצמו. אליעד מציין זאת בחצי ציניות, שכן הקרבה הזו איננה אמיתית אלא רק יוצרת אשליה של היכרות ואמון. מה היתרונות בשאלות אישיות בשיחת מכירה? אליעד כהן מציין שני יתרונות מרכזיים בשאלות אישיות ללקוח: ראשית, השאלות יוצרות סוג של קשר אישי עם הלקוח. הקשר ... וזה עשוי לעודד אותו להמשיך בתהליך הרכישה. שנית, השאלות מאפשרות התאמה מדויקת יותר של המוצר לצרכי הלקוח. לדוגמה, אם המוכר יודע שהלקוח נשוי, הוא יכול להציע לו מוצר בצורה שכוללת התייחסות למשפחתו. אם הלקוח מתגורר בצפון, המוכר יכול להציע מוצר או שירות שמתאים לאזור מגוריו, וכך הלאה. אליעד מדגיש את חשיבות ה - small talk (שיחת ... כהן מזהיר שלצד היתרונות של שאילת שאלות אישיות, קיימים גם חסרונות משמעותיים: שאילת שאלות אישיות עשויה לגרום ללקוח לחשוד שהמוכר מנסה להתאים את המוצר באופן מלאכותי לפרטים שהוא סיפר. למשל, אם לקוח חשף שהוא נשוי, ואחר כך המוכר משתמש במידע הזה כדי להציע את המוצר בצורה מותאמת, הלקוח עשוי לחשוב שההתאמה אינה אותנטית אלא מניפולטיבית. לעיתים, דווקא ההתעניינות האישית הזו עלולה ליצור תחושה של זרות מוגברת. הלקוח יכול לשאול את עצמו למה המוכר שואל עליו כל כך הרבה שאלות, ולחשוד בכוונותיו. אליעד מדגיש שלקוחות רבים אינם מעוניינים בקשר אישי עם המוכר. הם מעוניינים בקשר אישי עם המוצר. כאשר המוכר מנסה יותר מדי להתיידד איתם באופן אישי, הלקוחות עשויים להירתע מכך. הם יכולים להעדיף לקבל מידע ברור וישיר על המוצר בלבד, מבלי להידרש לשיתוף אישי. כיצד נכון למכור מבלי ליצור חשדנות או אי - נוחות? כדי להימנע מהחסרונות הללו, אליעד מציע גישה חלופית. במקום לשאול את הלקוח שאלות רבות מדי, במיוחד שאלות לא רלוונטיות או אישיות מדי, כדאי למכור בצורה פשוטה וישירה יותר: אפשר להציג ללקוח את המוצר באופן ברור וישיר, בלי ספר לי על עצמך ובלי מי אתה. בדרך זו, הלקוח לא יחשוש שמנסים להתאים לו סיפור מלאכותי. הפשטות והבהירות במכירה עשויות ליצור תחושה של שקיפות ואמינות רבה יותר. הלקוח יקבל את התחושה שהמוכר בטוח במוצר שלו, ולא מנסה ליצור אשליה של התאמה מזויפת. אליעד מזכיר שחשוב להבחין בין הצורך בשאלות רלוונטיות לגבי ... אליעד מדגיש שיש להשתמש בשאלות אישיות בזהירות רבה, להימנע משאלות רבות מדי או אישיות מדי, ולזכור שלפעמים פשטות וישירות במכירה הן הגישה הטובה ביותר. איך ליצור כימיה עם הלקוח? האם כדאי לשאול לקוחות שאלות אישיות? שיחת חולין במכירות התאמת המוצר ללקוח איך למכור בלי שאלות אישיות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות, מכירות ללקוחות יצירת כימיה עם לקוח. אחד הדברים שמלמדים זה כשהלקוח בא לקנות בשביל ליצור איתו כימיה, ליצור אמון שתהיה ... שקשורים למשפחה שלו, אם אנחנו יודעים שהוא גר בצפון אולי נוכל לשלב משהו שקשור לצפון וכו. ולכן לכאורה כשבאים למכור ללקוח נסה לדבר איתו מה שנקרא small talk דבר איתו קצת, תכיר תראה מי זה ואז תעשה את העסקה. ... יש גם חסרונות. אחד החסרונות שיכול להיווצר הוא שהרבה פעמים זה יכול לגרום ללקוח להתחיל לחשוד שמנסים להתאים את המכירה לסיפור שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו, להתאים את המוצר להתאים לאיזה סיפור על המוצר באופן ספציפי דווקא למה שהוא צריך. ולכן מהיבט מסוים הדבר הכי טוב זה לא תמיד צריך לשאול את הלקוח שאלות לפעמים אם אפשר למכור ללקוח, להגיד ללקוח שלום המוצר הזה הוא ככה וככה בלי שום תוספות, בלי תספר לי על עצמך או מי ... לקבל בלי השאלות האלה. לא תמיד צריך אותן כי עוד פעם תזכרו מהיבט מסוים זה יוצר קרבה בין הלקוח למכור וגם הסברתי בפעם אחרת שזה גם יוצר תחושה של זרות בכלל כי אם אתה שואל את הלקוח שאלות והוא ... אותי, מה אנחנו אנשים זרים?, בהפוך על הפוך ויש לזה עוד הרבה יתרונות שאפשר כמובן גם לעשות התאמה של המכירה ללקוח וכו. אבל אף על פי כן אני מזכיר שימו לב לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו למרות שאנחנו רוצים לעשות התאמה של המכירה ללקוח אף על פי כן לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו, כל שכן יותר מדי שאלות אישיות כל שכן שאלות אישיות שלא תמיד ברור כמה הן הכרחיות כדי למכור ללקוח הדבר הזה יש לו גם חיסרון, החיסרון הוא שהלקוח עלול להרגיש שמישהו פה מנסה לרמות אותו או מההיבט ...
איך לאתר את צרכי הלקוח מה זאת אהבה זרות צורות תחושת זרות הרגשה עסק אמונה
פחד מכישלון, איך נכון לומר? תנסה מקסימום תצליח, תנסה מקסימום תיכשל, מסרים חיוביים, מסרים שליליים, חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, אופטימיות, פסימיות, חינוך ילדים, העברת מסרים
... מסרים שליליים, חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, אופטימיות, פסימיות, חינוך ילדים, העברת מסרים וכאן תתבאר עוד מניפולציה מטופשת של מאמני מכירות, שמנסים להישמע חכמים ויצירתיים, כדי למכור את החוכמה שלהם. והמניפולציה הפעם הולכת כך: לקחו את המשפט הנפוץ שאומר תנסה, מקסימום תיכשל, והחליטו שהמשמעות שלו היא ... תצליח, כי אם לא תנסה, אתה בכל מקרה כבר כישלון. והאמת היא, שזאת שוב מניפולציה זולה ומטופשת של אומני מכירה ויועצי מכירות כאלו ואחרים, שמנסים להישמע חכמים, אבל מראים את טיפשותם. כי בדיוק ההפך הוא הנכון. כי המשמעות של המשפט תנסה, ...
אומץ יועצים מניפולציות מה זה פירוש מסרים מאמני מכירות להצליח שליליות
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
10:11איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר? איך להפוך התנגדות בטענה לתמיכה בשכנוע? כאשר מנסים לשכנע אנשים, בדרך כלל מופיעות התנגדויות רבות. רוב האנשים נוטים ... מדוע זה לא באמת מזיק, או מדוע ההנאה מהטעם חשובה יותר מהבריאות. דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר ינסה לשכנע אותו שהמוצר לא באמת יקר, או שהוא שווה את ההשקעה. הבעיה בגישה הרגילה הזו היא, שהיא מקבלת ... תהיה: אתה צודק, בדיוק בגלל שזה לא בריא אתה צריך לאכול את הציפס. אם לקוח אומר: המוצר יקר לי, המוכר יגיד לו: נכון, דווקא בגלל שזה יקר לך אתה חייב לקנות אותו. מה שעושים כאן הוא לקחת את ההתנגדות ... להרבה יותר קל ואפקטיבי. שכנוע והשפעה איך להתמודד עם התנגדויות? הנחות יסוד בשכנוע איך להפוך חיסרון ליתרון? פסיכולוגיה של מכירות שכנוע באמצעות הפיכת טענה נגדית לטענה תומכת כאשר מנסים לשכנע מישהו, לרוב מתמודדים עם התנגדויות. ההתנגדות הראשונית שמעלה האדם ... כדי לשנות את דעתו. שכנוע והשפעה איך להתמודד עם התנגדויות הנחות יסוד בשכנוע איך להפוך חיסרון ליתרון פסיכולוגיה של מכירות עוד משהו בנושא הזה של שכנוע אתה בא לשכנע מישהו במשהו לדוגמה אתה בא לשכנע מישהו לאכול ציפס ואז ... לו לעשות שיעורים, שאם באמת הציפס לא בריא אז באמת עדיף לו לא לאכול את הציפס. עכשיו אתה בא למכור את המוצר ללקוח הלקוח אומר לך זה יקר ואז אתה מסביר לו למה זה לא יקר הוא אומר לך ...
לגרום לבחור רצונות מחיר יקר לוזריות לשפר מה זה לוגיקה איך להיגמל למידה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה זה מכירות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה זה מכירות?, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה זה מכירות?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לפנות לבחורה? אימון למצוא זוגיות איבוד ריגוש תחושת תודעה קבלת העצמי ברור מאליו פחד מרעשים להשתחרר מהפחד דימוי עצמי רוחני לא בטוח בעצמי בראיון עבודה לעבוד בשביל האהבה אהבת חינם אושר שקרי מול אושר אמיתי בנפול חברך אל תשמח האקסית המיתולוגית איך נוצר רצון לסקס? קבלת החלטות מתוך נפרדות למה בלי פחד אין החלטה? למה קשה להתמודד עם פרידה? להתמודד עם מתחרים להצליח בפרזנטציה דייט מוצלח לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר אמנות השכנוע לגרום לילד לעשות ספורט להציב גבולות לילדים מבוא להתפתחות רוחנית סבל מחיפוש רוחני משפיעה על האישיות טיפול בסכיזופרניה פרנואידית קלינית להיות בקשר עם האקסים להתגבר על אקס מומלץ לשרירי הבטן השרירים או החוליות של העמוד שדרה להיות אלוהים ולשתף אחרים אלוהים והעולם מי הגיע להארה? הארה רוחנית מה מיוחד בספר להיות אלוהים? נכתב הספר להיות אלוהים כסף במסחר במניות רוצה ממני רק כסף להתמודד עם שאלות משמעות החיים בחירת משמעות החיים ניקוי מוניטין שלילי להשיג הנאה בחיים הבחירה החופשית איך יש בחירה חופשית? סיפור בריאת העולם האם אלוהים היה חייב לברוא את העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, מנטורינג, מאמן זוגי בנושא מה זה מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.2500 שניות - עכשיו 23_10_2025 השעה 04:37:14 - wesi1