... לקבל הנחה? איך לגרום למישהו
לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו
לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות
לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר
לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות
לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן
לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול? והפעם אסביר איך לגרום למישהו
לתת לך הנחה? ואיך לגרום למוכר לרצות
לתת לך הנחה גם בלי שתבקש? ועוד. אז יש בזה כל מיני היבטים, אבל אתן עוד נקודת מבט, והיא שמי שרוצה ללמוד ולדעת ואפילו להיות מומחה בלגרום למוכר
לתת לו הנחה לפעמים גם בלי שהוא מבקש, לשם כך עליו ללמוד כמה דברים מרכזיים. 1 - צריך ללמוד, איך בעצם נקבע מחיר? מה השיקולים שיש למוכר כאשר הוא קובע מחיר ... שיקולים באיך לתמחר ואיך לקבוע מחיר של מוצר. וככל שהאדם מבין יותר טוב למה ואיך המוכר חושב ואיך המוכר קובע את המחיר, ככה הוא יוכל יותר טוב לדעת לגרום למוכר
לתת לו הנחה. 2 - כדאי גם ללמוד לעומק את כל העניין של הלוגיקה של
לתת הנחה ללקוחות. מה השיקולים שיש למוכר, האם
לתת הנחה וכמה הנחה
לתת ומתי
לתת את ההנחה ללקוח ועוד. ככל שמבינים יותר טוב את השיקולים של המוכר, לגבי האם כמה למה ואיך
לתת הנחה, ככה יש יותר סיכוי שתגרום למוכר
לתת לך הנחה. 3 -כדאי גם ללמוד לעומק את כל הנושא של טיפול בהתנגדויות מכירה + טיפול בהתנגדויות של לקוח באופן כללי וגם ללמוד באופן ספציפי את הנושא של איך ... הסיכוי לך שהוא לא יוכל להתחמק מלתת לך הנחה ולמכור לך את המוצר שירות במחיר יותר זול. כמו כן ברמת העיקרון צריכים להבין, שמי שרוצה לקבל הנחה, צריך לעזור למוכר
לתת לו הנחה. דהיינו, שיש המון סיבות למה לא
לתת הנחה ללקוח. כאשר אחת הסיבות המרכזיות היא המחשבה של המוכר, שאם הוא ייתן לך הנחה, אז הוא יצטרך להתחיל
לתת הנחה לכל הלקוחות, דהיינו, להוריד את המחיר באופן קבוע. ולכן בעצם צריכים לעזור למוכר לענות לעצמו על ההתנגדות של המוכר
לתת לך הנחה. דהיינו, שלמוכר יש התנגדות פנימית
לתת לך הנחה, לדוגמה בגלל שזה עשוי להיות הורדת מחיר לעוד לקוחות. אז לדוגמה כאן צריכים לעזור למוכר להיות מוכן
לתת לך הנחה. ואיך לדוגמה אפשרי לעשות את זה? אז לצורך העניין אתן דוגמה: אחד השיקולים של תמחור וקביעת מחיר ושל
לתת הנחה, הוא העניין של רכישה כמותית. דהיינו,
לתת הנחה ללקוח על רכישה של כמות. ולמה זה עובד ככה? כי בעל העסק רוצה להרוויח כמה שיותר כסף, ואם רוכשים ממנו כמות, אז במובן מסוים מוזילים לו את העלויות שלו, לדוגמה: עלויות שיווק עלות ייצור שולית תקורות ועוד. וזה לדוגמה בעצם אומר, שאם תרכוש כמות מהמוכר, אז זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא ירצה
לתת לך הנחה, כי זה אחד מהשיקולים שלו האם
לתת לך הנחה כמותית על רכישה כמותית. אבל מה אם אתה לא באמת רוצה לרכוש כמות, או לכל הפחות אתה לא רוצה לרכוש כמות כאן ועכשיו, מה אתה יכול לעשות במקרה כזה? ... רכישה כמותית בלי לרכוש כמות. ואיך? באמצעות קבלת הנחה על רכישה כמותית עתידית. דהיינו, אתה יכול בעצם להסביר למוכר שאתה תרכוש ממנו כמות ובגלל זה הוא ירצה יותר
לתת לך הנחה. אבל מה אם המוכר לא יאמין לך לכך, או מה אם המוכר ירצה שתתחייב לו מראש על הנחה כמותית, או מה אם לא בא לך באופן ישיר לומר למוכר שאתה רוצה הנחה בגלל רכישה כמותית, מה אתה יכול לעשות אז? והתשובה היא, שאתה לדוגמה יכול לומר למוכר משהו, שיגרום לו להבין שאתה תרכוש ממנו רכישה כמותית בעתיד. וככה אתה עוזר לו
לתת לך הנחה על רכישה כמותית. לדוגמה: שאל את עצמך, איזה לקוחות רוכשים קבוע ויותר את המוצר שאתה רוצה לרכוש כרגע. לדוגמה, נניח שאתה רוכש מצלמה. איזה סוגי ... ברכישה הראשונה. לסיכום: מי שרוצה לדעת איך לקבל הנחה מספקים מוכרים וכיוב, כדאי שילמד את נקודת המבט של המוכר. איך קובעים מחיר? איך יודעים האם כמה ולמה ואיך
לתת הנחה? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה של לקוח שרוצה הנחה? וכולי. אם וככל שתכיר יותר טוב את כל הדברים האלו, זה מגדיל את הסיכוי שתוכל לקבל הנחות מספקים ...