... על הבנת עומקים, אחרת המנהל יקבל החלטות שעלולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים. איך לנהל עובדים? ניהול זמן בארגון איך לתת מוטיבציה לעובדים? מה עושים כשהעובד לא מתפקד? איך לעשות תוכנית עבודה נכונה? מה ההבדל בין מטרות לדרכים?
...זה לא אומר להיות רך בניהול. לצד התגמול, חשוב גם להציב דרישות ברורות: לדעת להעיף את מי שלא מתאים. להיות קשוח כשצריך. לנהל בצורה מדויקת. לדרוש העלאת רף ביצועים. החברות הגדולות כבר עושות את זה החברות הגדולות בעולם מבינות את זה היטב. הן משקיעות מיליונים כדי להפוך את מקום העבודה למקום שכיף להיות בו. בחברות מובילות תמצא חדרי כושר, מסאזים, משחקים, מסעדות וכל מה שהעובד יכול לרצות. למה? כי הן יודעות שאם העובד מרגיש שהוא נמצא בחופשה גם כשהוא בעבודה - הוא יהיה הרבה יותר פרודוקטיבי. לסיכום - לא להתקמצן על העובדים...
...החדשות שניתנו לו לא רלוונטיות או אפילו מעוררות אצלו התנגדות. דוגמה נוספת שאליעד מציין היא אדם שמבקש מחבר שיעודד אותו לנסוע למקום מסוים לחופשה, אך כשהחבר מתאר את המקום, הוא מתאר אותו בצורה שאינה תואמת את הציפיות של האדם המקורי. למשל, החבר יכול להגיד שבמקום יש תנאים שאינם נוחים או שונים מהציפיות שלו, כמו גונגלים במקום מלון מפואר, ובכך להוריד לחלוטין את הרצון של האדם לנסוע לאותו מקום. איך להימנע מלתת מוטיבציה שלילית? אליעד מבהיר שכדי לא להפוך מוטיבציה חיובית לשלילית, יש לוודא שהמוטיבציה שניתנת תואמת...
...רחב שמתפצל לכמה חלקים, כמו כפיות טובה, הכרת טובה בעקבות פעולה של אדם, והחובה להחזיר טובה תחת טובה. אחת השאלות המרכזיות שמעלים בהרצאה היא, מהו הצורך ההישרדותי והחברתי בכפיית טובה, כלומר, מדוע אנחנו מרגישים את הצורך להכיר טובה למישהו שנעשה לנו טוב, אפילו אם מדובר במעשה שנעשה לפני זמן רב? ההרצאה מדברת על ההיבטים השונים של הכרת טובה, עם דגש על איך אדם מרגיש כשקיבל משהו טוב מאדם אחר ואיך הוא מרגיש מחויב להחזיר טובה. זה מתבהר דרך דוגמאות שונות ומגוונות, כמו הסיטואציה שבה אדם יכול להרגיש מחויב להכיר טובה...
...כיצד להתמודד עם תחושת חנפנות? מהי צרות עין ואיך להתמודד איתה? מהם הסוגים השונים של פירגון ואיך ניתן לפרגן נכון? ההרצאה עוסקת בנושא פירגון - כיצד הוא יכול להתרחש בין אנשים, אילו סוגים של פירגון קיימים, והשלכותיו. במהלך השיחה, אליעד עוסק גם בקשיים הכרוכים בפירגון, הן מבחינת מקבל הפירגון והן מבחינת נותן הפירגון. כיצד להתמודד עם תחושת חובה לאחר קבלת פירגון? אליעד מסביר כי אחת מהבעיות המרכזיות שמתעוררות כשמישהו מפרגן לנו היא תחושת החובה. כאשר מישהו מפרגן לנו, לעיתים קרובות נרגיש כאילו אנו חייבים להחזיר...
...וישנם מצבים שבהם דווקא אמירת תודה עלולה להזיק ולהחליש את הקשר הבין - אישי. כשמישהו אומר לך תודה, הוא בעצם מבטא תחושת מחויבות כלפיך. הוא מרגיש שקיבל ממך משהו, שהוא חייב לך, אפילו אם זו חובה קטנה וסמלית. כשאתה משיב לו תודה בחזרה, אתה עלול לשנות לחלוטין את התחושה הזאת אצלו. לדוגמה, אם מישהו אומר לך תודה שעזרת לי, ואתה משיב לו לא, לא, אני צריך להודות לך או תודה לך, אתה לכאורה עושה מעשה יפה, אבל למעשה אתה גורם לו לחשוב שאולי הוא זה שנתן לך משהו, ושהוא בעצם העניק לך הזדמנות לעזור, ולא שאתה הענקת לו. באופן...
...טובה. מדוע חשוב להחמיא לבעלי סמכות כדי לשכנע אותם? אליעד כהן מסביר שאנשים בעלי כוח וסמכות רוצים להרגיש חזקים, ולכן חשוב להחמיא להם באופן עדין. ההחמאה צריכה להיות כזו שתיתן להם להרגיש טוב עם עצמם, שהם חשובים וחזקים ממך. אולם יש להיזהר לא להגזים, כי אז הם יחשבו שאתה מתרפס מולם, וזה עלול ליצור תגובה שלילית מצידם. מהן טעויות נפוצות בשכנוע? אחת הטעויות שאליעד מתאר היא לפנות לאדם בעל סמכות בצורה אגרסיבית או מזלזלת. לדוגמה, אם אדם אומר לפקיד: למה אני צריך להביא לך את הטופס הזה? אתם סתם מנצלים אותי, הוא...
...לך? כשאדם מקבל שירות, בין אם זה מרופא, אינסטלטור, מוסכניק או כל נותן שירות אחר, הוא עשוי להיתקל בשתי גישות שונות: גישה אחת היא שנותן השירות רואה את הלקוח כבן אדם ורוצה לעזור לו, גם אם מדובר על תשלום, אך לא מדובר רק בכסף. הגישה השנייה היא שמה שמניע את נותן השירות זה הכסף בלבד, והלקוח כלל לא מעניין אותו. האינטרס של כל לקוח הוא לקבל יחס של כבוד וידידות מצד נותן השירות, אך השאלה היא כיצד לגרום לכך לקרות. השאלה המרכזית שצריכה להישאל היא: איך הלקוח מתייחס לנותן השירות? האם הוא מתייחס אליו כאל בן אדם,...
...לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם. איך זה משפיע על השירות שתקבלו? אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם...
...היא תהליך שבו אתה מבין את רגשותיו של אחר, וכתוצאה מכך אתה מודה לו או עוזר לו, לעיתים מתוך רצון לרצות אותו או מתוך תחושת ערך אישי על כך שהוא עזר לך. האם מדובר בטובה תחת טובה או במערכת של אינטרסים? במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי לעיתים כשאנחנו עוזרים לאחרים או מודים להם, אנחנו למעשה לא עושים את זה מתוך רצון טהור אלא מתוך רצון לראות תמורה מהמעשה שלנו, בין אם מדובר בעזרה עתידית או תחושת ערך עצמי. מהי אמירת תודה? מהי הכרת תודה? הזדהות רגשית טובה תחת טובה מה המשמעות של להרגיש טוב? איך הזדהות רגשית משפיעה...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לתת מוטיבציה לעובדים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לתת מוטיבציה לעובדים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, מאמן פרטי, מטפל אישי בנושא לתת מוטיבציה לעובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331