... מכירות, הצבת יעדים,
מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור
מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר
מוטיבציה, יצירת
מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות האם הצבת יעדי מכירות היא דרך טובה להגברת
מוטיבציה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מתייחס אליו הוא האם הצבת יעדי מכירות מספריים היא הדרך האידיאלית להגדיל את התוצאות במכירות ולהגביר את
המוטיבציה האישית והארגונית. הסוגיה מוצגת משני כיוונים שונים ובצורה מפורטת, כולל כל ההסברים והדוגמאות שנתן אליעד כהן בהרצאה. מהן הסיבות בעד ונגד הצבת ... למקד את תשומת הלב של האדם ולהגביר את
המוטיבציה שלו, מכיוון שיש לו מטרה ברורה להשיג. מצד שני, קיימת בעיה עם שיטה זו, מכיוון שאם האדם לא מצליח להגיע ליעד שהציב, הוא עלול להרגיש תסכול, אכזבה, וירידה
במוטיבציה הכללית. לדוגמה, אם אדם קובע יעד למכור בסכום מסוים ולא מגיע לכך, הוא עשוי לחוש כישלון ולהתייאש באמצע היום. לעומת זאת, אם היעד שהציב נמוך ... מספריים של מכירות: כאשר האדם מרגיש חוסר
מוטיבציה או במצב רוח ירוד בבוקר, והיעד המספרי משמש כאמצעי להכניס אותו לתהליך המאמץ. כשהיעד המספרי משמש ככלי משחקי לעורר את סקרנות האדם לבדוק האם ... בין הצבת יעדים אישיים לבין הצבת יעדים
לעובדים? כן. אליעד כהן מדגיש שהצבת יעדים מספריים היא רלוונטית בעיקר כשמדובר
בניהול עובדים, מכיוון
שלמנהל אין דרך ישירה למדוד את המאמץ הפנימי של
העובד. לכן, הוא חייב לקבוע יעד חיצוני ברור, כמו מספר מכירות, כדי למדוד ביצועים. לעומת זאת, האדם מול עצמו לא צריך את המדידה החיצונית ויכול להעריך ישירות את מידת המאמץ שלו. לדוגמה,
מנהל עשוי להציב
לעובד יעד ברור של למכור 50 מוצרים, כדי שיוכל להעריך את התפוקה של
העובד. אולם האדם כלפי עצמו יכול פשוט להחליט אני מתאמץ היום ככל יכולתי ללא תלות במספרים. איך הגישה של אליעד כהן להצבת יעדים רלוונטית לאימון ... ולא מה המספרים שעלי להשיג?. המספרים יכולים
לעזור באופן נקודתי בלבד, אך הם אינם המטרה הסופית. התמודדות עם הצבת מטרות
מוטיבציה פנימית מול חיצונית
ניהול זמן והתייעלות שיטות להגדלת מכירות איך להגדיל מאמץ ולהגיע לתוצאות הצבת יעדי מכירות - האם זה טוב או לא? יש שני צדדים להצבת יעדי מכירות - מצד ... להיות מועיל כי זה מפקס את האדם ומגביר את
המוטיבציה שלו. מצד שני, זה עלול להיות בעייתי כי אם הוא לא משיג את היעד, הוא עלול להתאכזב ולהתייאש. השאלה המרכזית היא האם הצבת יעדים היא האידיאלית, ... הצבת יעד מספרי מתאימה יותר כאשר מדובר
בעובדים, כי המעסיק לא יכול לפקח על המאמץ שלהם ולכן נותן להם מספר כדי לבדוק את התפוקה שלהם. אבל מול עצמך, עדיף להציב יעד של מאמץ - אני רוצה ... את עצמך לתוכנית אימונים מסוימת, אז הגיוני
לעבוד עם מספרים. המסקנה - איך נכון להציב יעד? אם המטרה היא למכור כמה שיותר, עדיף פשוט להחליט אני רוצה היום למכור כמה שיותר ולהתאמץ בהתאם. המספרים ... היעד האמיתי. אם יש צורך במספרים כדי לעורר
מוטיבציה או כחלק ממשחק מנטלי, זה בסדר, אבל עדיף להתרכז בשאלה כמה אני מוכן להתאמץ? ולא בשאלה כמה אני אמור למכור?. התמודדות עם הצבת מטרות
מוטיבציה פנימית מול חיצונית
ניהול זמן והתייעלות שיטות להגדלת מכירות איך להגדיל מאמץ ולהגיע לתוצאות ועכשיו הנושא של הצבת יעדים של מכירות הצבת יעדי מכירות, בן אדם נגיד שאומר ... אומרת בן אדם נגיד שרוצה להעלות לעצמו את
המוטיבציה הוא אומר לעצמו היום נגיד אני מציב לעצמי רף למכור אלף דולר נגיד. ש: אם הוא מצליח זה עולה לו חבל על הזמן. אליעד: השאלה אבל האם זה האידיאל ... תציב רף אני רוצה שיפנו אלי אנשים שמוכנים
לתת לי כפול כסף אז אתה גם יכול להציב רף. השאלה שלי אם יש משהו יותר טוב מאשר להציב רף יעד של מכירות של מספר מה האמת? ש: רף האמת יש. אליעד: מה זה ... זה טוב אם אתה רוצה להציב יעד של מכירות
לעובד שלך שאתה לא יודע כמה הוא יכול להתאמץ אז אתה מציב לו איזה יעד כדי לראות מה הוא יכול ומה הוא לא יכול אבל מול עצמך כבן אדם עדיף לך לא להציב ... היעד של המכירות הוא בעצם דרכו גרמת לעצמך
לרצות להתאמץ יותר. ש: כן זה רק מעצים כן הפוקוס הוא במאמץ אבל אני משחק עם זה משהו חדש כזה. אליעד: אתה אומר בוא נציב יעד כדי שהיעד ייתן לי את ה