...
עובדים , איך לגרום
לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום
לעובד לעבוד? לתמרץ
עובדים, לתגמל
עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום
לעובדים להקשיב לך? איך לגרום
לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של
עובדים? איך לנהל
עובדים? איך לגרום
לעובדים לרצות בהצלחת העסק שלך? כל מנהל שואף
שהעובדים שלו יתייחסו לעסק כאילו הוא שלהם, שירצו שהעסק יצליח בדיוק כמוהו. החלום האולטימטיבי של כל בעל עסק הוא
שהעובד לא רק יבצע את תפקידו, אלא יחשוב באופן כללי על הצלחת החברה. השאלה החשובה ביותר היא: כיצד יוצרים מצב שבו
לעובדים באמת אכפת מהעסק שלך? למה לך אכפת מהעסק יותר מאשר
לעובדים? לך אכפת מהעסק כי הוא שלך, ואתה נהנה ישירות מהצלחתו וסובל ישירות מהפסדיו. אתה מרוויח כסף, סטטוס, או כל סוג של תועלת אישית אחרת מהצלחת העסק.
לעובדים שלך אין בדרך כלל תועלת ישירה וברורה כזאת, ולכן, באופן טבעי, האכפתיות שלהם כלפי העסק נמוכה בהרבה. כדי לשנות את זה, עליך להבין את המניעים והצרכים של
העובדים שלך. מדוע יחס אישי
לעובדים חשוב להצלחת העסק?
העובדים שלך הם לא רובוטים ולא עבדים. מדובר בבני אדם עם שאיפות, פחדים, רצונות ובעיות ... או פונקציות, הם יתייחסו אליך כאל בוס בלבד, מישהו שנותן להם כסף בתמורה למינימום הכרחי של
עבודה. לעומת זאת, כאשר אתה מתייחס
לעובדים כאל בני אדם, הם יראו בך דמות משמעותית יותר, יתייחסו אליך בכבוד ובסימפטיה, ובאופן טבעי ירצו בהצלחתך. לדוגמה, כאשר
עובד מגיע
לעבודה עצוב או מתוסכל מבעיה בבית, מנהל שמתייחס אליו כאל בן אדם יכול לדבר איתו על זה, להראות לו שאכפת לו, לעזור לו וליצור קשר אישי שיגרום
לעובד להרגיש מוערך.
כשהעובד מרגיש מוערך, הוא יתאמץ הרבה יותר וירצה שהעסק יצליח, כי העסק הופך לחלק מחייו האישיים. גם אם מדובר בחברה גדולה עם מאות או אלפי
עובדים , עדיין חשוב לייצר כמה שפחות מרחק בין ההנהלה
לעובד הפשוט. מנהלים בכירים צריכים לפנות זמן להכיר את
העובדים, לשוחח איתם, להכיר את שמותיהם, לשמוע על חייהם האישיים, וכך ליצור חיבור אישי שישפיע על מחויבות
העובד להצלחת העסק. איך להפוך את
העובדים לשותפים בעסק? השיטה הטובה ביותר לגרום
לעובדים להיות מחויבים היא להפוך אותם לשותפים בתוצאות העסק. אמנם