... חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו
ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב ... לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו
ברור מאליו , הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק ... שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו
ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע ... יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו
ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד ... יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא
ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של ...