... גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה
לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא ... מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין,
שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו ... כך או אחרת, הוא גם נכון וגם שגוי וגם מיותר. והכל תלוי בנקודת המבט, שממנה מסתכלים על המציאות. וכאשר רוצים
לשכנע מישהו לחשוב בצורה כלשהי, שאז ממילא ... ויראה פחות טוב, את החסרונות היחסיים של אותו הדבר. וכל הטכניקות, הן בעצם דרכים, שמלמדות את האדם, איך אפשר
לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, ולהסתכל על ... יותר טוב ממה שהם רואים את החסרונות היחסיים, שיש באותה העסקה. וכאן בספר, אני מבאר את הטכניקות השונות, איך
לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי. והכל זה ...