... אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה רק צודק? וכיצד אפשר
לגרום לאדם לשנות את עמדתו ולשנות את דעתו? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי יש 3 נקודות מבט אפשריות, על כל רעיון בעולם. והלקוח יכול ... יותר ומשוכנע יותר שהוא צריך וחייב רק את המוצר שלך, כך הסיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר. וכאן נבאר את הסוד ואת הדרך, כיצד אפשר
לגרום לאדם שחושב שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך, להגיע לנקודת מבט, שממנה הוא יחשוב וירגיש שהוא רק כן רוצה את המוצר שלך ... את העמדה שלו מרק לא רוצה לרק כן רוצה, לשם כך יש לעשות את המעבר בצורה הדרגתית, דרך האפשרות של גם כן רוצה וגם לא רוצה. כי כאשר מנסים
לגרום לאדם לשנות את עמדתו, מרק לא לרק כן, לפעמים, זהו מעבר קיצוני וחד מידי עבור הלקוח ועבור האדם שמנסים לשנות את דעתו. ואם יש ... הוא, שהלקוח שכרגע חושב שרק לא, הרבה יותר קל לשכנע אותו שגם לא + גם כן. מאשר לשכנע אותו שגם כן + גם לא. ובפועל זה אומר, שכאשר מנסים
לגרום לאדם לחשוב שלא רק לא, אלא גם כן, צריך לשים לב לכך, שלא מנסים במכה אחת להכניס את המילה כן ואת המילה רוצה לתוך המחשבה שלו. אלא, ... לגרום לו לראות היכן הוא גם כן רוצה את המוצר שלך, ואחכ לשלב של השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את המוצר שלך. ועכשיו אסביר, כיצד אפשר
לגרום לאדם לשנות את העמדה שלו, מ: רק לא, לגם לא + גם כן? והדרך לכך היא, על ידי זה שהופכים את המחויב לאפשרי. זא שהאדם מזדהה עם ... לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: הדרך
לגרום לאדם לשנות את עמדתו מקצה אחד לקצה הנגדי, היא כדלקמן. נקודת המוצא היא: רק לא >> מה רק לא? >> למה רק לא >> אולי גם לא, ולא רק רק לא? >> גם לא + גם כן >> גם כן + גם לא >> למה כן? >> אולי רק כן? >> רק כן. והדרך
לגרום לאדם לחשוב שרק כן, ושלא גם כן, היא בדיוק הפוכה ומנוגדת לדרך שמעבירה את האדם מ רק לא אל: גם לא. ואותה אבאר במקומות אחרים. ...