... הם מנסים לסגור עסקה על מוצר שיש עליו הנחה, היא שבטעות הם שותלים ללקוח את המחשבה שאומרת, שכדאי לו לקנות את המוצר, רק או בעיקר בגלל המחיר הזול שלו. במובן, שלפעמים איש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לקנות את המוצר הזה, כי יש עליו הנחה מאוד גדולה. במובן, שיכול להשתמע, שאם לא היתה הנחה על המוצר, אז לא היה כדאי לרכוש את המוצר, לא בגלל המחיר הרגיל שלו, אלא בגלל שהוא לא מספיק טוב. לדוגמה, נניח שאיש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך ... הטבת ההנחה של המוצר ללקוח, לפעמים היא מוצגת ללקוח, כסיבת הרכישה שלו. דהיינו, תרכוש את המוצר הזה, כדאי לך לרכוש את המוצר הזה, בגלל שהוא זול. אבל אם הוא לא היה זול, לא היה כדאי לך לרכוש אותו. ולקוח חכם, בדרך כלל לא ירצה לרכוש מוצר זול, כי הוא זול, למרות שהוא כנראה לא הכי טוב. ויש היצע וביקוש לכל דבר. ואם יש הנחה, אולי ... רוכש מוצר לא הכי טוב, בגלל שהוא הכי זול. ולכן איש המכירות צריך לדעת שכאשר הוא מנסה לגרום ללקוח לרכוש מוצר שנמצא כרגע במבצע והנחת מחיר, על איש המכירות להיזהר שלא בטעות הלקוח יחשוב שכאילו כדאי לו לרכוש את המוצר רק בגלל המחיר. ואיש המכירות צריך להעביר ללקוח את המסר, שהמוצר הזה שווה פי כמה וכמה וכולי. אבל כרגע ...
... באמת רוצה לקבל הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה עסקה טובה, דהיינו, להיות בטוח שאי אפשר לרכוש את המוצר הזה ביותר זול. דהיינו, שלפעמים הלקוח רוצה לדעת שאין אפשרות לקבל הנחה, כדי לדעת שהוא באמת רוכש את המוצר, ...
... את המוצר. לדוגמה נניח שאנחנו יודעים שאם הלקוח ישאל את עצמו, האם וכמה הרכב שלנו בטיחותי, זה יגרום לו לרכוש את המוצר שלנו, הרי שבמקרה כזה, אנחנו בעצם נכאיב ללקוח, ניצור ללקוח כאב חדש, לגבי הבטיחות של הרכב, נגרום ללקוח לשאול ...
... לנסות להבין, למי המוצר הזה נועד, מי קהל היעד ולמה שקהל היעד שירכוש את המוצר, למה שהוא יהיה מאושר מרכישת המוצר. במילים אחרות, ננסה להבין את המוצר, מנקודת המבט של הלקוח. למי נועד המוצר, מי הלקוחות של המוצר, ולמה שהלקוחות ... להתמקד רק בלהכיר את השאלות של הכאב של הלקוח, דהיינו, את השאלות של הכאב של הלקוח שבגללן הוא רוצה לרכוש את המוצר שלנו, אלא צריכים להכיר גם את שאלות הסינון של הלקוח, דהיינו, השאלות שהלקוח ישאל אותנו לגבי המוצר, שהן לא ... כדאי לנו לנסות להבין, אולי יש עוד איזה מידע על המוצר, שאם הלקוחות יכירו את המידע הזה, הם ירצו לרכוש את המוצר. גם אם המידע הזה הלקוחות לא שואלים לגביו, בשום שלב. לסיכום: כדי למכור מוצר, צריכים להכיר את הלקוח של ...
... עלויות השיווק והמכירה. ויש כאן כל מיני שאלות שונות מזוויות שונות. לדוגמה צריכים להפריד בין השאלה, מי יכול וירצה לרכוש את המוצר שלנו, לבין מי ירצה לרכוש את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו נרצה למכור לו. וכמה יעלה לנו להגיע לאותם לקוחות שאנחנו רוצים למכור להם. ובאיזה תרחיש נרוויח ... ולהתעניין במוצר שלנו. שאז אנחנו נייצר חומרי שיווק, שמדברים בעיקר על המוצר שלנו באופן מאוד ספציפי וקוראים ללקוחות לבוא לרכוש את המוצר. החלק השני הוא חלק שבו אנחנו עושים שיווק לטווח ארוך, שבו המטרה היא לאו דווקא לגרום לאנשים לבוא לרכוש ... אותו ולהעריך אותו, כדי שבטווח הרחוק יגיעו כמה שיותר אנשים לעסק שלנו. וכאן התכנים יהיו תכנים שפחות קוראים לאנשים לרכוש את המוצר, אלא התכנים יהיו תכנים כלליים על המוצר ועל החברה ועל דברים שאמורים לגרום לאנשים לרצות לרכוש מאיתנו את המוצר ... את המטבח, הכי יפה / חדש / גדול / מאובזר, במחיר הכי טוב וכיוב. כדי לקרוא לאנשים כאן ועכשיו לרכוש את המוצר. ושיווק לטווח רחוק יהיה משהו בסגנון של פרסום תכנים על עיצוב מטבחים, על שיקולים בבחירת מטבח, על איך לתכנן ...
... לא, אז יקרה דבר רע, שאינו עצם איבוד העסקה הטובה על ידי הלקוח. ואני אסביר: בעיקרון הלקוח אמור לרצות לרכוש את המוצר, כדי שלא יהיה לו רע בלי המוצר וכדי שיהיה לו טוב עם המוצר. דהיינו, הלקוח אמור להבין, שעם המוצר ...
... עצמו עוסק לא בלקרוא לאנשים לקנות, אלא לגרום לאנשים לטעום מהמוצר, להשתמש במוצר, להכיר את המוצר, ליצור ללקוחות רצון לקנות את המוצר, גם בלי לקרוא להם לקנות. שיווק יעיל וטוב, יהיה שיווק, שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה. דהיינו, שכל דבר ...
... ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, ...
... נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ללקוח להשוות בין המוצר שלך לבין ... נניח שאתה מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא לרכוש את המוצר שלך ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר ולרכוש משהו אחר ... יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה לו כמאוד כדאי ומשתלם כלכלית. תקציב שיווק - באפשרותך להתייחס למחיר, גם כחלק מתקציב השיווק שלך. לדוגמה ...
... לקבל לפחות החלטה אחת והיא שהוא רוצה את המוצר. אבל לפעמים הוא צריך לקבל עוד החלטה והיא שהוא רוצה לרכוש את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בעצם אתה חייב בידול. ונסביר: נניח שאתה מוכר עגבניות בשוק. ונניח שאתה מוכר ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לרכוש מוצר, איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לרכוש מוצר, איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, אימון אישי למציאת זוגיות, פסיכותרפיסט בנושאי לרכוש מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331