אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לרכוש ✔דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות לשופינג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:47דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות לשופינג
מה גורם לדחף אובססיבי לקנות דברים?

אנשים רבים סובלים מדחף אובססיבי לקנות דברים, שמתבטא במצוקה פנימית גדולה וחרדה כאשר עולה בהם המחשבה שמשהו חסר בביתם. אליעד כהן מסביר את הדוגמה של אדם שחווה התקפי חרדה כי הוא פתאום חושב שעלול להיגמר לו בבית מוצר מסוים, כמו למשל כרוב או מאכל אחר. האדם חווה תחושת חוסר פנימית ומיידית שעלולה להתפתח למצוקה וחרדה, ולכן הוא יוצא לקנות את המוצר במהירות ובדחיפות, למרות שבמקרים רבים הוא כלל אינו משתמש במוצר, והוא אף זורק אותו לאחר מכן. במצב הזה, האדם לא פועל מתוך צורך אמיתי להשתמש בדברים שהוא קונה, אלא מתוך פחד עמוק מתחושת החיסרון שעלולה להיווצר אם ירצה את הדבר בעתיד ולא יהיה לו אותו.

מדוע אדם קונה דברים שהוא כלל לא משתמש בהם?

אליעד כהן מדגיש שהבעיה כאן היא לא החפצים עצמם, אלא תחושת החיסרון שהאדם מנסה להימנע ממנה. האדם חושש להרגיש רע במצב שבו הוא ירצה משהו, אבל לא יוכל להשיג אותו, ולכן הוא רוכש מראש את הפריט, כדי להימנע מהאפשרות לחוות חיסרון בעתיד. הוא קונה אפילו אם הוא יודע מראש שלא ישתמש במוצר ויזרוק אותו, פשוט כי הוא מרגיש שהוא חייב שיהיה לו אותו זמין בבית. דוגמה ברורה שנתן אליעד היא קניית מזונות שמגיעים בסופו של דבר לפח, כי האדם קנה אותם מתוך דחף רגעי בלבד ולא מתוך צורך אמיתי או תכנון לשימוש.

למה דווקא אובססיה למוצרי אוכל ולא למוצרים אחרים?

אליעד מסביר שהאוכל הוא דוגמה נפוצה כי אוכל הוא מוצר שקל יחסית להשיג אותו. לעומת מוצרים אחרים, כמו רכב או תרופות, אוכל זמין, פשוט לקנות אותו, הוא זול יחסית, ואין בדרך כלל חסמים משמעותיים להשיג אותו. במילים אחרות, האוכל מאפשר לאדם לממש את הדחף האובססיבי באופן מיידי ובקלות, ולכן רבים מוצאים את עצמם עם התמכרות או התנהגות כפייתית דווקא בתחום המזון או הפריטים היומיומיים.

איך נוצר הפחד מתחושת חיסרון?

המקור לתחושת החיסרון לפי אליעד הוא התניה שיש בראש האדם, הגורמת לו לחשוב כי טוב משמעותו להשיג את מה שהוא רוצה, ורע משמעותו לא לקבל את מה שהוא רוצה. האדם מתוכנת להאמין שרע יקרה לו אם יחווה מצב של רצון שלא מתממש. אליעד מדגיש שהבעיה היא שהאדם לא למד כלל את האפשרות ההפוכה, שלפיה אפשר גם להרגיש טוב במצב של חוסר. לפי התפיסה הזו, האדם אינו מודע לכך שקיימת אפשרות לחוות סיפוק ושלמות גם במצבים שבהם אין לו את מה שהוא רוצה.

איך ניתן לטפל בהתנהגות אובססיבית ובחרדה מתחושת חיסרון?

אליעד מציע פתרון המתחיל בשינוי התפיסה הבסיסית של האדם. ראשית, יש להבין ולהכיר באפשרות של סיפוק גם כאשר אין לאדם את מה שהוא רוצה. אדם שמבין ומפנים שיש אפשרות להרגיש טוב גם ללא מילוי רצונו, מתחיל להשתחרר מהפחד להרגיש חוסר. הדרך לתרגול היא באופן מודע לגרום לאדם לרצות דברים שהוא לא באמת רוצה. כלומר, ללמד את עצמו באופן מודע לרצות דברים שונים, בעיקר כאלה שאין לו גישה ישירה אליהם, וכך להפנים את ההבנה שרצון לא חייב להוביל לתחושת רע כאשר הוא אינו מתממש.

בנוסף, אליעד מסביר שכאשר האדם מבין שהפחד שלו מהחיסרון נובע לא מהמציאות האובייקטיבית, אלא מהדרך שבה הוא מפרש את תחושת החיסרון, יש לו סיכוי להשתחרר מהאובססיה. האדם צריך ללמוד להתייחס אחרת לרצונותיו - לא כאל חובה שחייבים לממש, אלא כאפשרות אחת מני רבות להרגיש טוב. התרגול הוא יומיומי ופשוט: האדם צריך לבחור במודע ולנסות לרצות דברים שהוא בדרך כלל אדיש אליהם או אפילו אינו רוצה, ובכך הוא מרגיל את עצמו לתפיסה שונה לגמרי, שמשחררת אותו מהצורך הכפייתי.

מדוע לעיתים ההתמכרות לאוכל מסתירה בעיות עמוקות יותר?

אליעד מציין מצב נוסף שבו האובססיה לאוכל או לקניות מסתירה בעיה עמוקה יותר, רחבה יותר. לפעמים אדם ממוקד באובססיה לדבר פשוט כמו אוכל משום שהוא אינו מסוגל להתמודד עם חוסרים גדולים יותר בחייו. החוסר הקטן - כמו כרוב שחסר במקרר - הופך להיות סמל לחוסרים אחרים גדולים ומשמעותיים יותר שהאדם מרגיש בחייו. כלומר, האדם מתמקד בדבר שקל לו להשיג (אוכל או פריטים יומיומיים) על מנת לפצות על התחושה שהוא אינו מצליח לקבל דברים גדולים וחשובים באמת. החוסר הקטן משקף ומעצים את תחושת החיסרון הכללית שלו, ולכן חשוב לזהות שהבעיה אינה דווקא במוצר עצמו אלא בתחושת החוסר העמוקה יותר.

לסיכום: איך משתחררים מהדחף לקנות ומהאובססיה?

הדרך המרכזית להשתחרר מהדחף לקנות ומההתנהגות האובססיבית היא לשנות את הדרך שבה אדם מפרש את הרצון שלו ואת תחושת החיסרון. על האדם להבין לעומק שאפשר גם לרצות דברים ולא לקבלם, ועדיין להרגיש שלמות ואושר. כאשר תפיסה זו מתבססת, הפחד מחיסרון מתפוגג, ואיתו מתפוגגת גם האובססיה לקניות. האדם אינו צריך להימנע מהרצון עצמו, אלא רק ללמוד דרך חדשה, נכונה ובריאה יותר, להתייחס אל הרצונות שלו ולחוסרים שהוא חווה.
ללמוד הפרעה טורדנית למידה פחד עמוק סובל מהפרעה טורדנית טיפול ב אוסידי תחושה ירידה במשקל שליטה פחדים להתמודד עם אובססיות obsessive compulsive disorder ocd ocd הפרעה טורדנית ocd התנהגות טורדנית ocd טיפול או סי די אובססיביות אובססיבית אובססיה אובססיה טורדנית אובססיה טורדנית כפייתית אובססיה לקניות אובססיות אוסידי אוסידי הפרעה טורדנית אוסידי התנהגות טורדנית אוסידי טיפול גמילה גמילה מהתמכרויות גמילה מהתמכרות דחף דחף לקנות דברים דחפים הפרעה אובססיבית הפרעה טורדנית הפרעה טורדנית כפייתית הפרעה כפייתית הפרעת התנהגות כפייתית הרגשה הרגשה של חיסרון הרגשת חיסרון התמכרויות התמכרות התמכרות לקניות התמכרות לשופינג התנהגות התנהגות אובססיבית התנהגות טורדנית התנהגות טורדנית כפייתית התנהגות כפייתית התנהגות כפייתית טורדנית חוויית חיסרון חיסרון חסרונות חשיבה כפייתית טורדנות טורדנות כפייתית טורדנות מחשבתית טיפול טיפול ב ocd טיפול ב או סי די טיפול ב אוסידי טיפול באו סי די טיפול באובססיה טיפול באובססיות טיפול בהתמכרויות טיפול בהתמכרות טיפול בהתנהגות טורדנית טיפולים כפייתיות להיגמל להיגמל מהתמכרויות להיגמל מהתמכרות להיפטר מהתנהגות טורדנית להתמודד עם ocd להתמודד עם אוסידי להתמודד עם טורדנות לטפל ב ocd לטפל ב אוסידי לטפל בהתמכרויות לטפל בהתמכרות לטפל בהתנהגות טורדנית לטפל בהתנהגות כפייתית לקנות לרכוש מחשבה טורדנית מחשבה כפייתית מחשבות טורדניות מחשבות כפייתיות מטופל מטופלים מטפל מטפל ב ocd מטפל ב אוסידי מכור סובל מהפרעה טורדנית פחד פחד מחוויה פחד מרגשות פחד מתחושת חיסרון פחדים רגש רגשות שופינג תחושה תחושה של חיסרון תחושות תחושת חיסרון
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים לשים לב לסוג המסר שמעבירים ללקוח. מסר מסוג 1 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח, למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות שונות של מכירה, וצריכים לשים אליהן לב. ואני אסביר, כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, הלקוח צריך להחליט כמה החלטות. החלטה 1 הלקוח צריך להחליט שהוא רוצה לרכוש את המוצר באופן כללי. החלטה 2 שהלקוח צריך להחליט, היא שהוא רוצה לרכוש את המוצר שלך ממך ולא לרכוש את אותו המוצר או מוצר דומה או אחר מהמתחרים שלך. ואני מזכיר שיש תמיד גם תחרות פנימית בין סוגי מוצרים שונים, אצלך. כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. לשם כך יש כאן כמה תהליכים שצריכים לקרות. הלקוח צריך להשתכנע 1 - שהוא רוצה את המוצר ... שלך. ומאחר שיש תחרות עסקית, לכן הלקוח שלך כנראה ידבר גם עם המתחרים שלך. וגם אם למוצר שלך אין מתחרים, עדיין הלקוח לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם שכדאי לו לרכוש את המוצר ממך. וגם שלא כדאי לו לרכוש את המוצר של המתחרים שלך. ואם לדוגמה אתה מתמקד רק בלהסביר את היתרונות של המוצר שלך, יתכן שהלקוח בסופו של דבר ירכוש מוצר מתחרה ... עליך לזכור שבתוך המוח של הלקוח, יש תהליך של התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ופרקטית, כאשר אתה מוכר ללקוח, עליך לנסות להבין האם הוא לפני או אחרי או תוך כדי שיחות עם המתחרים שלך. ועליך ... את זה בחוכמה, בלי שישתמע שאתה רוצה ללכלך על המתחרים שלך? אלו כמובן נקודות מבט אחרות. אבל חובה לזכור, שהלקוח לא חייב רק לרצות לרכוש ממך, אלא הוא חייב גם לרצות לא לרכוש את המוצרים שמתחרים במוצר שלך. וכשם שעליך לשכנע אותו שהוא רוצה לרכוש X וכשם שעליך לשכנע את הלקוח שהמוצר X שלך מתאים לו, עליך לשכנע אותו גם שהמוצרים המתחרים למוצר שלך, הם לא טובים עבורו, או שהם ...
מנטור לכסף ורכישת דירה למגורים, האם לרכוש בית למגורים? האם לשכור דירה או לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה למגורים? האם רכישת דירה היא כלכלית? למה מנטורים ממליצים לא לרכוש בית? למה מנטור לכסף גר בשכירות? למה מנטור לכסף שוכר דירה? מנטור לכסף שמלמד לחסוך כסף, מניפולציות של מנטורים לכסף, לא כדאי לרכוש דירת מגורים, עדיף לגור בשכירות, עדיף לא לרכוש בית, האם כדאי לרכוש בית למגורים? האם כדאי לקחת משכנתא? האם לגור בשכירות או לרכוש דירה? הסנדלר הולך יחף
... לכסף ורכישת דירה למגורים, האם לרכוש בית למגורים? האם לשכור דירה או לקנות דירה? האם כדאי ... דירה למגורים? האם רכישת דירה היא כלכלית? למה מנטורים ממליצים לא לרכוש בית? למה מנטור לכסף גר בשכירות? למה מנטור לכסף שוכר ... מנטור לכסף שמלמד לחסוך כסף, מניפולציות של מנטורים לכסף, לא כדאי לרכוש דירת מגורים, עדיף לגור בשכירות, עדיף לא לרכוש בית, האם כדאי לרכוש בית למגורים? האם כדאי לקחת משכנתא? האם לגור בשכירות או לרכוש דירה? הסנדלר הולך יחף לפעמים מנטור לכסף יגיד לך שלא ... את הכסף שלך בדרך כזו או אחרת, כדי לתרץ את זה שלו עצמו אין כסף לרכוש בית למגורים ושהוא נאלץ לגור בשכירות, למרות שהוא היה ... הוא יחלק לך עצות איך לעשות כסף?! לכן הוא יספר לך שעדיף גם לך לא לרכוש בית. אבל מצד האמת, אם לאותו מנטור, נניח שהיו 100 ... של השקעה כלכלית, או שאולי כדאי לקחת את הכסף של רכישת הבית ובמקום לרכוש דירה, במקום זה להשקיע את הכסף בעסק וכיוב, שזאת שאלה ... לגור בו, הרי שזה אומר שאין לך מספיק כסף. ולא, אני לא אומר שעדיף לרכוש בית משיקול כלכלי. אני כן אומר, שגם אם רכישת בית היא ... עם משכנתא על הבית. וגם בגלל זה המנטור לכסף יספר לך שעדיף לך לא לרכוש בית, כדי להצדיק את זה שמצד האמת אין לו מספיק כסף ... עשיר, אז הוא יגור בבית שעולה לשכור אותו נניח 50 אלף בחודש, אבל לרכוש אותו עם משכנתא, עולה נניח 5 מיליון שח ועוד החזר חודשי על המשכנתא, של נניח 50 אלף בחודש. אבל מאחר שאין לו מספיק כסף לרכוש את הבית שהוא רוצה לגור בו, אז הוא ישכור בית יקר, כאשר בפועל אין לו כסף לרכוש אפילו לא דירה להשקעה וכל שכן שאין לו כסף לרכוש דירה למגורים שהוא עצמו היה רוצה לגור בה. ובאותה ... לו כסף, כי הוא מעדיף להשקיע את הכסף שלו וכיוב. אבל מצד האמת, אפשרי לרכוש רכב חדש בעלות של 1500 שח לחודש. ולא באמת צריך לשים ... מחלק עצות על כסף, אז שלא יספר שיש לו כסף, כאשר לדוגמה אין לו כסף לרכוש נכס למגורים עבור עצמו או לכל הפחות להשקעה וכולי. כי ...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
... מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של ... להמליץ על מתחרה עסקי והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ממך ולא מהמתחרה שלך. לדוגמה, ... אותה ברכב של המתחרה שלך. האם ובאיזה מקרה הגיוני שאתה תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על המתחרים שלך, יכול להגדיל את ... שלך? אז בפשוטם של דברים, המתחרים שלך, הם האפשרויות האחרות שהלקוח שוקל לרכוש אותן, במקום לרכוש ממך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב יוקרה כלשהו, במובן הפשוט, המתחרים שלך, הם ... שלך, אלא ברמת העיקרון, המתחרים שלך, הם בעצם כל האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך. דהיינו, אם אתה לדוגמה מוכר פרארי, אז אם הלקוח לא ירכוש את הפרארי, אולי באמת הוא יעדיף לרכוש סובארו ואולי הוא יעדיף בכלל לא לרכוש רכב, אלא אולי לשכור רכב ואולי הוא יחליט לנסוע במונית או כל מחשבה אחרת. וזה בעצם אומר, שבמובן מסוים, אתה תעדיף שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או מהמתחרה הקרוב שלך, לבין זה שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או ממתחרה רחוק שלך. ולכן בהקשר הזה, יתכן שתעדיף לשלוח את הלקוח שלך ... אחרים שהם יותר רחוקים ויותר שונים ממך. ולפעמים כאשר לקוח מתלבט אם לרכוש ממך או לא, דהיינו, אם לרכוש ממך או מהמתחרים שלך, לפעמים כדאי לך להשאיר את המחשבה של הלקוח שהיא תהיה ... דהיינו, מתחרה שיש לו קווי דמיון למוצר שלך, יותר מאשר שהוא יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת, מתחרה רחוק שלך, אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה ... חדרים אלא רק 5, יש היגיון שאתה תגיד לו שאם הוא רוצה 6 חדרים, הוא יכול לרכוש אותם בפרויקט ממול אצל המתחרה הקרוב שלך, כי אז הלקוח מתלבט בין 5 חדרים ... באותו אזור שלך, לא תמליץ לו על מתחרה קרוב שלך, יתכן שהוא בכלל ירצה לרכוש באזור אחר לחלוטין משהו אחר לחלוטין. ולכן כאשר לקוח מעלה התנגדות מכירה ... מה האפשרויות שהלקוח שלך יתלבט לגביהן, איזו אפשרות אחרת לבחור, במקום לרכוש ממך? ואז יכול להיות שתחשוב, שעדיף לך שהלקוח שלך יתלבט בינך לבין אפשרות ... יתלבט בינך לבין מתחרה מסוים שלך ואתה תעדיף אפילו להמליץ לו לשקול לרכוש מהמתחרה שלך ולא ממך, כדי להשאיר אותו בהתלבטות מסויימת, שלדעתך ממנה יהיה ... יותר קל לשכנע את הלקוח לחזור אליך, יותר קל מאשר אם הלקוח יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה, שאולי ממנה לא תצליח לשכנע את הלקוח לחזור אליך. וכאשר אתה לדוגמה ממליץ ללקוח לרכוש מהמתחרה הקרוב שלך, הרי שאתה שותל ללקוח מחשבה, שבעצם הוא רוצה את הקטגוריה ... תרכוש 6 חדרים כאן ממול, דהיינו, אתה שותל ללקוח מחשבה, שהוא רוצה לרכוש כאן באזור הזה, והספק הוא רק אם 5 או 6 חדרים וכיוב, וזה אולי עדיף לך, כי ...
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
... או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית האם כדאי לקנות דירה או לשכור דירה? הסוגיה של האם כדאי לקנות דירה או לשכור אותה, והאם לקחת משכנתא או להשקיע את הכסף בדרך אחרת, נוגעת לשיקולים ... השקעה זו דורשת לקחת משכנתא, שהיא הלוואה ארוכת טווח, ובמקרים רבים עולה על יתרונותיה של שכירות לטווח קצר. מה האלטרנטיבות הכלכליות של השקעה בנדלן? במקום לרכוש דירה, ישנם אנשים שבוחרים להשקיע את הכסף במקום אחר, כמו עסק או נכס אחר שייתן להם תשואה גבוהה יותר. אליעד מציין את ההבדל בין קניית דירה והשקעה בה, לבין השקעה בנכסים ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך ... כרגע למכירה לזמן מוגבל וכיוב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ... נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך. ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של המתחרים שלך, בלבד. דהיינו, אם קהל היעד שלך שאתה פונה אליו, הוא אך ורק אנשים שמתלבטים בין המוצר שלך לבין המוצר של ... רכב חדש בלי קשר לכלום. ואני אזכיר, שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא הרכב שלך, הרי שבחומרי השיווק, צריך גם מסרים כיוב. וזה בעצם אומר, שחומרי השיווק שכנראה תייצר, יהיו בהם 2 סוגים של ... יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך. כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי. ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם ... להתמקד בחומרי שיווק שמקדמים אותך ורק אותך ולא מקדמים גם את המתחרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב חדש, אז תתמקד בליצור חומרי שיווק שמסבירים למה כדאי לרכוש דווקא את הרכב שלך, דברים שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם את המתחרים שלך ולא רק אותך. וגם האמירה הזאת נכונה באופן כללי. אבל גם היא פרקטית, לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש ... אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות רלוונטי גם למוצרים אחרים שיכולים להתאים לתוכן השיווקי שלך. דהיינו, נניח שאתה רוצה למכור מטבחי יוקרה. ונניח שאתה רוצה ליצור סרטונים שמסבירים, לא רק למה דווקא לרכוש ממך את המטבחים שלך, אלא גם למה באופן כללי כדאי לרכוש מטבח חדש ואתה רוצה לתת כל מיני הסברים כלליים לגבי מטבחים, שיגרמו לאנשים להבין שאתה מומחה באופן כללי בייצור מטבחים. במקרה כזה עליך לדעת, שנכון שיש הרבה חומרי שיווק ומסרי שיווק שיכולים לגרום ללקוח לרצות לרכוש גם מוצרים שמתחרים במוצר שלך. אבל עדיין כאשר הלקוח נחשף למידע ממך, הרי שאתה אמור לגרום ללקוח להתחבר אליך, באמצעות המידע שאתה מעביר לו באופן כללי. לדוגמה: נניח שאני אסביר למישהו, איזה רכב כדאי לו לרכוש. ונניח שאותו אדם יהיה מרוצה מההסבר שלי. עכשיו, אני לא מוכר רכבים כמובן. אבל כאשר אני מסביר לבן אדם איזה רכב כדאי לו לרכוש, הרי שתוך כדי זה האדם מקבל ממני ערך, והאדם נקשר אלי דרך הערך שהוא מקבל. דהיינו, האדם מקבל תחושה טובה מהמידע שהוא מקבל. והוא רוצה לרכוש ממני עוד דברים, באופן כללי. כי הוא קיבל ממני משהו חיובי. במילים אחרות, כאשר אתה לדוגמה מלמד על תהליכי ייצור מטבחים, הרי שאם אתה עושה את זה בצורה טובה ... אליך, לקבל ממך ערך, לאהוב אותך, להתחבר אליך, לראות בך מומחה וכולי. שכל הדברים האלו, גם הם מביאים תועלת בכך שהם מגדילים את הסיכוי לכך שהוא ירצה לרכוש ממך. ונכון שחלק גדול מהתכנים אינם עוסקים בלמה לרכוש דווקא ממך, אבל גם התכנים הרחבים יותר במשפך השיווקי, גם הם מחברים אליך את הלקוח, וגורמים לו לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לא בגלל סוג התוכן עצמו ולא בגלל המסר הספציפי שבתוך התוכן, אלא בגלל הדרך שאתה מעביר את התוכן ובגלל הדרך שאתה מחבר אליך את זה ...
מתי כדאי לרכוש דירה להשקעה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הדירה, דווקא בפרויקט שיש בו המון משקיעים? איך משפיעה כמות המשקיעים בפרויקט, על מחירי הדירות בעתיד בפרויקט? שיקולים ברכישת דירה להשקעה, האם ערך הדירה יעלה בעתיד? איך לעשות כסף בנדלן? רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר למשתכן, רכישת דירה להשקעה בפרויקט דירה בהנחה, רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר מטרה, האם ערך הבית יעלה בעתיד? האם ערך הדירה יעלה בעתיד? האם תהיה עליית ערך בעתיד? היצע וביקוש בשוק הנדלן
... כדאי לרכוש דירה להשקעה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הדירה, דווקא בפרויקט שיש בו המון משקיעים? איך משפיעה כמות המשקיעים בפרויקט, על מחירי הדירות בעתיד בפרויקט? שיקולים ברכישת דירה ... היצע וביקוש בשוק הנדלן האם כדאי לרכוש דירה להשקעה, אפשרות 1 - במקום שבו יודעים מראש, שבעוד כמה שנים, כאשר המשקיע ירצה למכור את הדירה, יהיו הרבה משקיעים נוספים שירצו למכור את הדירה שהם רכשו להשקעה, דהיינו, ... המידה, ביחס לאפשרות 2 - שהיא, לרכוש במקום אחר, פרויקט אחר יותר קטן, שבו בעוד כמה שנים, יהיו פחות משקיעים שירצו למכור את הבית שלהם, במקביל לזה שאתה תרצה למכור את הבית? אז קודם כל אסביר את השאלה יותר ... מדובר כאן על משקיע נדלן ששוקל לרכוש דירה להשקעה. כאשר כמו שכבר הסברתי, יש המון מודלים של השקעה בנדלן. יש לדוגמה מי שרוכש דירה להשקעה, כי הוא מתכנן להרוויח כסף משכר הדירה שהוא ישכיר את הדירה כמו שהיא או ... היצע של דירות. ולכן אולי כדאי לרכוש דירה דווקא במקום שבו לא מוכרים הרבה דירות, כדי שבבא היום כאשר המשקיע ירצה למכור את הבית, אז לא יהיו במקביל אליו הרבה משקיעים אחרים, שירצו במקביל אליו למכור עוד דירות. ... ולכן נראה הגיוני, שאולי עדיף לרכוש דווקא במקום שבו אין הרבה דירות למכירה. כך שממילא בעתיד לא הרבה דירות יעמדו שם למכירה, במקביל למשקיע שירצה למכור שם את הבית. בנוסף, יתכן גם שהיזם עצמו לא יסיים למכור ... נראה לומר, שכן, יש היגיון שלא לרכוש דירה להשקעה, במידה ורוצים להרוויח כסף מעליית ערך הנכס, במקום שבו יש המון דירות למכירה וכולי כנל. אבל האם זאת האמת כל האמת ורק האמת? אז כמובן שלא! כמו שתכף אסביר. ומה ... האלו, לדוגמה שבאותו היום ירצו לרכוש את הדירות האלו 10,000 רוכשים. הרבה יותר מאשר כמות הרוכשים שרוצים כיום לרכוש את הדירות האלו. מה שאומר, שמחירי הדירות האלו בעתיד, דווקא יעלו, למרות שיהיה המון היצע של דירות למכירה. בגלל שגם הביקוש, יגדל, הרבה יותר מאשר ההיצע יגדל. ואני אסביר את ... בעיקר משקיעים, או אנשים שרוצים לרכוש את הבית למגורים באותו הפרוייקט. ככל שרוכשים בפרויקט יותר משקיעים, ככה זה מגדיל את הסיכוי שבעתיד יהיה יותר היצע של דירות למכירה. כמו כן, ככל שיש יותר רוכשים למגורים, ... להם המון אפשרויות ושהם בחרו לרכוש דווקא שם, או שהם רכשו בלית ברירה דווקא שם. לדוגמה, פרויקטים של דירה בהנחה, שרוב הרוכשים רוכשים שם, בלית ברירה. כי הם לא יכולים לרכוש דירה להשקעה במקום אחר, כי רק שם יש להם זכאות לקבל דירה בהנחה ואין להם מספיק כסף לרכוש במקום אחר. ואם פרופיל המשקיעים שרכשו שם, הוא של משקיעים שרכשו שם בלית ברירה, הרי שזה אומר שכנראה כאשר תהיה אפשרות למכור את הבתים, כנראה שיהיה עוד יותר לחץ של מכירות. ... בפרויקט. לעומת זאת יש לך אפשרות לרכוש בפרויקט אחר B, שבו יש 10 דירות בלבד, כאשר 9 דירות נרכשו על ידי רוכשים למטרת מגורים ורק אתה תהיה המשקיע היחיד באותו בניין. מה עדיף יותר במקרה הזה? בהיבט של השוואת כמות ... והלקוח שאתה תרצה למכור לו, יוכל לרכוש גם מהם ולא דווקא ממך בפרויקט הספציפי שלך. במובן מסוים, אם אין הרבה משקיעים בפרויקט שאליו אתה נכנס, אולי דווקא זה סימן רע. כי זה אומר שחכמים אחרים, לא רואים הזדמנות ... האם יהיה נכון לומר, שלא כדאי לרכוש מניה שיש הרבה משקיעים שרוצים לרכוש אותה, כי זה אומר שבעתיד הרבה משקיעים ירצו למכור אותה? ואולי כדאי לרכוש דווקא מניה שלא הרבה משקיעים רוכשים אותה, כי זה אומר שלא יהיו לך הרבה מתחרים שתרצה לרכוש את המניה? תשובה: כנראה שלא. בשוק ההון זה לא עובד ככה, שם בדרך כלל זה ההפך. בשוק ההון אתה חושב, על איך יהיה היחס של היצע וביקוש של המניה בעתיד. זה השיקול היחיד. ויתכן ... העתידית, בפרויקט שבו אתה שוקל לרכוש. כמובן שיש עוד המון שיקולים שונים, וכל מקרה לגופו. ...
טיפים למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים?
טיפים למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים?
... למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים? מה הבעייתיות בעצות בספרים ובמדריכים? אליעד כהן מסביר במהלך ההרצאה כי העצות שמגיעות ממדריכים וספרים, כמו איך לגרום לאנשים לאהוב אותך או איך לרכוש חברים, מציינות פתרונות שנכונים רק בחלקם. לדוגמה, ספרים כאלה לרוב מציעים טכניקות שמטפחות את יכולת האדם להתחבר לאחרים, כמו להתחבר לעולם של השני, לגרום לו להרגיש שהוא ... עצות בספרים ומדריכים? איך לרכוש חברים? מה הבעייתיות של העצות שמקבלים ממדריכים או ספרים? הנושא המרכזי בהרצאה היה הסבר על הבעייתיות שבעצות שמועברות בספרים ובמדריכים. אליעד מסביר כי פעמים רבות העצות ... בדיוק את מה שכתוב בספר איך לרכוש חברים, זה לא בהכרח יוביל לתוצאה הרצויה אם לא תמצא את המינון הנכון בין הנתינה לקבלה. המטרה היא לדעת שהכל משחק, וצריך למצוא את האיזון בין הדברים, אם תדע את זה, תוכל ... עצות בספרים ומדריכים? איך לרכוש חברים? עכשיו אני רוצה להסביר על בעיתיות של עצות שאתה מקבל מאנשים עצות מה לעשות, אתה נגיד לדוגמה הולך קונה ספר איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך ככה וככה כל מיני ... ספר איך להשיג חברים או איך לרכוש חברים או משהו כזה אוקי, לא בא נדבר על חברים זה היה הספר ספציפית השפעה לא בא נדבר על חברים אז מה לדעתך נגיד היה כתוב בספר איך לרכוש חברים מה יכלו לכתוב בכזה ספר? ש: למשל איך לגשת איך ליצור תקשורת עם אותם חברים. אליעד: ומה היה כתוב נגיד, לא אם אתה רוצה לגרום לאנשים להיות חברים שלך איך תגרום ...
ביטוח, למה לבטח את עצמך? למה לרכוש ביטוח? למה לעשות ביטוח? למה לא לעשות ביטוח? למה לא לבטח את עצמך? למה לא לרכוש ביטוח? סוכני ביטוח, סוגים של ביטוח, הביטוח הטוב ביותר, חלק 1
ביטוח, למה לבטח את עצמך? למה לרכוש ביטוח? למה לעשות ביטוח? למה לא לעשות ביטוח? למה לא לבטח את עצמך? למה לא לרכוש ביטוח? סוכני ביטוח, סוגים של ביטוח, הביטוח הטוב ביותר, חלק 1
... למה לבטח את עצמך? למה לרכוש ביטוח? למה לעשות ביטוח? למה לא לעשות ביטוח? למה לא לבטח את עצמך? למה לא לרכוש ביטוח? סוכני ביטוח, סוגים של ביטוח, הביטוח הטוב ביותר, חלק ... ביטוח, למה כדאי או לא כדאי לרכוש ביטוח, ואיך להתמודד עם הטענות והלחצים של סוכני הביטוח. ... ביטוח משפיעים על ההחלטה לרכוש ביטוח? אליעד מדגיש שהרבה פעמים ההחלטה לעשות ביטוח נובעת ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי אז למה בעצם צריך שיווק ומה זה שיווק? אז בהנחה שאתה רוצה למכור משהו למישהו, אז כדי שזה יקרה 1 - אתה צריך שהלקוח הפוטנציאלי שלך יכיר אותך ... את המוצר שאתה רוצה למכור. 2 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את המוצר שאה רוצה למכור. ו 3 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את דווקא המוצר שלך ודווקא במחיר שאתה רוצה בעבורו. אז השיווק מטרתו לעזור לך בכל הדברים האלו. דהיינו, אתה מבצע פעולות, שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדעת עליך ועל המוצר שלך. אתה עושה מהלך שיווקי שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר שאתה רוצה. והשיווק, צריך להיות מורכב מהחלקים האלו. החלק הראשון הוא, שעליך לנסות לדמיין את הלקוח המאושר רוכש ממך ומרוצה מהעסקה. עכשיו תגזור לאחור ... שמחפשים תרופה לסרטן. והם צריכים לדעת עליך ולרצות לרכוש דווקא ממך, דהיינו, בלי שלב 2 הנל. אבל יש מצבים שבהם אתה רוצה להמציא את השוק. לדוגמה, אתה רוצה למכור שירות חדש שאנשים עדיין לא רגילים לצרוך אותו או לרכוש אותו. שוק שהוא עדיין לא תחרותי, יש לך פטנט, אתה מקים סטרטאפ, יש לך רעיון חדש, אתה מביא את הבשורה לעולם, הרי שבמקרים האלו, אתה לא רק צריך לגרום לאנשים לדעת שאתה קיים, אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש למוצר שלך, ולא רק לייצר מודעות למוצר שלך. כי יש מוצרים שאתה רק צריך לייצר מודעות למוצר עבור קהל היעד שלך, שאתה מוכר את המוצר. אבל יש ... צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד תהליך שיווקי שצריך לעשות אותו. דהיינו, שלב 2 כנל במידה וצריך אותו בהתאם למוצר שלך. שלב 3 הוא לגרום לאנשים לרצות לרכוש את המוצר שלך, דווקא ממך. כי לא מספיק שאנשים ירצו לרכוש את המוצר שלך ולא מספיק שהם ידעו שהמוצר שלך קיים למכירה אצלך, הם גם צריכים לרצות לרכוש אותו ממך ולא ממישהו אחר. ואיך גורמים להם לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, אז גם לשם כך צריכים לעשות תהליך שיווקי של בידול ומיתוג וכיוב, תהליך שמסביר לאנשים במה אתה שונה מאחרים ובמה אתה יותר טוב מאחרים ולמה לרכוש דווקא ממך. ...
איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
... ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? ... באמצעות תכנים מקצועיים והפעם אסביר, איך להפחיד לקוח במובן הטוב ואיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר באמצעות הפחדה של הלקוח. כל זה, בצורה חוקית + מוסרית + מקצועית שאינה חוטאת לאמת? אז, להפחיד לקוח פירושו, ... ממך ולא ממישהו אחר. אז נחשוב על המקרה הבא, נניח שיש לקוחות שלא רוכשים ממך אלא מעדיפים לרכוש מהמתחרים שלך. נניח שנשאל אותך, האם לדעתך אתה יותר טוב במשהו כלשהו מהמתחרים שלך שמהם הלקוח רוכש? אם התשובה היא כן, אז נשאל: האם ... שהיתרון שלך הוא, שאיתך, הלקוח לא זורק כסף סתם על הפחדה שקרית שמישהו אחר עשה לו. כי עדיף לו לרכוש ממך ביותר זול. במילים אחרות, גם להיות יותר זול, גם זה יתרון אפשרי עבור הלקוח שלך. עכשיו, אם אתה יותר טוב במשהו מאשר המתחרים שלך ... שיש בך ביחס לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך. בצורה כל כך ברורה, עד כדי כך שיהיה להם פחד לרכוש מהמתחרים שלך ושהם ירצו לרכוש דווקא ממך. לדוגמה: נניח שאתה עורך דין. האם לדעתך הלקוח שלך שלא רוצה לרכוש ממך, האם לדעתך הוא מבין מספיק טוב בצורה ברורה, את כמות הנזקים שיכולים להיגרם לו אם הוא יעבוד עם עורך דין אחר, שלא מכיר את הפרטים ... המהות היא, שאתה צריך לגרום ללקוח שלך להבין את היתרונות שיש במוצר שלך, עד כדי כך שהוא יפחד לרכוש מהמתחרים שלך. כמו שכבר הסברתי כאן (איש מכירות צריך לדעת לשקר), כמובן שיש כאן רמות של איזון. כי אם תגזים יותר מידי ביתרונות של ... מוסרי לא חוקי לא מקצועי וכולי. אבל אם תדגיש את כל היתרונות שלך, עד לרמה שתגרום ללקוח לפחד לרכוש ממישהו אחר, במובן מסוים זאת הפחדה טובה. ושוב, עניין של איזונים. כאשר המהות היא, שהדגשת היתרונות שלך, בצורה ברורה ומלאה, היא בעצם ... אסביר, איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין את היתרונות שלך, עד לרמה שהלקוח יפחד לרכוש ממישהו אחר וירצה לרכוש ממך ורק ממך? והתשובה לכך היא, שאפשרי לעשות את זה, על ידי זה שאתה מפרסם ללקוחות תכנים מקצועיים שבהם אתה מלמד את הלקוחות על כל ... דהיינו, כאשר לדוגמה כותבים חומר שיווקי, האם כדאי להתמקד בתוכן שיווקי שיגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך באופן כללי? או לכתוב חומר שמעניין את הלקוח שלך שכבר רוצה לרכוש את המוצר שלך? או לכתוב חומר שיגרום ללקוח לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, גם אם זה לא בהכרח מה שהכי מעניין את הלקוח? זאת כמובן דוגמה קטנה, בהקשר של התוכן שאני מסביר כאן. במילים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות לשופינג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לרכוש, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לרכוש, איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, מנטור, מאמן אישי לילדים בנושאי לרכוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4530 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 00:13:32 - wesi1