אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקנות ✔דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות לשופינג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:47דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות לשופינג
מה גורם לדחף אובססיבי לקנות דברים?

אנשים רבים סובלים מדחף אובססיבי לקנות דברים, שמתבטא במצוקה פנימית גדולה וחרדה כאשר עולה בהם המחשבה שמשהו חסר בביתם. אליעד כהן מסביר את הדוגמה של אדם שחווה התקפי חרדה כי הוא פתאום חושב שעלול להיגמר לו בבית מוצר מסוים, כמו למשל כרוב או מאכל אחר. האדם חווה תחושת חוסר פנימית ומיידית שעלולה להתפתח למצוקה וחרדה, ולכן הוא יוצא לקנות את המוצר במהירות ובדחיפות, למרות שבמקרים רבים הוא כלל אינו משתמש במוצר, והוא אף זורק אותו לאחר מכן. במצב הזה, האדם לא פועל מתוך צורך אמיתי להשתמש בדברים שהוא קונה, אלא מתוך פחד עמוק מתחושת החיסרון שעלולה להיווצר אם ירצה את הדבר בעתיד ולא יהיה לו אותו.

מדוע אדם קונה דברים שהוא כלל לא משתמש בהם?

אליעד כהן מדגיש שהבעיה כאן היא לא החפצים עצמם, אלא תחושת החיסרון שהאדם מנסה להימנע ממנה. האדם חושש להרגיש רע במצב שבו הוא ירצה משהו, אבל לא יוכל להשיג אותו, ולכן הוא רוכש מראש את הפריט, כדי להימנע מהאפשרות לחוות חיסרון בעתיד. הוא קונה אפילו אם הוא יודע מראש שלא ישתמש במוצר ויזרוק אותו, פשוט כי הוא מרגיש שהוא חייב שיהיה לו אותו זמין בבית. דוגמה ברורה שנתן אליעד היא קניית מזונות שמגיעים בסופו של דבר לפח, כי האדם קנה אותם מתוך דחף רגעי בלבד ולא מתוך צורך אמיתי או תכנון לשימוש.

למה דווקא אובססיה למוצרי אוכל ולא למוצרים אחרים?

אליעד מסביר שהאוכל הוא דוגמה נפוצה כי אוכל הוא מוצר שקל יחסית להשיג אותו. לעומת מוצרים אחרים, כמו רכב או תרופות, אוכל זמין, פשוט לקנות אותו, הוא זול יחסית, ואין בדרך כלל חסמים משמעותיים להשיג אותו. במילים אחרות, האוכל מאפשר לאדם לממש את הדחף האובססיבי באופן מיידי ובקלות, ולכן רבים מוצאים את עצמם עם התמכרות או התנהגות כפייתית דווקא בתחום המזון או הפריטים היומיומיים.

איך נוצר הפחד מתחושת חיסרון?

המקור לתחושת החיסרון לפי אליעד הוא התניה שיש בראש האדם, הגורמת לו לחשוב כי טוב משמעותו להשיג את מה שהוא רוצה, ורע משמעותו לא לקבל את מה שהוא רוצה. האדם מתוכנת להאמין שרע יקרה לו אם יחווה מצב של רצון שלא מתממש. אליעד מדגיש שהבעיה היא שהאדם לא למד כלל את האפשרות ההפוכה, שלפיה אפשר גם להרגיש טוב במצב של חוסר. לפי התפיסה הזו, האדם אינו מודע לכך שקיימת אפשרות לחוות סיפוק ושלמות גם במצבים שבהם אין לו את מה שהוא רוצה.

איך ניתן לטפל בהתנהגות אובססיבית ובחרדה מתחושת חיסרון?

אליעד מציע פתרון המתחיל בשינוי התפיסה הבסיסית של האדם. ראשית, יש להבין ולהכיר באפשרות של סיפוק גם כאשר אין לאדם את מה שהוא רוצה. אדם שמבין ומפנים שיש אפשרות להרגיש טוב גם ללא מילוי רצונו, מתחיל להשתחרר מהפחד להרגיש חוסר. הדרך לתרגול היא באופן מודע לגרום לאדם לרצות דברים שהוא לא באמת רוצה. כלומר, ללמד את עצמו באופן מודע לרצות דברים שונים, בעיקר כאלה שאין לו גישה ישירה אליהם, וכך להפנים את ההבנה שרצון לא חייב להוביל לתחושת רע כאשר הוא אינו מתממש.

בנוסף, אליעד מסביר שכאשר האדם מבין שהפחד שלו מהחיסרון נובע לא מהמציאות האובייקטיבית, אלא מהדרך שבה הוא מפרש את תחושת החיסרון, יש לו סיכוי להשתחרר מהאובססיה. האדם צריך ללמוד להתייחס אחרת לרצונותיו - לא כאל חובה שחייבים לממש, אלא כאפשרות אחת מני רבות להרגיש טוב. התרגול הוא יומיומי ופשוט: האדם צריך לבחור במודע ולנסות לרצות דברים שהוא בדרך כלל אדיש אליהם או אפילו אינו רוצה, ובכך הוא מרגיל את עצמו לתפיסה שונה לגמרי, שמשחררת אותו מהצורך הכפייתי.

מדוע לעיתים ההתמכרות לאוכל מסתירה בעיות עמוקות יותר?

אליעד מציין מצב נוסף שבו האובססיה לאוכל או לקניות מסתירה בעיה עמוקה יותר, רחבה יותר. לפעמים אדם ממוקד באובססיה לדבר פשוט כמו אוכל משום שהוא אינו מסוגל להתמודד עם חוסרים גדולים יותר בחייו. החוסר הקטן - כמו כרוב שחסר במקרר - הופך להיות סמל לחוסרים אחרים גדולים ומשמעותיים יותר שהאדם מרגיש בחייו. כלומר, האדם מתמקד בדבר שקל לו להשיג (אוכל או פריטים יומיומיים) על מנת לפצות על התחושה שהוא אינו מצליח לקבל דברים גדולים וחשובים באמת. החוסר הקטן משקף ומעצים את תחושת החיסרון הכללית שלו, ולכן חשוב לזהות שהבעיה אינה דווקא במוצר עצמו אלא בתחושת החוסר העמוקה יותר.

לסיכום: איך משתחררים מהדחף לקנות ומהאובססיה?

הדרך המרכזית להשתחרר מהדחף לקנות ומההתנהגות האובססיבית היא לשנות את הדרך שבה אדם מפרש את הרצון שלו ואת תחושת החיסרון. על האדם להבין לעומק שאפשר גם לרצות דברים ולא לקבלם, ועדיין להרגיש שלמות ואושר. כאשר תפיסה זו מתבססת, הפחד מחיסרון מתפוגג, ואיתו מתפוגגת גם האובססיה לקניות. האדם אינו צריך להימנע מהרצון עצמו, אלא רק ללמוד דרך חדשה, נכונה ובריאה יותר, להתייחס אל הרצונות שלו ולחוסרים שהוא חווה.
כיצד נוצרות חוויית חיסרון הרגשה נשלט לקנות מכור דרך חדשה מחשבות ocd התנהגות טורדנית פחד מתחושת חיסרון האם אפשר להיות מאושר obsessive compulsive disorder ocd ocd הפרעה טורדנית ocd התנהגות טורדנית ocd טיפול או סי די אובססיביות אובססיבית אובססיה אובססיה טורדנית אובססיה טורדנית כפייתית אובססיה לקניות אובססיות אוסידי אוסידי הפרעה טורדנית אוסידי התנהגות טורדנית אוסידי טיפול גמילה גמילה מהתמכרויות גמילה מהתמכרות דחף דחף לקנות דברים דחפים הפרעה אובססיבית הפרעה טורדנית הפרעה טורדנית כפייתית הפרעה כפייתית הפרעת התנהגות כפייתית הרגשה הרגשה של חיסרון הרגשת חיסרון התמכרויות התמכרות התמכרות לקניות התמכרות לשופינג התנהגות התנהגות אובססיבית התנהגות טורדנית התנהגות טורדנית כפייתית התנהגות כפייתית התנהגות כפייתית טורדנית חוויית חיסרון חיסרון חסרונות חשיבה כפייתית טורדנות טורדנות כפייתית טורדנות מחשבתית טיפול טיפול ב ocd טיפול ב או סי די טיפול ב אוסידי טיפול באו סי די טיפול באובססיה טיפול באובססיות טיפול בהתמכרויות טיפול בהתמכרות טיפול בהתנהגות טורדנית טיפולים כפייתיות להיגמל להיגמל מהתמכרויות להיגמל מהתמכרות להיפטר מהתנהגות טורדנית להתמודד עם ocd להתמודד עם אוסידי להתמודד עם טורדנות לטפל ב ocd לטפל ב אוסידי לטפל בהתמכרויות לטפל בהתמכרות לטפל בהתנהגות טורדנית לטפל בהתנהגות כפייתית לקנות מחשבה טורדנית מחשבה כפייתית מחשבות טורדניות מחשבות כפייתיות מטופל מטופלים מטפל מטפל ב ocd מטפל ב אוסידי מכור סובל מהפרעה טורדנית פחד פחד מחוויה פחד מרגשות פחד מתחושת חיסרון פחדים רגש רגשות שופינג תחושה תחושה של חיסרון תחושות תחושת חיסרון
איך לקנות מישהו? איך לקנות בחורה? איך לקנות גבר? איך לקנות אותה? איך לקנות אותו? לקנות לה מתנות, לגרום לו לרצות אותך, לגרום לה לרצות אותך, לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לחזר אחרי בחורה? איך לחזר אחרי גבר? איך לחזר אחרי מישהו?
איך לקנות מישהו? איך לקנות בחורה? איך לקנות גבר? איך לקנות אותה? איך לקנות אותו? לקנות לה מתנות, לגרום לו לרצות אותך, לגרום לה לרצות אותך, לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לחזר אחרי בחורה? איך לחזר אחרי גבר? איך לחזר אחרי מישהו?
איך לקנות מישהו? איך לקנות בחורה? איך לקנות גבר? איך לקנות אותה? איך לקנות אותו? לקנות לה מתנות, לגרום לו לרצות אותך, לגרום לה לרצות אותך, לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לחזר אחרי בחורה? איך לחזר אחרי גבר? איך לחזר אחרי מישהו? איך לקנות מישהו בצורה נכונה? הרבה פעמים אנשים מנסים לקנות אחרים, כלומר, להעניק להם דברים מתוך רצון לקבל בתמורה את אהבתם או תשומת ליבם. זה יכול להתבצע דרך מתנות, מחמאות, תשומת לב או מחוות אחרות. השאלה המרכזית היא האם מישהו באמת אוהב כאשר מישהו מנסה לקנות אותו או שמא יש דרך נכונה לעשות זאת? אליעד כהן מסביר כיצד להעניק למישהו את מה שהוא רוצה בצורה כזו שיחשוב שהוא לא נרכש. האם אנשים אוהבים שמישהו מנסה לקנות אותם? על פי אליעד כהן, אנשים אכן אוהבים את הרעיון של שמישהו מחזר אחריהם ומעניק להם דברים, אבל הכל תלוי בצורה שבה זה קורה. כל אדם רוצה להרגיש נחשק, אך יש הבדל בין להרגיש אהוב לבין להרגיש נקנה. כאשר מישהו מנסה לקנות מישהו באמצעות כסף, מחמאות או מתנות, השאלה היא איך אותו אדם רוצה לחוות את העניין. האם הוא רוצה לחשוב שהוא עם מישהו בגלל ... או המחמאות, או שהוא רוצה לחשוב על עצמו שהוא בחר אותו מתוך סיבות אחרות? איך נשים רוצות שיקנו אותן? למשל, גבר שמנסה לקנות בחורה בכסף על ידי קניית מתנות והענקת חוויות מפנקות, יכול לגרום לה להרגיש טוב וליהנות מהמחוות הללו. אך לא תוכל להימנע ... של אותו גבר. איך גברים רוצים שיקנו אותם? גם גברים לא רוצים להרגיש שהם נקנים על ידי אמצעים שטחיים. אם אישה מנסה לקנות גבר דרך המראה החיצוני או מיניות, הוא עשוי להרגיש טוב על כך, אך לא ירצה לחשוב שהוא בחר בה על פי הדברים הללו בלבד. גברים בדרך כלל רוצים להרגיש שהם עם מישהי בגלל שהיא חכמה, מעניינת, דואגת או יכולה להיות אם טובה לילדיהם. ההבדל בין לקנות מישהו לבין לגרום לו לרצות אותך השלב הבא הוא הבנת הדרך בה אתה יכול לגרום למישהו לרצות אותך, לא באמצעות דבר שטחי, אלא על ... לבחור את חבריו או בני הזוג שלו על פי תכונות שיקבלו עליהם הערכה עצמית, ולא על פי מה שיתנו לו רק כדי שיישארו איתו. איך לקנות מישהו בצורה שהוא רוצה שיקנו אותו? העיקר כאן הוא לדעת איך אדם רוצה שיקנו אותו. יש אנשים שיסכימו לקבל מתנות, אך לא רוצים ... אותו רק בגלל זאת. אנשים רוצים לקבל את מה שהם רוצים, אבל לא בהכרח רוצים לחשוב שהסיבה האמיתית היא זו. סיכום כאשר מנסים לקנות מישהו, חשוב להבין את המניעים הפנימיים של אותו אדם. עליך להבין כיצד הוא רוצה להרגיש על עצמו ולשדר לו את מה שהוא רוצה ... גבר מחפש בבחורה? מה נשים רוצות? אומנות הפיתוי - מה באמת עובד? איך לחזר אחרי בחורה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקנות מישהו בצורה נכונה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? הרבה פעמים אנשים מנסים לקנות מישהו, כלומר, להעניק לו דברים מתוך רצון לקבל בתמורה את אהבתו או תשומת ליבו. זה יכול להיות דרך מתנות, מחמאות, תשומת לב או מחוות אחרות. אך השאלה המרכזית היא - האם אנשים באמת אוהבים כאשר מישהו מנסה לקנות אותם? למה אנשים נהנים שמנסים לקנות אותם? האמת היא שאנשים כן נהנים מהרעיון של שמישהו מחזר אחריהם ומשקיע בהם, אך העניין הקריטי הוא באיזו צורה הם רוצים שזה ... כל אדם רוצה להרגיש נחשק, אך יש הבדל בין להרגיש אהוב ולהרגיש נקנה. איך נשים רוצות שיקנו אותן? לדוגמה, גבר יכול לנסות לקנות בחורה בכסף - לקנות לה מתנות, להעניק לה חוויות מפנקות ולשדר שיש לו הרבה כסף. ייתכן שהבחורה נהנית מהמחוות האלו, אך היא לא רוצה להרגיש שמה ... אותה, אז גם אם בפועל היא בוחרת בו בגלל דברים אחרים, היא תרצה להרגיש שזה הדבר העיקרי שמחבר ביניהם. ולכן, אם אתה רוצה לקנות אותה - תתמקד בלהיות מצחיק. אם גבר רוצה אישה שתהיה אמא טובה, גם אם בפועל הוא נמשך אליה בגלל מראה חיצוני, היא צריכה לשדר לו שהיא תהיה אם טובה כדי שהוא יוכל להרגיש שהוא בחר בה מסיבה נכונה. איך לקנות מישהו בצורה שהוא רוצה שיקנו אותו? אם מישהו נהנה ממתנות אבל לא רוצה לחשוב שזה מה שגורם לו להיות איתך - אל תדגיש את זה. ... בעצמו. אנשים רוצים לקבל את מה שהם רוצים, אבל לא תמיד רוצים לחשוב שהם בוחרים את זה מהסיבות האמיתיות שלהם. לכן, כדי לקנות מישהו, צריך לזהות מה הוא רוצה לחשוב שהוא מחפש - ולשדר לו את זה. סיכום כאשר מנסים לקנות מישהו, יש להבין שלא מספיק לתת לו את מה שהוא רוצה - צריך לתת לו את מה שהוא רוצה לחשוב שהוא מחפש. בני אדם הם יצורים ... גבר? איך להשיג זוגיות מוצלחת? איך לגרום למישהו לרצות אותך? אומנות הפיתוי - מה באמת עובד? טעויות בחיזור, כמה מתנות לקנות? למה הוא רוצה לרצות אותך? למה היא רוצה לרצות אותך? איך היא רוצה שתקנה אותה? איך הוא רוצה שתקני אותו? איך לפתות בחורה? ... לפתות גבר? איך להשיג בחורה? איך להשיג גבר? איך להחמיא לבחורה? איך להחמיא לגבר? אומנות הפיתוי, איך להתחיל עם מישהי? לקנות אותה בכסף, לקנות אותה במתנות, לקנות אותו ביופי,
איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות
... לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול ... האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות וכאן אסביר, מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה? איך לסגור עסקה בכל מחיר? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות, לסגור עסקה? ויש לזה כל מיני תשובות. והדרך ... אז אני כנראה לא הולך ללמד אותך איך לעשות מניפולציה על לקוח ואיך לרמות לקוח וכולי. וזה כמובן עניין אחר ונושא אחר שאפשרי להעמיק בו גם כאן איך להכריח לקוח לקנות בכל מחיר. אבל אם התשובה שלך היא, שכן, אם ...
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
... פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני למה לא כדאי לקנות בזול במבצעי Black Friday? אליעד כהן מציין כי אחד ממנגוני השיווק המרכזיים של מבצעי Black Friday, Cyber Monday, או כל תקופת הנחות אחרת, הוא ... משפיע על קניות מיותרות? פחד להחמיץ הנחה (FOMO) הוא מהגורמים המרכזיים שמובילים אנשים לקנות מוצרים שהם לא באמת צריכים. ברגע שמתעורר פחד לא להפסיד את ההזדמנות או את המבצע, הצרכן מוצא את עצמו רוכש יותר ממה שהוא זקוק לו. תחושת ... ממליץ להימנע מהשפעת המבצעים על החלטות הקנייה. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, כדאי לקנות אותו כשמצאים מחיר הוגן, לא בהכרח במהלך תקופת מבצע. אם המוצר לא נצרך באמת, עדיף להימנע מהרכישה גם אם יש הנחה. כך ניתן לחסוך כסף באופן כללי, ... אותנו לרכוש יותר? מבצעים כמו אחד ועוד אחד, קופוני הנחה ומבצעי מכירות מפתים את הצרכן לקנות יותר ממה שהוא צריך. לדברי אליעד, מטרת מבצע כזה היא לא להוזיל את המחיר, אלא להגדיל את כמות הרכישות, ולעיתים הצרכן לא באמת צריך את המוצר ... את המוצר, אין סיבה לרכוש אותו גם אם יש הנחה. אם יש מטרה ברורה לרכוש משהו - אז כדאי לקנות אותו במחיר ההוגן ביותר, מבלי להתפתות להנחות ולהצעות שנראות אטרקטיביות מדי. התנהגות צרכנית איך נכון לחסוך כסף? התנהלות צרכנית נבונה צרכן חכם ... בוודאות? חגיגת קניות הפסיכולוגיה של מבצעים והנחות למה הדרך הכי טובה לחסוך כסף היא לא לקנות בתקופת מבצעים? כאשר מגיעים Black Friday, Cyber Monday, חג הרווקים הסיני או כל תקופת מבצעים אחרת, נדמה שזאת הזדמנות לשלם פחות ולמצוא הנחות ... לחסוך כסף ולא לבזבז כסף סתם, כדאי להבין שהנחות ומבצעים נועדו בעיקר כדי לגרום לאנשים לקנות יותר, ולאו דווקא כדי לעזור לצרכן להוציא פחות. איך הדוגמה של הלוטו מבהירה את הטעות שבקניות מיותרות? ישנה השוואה בין קניות במבצע לבין מילוי ... נחסך מראש סכום כסף משמעותי שבדרך כלל היה מתבזבז. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, שווה לקנות אותו בלי קשר למועד או למבצע. אך אם הקנייה נובעת רק מעצם קיומה של הנחה, יש סיכוי גבוה שהיא מיותרת. למה מבצעים גורמים לנו להרגיש שאנחנו ... - לפעמים מבצע הוא דרך להיפטר ממלאי ולצמצם הפסדים. איך צרכנות חכמה קשורה לשאלה למה לא לקנות בזול? צרכנות חכמה דורשת להבין שהמוכר דואג לאינטרסים שלו, ולא בהכרח לאינטרסים של הקונה. כשצרכן קונה מוצר רק בגלל שמציעים אותו ב - 50% הנחה, ... להיכנס למלכודת המבצעים ולהישאר עם כסף בכיס? אם אתה בטוח שאתה צריך מוצר מסוים - כדאי לקנות אותו כשאתה מוצא מחיר שנראה לך הוגן, בין אם זו תקופת מבצע או לא. אבל אם אינך באמת זקוק למוצר, עדיף להימנע מרכישה גם אם המחיר אטרקטיבי. כך ...
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית האם כדאי לקנות דירה או לשכור דירה? הסוגיה של האם כדאי לקנות דירה או לשכור אותה, והאם לקחת משכנתא או להשקיע את הכסף בדרך אחרת, נוגעת לשיקולים כלכליים, רגשיים ופרקטיים. אליעד כהן מדבר ... סיכוי לתשואות גבוהות יותר בעתיד. מה חשוב לקחת בחשבון כששוקלים האם לקנות דירה? כאשר אנשים שוקלים האם לקנות דירה, יש לבדוק את מספר האלטרנטיבות הקיימות, את מצב השוק ואת הסיכון הכלכלי. לדוגמה, האם הנכס יעלה או ירד בערכו במשך השנים? ... אלא של איזו אופציה משתלמת יותר כלכלית בטווח הארוך. מה ההבדל בין לקנות דירה לשכור דירה מבחינת השקעה? כאשר משווים בין קניית דירה לשכירות, יש להבין גם את ההיבטים של נזילות הכסף. משכיר לא משקיע את ... ממספר זוויות. האם כדאי להשקיע את הכסף בנדלן או במשהו אחר? ההחלטה אם לקנות דירה או להשקיע בנדלן נובעת ממספר פרמטרים. בין אם מדובר בהשקעה כדי להיות עשיר יותר בעתיד, או במטרה להשיג ביטחון כלכלי. ככל ... הכלכליים והאישיים לפני שמבצעים רכישת דירה או שכירות. האם כדאי לקנות דירה? לקחת משכנתא או לשכור דירה? השקעה בנדלן תשואה על נכס השקעה בנדלן לעומת השקעות אחרות ...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... הלקוח בשיחת מכירה? התנגדויות בשיחת מכירה נוצרות כאשר הלקוח מרגיש שקיימות סיבות רבות יותר לא לקנות מאשר לקנות את המוצר או השירות המוצע לו. לדוגמה, הוא ... שליליות המונעות ממנו לבצע רכישה, ומנגד על הכף השנייה מונחות סיבות חיוביות המושכות אותו לקנות. ההתנגדות נוצרת כאשר כף הסיבות השליליות ... של הלקוח באמצעות דימוי של מאזניים. מצד אחד ישנן כל הסיבות שבגללן הלקוח אינו מעוניין לקנות, ובצד השני יש את כל הסיבות שכן מעודדות ... במאזניים על ידי מתן יתרונות נוספים שהלקוח לא חשב עליהם קודם לכן. לדוגמה, אם לקוח שוקל לקנות שולחן קטן יותר ממה שרצה בתחילה, אפשר ... איך דוגמת השולחן באורך 2 מטר לעומת 1.8 מטר ממחישה זאת? אליעד מציג דוגמה של לקוח הרוצה לקנות שולחן באורך 2 מטרים, אך המוצר המוצע לו הוא ... כמו כיסאות או הנחה נוספת, כך שהלקוח יראה את היתרון הגדול יותר על פני החיסרון הקטן ויחליט לקנות. מדוע כדאי לשלב בין שתי האסטרטגיות? השילוב ... נוצרת התנגדות בשיחת מכירה? התנגדות בשיחת מכירה נוצרת כאשר הלקוח מרגיש שקיימות יותר סיבות לא לקנות את המוצר מאשר כן לקנות אותו. זה יכול להיות בגלל חוסר התאמה לצורך ... תהליך הטיפול בהתנגדויות לקוח למאזניים שעל כף אחת שלהן מונחות כל הסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות, ועל הכף השנייה מונחות כל הסיבות שבגללן כדאי לו כן לקנות. טיפול בהתנגדויות קניה מתחיל בהבנה שהלקוח ... שכנוע משלימות: 1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות. 2. הגדלת הסיבות החיוביות - חיזוק והצגה ... בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך אמורים ברמה האסטרטגית ברמה ... נכון מאשר לא נכון ולמה זה דומה? לסוג של מאזניים שבצד אחד יש ללקוח את הסיבות למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ובצד השני יש את הסיבות למה הוא כן רוצה לקנות את המוצר ולכן כאשר לקוח לא רוצה לקנות מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו והוא לא ... לרכישת המוצר, למה הוא לא רוצה לרכוש את המוצר וננסה לטפל בזה. זאת אומרת הלקוח אמר לא רוצה לקנות את המוצר, דרך אחת לשאול למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר מה הסיבה? כי המוצר יקר לו אוקי ... שני מטר גם מטר שמונים הוא מספיק טוב. יחד עם זאת אפשר להגדיל את הסיבות שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר לדוגמה נגיד קח אם אתה קונה את ... שבעיני הלקוח המוצר שלנו העסקה הוא יחשוב שהיא עושה לו יותר טוב מרע. אבל כאשר לקוח לא רוצה לקנות את המוצר כאשר בן אדם לא משתכנע ברעיון יש ... לו יותר טוב. עכשיו וצריך לדעת להשתמש בשתי הגישות האלה כי לפעמים בן אדם אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר ואז מה שעושים אומרים לו אוקי אבל למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר יש בזה גם את זה וגם את זה כאילו ... להסביר לו כמה המוצר הזה טוב אבל לפעמים מה שצריך לעשות, הוא אומר לא אבל אני עדיין לא רוצה לקנות את המוצר ואז אומרים לא אבל זה טוב אבל זה לא הכיוון לפעמים מה שצריך לעשות זה להחליש את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר. זאת אומרת לשאול אותו למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר לנסות להבין למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ולטפל בזה ולפעמים זה לכיוון ההפוך, לפעמים זה לכיוון של בוא נחזק אצלו. כי לפעמים נגיד בן אדם אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר ואז מתחילים להתעסק איתו למה אתה ... מה שזה לא יהיה צריך לזכור שזה שני אפיקים שונים. 1. זה למה הלקוח יכול לטעון שהוא לא רוצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מטפלים בהתנגדות הזאת, ברמה של איך אנחנו מנטרלים את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר אבל 2. זה איזה קלפים יש לנו להוסיף לו שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר וזאת לא אותה קטגוריה. להכין רשימה ...
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
... בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט? האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת או ... כל אחת מהן. היתרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד הפשטות מסייעת בקבלת החלטה: כאשר ללקוח יש רק אופציה אחת, אין דילמה והוא יכול פשוט להחליט אם לקנות או לא לקנות. אין צורך בהשוואה בין אפשרויות, מה שמפשט את התהליך. הפחתת הלחץ: ריבוי אפשרויות עלול להוביל ללחץ וחשש מהפסד הזדמנויות טובות יותר. כאשר יש רק הצעה אחת, הלקוח לא ... להימנע מרכישה. חוסר התאמה ללקוחות שונים: אנשים שונים מחפשים צרכים שונים. אם אין להם מגוון אפשרויות, הם עשויים לחפש אלטרנטיבות במקום לקנות את ההצעה היחידה שמוצעת להם. היתרונות בהצעת מגוון אפשרויות הלקוח מתמקד במה לבחור ולא בשאלה אם לקנות: כאשר הלקוח מתמודד עם אפשרויות רבות, הוא לא חושב אם לקנות בכלל אלא במה לבחור מתוך מה שמוצע לו. הגדלת פוטנציאל המכירה: מגוון חבילות ומחירים יכול להתאים לקהלים שונים ולמשוך יותר לקוחות, מכיוון שלכל אחד מהם יתאימו חבילה או ... יותר. החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות בלבול והתלבטות: ריבוי אפשרויות עלול להוביל את הלקוח להיסוס ולהתלבטות רבה, ולסופו של דבר למנוע ממנו לקנות בכלל. המתנה להזדמנויות טובות יותר: הלקוח עלול לחשוב שאם יש עכשיו מבצע, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר, ולכן הוא עשוי להמתין לפני שהוא מקבל החלטה. תחושת חוסר אמון: ... זה נעמוד עליהם. היתרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד הפשטות מסייעת בקבלת החלטה - כאשר ללקוח יש רק אופציה אחת, הוא מתמודד עם דילמה פשוטה: לקנות או לא לקנות. אין לו צורך להתלבט בין אפשרויות שונות. הפחתת הלחץ - ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללחץ ולחשש מהפסד עסקה טובה יותר. כאשר יש רק הצעה אחת, אין מקום להתלבטויות רבות. ... צרכים שונים, ואם אין להם מגוון אפשרויות, הם עשויים לחפש אלטרנטיבות. היתרונות בהצעת מגוון אפשרויות הלקוח מתמקד במה לבחור ולא בשאלה אם לקנות - כאשר מציעים לו מגוון אפשרויות, הוא לא מתלבט אם לבצע את הרכישה אלא באיזו אפשרות לבחור. הגדלת פוטנציאל המכירה - מגוון חבילות ומחירים יכול להתאים לקהלים שונים ... ישווה וירגיש שהוא מקבל תמורה טובה. החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות בלבול והתלבטות - יותר מדי אפשרויות עלולות לגרום ללקוח להסס ולבסוף לא לקנות כלל. המתנה להזדמנויות טובות יותר - לקוחות עלולים לחשוב שאם יש מבצע עכשיו, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר. תחושת חוסר אמון - אם המחירים וההצעות משתנות כל הזמן, ... האם לתת חבילות? האם לתת כמה אפשרויות בחירה? האם למכור כמה מוצרים? האם להגדיל את כמות המוצרים? כמה הנחה לתת? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לתת הנחה ללקוח? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה לעשות מבצעים? למה לא לעשות מבצעים? למה לא לתת אפשרויות בחירה? למה כן לתת אפשרויות בחירה? מרוב אפשרויות קשה ... החלטות בתהליך מכירה, קבלת החלטות בתהליך רכישה, קבלת החלטות של הלקוח, יעוץ עסקי, אימון עסקי, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? איך לגרום ללקוח לקנות? למה הלקוח לא קונה? איך להגדיל מכירות? מבצעים ללקוחות, הנחות ללקוחות, האם לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה? איך לתת הנחה ללקוח? לעשות מבצע ללקוח ...
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
... יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? אליעד כהן מסביר שכשאנו רוצים לשכנע לקוח או אדם אחר ... אומר שהמוצר יקר לו מדי, אפשר לשאול אותו: ואם המוצר היה עולה חצי מחיר, היית מוכן לקנות אותו?. במצב כזה, הלקוח לרוב יגיד שכן, וכך נוצר מצב של הסכמה ... תת - המודע של הלקוח מקבע את הרצון הזה, ולכן קל יותר לאחר מכן לשכנע אותו להסכים לקנות את המוצר בתנאים קרובים יותר להצעה המקורית. אליעד נותן דוגמה ... תמיד ההטבות או התנאים שהלקוח מסכים אליהם זמינים. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא מוכן לקנות פרה רק אם היא לא תלכלך בכלל, והמוכר יודע שהמצב לא כך, צריך ... הסכמה עם אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים? מהי הסכמה חלקית? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? הסכמה היא כלי מרכזי בתהליך מכירה, ויש להבין כיצד להגיע ... להסכים, גם אם מדובר בנושאים שאינם קשורים ישירות למכירה. לדוגמה, אם לקוח לא רוצה לקנות טלוויזיה מסוימת, אפשר לשוחח איתו על יתרונות אחרים של המוצר או ... חשוב להבין מה הלקוח מוכן להסכים לו בתנאים מסוימים. לדוגמה, אם לקוח לא מוכן לקנות רכב במחיר מסוים, אפשר לשאול אותו אם היה מוכן לקנות את הרכב במחיר נמוך יותר, ולראות אם זה מתאים לו. גם אם הלקוח לא ... באופן מעמיק. אם לקוח אומר שהמוצר יקר מדי, אפשר לשאול אותו אם היה מוכן לקנות אותו במחיר נמוך יותר, וליצור תחושת הסכמה בכך שיסכים למשהו אחר, ... של: איך לשכנע אנשים? איך למכור? איך לגרום לאנשים להסכים? איך לגרום ללקוח להסכים לקנות? וכו וכו והטיפ הולך ככה: אז כמו שהסברתי בפעם אחרת, יש דבר ... העניין, זה יכול להיות על המוצר, זה יכול להיות על הסיבות שבגללם הוא לא רוצה לקנות את המוצר, יכול להיות כל דבר. ולהגיע אתו להסכמה. להגיע למצב ... חזרתי עליו עוד פעם. ועכשיו, אני אוסיף עוד דבר, בהקשר הקודם של: הלקוח שלא מסכים לקנות את המוצר, מה שצריך לעשות זה: המוכר צריך לשאול את עצמו: באיזה מצב אני המוכר חושב שהלקוח היה מוכן להסכים לקנות את המוצר? לדוגמה, אם נגיד המוצר היה עולה חצי מחיר, הלקוח היה מוכן להסכים לקנות אותו. אז מה שצריך לעשות ברגע שלקוח אומר אני לא מוכן, אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה, שואלים את הלקוח תגיד לי, ואם זה היה עולה לך חצי, היית מוכן לקנות אותו? היית רוצה לקנות אותו? היה יכול להתאים לך?, כן, אתה יודע אם זה היה עולה לי חצי, הייתי מוכן לקנות אותו. מה בעצם עשינו? גרמנו ללקוח להיות בחוויה שהוא מסכים לקנות את המוצר, מה לעשות שהמוצר לא עולה חצי, הוא עולה כפול מהחצי, אבל קודם כל יצרנו הסכמה, עכשיו, אחרי שהלקוח אמר שהוא מסכים לקנות בחצי, עכשיו, בא נדבר על המחיר. אבל, יצרנו הסכמה. כנל לגבי כל ... הוא היה מסכים? לדוגמה: יש בנאדם שאומר: גם אם תשלם לי כסף, לא רק שאני לא מוכן לקנות את הרכב, גם אם אתה תשלם לי את המכיר של הרכב, אני לא מוכן לנסוע ... הוא מפרש אותו גם בחלקים, לא רק ביחידות שלמות ולכן, אם בנאדם אומר: אני מוכן לקנות את המוצר בתנאי ש או אם היה ככה וככה, אז הייתי קונה את המוצר, התת מודע של השומע, של הלקוח היה: שהוא רוצה לקנות את המוצר הזה. נכון שהוא אמר בתנאי ש, נכון שהוא אמר רק אם, נכון שהוא אמר רק כאשר, זה נכון, אבל אף על פי כן, בתת מודע שלו הוא אמר שהוא רוצה לקנות את המוצר. והתת מודע של השומע שמע את המילים האלה: אני רוצה לקנות את המוצר. ומכאן, הרבה יותר קל לשכנע אותו לקנות את המוצר. ולכן, לסיכומו של דבר, אם רוצים לשכנע בנאדם במשהו, ... חושב שהמוצר הזה מאוד... 100 שקלים זה לא... זה יקר מדי, עזוב, 100 שקלים לא כדאי לקנות, תגיד לי אבל אם זה היה ב20 היית קונה?, כן נכון נכון, הייתי ... לב שכשמגיעים אתו להסכמה שהוא רוצה לשתות חלב, מגיעים אתו להסכמה שהוא היה מוכן לקנות את הפרה רק אם... שים לב, שהרק אם הזה, אנחנו לא מקצינים אותו ... לי, אם היית יודע בוודאות שהפרה בוודאות לא מלכלכת לך את הבית בכלל? היית מוכן לקנות את הפרה?, כן, הייתי מוכן, אז מה אכפת לך? אז תגיד לי, וכמה ... באמת פרה תלכלך לך את הבית, תגיד לי אבל אם הפרה הזאת הייתה נקיה לגמרי, היית רוצה לקנות פרה? כן, קונה פרה, אין לי בעיה. אבל מה הבעיה? שתיכף אתה צריך ...
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... של הלקוח? למרות היתרונות הברורים בשימוש במילים של הלקוח, ישנם מקרים בהם זה עלול להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם הלקוח אומר אני מעוניין לקנות, יכול להיות שעדיף שהמוכר לא יחזור על המילה מעוניין, אלא דווקא ישתמש במילים חזקות יותר כמו צריך או חייב, כדי להגביר את תחושת הדחיפות והצורך לקנות. עוד דוגמה לכך היא כאשר הלקוח משתמש במונחים ... או למצב בו הלקוח אינו בטוח בעצמו. במקרה כזה, עדיף לשכתב את תיאור המוצר כדי להציג אותו בצורה הטובה ביותר ולהגביר את הסיכוי שהלקוח ישתכנע לקנות. אליעד כהן ממליץ לקונים עצמם להיות ערניים ... אז המוכר יגיד לו אוקי אני אתן לך פרטים על הרכב הזה, אם המוכר ממש מקצועי המוכר יגיד לו אני אתן לך פרטים על האוטו הזה למה? כי הלקוח רצה לקנות אוטו הוא לא רצה לקנות רכב. למרות שלכאורה זה אותו דבר אבל אף על פי ... שלו באמצעות המוצר שאותו רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמה נגיד אומר אני רוצה לקנות רכב לנסיעה לטיול צריך להגיד לו הרכב הזה יהיה ... ברזל שצריך להשתמש במושגים של הלקוח ולמה כי יש מושגים שהם דווקא יכולים להיות מושגים בעיתיים לצורך המכירה. נגיד שהלקוח אמר אני מעוניין לקנות ככה וככה הוא לא אמר אני צריך לקנות, הוא לא אמר אני חייב לקנות אמר מעוניין אז אם לדוגמה אנחנו נגיד ללקוח נשתמש במילה הזאת מעוניין בתהליך המכירה אוקי אז הרכב שאמרת שאתה מעוניין לקנות הוא 1.. 2.. 3 לדוגמה מהיבט מסוים זה טוב מהיבט ... רוצים למחוק בראש של הלקוח את המילה מעוניין. אני סתם נתתי כדוגמה מעוניין אבל העיקרון היה שאנחנו נגיד נרצה לגרום ללקוח לחשוב שהוא חייב לקנות את הרכב לא שהוא רק מעוניין לקנות את הרכב. אוקי מה אני מנסה לומר? אני מנסה לומר ... לא מדויקות לדוגמה ואז אם המוכר משתמש במילים של הלקוח, הלקוח עצמו לא מאמין במוצר בגלל שהוא חושב שעצמו לא תיאר מספיק טוב את מה שהוא רוצה לקנות. לדוגמה או נניח נגיד שהלקוח עצמו הציג תיאור ... השתמש בהן קודם אז חווייתית רגשית אנחנו חיברנו אותו גם למילים שהוא הזכיר ב - ב ו - ג ולכן לצורך העניין יש מצבים שאם לקוח מישהו רוצה לקנות איזה מוצר והוא תיאר את המוצר בצורה בעייתית, נגיד שהבן אדם הזה לא יודע שהטכנולוגיה השתנתה והוא בא לקנות משהו ישן אבל המוצר הזה טוב פי אלף ממה שהוא מחפש ואם אנחנו נגיד גם רוצים כפול כסף ממה שהוא חשב שהוא רצה לשלם מלכתחילה, למה כפול כסף? כי המוצר הזה גם הוא טוב פי אלף ממה שהוא רצה לקנות אבל אם אנחנו נשתמש בחלק אפילו, יכול להיות מצב ... חווייתית רגשית הוא בעצם מחובר למה שהוא קודם חשב על המוצר והוא בעצם לא מבין שמדובר בכלל במוצר בדבר אחר שהוא הרבה יותר טוב ממה שהוא רצה לקנות. ולכן שימו לב אם בברירת מחדל עדיף להשתמש ... להיווצר מצב שבו הלקוח חווייתית עדיין יהיה מחובר למילים השליליות שהוא קודם תיאר בהן את המוצר ואז דווקא זה בסופו של דבר יכול לגרום לו לא לקנות את המוצר למרות שהוא אמר שזה מה שהוא מחפש, כי יכול להיות שהוא לא סגור על עצמו והוא לא באמת בטוח שהוא רוצה דווקא לקנות את המוצר הזה ולכן צריך לשים לב שאם נגיד לדוגמה משתמשים במילים של הלקוח והלקוח מהסס או בכל זאת לא רוצה לקנות את המוצר או לא בטוח שהוא רוצה לקנות את המוצר צריך לשים לב שלב ראשון אולי הלקוח ... אולי אנחנו יכולים להשתמש במילים אחרות שונות קצת, שימו לב שונות קצת שבהן אנחנו נציג את המוצר בצורה הרבה יותר מחמיאה ואז הלקוח כן ירצה לקנות את המוצר. אם גם זה לא עובד אז צריך לשים לב ... לנו בחנות למרות שיש לנו את זה בחנות ואנחנו בעצם נמכור לך מוצר חדש, כאילו חווייתית לשדר לו שזה בעצם מדובר על מוצר אחר מאשר מה שהוא רצה לקנות. ולמה מה מהות העניין? מהות העניין היא כי לכאורה אם הלקוח אמר אני רוצה לקנות א.. ב.. ג.. ד.. תגיד לו הנה א.. ב.. ג.. ד.. והוא קנה מה אכפת לנו איך הוא התנסח אבל העניין הוא פשוט אם היינו בטוחים במאה אחוז שהלקוח שאמר אני רוצה לקנות א.. ב.. ג.. ד.. אם הוא יחשוב שיש מולו א.. ב.. ... הלקוח תיאר את המוצר. ולכן לדוגמה אם אנחנו דווקא נשתמש נזדהה נגיד ללקוח תקשיב מה חיפשת? הנה זה פה דווקא יכול להיות שזה יגרום לו לא לרצות לקנות את המוצר הזה, למה זה יגרום לו לרצות לא לקנות את המוצר הזה? לכאורה אמרנו לו מה חיפשת א? הנה א אבל לא כשהוא אמר שהוא רוצה לקנות א הוא התכוון להגיד בתוך תוכו הוא רצה משהו ... הבסיסית אומרת תקשיב אם הוא אמר שהוא רוצה א מה אתה אומר לו יש פה ג? תגיד לו יש א אל תנסה להתחכם אבל זה רק אם אנחנו בטוחים שהוא באמת רוצה לקנות את א שאנחנו באמת בטוחים שבראש שלו אם הוא חושב שיש פה א הוא קונה אותו. אבל לפעמים הוא אומר אני רוצה לקנות א הוא לא באמת רוצה את ה - א הזה הוא רוצה ...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
... בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות למה אסור להגיד ללקוח אם יותר זול לך תקנה שם? כאשר לקוח אומר ... מציע כמה עקרונות פשוטים ויעילים למניעת בריחת לקוחות למתחרים בעקבות התנגדויות מחיר: לעולם לא לשלוח את הלקוח לקנות אצל המתחרים באופן ישיר. להדגיש את הערך והאיכות של המוצר שלך במקום לדבר רק על המחיר. להשתמש ... שירותים ייחודיים הם לא תמיד בני השוואה, ולכן המחיר שלהם לא תלוי במחירים של המתחרים. למה זה משנה אם אפשר לקנות את המוצר שלך גם ביוקר? יש מוצרים שאפשר למצוא במחיר נמוך יותר, אבל גם במחיר גבוה יותר, תלוי ברמת האיכות והמותג. למשל, שולחן פשוט אפשר לקנות גם ב - 300 שח וגם ב - 3000 שח, כי יש גרסאות שונות של איכות. אבל יש מוצרים, כמו ייעוץ אישי או שירותים מותאמים אישית, שאי אפשר לקנות אותם לא בזול יותר ולא ביוקר יותר. הם יחודיים. סיכום - איך לגרום ללקוח לקנות אצלך ולא לברוח למתחרים? 1. לעולם אל תשלח את הלקוח למתחרים בעצמך - זה רק גורם לו לחשוב שאם הוא ... הימנע ממשפטים שגורמים ללקוח להרגיש שאתה מסכים עם טענותיו על המחיר. 5. אם מדובר בשירות ייחודי - הדגש שאי אפשר לקנות אותו בזול יותר, אבל גם לא ביוקר יותר, כי הוא מוצר שאין לו תחליף. עכשיו נגיד שאתה רוצה למכור ... מי אמר שזה אותו שולחן. ש: הפסדת כסף. אליעד: לא למה? ש: שלחת אותו למקום אחר. אליעד: אבל הוא אומר לך אני רוצה לקנות בחמש מאות אתה מוכר באלף אתה לא מוכן למכור ב - 999, שים לב אתה מוכר באלף ולא מוכן למכור ב - 999 ... טוב בוא ניתן לכם את התשובה התשובה היא כזאת ברגע שאתה אומר למישהו אם שם יותר זול לך תקנה שם אתה בעצם מונע ממנו לקנות ממך. ש: נכון. אליעד: לא מסיבה אחרת בכלל שלא הבנת את הסיבה נסביר לך את הסיבה, בא נניח שהאמת היא ... בחמש מאות ברגע שאתה אומר לו אם שם מוכרים בחמש מאות לך לשם אתה בעצם שותל לו במוח מחשבה שאומרת אם מתישהו תרצה לקנות אצלי זה אומר שאתה שקרן. ש: נכון. אליעד: לא פשוט ולכן אם אתה אומר לו אם שם יותר זול לך תקנה שם ... אליעד: ממש חבל על הזמן אבל אם חבל על הזמן אל תפתח את הנושא. ש: לא אבל אני יכול להגיד למשל שזה ששלחתי אותו לשם לקנות שם אצל ההוא ואז זה כנראה שהוא יש לו באמת איזשהו מוצר מיוחד והוא שולח אותי לשם. אליעד: אתה לא ... להיות שהוא לא יקנה לא כי הוא קנה שם אלא כי לא רוצה לצאת שקרן מולך. ש: נכון בסדר אבל מצד שני זה יכול לגרום לו לקנות ממני זה ששלחתי אותו לשם. אליעד: עכשיו אני אגיד לך משהו אחר עכשיו תקשיב יש כל מיני סוגי מוצרים ... המוצר הוא לא בהכרח אותו מוצר. עכשיו אבל פה יש קטע מעניין כי פה את הייעוץ שאתה נותן לא רק שאי אפשר, האם אפשר לקנות את הייעוץ האישי שלך ביותר זול הייעוץ האישי שלך אפשר לקנות אותו ביותר זול? ש: לא. אליעד: לא אבל יש פה קטע מעניין שגם אי אפשר לקנות אותו ביותר יקר הבנת לא רק שאי אפשר לקנות אותו ביותר זול גם אי אפשר לקנות אותו ביותר יקר. ש: נכון. אליעד: לא אתה צריך להבין את זה כי בדרך כלל. ש: אפשר לקנות אותו לפי המחיר שאני נוקב. אליעד: בדיוק כי בדרך כלל כשאתה אומר למישהו נגיד זה עולה אלף למה זה ... הוא היה יכול לקבל יותר טוב אבל כשאתה נגיד מוכר את המוצר שלך בהנחה שהוא טוב והוא לא מוצר מדף אז לא רק שאי אפשר לקנות אותו ביותר זול גם אי אפשר לקנות אותו ביותר יקר. הבנת את זה? ש: מה זה אומר שהוא לא מתחרה כאילו? אליעד: לא יודע תהיה מודע לזה ... אחר יכול להיות רוב הסיכויים אבל שאם השולחן שלך עולה אלף ואם הוא היה מוכן להוציא עשרת אלפים הוא כנראה יוכל לקנות שולחן יוכל לקנות שולחן יותר טוב משלך כנראה נכון. ש: כן. אליעד: יפה אני אומר אבל בהנחה שאתה באמת יש לך איזה מוצר ...
מנטור לכסף ורכישת דירה למגורים, האם לרכוש בית למגורים? האם לשכור דירה או לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה למגורים? האם רכישת דירה היא כלכלית? למה מנטורים ממליצים לא לרכוש בית? למה מנטור לכסף גר בשכירות? למה מנטור לכסף שוכר דירה? מנטור לכסף שמלמד לחסוך כסף, מניפולציות של מנטורים לכסף, לא כדאי לרכוש דירת מגורים, עדיף לגור בשכירות, עדיף לא לרכוש בית, האם כדאי לרכוש בית למגורים? האם כדאי לקחת משכנתא? האם לגור בשכירות או לרכוש דירה? הסנדלר הולך יחף
... לכסף ורכישת דירה למגורים, האם לרכוש בית למגורים? האם לשכור דירה או לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה למגורים? האם רכישת דירה היא כלכלית? למה מנטורים ממליצים לא לרכוש בית? למה מנטור לכסף גר ... עדיף לא לרכוש בית, האם כדאי לרכוש בית למגורים? האם כדאי לקחת משכנתא? האם לגור בשכירות או לרכוש דירה? הסנדלר הולך יחף לפעמים מנטור לכסף יגיד לך שלא כדאי לך לקנות דירה אלא כדאי לך לעשות עם הכסף שלך כל דבר אחר, או שהוא יגיד לך שלא כדאי לך לבזבז כסף לקנות רכב וכיוב, אלא כדאי לך להשקיע את הכסף שלך בדרך כזו או אחרת, כדי לתרץ את זה שלו עצמו אין כסף ... גר בשכירות. הוא אולי שוכר פנטאוז בעשרות אלפי שח לחודש, אבל בפועל הוא גר בשכירות. ואז במקרה או שלא במקרה, אותו מנטור ינסה לספר לך, שעדיף לך לגור בשכירות ולא לקנות בית, מסיבות שונות. ולמה הכרחי שהוא יספר לך שעדיף לך לא לקנות בית? כי אם הוא יסכים שעדיף לך לקנות בית, הרי שזה אומר, שזה שאין לו בית וזה שהוא לא גר בבית הפרטי שלו, הרי שזה נובע ממגבלה של כסף. ... שזאת שאלה שהיא נכונה בפני עצמה והסברתי עליה במקומות אחרים. לבין זה, שגם אם נאמר שלקנות בית זאת טעות כלכלית, הרי שגם לאכול במסעדה זאת הוצאה ולא הכנסה וגם לקנות כוס קפה, זאת הוצאה ולא הכנסה. ולכן, אם אין לך מספיק כסף לבזבז על עצמך כדי לקנות לעצמך בית פרטי שלך לגור בו, הרי שזה אומר שאין לך מספיק כסף. ולא, אני לא אומר שעדיף לרכוש בית ... באמת צריך לשים הרבה כסף כדי לשכור רכב חדש. אז אותו המנטור לכסף שנוסע באוטובוס ושמספר לך שהוא עושה ערמות של כסף, הוא יסביר לך למה עדיף לנסוע באוטובוס ולא לקנות רכב, אבל הוא לא יסביר לך למה הוא לא יכול להרשות לעצמו לשכור או לקנות רכב בתשלומים. ולא, אני לא אומר שמנטור לכסף חייב שיהיו לו ערמות של כסף. אני כן אומר, שאם הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות לשופינג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקנות, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקנות, איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, טיפול רגשי, טיפול אישי בתחום לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 12:32:48 - wesi1