אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמכרות לשופינג ✔דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:47דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות לשופינג
מה גורם לדחף אובססיבי לקנות דברים?

אנשים רבים סובלים מדחף אובססיבי לקנות דברים, שמתבטא במצוקה פנימית גדולה וחרדה כאשר עולה בהם המחשבה שמשהו חסר בביתם. אליעד כהן מסביר את הדוגמה של אדם שחווה התקפי חרדה כי הוא פתאום חושב שעלול להיגמר לו בבית מוצר מסוים, כמו למשל כרוב או מאכל אחר. האדם חווה תחושת חוסר פנימית ומיידית שעלולה להתפתח למצוקה וחרדה, ולכן הוא יוצא לקנות את המוצר במהירות ובדחיפות, למרות שבמקרים רבים הוא כלל אינו משתמש במוצר, והוא אף זורק אותו לאחר מכן. במצב הזה, האדם לא פועל מתוך צורך אמיתי להשתמש בדברים שהוא קונה, אלא מתוך פחד עמוק מתחושת החיסרון שעלולה להיווצר אם ירצה את הדבר בעתיד ולא יהיה לו אותו.

מדוע אדם קונה דברים שהוא כלל לא משתמש בהם?

אליעד כהן מדגיש שהבעיה כאן היא לא החפצים עצמם, אלא תחושת החיסרון שהאדם מנסה להימנע ממנה. האדם חושש להרגיש רע במצב שבו הוא ירצה משהו, אבל לא יוכל להשיג אותו, ולכן הוא רוכש מראש את הפריט, כדי להימנע מהאפשרות לחוות חיסרון בעתיד. הוא קונה אפילו אם הוא יודע מראש שלא ישתמש במוצר ויזרוק אותו, פשוט כי הוא מרגיש שהוא חייב שיהיה לו אותו זמין בבית. דוגמה ברורה שנתן אליעד היא קניית מזונות שמגיעים בסופו של דבר לפח, כי האדם קנה אותם מתוך דחף רגעי בלבד ולא מתוך צורך אמיתי או תכנון לשימוש.

למה דווקא אובססיה למוצרי אוכל ולא למוצרים אחרים?

אליעד מסביר שהאוכל הוא דוגמה נפוצה כי אוכל הוא מוצר שקל יחסית להשיג אותו. לעומת מוצרים אחרים, כמו רכב או תרופות, אוכל זמין, פשוט לקנות אותו, הוא זול יחסית, ואין בדרך כלל חסמים משמעותיים להשיג אותו. במילים אחרות, האוכל מאפשר לאדם לממש את הדחף האובססיבי באופן מיידי ובקלות, ולכן רבים מוצאים את עצמם עם התמכרות או התנהגות כפייתית דווקא בתחום המזון או הפריטים היומיומיים.

איך נוצר הפחד מתחושת חיסרון?

המקור לתחושת החיסרון לפי אליעד הוא התניה שיש בראש האדם, הגורמת לו לחשוב כי טוב משמעותו להשיג את מה שהוא רוצה, ורע משמעותו לא לקבל את מה שהוא רוצה. האדם מתוכנת להאמין שרע יקרה לו אם יחווה מצב של רצון שלא מתממש. אליעד מדגיש שהבעיה היא שהאדם לא למד כלל את האפשרות ההפוכה, שלפיה אפשר גם להרגיש טוב במצב של חוסר. לפי התפיסה הזו, האדם אינו מודע לכך שקיימת אפשרות לחוות סיפוק ושלמות גם במצבים שבהם אין לו את מה שהוא רוצה.

איך ניתן לטפל בהתנהגות אובססיבית ובחרדה מתחושת חיסרון?

אליעד מציע פתרון המתחיל בשינוי התפיסה הבסיסית של האדם. ראשית, יש להבין ולהכיר באפשרות של סיפוק גם כאשר אין לאדם את מה שהוא רוצה. אדם שמבין ומפנים שיש אפשרות להרגיש טוב גם ללא מילוי רצונו, מתחיל להשתחרר מהפחד להרגיש חוסר. הדרך לתרגול היא באופן מודע לגרום לאדם לרצות דברים שהוא לא באמת רוצה. כלומר, ללמד את עצמו באופן מודע לרצות דברים שונים, בעיקר כאלה שאין לו גישה ישירה אליהם, וכך להפנים את ההבנה שרצון לא חייב להוביל לתחושת רע כאשר הוא אינו מתממש.

בנוסף, אליעד מסביר שכאשר האדם מבין שהפחד שלו מהחיסרון נובע לא מהמציאות האובייקטיבית, אלא מהדרך שבה הוא מפרש את תחושת החיסרון, יש לו סיכוי להשתחרר מהאובססיה. האדם צריך ללמוד להתייחס אחרת לרצונותיו - לא כאל חובה שחייבים לממש, אלא כאפשרות אחת מני רבות להרגיש טוב. התרגול הוא יומיומי ופשוט: האדם צריך לבחור במודע ולנסות לרצות דברים שהוא בדרך כלל אדיש אליהם או אפילו אינו רוצה, ובכך הוא מרגיל את עצמו לתפיסה שונה לגמרי, שמשחררת אותו מהצורך הכפייתי.

מדוע לעיתים ההתמכרות לאוכל מסתירה בעיות עמוקות יותר?

אליעד מציין מצב נוסף שבו האובססיה לאוכל או לקניות מסתירה בעיה עמוקה יותר, רחבה יותר. לפעמים אדם ממוקד באובססיה לדבר פשוט כמו אוכל משום שהוא אינו מסוגל להתמודד עם חוסרים גדולים יותר בחייו. החוסר הקטן - כמו כרוב שחסר במקרר - הופך להיות סמל לחוסרים אחרים גדולים ומשמעותיים יותר שהאדם מרגיש בחייו. כלומר, האדם מתמקד בדבר שקל לו להשיג (אוכל או פריטים יומיומיים) על מנת לפצות על התחושה שהוא אינו מצליח לקבל דברים גדולים וחשובים באמת. החוסר הקטן משקף ומעצים את תחושת החיסרון הכללית שלו, ולכן חשוב לזהות שהבעיה אינה דווקא במוצר עצמו אלא בתחושת החוסר העמוקה יותר.

לסיכום: איך משתחררים מהדחף לקנות ומהאובססיה?

הדרך המרכזית להשתחרר מהדחף לקנות ומההתנהגות האובססיבית היא לשנות את הדרך שבה אדם מפרש את הרצון שלו ואת תחושת החיסרון. על האדם להבין לעומק שאפשר גם לרצות דברים ולא לקבלם, ועדיין להרגיש שלמות ואושר. כאשר תפיסה זו מתבססת, הפחד מחיסרון מתפוגג, ואיתו מתפוגגת גם האובססיה לקניות. האדם אינו צריך להימנע מהרצון עצמו, אלא רק ללמוד דרך חדשה, נכונה ובריאה יותר, להתייחס אל הרצונות שלו ולחוסרים שהוא חווה.
להיגמל הרגשת חיסרון להרגיש טוב איך לטפל להיות מאושר לגרום לאדם הרצון פחדים טיפול ב ocd אוסידי טיפול בולימיה obsessive compulsive disorder ocd ocd הפרעה טורדנית ocd התנהגות טורדנית ocd טיפול או סי די אובססיביות אובססיבית אובססיה אובססיה טורדנית אובססיה טורדנית כפייתית אובססיה לקניות אובססיות אוסידי אוסידי הפרעה טורדנית אוסידי התנהגות טורדנית אוסידי טיפול גמילה גמילה מהתמכרויות גמילה מהתמכרות דחף דחף לקנות דברים דחפים הפרעה אובססיבית הפרעה טורדנית הפרעה טורדנית כפייתית הפרעה כפייתית הפרעת התנהגות כפייתית הרגשה הרגשה של חיסרון הרגשת חיסרון התמכרויות התמכרות התמכרות לקניות התמכרות לשופינג התנהגות התנהגות אובססיבית התנהגות טורדנית התנהגות טורדנית כפייתית התנהגות כפייתית התנהגות כפייתית טורדנית חוויית חיסרון חיסרון חסרונות חשיבה כפייתית טורדנות טורדנות כפייתית טורדנות מחשבתית טיפול טיפול ב ocd טיפול ב או סי די טיפול ב אוסידי טיפול באו סי די טיפול באובססיה טיפול באובססיות טיפול בהתמכרויות טיפול בהתמכרות טיפול בהתנהגות טורדנית טיפולים כפייתיות להיגמל להיגמל מהתמכרויות להיגמל מהתמכרות להיפטר מהתנהגות טורדנית להתמודד עם ocd להתמודד עם אוסידי להתמודד עם טורדנות לטפל ב ocd לטפל ב אוסידי לטפל בהתמכרויות לטפל בהתמכרות לטפל בהתנהגות טורדנית לטפל בהתנהגות כפייתית לקנות מחשבה טורדנית מחשבה כפייתית מחשבות טורדניות מחשבות כפייתיות מטופל מטופלים מטפל מטפל ב ocd מטפל ב אוסידי מכור סובל מהפרעה טורדנית פחד פחד מחוויה פחד מרגשות פחד מתחושת חיסרון פחדים רגש רגשות שופינג תחושה תחושה של חיסרון תחושות תחושת חיסרון
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
... רוכש יותר ממה שהוא זקוק לו. תחושת ההתמכרות לשופינג וההרגשה הזמנית של רווח מוסיפות לרכישות המיותרות. האם הנחות מבטיחות מוצרים טובים ומחירים משתלמים? הרבה פעמים הנחות והמבצעים לא ניתנים על מוצרים חדשים או ... להימנע מבזבוז כסף, אליעד ממליץ להימנע מהתמכרות לשופינג על ידי הצבת גבולות תקציביים. אם הצרכן יודע שהוא לא צריך את המוצר, אין סיבה לרכוש אותו גם אם יש הנחה. אם יש מטרה ברורה לרכוש משהו - אז כדאי לקנות אותו ... לפעמים זה מלווה בריגוש זמני של התמכרות לשופינג. בהמשך, כשמגלים שחלק מהמוצרים אינם נחוצים או לא באמת רצויים, מתחרטים על הקנייה, אבל הכסף כבר הוצא. האם הנחה באמת מבטיחה מוצר טוב יותר או מחיר משתלם? ... אגרסיבי. איך לעמוד בפיתוי ולהימנע מהתמכרות לשופינג? התמכרות לשופינג נוצרת בין היתר מההתרגשות, ההנאה והתחושה החיובית שמלווה את המחשבה דפקתי את המערכת. כדי להימנע מבזבוז, כדאי להציב גבולות תקציב ... של מבצעים והנחות התמודדות עם התמכרות לשופינג התנהגות צרכנית, איך נכון לחסוך כסף? התנהלות צרכנית נבונה, צרכן חכם, איך לזכות בלוטו? איך להרוויח בלוטו בוודאות? חגיגת קניות, התמכרות שופינג, איך להגדיל ...
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
... קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות? מה באמת כסף יכול לקנות לך? כשמדברים בדרך כלל על כסף והצלחה, מרבים להזכיר את כל הדברים שכסף לא יכול לקנות לאדם, כמו אושר, שלווה פנימית ואהבה אמיתית. אליעד כהן מסביר שכסף והצלחה דווקא כן יכולים לקנות דבר אחד ברור - פחד, חרדות וחוסר ביטחון עצמי מתמשך. זאת משום שברגע שלאדם יש נכסים, הצלחות ... הוא עני ומקבץ נדבות רגשיות מהסביבה. הוא תלוי לחלוטין באישור הסביבה כדי להרגיש מאושר, ולכן בפועל הוא אדם חסר ביטחון פנימי. מדוע מרבה נכסים מרבה דאגה? המשפט המפורסם מרבה ... אמיתית. איך להגיע לתחושה פנימית של שלמות? התמודדות עם פחדים וחרדות מכל סוג הבנת הגורמים לפער בין רצון וחוסר רצון משמעות הפרפקציוניזם וכיצד להתמודד עמו מהי ההגדרה של הצלחה אמיתית? מהו הדבר שכסף כן יכול לקנות לאדם? כסף, הצלחה, נכסים נדלן ושאר הישגים חיצוניים נראים תמיד ... נחשק, שמשפר את איכות החיים ואת תחושת הביטחון העצמי. פעמים רבות שומעים שרק מספרים לאדם על כל מה שכסף לא יכול לקנות - אושר פנימי, בריאות נפשית, שקט אמיתי, יחסי אנוש טובים וכדומה. אבל האם יש דברים שכסף דווקא כן קונה? התשובה היא כן: כסף והצלחה יכולים לקנות לאדם פחד, חרדות, חוסר שקט נפשי, דאגה לאובדן ההישגים, ואף תחושה מתמידה של חוסר ביטחון עצמי, כי ההישג כביכול כבול בדבר חיצוני שעלול להיעלם או להיפגע. מדוע הכסף לא יכול לפתור את הבעיה שהוא עצמו יוצר? הנושא מורכב יותר ממה שנדמה. מצד אחד, הכסף לא יכול לקנות לאדם שלווה אמיתית. מצד שני, הכסף כן יכול לקנות חרדות ופחדים. איך זה ייתכן? השאלה המרכזית היא: אם האדם משקיע כל ... עלול לפחד מהיפוכו - לאבד את הטוב הזה. והתלות החיצונית הזאת מייצרת חרדה. איך החשיבות שאדם מייחס להצלחה יוצרת חוסר אושר? כאן נשאלת השאלה: האם עצם זה שיש משהו טוב בחיינו, בהכרח ... לאושר, הוא נעשה תלוי בדבר החיצוני. ומה קורה אם הדבר החיצוני איננו זמין או הולך לאיבוד? האדם נשאר עם חרדה וחוסר ביטחון. לדוגמה, אדם עיוור לא מייחס חשיבות לכך שהחולצה שלו יפה, ... באזיקים של הרצון לשמר את ההצלחה הקיימת, וכך נמנע מלהעז, נמנע מלנסות, פוחד לאבד את מה שיש לו. האם עדיף להיות חסר כל, כמו הומלס או תינוק, כדי לא לפחד מאובדן? שאלה טבעית שעולה ... אין את אותה דאגה לאובדן דבר יקר ערך, כי מלכתחילה אין לו מה להפסיד. אך החוויה הכללית שלו עשויה להיות של חיסרון - לפחות במבט חיצוני, ויכול להיות שזה לא באמת פותר את הבעיה ... גדולה אם פתאום יש לו אוסף נכסים גדול - כי הוא לא מייחס לדבר חשיבות. מכאן שאפשר לראות שכל מצב מכיל יתרונות וחסרונות. אדם רוצה להצליח, רוצה שיהיה לו כסף, אבל לא רוצה לחיות ... שמטלטל אותו. איך להגיע לתחושה פנימית של שלמות? התמודדות עם פחדים וחרדות מכל סוג הבנת הגורמים לפער בין רצון וחוסר רצון משמעות הפרפקציוניזם וכיצד להתמודד עמו מהי ההגדרה של הצלחה אמיתית? הסבר על מה שכסף והצלחה כן יכולים לקנות, וזה: פחד חרדות חוסר ביטחון עצמי ועוד. מה כסף לא יכול לקנות? איך תשוקה לכסף יוצרת חוסר אושר? מה הדבר הרע שיש בהצלחה? ועוד. בדרך כלל מדברים על מה שכסף אינו יכול לקנות לאדם, וכאן דווקא נדבר על מה שכסף כן יכול לקנות לאדם. קודם כל יש לדעת מה הכסף לא יכול לקנות לאדם. ואותו הדבר הוא, לפתור לאדם את הבעיה שהכסף קונה לו. מה זאת ... לו שום דבר לאבד, אמנם כביכול באמת אין לו כלום, אבל גם אין לו כבר פחד מלאבד משהו. יש בכל דבר את היתרונות ואת החסרונות, אין האמור כאן שזה לא נכון להשיג דברים, אך יש להסתכל בעין אמיתית ולהבין, לאדם עשיר, אין את אותו החוסר פחד לדוגמה שיש לתינוק. פחד גם שייך הרבה פעמים למצליחנים, כי אם ... ואז יש ביטוח כזה, וביטוח אחר לא לאבד דבר זה או אחר, אבל באמת לאמיתה, אין שום ביטוח לכך שביטחת את הכסף, והחוסר שקט הנפשי רק מתעצם. ואלו שעשירים חיצונית, הם עניים בפנים ברוב ...
הספר להיות אלוהים, כסף לקנות את הספר להיות אלוהים, כסף לאכול או לקנות את הספר להיות אלוהים
הספר להיות אלוהים, כסף לקנות את הספר להיות אלוהים, כסף לאכול או לקנות את הספר להיות אלוהים
... להיות אלוהים, כסף לקנות את הספר להיות אלוהים, כסף לאכול או לקנות את הספר להיות אלוהים מה החשיבות של הספר להיות אלוהים ולמה אנשים מתלבטים אם לקנות אותו? ההרצאה עוסקת במשמעות ובחשיבות ... שהוא צריך לחסוך למצבה שלו. האדם טוען שהוא חייב כסף למצבה שלו, ולכן אינו יכול להרשות לעצמו לקנות את הספר להיות אלוהים. יש כאן דגש על ... והמציאות היא הדבר הכי חשוב ויקר ערך. לדעתו, אדם שלא מבין את המשמעות של קיומו חי חיים חסרי ערך, גם אם הוא חי ברווחה חומרית. ... החיים כאן ועכשיו, וספרים כמו להיות אלוהים יכולים לעזור לו בכך. הספר להיות אלוהים כסף לקנות את הספר להיות אלוהים משמעות החיים ...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
... שיווק שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא ... מהדעה של הלקוח שלך, על ידי זה תת המודע של הלקוח, קולט שאתה בעצם מפרגן ללקוח עצמו. ועל ידי זה נוצרת הזדהות עוד יותר חזקה. ולפעמים יש לאדם חוסר ביטחון עצמי ככ גדול, שאם ברצונך לרכוש את אמונו, עליך לדעת לזהות את הדבר שהוא הכי רוצה שיחשבו עליו, ולומר לו שזה מה שאתה חושב עליו. דהיינו, במקום שיש ספק עצמי של האדם מול ...
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית האם כדאי לקנות דירה או לשכור דירה? הסוגיה של האם כדאי לקנות דירה או לשכור אותה, והאם לקחת משכנתא או להשקיע את הכסף בדרך אחרת, נוגעת לשיקולים כלכליים, רגשיים ופרקטיים. אליעד כהן מדבר על השיקולים המרכזיים שמובילים ... ראיית העתיד. ככל שמבצעים תכנון טוב יותר לגבי ההשקעות, יש סיכוי לתשואות גבוהות יותר בעתיד. מה חשוב לקחת בחשבון כששוקלים האם לקנות דירה? כאשר אנשים שוקלים האם לקנות דירה, יש לבדוק את מספר האלטרנטיבות הקיימות, את מצב השוק ואת הסיכון הכלכלי. לדוגמה, האם הנכס יעלה או ירד בערכו במשך השנים? האם הריבית על המשכנתא תשתנה? כיצד ... ישפיע על התשואה האפשרית? אליעד מדגיש שזו לא שאלה של מה טוב, אלא של איזו אופציה משתלמת יותר כלכלית בטווח הארוך. מה ההבדל בין לקנות דירה לשכור דירה מבחינת השקעה? כאשר משווים בין קניית דירה לשכירות, יש להבין גם את ההיבטים של נזילות הכסף. משכיר לא משקיע את כספו בדירה פיזית, אלא מספק לעצמו ... כלכליות, מהאלטרנטיבות הפתוחות ומהיכולת להסתכל על הדברים ממספר זוויות. האם כדאי להשקיע את הכסף בנדלן או במשהו אחר? ההחלטה אם לקנות דירה או להשקיע בנדלן נובעת ממספר פרמטרים. בין אם מדובר בהשקעה כדי להיות עשיר יותר בעתיד, או במטרה להשיג ביטחון כלכלי. ככל שהשקעה בנדלן מביאה תשואה יציבה, ... לזכור כי לא מדובר בהחלטה פשוטה, ויש לקחת בחשבון את כל השיקולים הכלכליים והאישיים לפני שמבצעים רכישת דירה או שכירות. האם כדאי לקנות דירה? לקחת משכנתא או לשכור דירה? השקעה בנדלן תשואה על נכס השקעה בנדלן לעומת השקעות אחרות ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע עסקה היא שהוא ... לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור לטובת היתרון. לדוגמה, אם קשה להדגים ללקוח כמה טוב יהיה לו אם יקנה מוצר מסוים, ניתן להציע לו הנחה ולהקטין את החיסרון שהוא מרגיש מהצורך לשלם. ככל שרמת הוודאות של הלקוח ביתרון נמוכה יותר, כך הפער בין היתרון לחיסרון חייב להיות גדול יותר. אליעד מביא דוגמה: אם אדם בטוח ב - 100% שייתן שקל ויקבל בתמורה שני שקלים, הוא יבצע זאת ללא היסוס, כי היתרון אמנם קטן, אך הוא ... מדגיש שחשוב מאוד להבין את הצרכים והרצונות האמיתיים של הלקוח, ולא להסתפק במה שנאמר במפורש. כשלקוח אומר: אני רוצה לקנות טלוויזיה חדשה לסלון החדש שלי, צריך לנתח לעומק מה עומד מאחורי המילים שלו. מדוע הוא הדגיש את המילים חדשה וסלון חדש? אולי הוא רוצה להרשים את החברים או ... רוצה לשכנע את עצמו לעשות משהו (למשל, להתחיל לעשות ספורט כדי לרדת במשקל), הוא צריך לשכנע את עצמו שהיתרון עולה על החיסרון ושהיתרון הוא ודאי מספיק. ככל שהאדם יצליח ליצור תחושת ודאות לגבי התועלת שהוא יקבל, כך יוכל יותר בקלות לשכנע את עצמו לפעול. לסיכום, אליעד מציג את ... של הצרכים, השימוש באסוציאציות ובמניפולציות הממוקדות ביצירת ודאות אצל האדם לגבי היתרון שבקנייה. איך לשכנע לקוח לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל מכירות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר. ולמה שהאדם יבצע עיסקה? כי הוא חושב שמה שהוא יקבל, שווה יותר עבורו ... עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע. הפער הזה תלוי ברמת הודאות של הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן למישהו שקל, בתמורה, ... תועלת קטנה, אבל יש לך ודאות של 100% בתועלת הקטנה הזו ולכן אתה תבצע את העיסקה הזו. אולם, לפעמים יש מצב של סיכון - חוסר ודאות אם באמת תקבל את היתרון, או כמה באמת זה טוב לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חיסרון. העוצמה של הפער לטובת היתרון מכפרת על אי הודאות אם זה באמת יתרון. לדוגמה: בנאדם לא ימכור את הבית שלו, בשביל לעבור לדירה שהיא אולי יותר טובה (אולי ... שהוא יקבל את היתרון. ואיך גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל אותו? כשבנאדם בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל ... יש להשתמש במושגים שלו (טלויזיה חדשה, לסלון החדש שלי), אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמה - לקוח: אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי מוכר טיפש: בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y. בשלב זה, המוח של הלקוח (הקונה) מדמיין ומשלים את הסיפור בראש שלו, ... בחורה יפה. למה? כי הלקוח בודאות רוצה את הבחורה היפה, כלומר, מדביקים לרכב קונוטציה של אני רוצה כדי שהלקוח ירצה לקנות את הרכב. זה משפיע על הקונה כי מוח האדם פועל לפי אסוציאציות. מהלך כזה נקרא מניפולציה. ניתן לבצע מניפולציה (כמו בדוגמה לעיל) במספר וריאציות: - קודם להגיד ... עצמך לעשות משהו, או אם אין לך מוטיבציה לעשות משהו, עליך לבדוק ולהבין למה זהו המצב. התשובה היא, שכנראה שמבחינתך, החיסרון גדול מהיתרון או שאין לך ודאות לגבי היתרון. אם תרצה, תוכל לשכנע את עצמך שיש בדבר תועלת גדולה, או שיש ודאות שתקבל את התועלת מהדבר. כלומר, כל התהליך של ... יש לך מלא רצונות, וכל רצון מוכר לכיוון שלו. רצון אחד אומר לך - לך לים, רצון שני - לך לעבוד. לכל רצון יש יתרון וחיסרון כמובן, אבל בסוף אתה משקלל ומחליט לפי מה שאתה חושב שיביא לך את היתרון הגדול ביותר, בסבירות הגבוהה ביותר. לדוגמה: אם יתנו לך שתי אופציות להשקעה: להשקיע ... אם כך, ניתן לראות שבתהליך המכירה יש את כל המשחק של האפשרי - מחויב (ספק - ודאות), פחות מחויב, יותר אפשרי, יתרון, חיסרון. האדם יכול להתבונן איך התהליכים האלה קורים בתוכו. לדוגמה: אישה אומרת לבעלה: כשהתחתנו היה לנו טוב, ועכשיו תראה כמה אתה רע. זוהי מניפולציה, כי התחתנו זה ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח ... מעוניין למכור. אליעד מדגיש שזה לא רק משחק מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. במקום להגיד אני רוצה שהוא יקנה כי זה מה שאני רוצה, המיקוד צריך להיות בלמה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו. לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - במקום לחשוב על האינטרס העצמי, יש לחשוב על האינטרס של הצד השני. למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח? אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה שהלקוח ... לקוח מתלונן שהמחיר גבוה, המוכר צריך להסביר שהמחיר כולל אחריות ושירות אישי שלא ניתן למצוא במקום אחר, ולכן זה כבר לא אותו מוצר. איך ליצור ערך אמיתי במוצר גם אם יש חסרונות? אליעד נותן דוגמה עם מחליק לשיער. אם המוכר עצמו חושב שהמחליק שורף את השיער, הוא יעביר את התחושה הזאת ללקוח. לכן, לפני המכירה, על המוכר לבדוק היטב את האמת. אם המוצר באמת שורף את השיער, עליו למצוא את היתרון שגורם ללקוח להסכים לקחת את החיסרון הזה. לדוגמה, אם הוא שורף קצת את השיער אך הופך אותו לחלק בצורה מדהימה, אז המיקוד חייב להיות ביתרון של השיער החלק ולא בשריפה הקלה של השיער. במקרה של טענה מצד הלקוח שזה שורף, יש להסביר שאכן יש מעט שריפה, אבל הערך של שיער חלק עולה בהרבה על החיסרון של שריפה קלה. איך להתמודד עם לקוח שטוען המוצר מזיק לי? כשלקוח מתנגד וטוען שהמוצר גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר בטענה, אבל להראות ללקוח שהערך שהוא מקבל עולה בהרבה על אותו חיסרון . לדוגמה, אם לקוחה אומרת שהמחליק שורף את השיער, המוכר צריך לענות בפשטות שאכן הוא מעט שורף, אבל היתרון של שיער חלק והתחושה הטובה שמגיעה מכך משמעותיים בהרבה מהחיסרון. מה הקשר בין התהליך הזה למכירה עצמית? אליעד מסביר שהעיקרון של יצירת ערך נכון גם במכירה עצמית של רעיונות מופשטים יותר, כמו אושר או אמת. אם האדם אומר לעצמו שהחיפוש אחר האמת גורם לו סבל, עליו להכיר בכך אך לזכור שהערך שהוא מקבל גדול מהחיסרון. הוא מדגים זאת בכך שאם אתה חושב שחיפוש האמת שורף אותך, עליך להראות לעצמך שהערך והיתרונות של ידיעת האמת גדולים בהרבה מהכאב הכרוך בכך. בדיוק כמו במכירת מוצר, העיקרון הוא להפוך את האפשרות למחויבות על ידי הדגשת היתרון המשמעותי על פני החיסרון. סיכום הרעיון המרכזי של אליעד על יצירת ערך במכירות: - במקום לחשוב איך להכריח את הלקוח לקנות, לחשוב על האינטרס האמיתי שלו. - להיות כנים לגבי חסרונות אבל להציג אותם בהשוואה ליתרונות המשמעותיים יותר. - לא למכור מוצר אלא למכור פתרון, תועלת או תחושה חיובית שהמוצר מספק. - קודם כל לשכנע את עצמך בערך המוצר, ורק אחר כך לנסות לשכנע את הלקוח. איך למכור מוצר ללקוח? איך ליצור ערך במכירות? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר יותר? האם לשקר ללקוח במכירה? ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי ... תקשיבי, יש איך אני גורמת לו לרצות את הרצון שלי ויש את ההסתכלות מהצד שלו איך אני גורמת שהוא ירצה את זה, כאילו אני רוצה שהוא יקנה את זה אז איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה בלי קשר לשאני רוצה את זה. ש: בלי קשר אלי, אני לא נמצאת. אליעד: בלי קשר אליך למה שהוא ירצה את זה, לא קשור אלייך במקרה את רוצה את זה, במקרה את עושה את כל המהלך כי את רוצה שהוא ירצה את זה אבל השאלה שצריכה להיות לך זה איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה כי הוא רוצה לקנות את זה, לא כי אני רוצה שהוא יקנה את זה. ש: למה מה ההבדל לא הבנתי. אליעד: אני אסביר, כי היא לא מאמינה כי בצורה שהיא שאלה את השאלה היא לא מאמינה שהוא אמור לרצות לקנות את זה, בצורה שהיא שאלה את השאלה זה כאילו מבחינתי הוא בכלל לא אמור לקנות את זה, איך אני גורמת לו לעשות את מה שאני רוצה, זאת אומרת היא בכלל לא בפוקוס של למה שהוא ירצה בשבילו, את צריכה להיות ... מחליק לשיער, מחליק שמחליק את השיער, אוקי אני אקח משהו שהוא יותר קל בסדר, להשאיר את זה? אליעד: אבל תתרכזי, בלי עט, תשימי אותו פה, תקשיבי מה את רוצה לגרום ללקוחה לקנות מחליק לשיער נכון? ש: ואני רוצה לגרום לך להבין. אליעד: לא לי, ללקוח. ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: אז ... ש: אתה מקבל שירות עם המוצר. אליעד: אז אתה מקבל שירות עם המוצר, אז תדחפי לו את העניין של השירות. ש: שירות אחריות. אליעד: רגע, אז זה לא אותו מוצר, אז הוא לא יכול לקנות את אותו מוצר במקום אחר ביותר זול? ש: לא. אליעד: אז למה את מרמה את עצמך ואת אומרת איך אני גורמת לו לקנות את אותו מוצר שבמקום אחר הוא מקבל את זה ביותר זול?, את עצמך מרמה את עצמך, את אומרת המוצר הזה על הפנים, אני מרמה אותו. ... שהוא הורס את השיער ומחליק אותו אם זה לא אמת, זאת שאלה מאוד קשה, איך יכול להיות מוצר שאת מוכרת לפני שרוצה למכור אותו שאמרת עליו משהו לא נכון? ש: אכן התמקדתי בחיסרון שלו. אליעד: רגע, עובדתית הוא שורף את השיער? ש: לא ניסיתי. אליעד: ומה ידוע לך? ש: ידוע לי שהוא מחליק את השיער. ...
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
... מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח? האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר ... הספציפית. אליעד כהן מפרט את היתרונות והחסרונות בכל גישה באמצעות דוגמאות והסברים. מה היתרונות והחסרונות של הצגת אפשרות אחת בלבד ללקוח? כאשר מוכרים מוצר וישנה רק אפשרות אחת, היתרון ... אם זה מתאים לו או לא. לדוגמה, אם מישהו מגיע לקנות כיסא, ויש רק דגם אחד מוצע, הלקוח מיד יחליט אם זה מתאים לו. החיסרון הוא שאם הכיסא אינו מתאים ללקוח, אין אלטרנטיבה נוספת להציע, והלקוח פשוט יבחר לא לקנות. יתרון נוסף במצב בו מוצעת רק אפשרות אחת, הוא שהלקוח אינו חש תחושת התפשרות, כי אין לו ... מצב טהור בו הוא לא ישווה כלל. מה היתרונות והחסרונות בהצגת מספר אפשרויות ללקוח? אליעד כהן מסביר שהיתרון הברור של הצגת מספר ... שמתאים לו מבין מגוון אפשרויות. למשל, אם אדם מגיע לקנות כיסא ומציעים לו כמה סוגים, הוא יכול לבחור את זה שהכי מתאים לצרכיו ולהעדפותיו האישיות. החיסרון, לעומת זאת, הוא שברגע שמוצגות מספר אפשרויות, הלקוח מתחיל להשוות ביניהן ומיד מבחין בחסרונות של כל אחת מהאפשרויות המוצעות. כתוצאה מכך, כל אפשרות נראית פחות אטרקטיבית, ... אותה - אז להציע אפשרויות נוספות. אך גם כאן ישנו חיסרון משמעותי, כי כאשר מוצגות אפשרויות נוספות לאחר דחיית האפשרות הראשונה, הלקוח עלול ... משום שהוא חש קושי לבחור ובכל סרט הוא מבחין בחסרונות ביחס לסרטים האחרים. כלומר, דווקא הריבוי של האפשרויות מביא לתחושת החמצה ... והבחירה בהתאם לצרכיו. שיטות מכירה היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? אפשרות בחירה ללקוח שיטות שכנוע האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות? כאשר ... משמעית. כל אחת מהאפשרויות טומנת בחובה יתרונות וחסרונות. אם יש רק אפשרות אחת, היתרון הוא בפשטות ובברור - הלקוח יודע בדיוק מה יש לו, ואם זה מתאים לו הוא יבחר בו. החיסרון, כמובן, הוא שבמידה והאפשרות לא מתאימה לו, הוא יוכל רק להחליט שלא לקנות. ברגע שיש רק אפשרות אחת, הלקוח לא יכול להשוות אותה לשום דבר אחר, כך שהוא לא יחשוב על חיסרונות נוספים. לעומת זאת, אם יש מספר אפשרויות, היתרון הוא שיתאפשר ללקוח לבחור את האפשרות שהכי מתאימה לו. עם זאת, החיסרון הוא שההצגת אפשרויות נוספות גורמת ללקוח להתלבט ולראות את החיסרונות של כל אפשרות. כל אפשרות שמוצעת הופכת להיות פחות מושלמת ביחס לאחרת, והלקוח עשוי ... שיטות שכנוע הצגת אפשרויות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמה של קניה, שיש אפשרות אחת על פני הרבה אפשרויות או פחות אפשרויות לעומת יותר אפשרויות, מה היתרונות והחסרונות, מה עדיף, האם זה מובן מאליו שעדיף שיהיה לך כמה שיותר אפשרויות או שזה לא מוכרח? אליעד: אתם הבנתם את השאלה? כשאתה רוצה לקנות מוצר מה עדיף שיהיה לך כמה אפשרויות או אפשרות אחת, כשאתה רוצה למכור מוצר מה עדיף ... או שהוא אומר שזה לא מתאים. עכשיו מה לכאורה החיסרון במצב שיש לך רק כיסא אחד, מה החיסרון? החיסרון שהוא יכול להגיד לך זה לא מתאים ואז אתה יודע כאילו לא מתאים לא מתאים אין לך משהו ... אז לכאורה נתת עוד אפשרויות אבל מצד שני יש גם חיסרון, מה החיסרון? שברגע שאתה נותן כמה אפשרויות אתה בעצם אומר לו יש אפשרויות שהן לא טובות, אתה מבין, ...
חינוך ילדים, לקיחת אחריות אצל ילדים, ללמד ילד לקחת אחריות, הורים וילדים, ילד לוקח אחריות, לקנות פלאפון לילדים, אהבה לילדים, אהבה ללא תנאים, איך לחנך ילדים? איך לגדל ילדים?
חינוך ילדים, לקיחת אחריות אצל ילדים, ללמד ילד לקחת אחריות, הורים וילדים, ילד לוקח אחריות, לקנות פלאפון לילדים, אהבה לילדים, אהבה ללא תנאים, איך לחנך ילדים? איך לגדל ילדים?
... ילדים, לקיחת אחריות אצל ילדים, ללמד ילד לקחת אחריות, הורים וילדים, ילד לוקח אחריות, לקנות פלאפון לילדים, אהבה לילדים, אהבה ללא תנאים, איך לחנך ילדים? איך לגדל ילדים? איך ללמד ילד לקחת ... אליעד מדגיש שהפרשנות לאירוע משתנה בהתאם לזווית שממנה מסתכלים, וכדי לחנך ילד לאחריות, ההורה חייב להחליט איזה מסר הוא רוצה להעביר. האם כדאי להורה לקנות פלאפון חדש לילד שאיבד אותו? אליעד מנתח כמה גישות אפשריות: גישה ראשונה, אהבה ללא תנאים: ההורה קונה מיד פלאפון חדש, מבלי להאשים את הילד, מתוך רצון להראות לילד אהבה וחוסר תנאים. אליעד מסביר שלגישה זו יש יתרונות, כי הילד עשוי להרגיש שהוא אהוב בכל מצב, אך מצד שני, ... אחר, ולא במצב שבו הילד עצמו מעורב ישירות. כיצד להתמודד עם מניפולציות מצד הילד? אליעד מציין שלעתים ילדים משתמשים במניפולציות רגשיות כדי לגרום להורה לקנות להם דברים או לוותר להם. הוא מתאר כיצד הילד בסיפור יצר סיטואציה של לחץ שבה הוא אומר להורה אם ... מעשית? אליעד מציע גישה מעשית שבה הילד יחוש את המחיר של אובדן הפלאפון: לתת לילד להשתמש באופן זמני בפלאפון פשוט וזול לתקופה מסוימת, על מנת שירגיש את חוסר הנוחות ואת ההשלכות של איבוד המכשיר. אם ההורה מחליט לקנות פלאפון חדש ויקר, אליעד מציע לדרוש השתתפות משמעותית של הילד, ביחס לעלות של המכשיר החדש, כדי ... חייב לחוש באופן ישיר שהבחירות שלו מובילות לתוצאות ממשיות, כדי שיגדל להיות אדם שלוקח אחריות אמיתית בחייו. איך לחנך ילד לאחריות? לקיחת אחריות אצל ילדים לקנות פלאפון לילד? מה זה אהבה ללא תנאים? האם לתת לילד כל מה שהוא רוצה? איך להתמודד עם מניפולציות של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות לשופינג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התמכרות לשופינג, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התמכרות לשופינג, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לילדים, אימון אישי קואצ'ינג, מאמן לכלכלת המשפחה בתחום התמכרות לשופינג - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2970 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 00:22:10 - wesi1