אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח לא קונה ממך ✔לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
וכאן נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי שכל איש מכירות ידע, והוא, שיש לקוחות שהם שונאים אנשי מכירות. דהיינו, שיש לקוחות שאם הם ירגישו שאתה מנסה למכור להם בכל מחיר ולא רק לייעץ להם ולראות מה באמת טוב להם, הרי שזה יגרום להם לשנוא אותך ולא לתת בך אמון, גם אם אתה תגיד שעכשיו השמש בשמים. כי הם יניחו שאתה איש מכירות שקרן ורמאי, שמנסה למכור בכל מחיר במקרה הרע, או שמנסה לפעול למכירה גם אם זו לא באמת טובת הלקוח.

כי יש איש מכירות שהוא בא מתוך רצון למכור את המוצר, גם אם זה לא באמת הדבר הכי טוב ללקוח. ויש איש מכירות שהוא בא בגישה של יועץ של הלקוח, שבה הוא רוצה את טובת הלקוח מעל הכל גם אם לא תהיה שום מכירה. ויש לקוחות, שכאשר הם חושבים באופן מודע או אפילו בתת המודע של הלקוח, שאיש המכירות מדבר כמו איש מכירות ולא כמו איש אמת, איש מקצוע וכולי, הרי שזה גורם להם לשנוא את איש המכירות ובאופן אוטומטי הם לא ירצו לרכוש ממנו. כי יש להם טראומה מאיש מכירות ששיקר איתם וכיו"ב.

ויש כאן המון מיומנויות. איך גם למכור ללקוח מצד אחד, וגם תוך כדי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש בזה המון תהליכים שונים, של איך לגרום ללקוח להאמין לך / איך לגרום ללקוח להתחבר איתך / איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה / איך לגרום ללקוח לתת בך אמון / איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך / איך לגרום ללקוח לסמוך עליך ועוד. אבל מהות העניין היא לזכור, שיש לקוח, שאפילו אם באופן בלתי מודע הוא יחשוב שאתה מתייחס אליו כאל ניצוד, ושאתה רואה בו טרף, שאתה איש מכירות שרוצה אפילו גם למכור לו ולא רק רוצה למכור לו, הרי שזה לכשעצמו יכול לגרום לו לשנוא את איש המכירות וכולי.
התנגדות במכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה שקרן המוצר שלך להתאהב בי למה הלקוח שונא אותך אמת למכירה התנגדות בשיחת מכירות לעזור ללקוח לאהוב רק אותי אהבה איך לגרום ללקוח להאמין איך לגרום ללקוח להאמין לך איך לגרום ללקוח להתחבר איתך איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך לגרום ללקוח לתת בך אמון איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך איך לשכנע את הלקוח איש מכירות איש מכירות או יועץ מקצועי אמון אמונה אנשי מכירות הלקוח הלקוח לא קונה הלקוח שלך התחברות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חבר של הלקוח טובת הלקוח טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות יועץ יועץ מקצועי יועץ מקצועי או איש מכירות יועצים יעוץ לא סומך עלי לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להאמין לגרום ללקוח להאמין לך לגרום ללקוח להתחבר איתך לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוח לתת בך אמון לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לאהוב אותך להאמין להאמין לך להיות חבר להיות חבר של הלקוח להיות חברים להיות יועץ להיות יועץ של הלקוח להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך להתחבר להתחבר איתך לחשוב לחשוב על טובת הלקוח לטעות לייעץ ללקוח ללקוח לתת בך אמון למה הלקוח למה הלקוח לא סומך עליך למה הלקוח לא קונה למה הלקוח לא קונה ממך למה הלקוח שונא אותך למה יש ללקוח התנגדויות מכירה לסמוך לסמוך עליך לעזור לעזור ללקוח לקוח לקוח לא סומך עליך לקוח לא קונה ממך לקוח שונא אותך לקוחות לקוחות ששונאים אנשי מכירות לרצות לרצות אותי לרצות אותך לרצות לעזור לרצות לעזור ללקוח לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע לקוחות לאהוב אותך לתת לתת בך אמון לתת יעוץ ללקוח מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מקצוע נאמנות רצון שונא אותך שנאה שנאה לאיש מכירות שנאה לאנשי מכירות
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים זולים, התמקד בלקוחות שמחפשים איכות. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים איכותיים, התמקד בתחרות על המחיר. אבל תמיד חשוב להבין למה לקוח לא קונה ממך - האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, כדי שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך ... מחיר, או לשניהם. אם אתה מציע מוצרים איכותיים - התמקד בתחרות על איכות. אם אתה רוצה להתחרות בשוק הזול - היה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכנים להפסיד כסף. הכי חשוב - להבין למה הלקוח לא קונה ממך: האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות? למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר ולחפש: תחרותיות עסקית איך למכור מוצרים יקרים איך להתמודד עם תחרות על מחיר איך לבדל את העסק ...
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות למה אנשי מכירות צריכים למכור גם את עצמם? כאשר איש מכירות עומד מול לקוח ומנסה לשכנע אותו לרכוש מוצר, הוא לרוב ירגיש צורך לדבר על ... הוא רק חלק מהתמונה. למעשה, הלקוח לא רק קונה את המוצר, הוא גם קונה את המוצר ממך. כלומר, המוכר הוא חלק אינטגרלי בתהליך הרכישה, והשפעתו על ההחלטה היא משמעותית. הלקוח לא רק בודק את המוצר, אלא גם שואל את עצמו אם הוא יכול לסמוך על המוכר, אם המוכר אמין, מקצועי, ובעל ידע. החשיבות של האמון בין הלקוח למוכר האמון בין המוכר ללקוח הוא קריטי. החלטת הרכישה של הלקוח אינה תלויה רק במוצר עצמו, אלא גם בתחושותיו כלפי המוכר. אם הלקוח מרגיש שהמוכר אמין, מקצועי, ובעל ידע, סביר להניח שהוא יבחר לקנות ממנו, גם אם המוצר לא מושלם. מצד שני, אם המוכר לא מצליח לבנות
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
... לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
... שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף השיחה אני צריך לחשוב על זה וכיוב? דהיינו, איך מראש להגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח לא יגיד בסוף השיחה שהוא צריך לחשוב על זה? והאם יש דרך מוחלטת לגרום לכך שהלקוח לא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה? ועוד. אז ברמת העיקרון המהות של האמירה אני צריך לחשוב על זה, היא שיש עוד משהו שעדיין לא חשבתי עליו מספיק. כי אם הלקוח כבר חשב על הכל מספיק, הרי שמה עוד יש לחשוב על זה?! במילים אחרות, כשהלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא בעצם אומר לך שיש עוד משהו שעדיין הוא לא סגור עליו, משהו שהוא צריך להמשיך לחשוב עליו. עכשיו, ברמת העיקרון יתכן שהאמירה של הלקוח שהוא צריך לחשוב על זה, היא בכלל כיסוי ל
איך לשדר סמכותיות לעובד שלך? איך לגרום לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לענות לעובד שלך? אימון למנהלים, איך לענות לשאלה של עובד שלך? איך לא לגרום לעובד שלך להטיל בך ספק? איך לגרום לעובד לתת בך אמון?
... לשדר סמכותיות לעובד שלך? איך לגרום לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לענות לעובד שלך? אימון למנהלים, איך לענות לשאלה של עובד שלך? איך לא לגרום לעובד שלך להטיל בך ספק? איך לגרום לעובד לתת בך אמון? בעיקרון אתה כמנהל, רוצה שהעובד שלך ידע שהוא יכול לסמוך עליך. דהיינו, באופן כללי אתה רוצה שהעובד שלך יחשוב שאתה יודע מה נכון ושהוא לא יטיל ספק במה שאתה אומר לו. ויש מצבים שהעובד שלך שואל אותך שאלה ושאתה צריך לחשוב על התשובה ושאין לך תשובה בשלוף. במקרה שכזה לדוגמה, אתה לא אמור לשתף את העובד שלך בתהליך ההתלבטות שלך. אלא אתה אמור לומר לו תשובה כללית בסגנון של: אתן לך תשובה עוד מעט וכיוב. אפילו בלי לפרט שאתה צריך לחשוב על איזה תשובה לתת לו. כל שכן, לא לפרט לו, מה אתה צריך לעשות כדי לדעת איזה תשובה לתת לו. כי אם תפרט, אז אתה תשדר לו, שגם אתה לא תמיד יודע מה נכון וכולי. ...
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
... ללמוד לשכנע - חשדנות מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות המרכזיים בתורת השכנוע ובתורת המכירות, שאומר שככל שהאדם ירגיש יותר בנוח במחיצתך באופן כללי, כך יהיה לך יותר קל לשכנע אותו בכל דבר באופן ספציפי. ובין השאר אשיב גם לשאלות: מה עומד מאחורי ... של התהליך? ולמה יש לאדם חשדנות? ואיך אפשר לגרום למישהו לתת בך אמון? ואיך המוח של האדם פועל? ולמה האדם רוצה לתת בך אמון? ואיך לנצל את זה? ועוד. והעניין הוא, שבתוך המנגנון של האדם שמקבל החלטות, בתוכו יש סוג של מסנן מידע, שתפקידו להטיל ספק בכל האינפורמציה שהוא נחשף ... מקבל, כדי לוודא שלא מרמים אותו ושלא יגרם לו נזק מכך שהוא טועה ורואה את המציאות בצורה שגויה ומוטעית. וזאת בין השאר אחת הסיבות לכך, שמנגנון האימות הפנימי של האדם, לא תמיד באמת מחפש את האמת, אלא בעיקר מנסה להתאים את האמת ואת האינטרס האישי של האדם. כי ... אינטרס ורצון שלא לבדוק את אמיתות המידע שהוא מקבל, אלא לסמוך על המידע שהוא מקבל, ולהאמין שהוא אמת, בלי הצורך לבדוק אותו ולפחד שמא יקרה דבר רע אם הוא לא יבדוק אותו. ולכן, כאשר האדם מרגיש בנוח במחיצתך, ממילא הוא פחות חשדן והוא פחות בתחושה ... המידע שהוא מקבל, והוא רוצה להיות בתחושה שיש לו על מי לסמוך ושהוא יכול להרגיש בנוח ושהוא לא צריך לפחד להיפגע ושיקרה לו דבר רע. והאדם רוצה להרגיש את תחושת המנוחה האינטלקטואלית, שהוא לא צריך להתאמץ לחשוב כל הזמן, על אמיתות המידע שהוא מקבל. ואז הרצון של האדם להפסיק לבדוק את אמיתות המידע + התחושה שהוא מרגיש בנוח במחיצתך, ביחד זה גורם לאדם להיות הרבה ... וכמעט שלא לבדוק את אמיתות המידע שאתה מוסר לו. וזה גורם לו להאמין לך ולהשתכנע בקלות במה שאתה אומר לו. כי הוא מרגיש + רוצה להרגיש בנוח במחיצתך, ולכן הוא לא בודק אותך. ואחדד: שצריך לשים לב לכך, שלפעמים האדם לא ... פרטי, עד כדי כך שהוא משלה ומשקר את עצמו ומטעה את עצמו לחשוב, שהוא יכול לסמוך עליך ושהוא יכול להרגיש בנוח במחיצתך, למרות שהוא לא באמת מרגיש זאת. ואז זה גורם לו לסמוך עליך ולהאמין בך, רק כדי לגרום לעצמו להרגיש את תחושת הנוחות שיש לאדם, כאשר הוא מאמין ולא חושד במה שאומרים לו. ולפעמים, האדם מרגיש יותר מידי בנוח, ואז דווקא הוא מתחיל להיות יותר מידי חשדן. ולכן צריך לדעת איך לגרום למישהו להרגיש בנוח, ... באמת מרגיש בנוח במחיצתו של האדם האחר, או שמא אתה רק רוצה לחשוב שאתה מרגיש בנוח במחיצתו? וכאשר אתה משתכנע ומסכים עם מישהו, האם זה מתוך בקרה עצמית, או שאולי מישהו כיבה את מנגנון הבקרה העצמית שלך? ...
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
... לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לשכנע אנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? כדי לשכנע אנשים לתת לך את מה שאתה רוצה, אליעד כהן מסביר שחשוב ... ולהציע לו כסף באופן ישיר, מכיוון שזה לא מקובל ואינו חוקי. לכן, אליעד כהן מסביר שאפשר להשתמש בסוג אחר של התניה: הענקת ערך אישי או רגשי. איך לתת ערך לאדם שאתה רוצה לשכנע? כדי לתת ערך לפקיד או לכל אדם אחר בעל סמכות, חשוב ... להם להרגיש טוב עם עצמם, שהם חשובים וחזקים ממך. אולם יש להיזהר לא להגזים, כי אז הם יחשבו שאתה מתרפס מולם, וזה עלול ליצור תגובה שלילית מצידם. מהן טעויות נפוצות בשכנוע? אחת הטעויות שאליעד מתאר היא לפנות לאדם בעל סמכות ... אני יודע שאתה אדם טוב, אכפתי ואנושי, ואני זקוק לעזרתך. בצורה זו, הפקיד מרגיש שאם הוא יעזור לך, הוא באמת אדם טוב ואכפתי. לעומת זאת, אם הוא יסרב לעזור, הוא עלול להרגיש רע עם עצמו ולהרגיש שהוא אינו בן אדם טוב. כך נוצרת התניה חיובית ברורה שגורמת לו לרצות לעזור. איך לתכנן את הפנייה שלך כך שתיצור רצון לעזור לך? עליך לפנות בצורה שתשדר לצד השני שאתה מעריך אותו ואת הכוח שיש לו לעזור לך. אם הפקיד ירגיש שהוא עוזר לאדם חלש, ... בשום דבר, אלא לפנות ישירות לצד האנושי שבו. למה הגישה הזו עובדת טוב יותר בשכנוע? הגישה הזו עובדת כי היא מייצרת אצל הצד השני מוטיבציה פנימית לעזור לך. במקום להרגיש שהוא נדחף לפינה, הצד השני מרגיש שהוא באמת בעל ערך, ושעל ידי העזרה לך הוא מחזק את התפיסה העצמית החיובית שלו. באופן זה, האדם ישתכנע לעזור לך מתוך תחושה של ערך עצמי, ולא מתוך כפייה או לחץ. איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים בעלי סמכות? איך ליצור התניה חיובית בשכנוע? איך לתת לאנשים להרגיש בעלי ערך? מהן טעויות נפוצות בשכנוע? איך לגרום לפקיד לעזור לך? למה חשוב להחמיא בשכנוע? איך לגרום ... לשכנע פקידים? איך לשכנע בירוקרטים? איך לשכנע את הבנקאי? איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע בעלי תפקידים? איך לשכנע שוטר? איך לגרום למישהו להרגיש חזק? טעויות בשכנוע, שיטות שכנוע, איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? ...
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
... לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב? איך לגרום לנותן השירות להתייחס אליך ... אינסטלטור, רופא, מוסכניק או כל נותן שירות אחר, אתה עומד מול שתי אפשרויות: הראשונה היא שנותן השירות יתייחס אליך כמו אל חבר וירצה לעזור לך באמת, והשנייה היא שהוא יתייחס אליך כמשאב כספי בלבד, ... - הוא באופן טבעי ירצה להחזיר לך יחס דומה. ככל שתשדר שאתה מעריך אותו ואת העבודה שלו ולא רואה בו רק מקור לשירות זול, כך הוא ישמח לתת לך את היחס הטוב ביותר האפשרי. אבל אם תתייחס למוסכניק כאל מישהו שקנית בכסף, ותדרוש ממנו שירות כאילו הוא חייב לך משהו מעבר לעסקה, היחס שתקבל יהיה בהתאם: שירות מינימלי, פחות רצון לעזור, ואפילו סיכון שהוא יעבוד פחות טוב וידאג לך פחות. דוגמת ... לשלם כמה שפחות? אנשים רבים תמיד מנסים להוריד את המחיר, לבקש הנחות ולהתייחס אל נותני השירות כאל שודדים שרק רוצים לקחת מהם כסף. כשהלקוח משדר שהוא מרגיש שדדו אותו, נותן השירות ירגיש שאין סיבה לתת מעבר למינימום ההכרחי. לעומת זאת, יש גישה הפוכה, שבה הלקוח מוכן לשלם קצת יותר ואפילו להשאיר טיפ, במטרה לקבל שירות ... מי שנותן אהבה אמיתית ולא רק כדי לקבל משהו בחזרה - יקבל יותר אהבה, יותר אכפתיות ויותר יחס טוב. מי שמתייחס לזוגיות כמשהו שנועד לתת לו כמה שיותר במינימום השקעה, יקבל יחס גרוע. כיצד להצליח לקבל פי 100 בחיים? הרעיון הבסיסי ביותר הוא: אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת . אם אתה רוצה לקבל פי 100, תן מעצמך פי 100. מי שנותן בכנות, ... ביותר להצלחה וליצירת יחסים טובים בכל תחום בחיים. איך להצליח פי 100? יחסי לקוח ונותן שירות למה לא לבקש הנחה? איך לגרום לעובדים לאהוב אותך? אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת איך לקבל שירות טוב? מהי אהבת חינם? איך לגרום לנותן שירות להתייחס אליך בכבוד ולרצות לעזור לך? כשאדם מקבל שירות, בין אם זה מרופא, אינסטלטור, מוסכניק או כל נותן שירות אחר, הוא עשוי להיתקל בשתי גישות שונות: גישה אחת היא שנותן השירות רואה את הלקוח כבן אדם ורוצה לעזור לו, גם אם מדובר על תשלום, אך לא מדובר רק בכסף. הגישה השנייה היא שמה שמניע את נותן השירות זה הכסף בלבד, והלקוח כלל לא מעניין אותו. האינטרס של כל לקוח הוא לקבל יחס של כבוד וידידות מצד נותן השירות, אך השאלה היא כיצד לגרום לכך לקרות. השאלה המרכזית שצריכה להישאל היא: איך הלקוח מתייחס לנותן השירות? האם הוא מתייחס אליו כאל בן אדם, או רק כאל מישהו שמספק לו שירות? התייחסות לנותן השירות כאל בן אדם כאשר לקוח מגיע למוסך, נותן השירות יכול להתייחס אליו בשתי דרכים: לרצות לעזור לו באמת, מתוך רצון להעניק שירות טוב. לראות בו רק משאב כספי - אדם שיש לו כסף והוא צריך להוציא אותו על השירות שהוא מספק. אך במקביל, חשוב להבין שגם הלקוח עצמו משדר מסרים שמשפיעים על ההתנהגות של נותן השירות. השאלה היא איך הלקוח עצמו מתייחס לנותן השירות? האם הוא רואה בו בן אדם ומדבר אליו בכבוד, כפי שהיה מדבר אל חברו? או שהוא רואה בו רק כמוסכניק, מנקה, פועל - אדם שתפקידו לתת שירות ותו לא? יחסי עובד ומעסיק - השתקפות של אותו עיקרון ... בכבוד אם אתה לא מכבד כאשר לקוח מתייחס לנותן השירות רק ככלי להשגת מטרה, אל לו להתפלא אם נותן השירות מצידו רואה בו רק שטר כסף. אם הלקוח מנסה להוריד במחיר, להתווכח על כל שקל, להתלונן ללא הרף, ... ולא בחסד - אז נותן השירות יתייחס אליו באותה מידה של ניכור. חשוב להבין שבן אדם שמשלם על שירות לא קונה את נותן השירות. יש אנשים שמאמינים שאם הם משלמים כסף, נותן השירות הופך להיות חייב להם כמו ... שודד אותו, גם נותן השירות יתייחס אליו בהתאם - ינסה לסיים את העבודה כמה שיותר מהר, לא ישקיע מחשבה נוספת, ולא ירגיש מחויבות אמיתית לעזור. תשלום ויחס - כיצד זה קשור? לקוח שמשדר שהוא לא רוצה לשלם ... מתוך תשוקה אמיתית - בסופו של דבר יקבל הרבה יותר ממה שהוא מצפה. אך מי שמנסה להרוויח כמה שיותר מבלי להתאמץ, לקבל כמה שיותר בלי לתת מעצמו, תמיד ירגיש שמתנהגים אליו בחוסר הוגנות. כיצד זה קשור ... משקיע בזה מכל הלב ולא עושה זאת רק מתוך הכרח - יגיע להצלחה כלכלית הרבה יותר בקלות. המסקנה הסופית - חוק הנתינה והקבלה בן אדם שלא מוכן לתת - לא יקבל. מי שנותן מכל הלב - יקבל בחזרה פי כמה וכמה. זה ... עבודה, מערכות יחסים, בריאות והצלחה כלכלית. הנתינה חייבת להיות אמיתית, מתוך אהבה ולא מתוך כפייה. אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת נתינה וקבלה יחסים בין נותן שירות ללקוח כיצד לזכות בכבוד ... להצליח בזוגיות איך ליצור מערכות יחסים טובות כיצד להתנהל נכון כלכלית איך להצליח פי 100? איך לבקש הנחה? נותני שירות, לגרום לעובד שלך לאהוב אותך, לגרום לעובד שלך לעבוד יותר טוב, מוטיבציה לעובדים, אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת, איך להתייחס לנותני שירות? לאהוב בחינם, אהבת חינם, נתינת ...
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות איך לגרום למישהו להאמין לך כשיש לו ספקות? כאשר אדם שואל אותך שאלה חשדנית, מאשימה או לא נעימה, ואתה מעוניין לשכנע אותו שאתה דובר אמת, קיימת דרך אפקטיבית במיוחד ליצירת אמון: חזרה והסבר של השאלה עצמה לפני שאתה נותן תשובה. לפי אליעד, כאשר אדם חש חוסר אמון, הסיבה העיקרית לכך היא תחושה שאתה מסתיר משהו או מנסה להתחמק. הדרך לפתור זאת היא באמצעות תגובה ישירה לשאלה עצמה, אבל לפני התשובה, חשוב ... ממנה ואין לך סיבה להתחמק. זה גורם לצד השני להאמין לך יותר. איך מוכר יכול להגביר אמינות מול לקוח שמתנגד למחיר? אם לקוח שואל: למה זה כל כך יקר? אליעד ממליץ לא לענות מיד, אלא קודם כל לחזור על השאלה: אתה שואל ... ולשכוח להקשיב לתשובה שלך. הוא עשוי להתחיל להאמין עוד יותר להאשמה עצמה. לכן חשוב להרחיב את השאלה מספיק כדי להראות שאתה לא מפחד להתמודד איתה, אבל לא יותר מדי. למה אנשים לפעמים לא מבינים ... מקרה קודם שקרה בינינו, או כי כבר איבדת בי אמון בגלל משהו אחר, נכון? אתה עוזר לו להבין טוב יותר מה הוא באמת שואל. אחרי שהבין את עצמו, הוא יוכל להקשיב לתשובה שלך ולהאמין לה יותר. איך להשתמש בשיטה של חזרה על השאלה בטיפול בהתנגדויות מכירה? כאשר לקוח מתנגד למוצר או למחיר, הרבה מוכרים מנסים להכין מראש תשובות מתוחכמות. אליעד מציע דרך פשוטה ויעילה בהרבה: לא לפחד מהשאלה שהלקוח שואל. במקום זה, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, להבין בדיוק מה הוא שואל, ולהסביר לו למה הוא שואל את השאלה שלו. למשל, אם הלקוח מתלונן על המחיר, תסביר לו למה הוא חושב שזה יקר, מה הוא מצפה לקבל, ומה מפריע לו באמת. רק אז תיתן לו את התשובה שלך. פעולה זו יוצרת אמינות, מראה ללקוח שאתה באמת מקשיב לו, וגורמת לו לתת בך יותר אמון. כיצד להתמודד בביטחון עם האשמות קשות כמו בגידה? אם אתה יודע בוודאות שלא עשית משהו שמאשימים אותך בו, אליעד ממליץ אפילו לשחק קצת עם השאלה. ... נשאר פתוח וממוקד לקבל את התשובה שאתה עומד לתת לו. איך לגרום למישהו להקשיב לתשובה שלך? אליעד מסביר שלפעמים אדם לא באמת מקשיב לתשובה שלך, כי הוא עדיין טרוד בשאלה עצמה - האם הוא שאל ... רק אז הוא יהיה פנוי להקשיב באמת לתשובה שלך, ולהאמין לך. התמודדות עם חשדות היא חושדת בי הוא חושד בי לגרום למישהו לסמוך עליך יצירת כימיה בין אישית תקשורת בין אישית איך להסיר חשד? איך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך? כאשר מישהו שואל אותך שאלה שאינה נעימה או מאשימה אותך במשהו, חשוב לדעת כיצד ליצור אמון ולגרום לו לקבל את תשובתך. זה יכול להיות לקוח שמתעניין במוצר שלך, בן או בת זוג שמאשים בבגידה, או כל סיטואציה שבה מישהו מפקפק בכנות שלך. ... ולהסביר אותה אחת הדרכים החזקות ביותר ליצור אמון היא לחזור על השאלה של הצד השני ולהסביר לו אותה. לדוגמה, אם מישהו בא אליך ואומר לך: למה גנבת?, אפשר לענות ישירות לא גנבתי, אך דרך טובה ... מפגין פתיחות לשאלה ואינך בורח ממנה. דוגמה למוכר ולקונה אם לקוח שואל: למה זה כל כך יקר?, ניתן לענות ישירות או לחלופין לחזור על השאלה: אוקיי, אז אתה שואל למה זה יקר, נכון? אני אסביר לך ...
ניהול אנשים, איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר בבקשה, לא לקחת מישהו כברור מאליו, לומר תודה לעובדים, לכבד אנשים
... אנשים, איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר בבקשה, לא לקחת מישהו כברור מאליו, לומר תודה לעובדים, לכבד אנשים איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? כדי לגרום לאנשים לרצות לעזור לך ולתת מעצמם יותר עבורך, אליעד כהן מציג טיפ פשוט אך משמעותי ביותר - להגיד בבקשה ותודה. מילים אלו אולי נראות בסיסיות וטריוויאליות, אך הן בעלות ... מסר כזה גורם לעובד להרגיש טוב עם עצמו, מעריכים אותו, וזה משפיע ישירות על הרצון שלו לעזור, להשקיע יותר, ולעבוד בצורה נעימה ואיכותית יותר עבורך. מה קורה כשמתייחסים לאדם כברור מאליו? אם לא משתמשים במילים בבקשה ותודה, העובד או הספק מתחיל להרגיש ... דברים בלי הערכה. כאשר אדם מרגיש שחושבים שהוא חייב לעשות משהו, אוטומטית נוצרת בתוכו התנגדות. הוא פחות ירצה לבצע את העבודה, ירגיש רע, ירגיש שהוא עובד רק בשביל הכסף, יתמלא בכעס או בתסכול, וכתוצאה מכך גם יירצה פחות לתת מעצמו. אליעד כהן מסביר, שכאשר אדם מרגיש שהוא חייב לעשות משהו באופן מוחלט, זה עלול לעורר בו תחושה של חולשה או כפייה. במצב כזה הוא יכול אפילו לפתח סלידה ... שהוא לא רוצה לעבוד, הוא פשוט יפסיק. לכן, המחשבה שעובד או ספק חייבים לך משהו היא מוטעית ואינה אפקטיבית בטווח הארוך. התייחסות כזאת פוגעת במוטיבציה ובתפוקה של העובדים. איך מייצרים איזון נכון בתקשורת בין אישית עם העובדים? מצד שני, אליעד כהן ... להרגיש שהעבודה שלו היא בגדר טובה או התנדבות, וכתוצאה מכך הוא עלול לשכוח את תפקידו המקצועי. חשוב למצוא איזון נכון בשימוש במילים אלו, כדי לא ליצור מצב שבו העובד מאבד את תחושת האחריות המקצועית שלו. כיצד משפיעות מילים פשוטות על התפקוד של העובד? כאשר אתה אומר לעובד בבקשה, האם תוכל לעשות את זה? או תודה רבה, אני מעריך את זה, אתה בונה מערכת יחסים ... - מעביד או ספק - לקוח. העובד מרגיש שהוא מוערך ואהוב, מה שמגביר את המוטיבציה שלו לתת מעצמו יותר ולבצע את המשימות מתוך תחושה של חיבור ואכפתיות אמיתית. אליעד ממליץ לכולם להתבונן במציאות הזו: יחס של כבוד והערכה לאנשים שאתם עובדים איתם הוא ... בצורה טובה ומכבדת יותר ממה שאתם חושבים. איך לגרום לעובדים להיות יותר יעילים? איך לתת מוטיבציה לעובדים? למה חשוב להגיד תודה ובבקשה? כיצד לנהל עובדים בצורה נכונה? איך לגרום לספקים לרצות לעבוד איתך? למה אסור לקחת אנשים כמובן מאליו? להתייחס בכבוד לעובדים, להתייחס בכבוד לאנשים, תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? להודות, לתת לעובדים כבוד, לכבד את העובדים, יעוץ ארגוני, לתת כבוד לאנשים, מוטיבציה בארגון, מוטיבציה ארגונית, להתייחס בכבוד לספקים, להגיד תודה לאנשים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח לא קונה ממך, איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח לא קונה ממך, דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ פילוסופי, קואצינג, מטפל בנושאי לקוח לא קונה ממך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 05:15:09 - wesi1