אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוחות לאהוב אותך ✔לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
וכאן נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי שכל איש מכירות ידע, והוא, שיש לקוחות שהם שונאים אנשי מכירות. דהיינו, שיש לקוחות שאם הם ירגישו שאתה מנסה למכור להם בכל מחיר ולא רק לייעץ להם ולראות מה באמת טוב להם, הרי שזה יגרום להם לשנוא אותך ולא לתת בך אמון, גם אם אתה תגיד שעכשיו השמש בשמים. כי הם יניחו שאתה איש מכירות שקרן ורמאי, שמנסה למכור בכל מחיר במקרה הרע, או שמנסה לפעול למכירה גם אם זו לא באמת טובת הלקוח.

כי יש איש מכירות שהוא בא מתוך רצון למכור את המוצר, גם אם זה לא באמת הדבר הכי טוב ללקוח. ויש איש מכירות שהוא בא בגישה של יועץ של הלקוח, שבה הוא רוצה את טובת הלקוח מעל הכל גם אם לא תהיה שום מכירה. ויש לקוחות, שכאשר הם חושבים באופן מודע או אפילו בתת המודע של הלקוח, שאיש המכירות מדבר כמו איש מכירות ולא כמו איש אמת, איש מקצוע וכולי, הרי שזה גורם להם לשנוא את איש המכירות ובאופן אוטומטי הם לא ירצו לרכוש ממנו. כי יש להם טראומה מאיש מכירות ששיקר איתם וכיו"ב.

ויש כאן המון מיומנויות. איך גם למכור ללקוח מצד אחד, וגם תוך כדי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש בזה המון תהליכים שונים, של איך לגרום ללקוח להאמין לך / איך לגרום ללקוח להתחבר איתך / איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה / איך לגרום ללקוח לתת בך אמון / איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך / איך לגרום ללקוח לסמוך עליך ועוד. אבל מהות העניין היא לזכור, שיש לקוח, שאפילו אם באופן בלתי מודע הוא יחשוב שאתה מתייחס אליו כאל ניצוד, ושאתה רואה בו טרף, שאתה איש מכירות שרוצה אפילו גם למכור לו ולא רק רוצה למכור לו, הרי שזה לכשעצמו יכול לגרום לו לשנוא את איש המכירות וכולי.
איך לשכנע לקוחות למה הלקוח שונא אותך להתחבר איתך להיות יועץ של הלקוח טעות התנגדויות בשיחת מכירה להיות יועץ מרמה תת המודע רמאים התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון אהבה איך לגרום ללקוח להאמין איך לגרום ללקוח להאמין לך איך לגרום ללקוח להתחבר איתך איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך לגרום ללקוח לתת בך אמון איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך איך לשכנע את הלקוח איש מכירות איש מכירות או יועץ מקצועי אמון אמונה אנשי מכירות הלקוח הלקוח לא קונה הלקוח שלך התחברות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חבר של הלקוח טובת הלקוח טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות יועץ יועץ מקצועי יועץ מקצועי או איש מכירות יועצים יעוץ לא סומך עלי לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להאמין לגרום ללקוח להאמין לך לגרום ללקוח להתחבר איתך לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוח לתת בך אמון לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לאהוב אותך להאמין להאמין לך להיות חבר להיות חבר של הלקוח להיות חברים להיות יועץ להיות יועץ של הלקוח להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך להתחבר להתחבר איתך לחשוב לחשוב על טובת הלקוח לטעות לייעץ ללקוח ללקוח לתת בך אמון למה הלקוח למה הלקוח לא סומך עליך למה הלקוח לא קונה למה הלקוח לא קונה ממך למה הלקוח שונא אותך למה יש ללקוח התנגדויות מכירה לסמוך לסמוך עליך לעזור לעזור ללקוח לקוח לקוח לא סומך עליך לקוח לא קונה ממך לקוח שונא אותך לקוחות לקוחות ששונאים אנשי מכירות לרצות לרצות אותי לרצות אותך לרצות לעזור לרצות לעזור ללקוח לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע לקוחות לאהוב אותך לתת לתת בך אמון לתת יעוץ ללקוח מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מקצוע נאמנות רצון שונא אותך שנאה שנאה לאיש מכירות שנאה לאנשי מכירות
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק וכאן נדבר על הנושא של להציע ללקוח מספר הצעות ואפשרויות בחירה שונות, כאשר אחת מהן או חלקן יהיו גרועות, כדי לגרום ללקוח לבחור באפשרות שתהיה יותר טובה עבורו, מבין כל האפשרויות האחרות. ונדבר גם על איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? ואיך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף שלו? ואיך לקבע את המחיר אצל הלקוח? ועוד. כי יש לוגיקה שאומרת, שאם רוצים שלקוח יבצע רכישה מסוימת, אז אפשרי לתת לו כמה הצעות שונות, כאשר חלק מההצעות יהיו פחות טובות ביחס לאחרות. ואז ממילא הלקוח יעדיף דווקא את ההצעה שאנחנו רוצים לכוון אותו אליה, כי הוא יחשוב שהיא יותר טובה. ויש בזה כל מיני שיקולים כפי שהסברתי גם כאן לגבי אפשרויות בחירה של לקוח וגם כאן לגבי לתת ללקוח אפשרויות גרועות ועוד. וכאן אוסיף, כי כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, ובפרט כאשר נותנים ללקוח גם אפשרות גרועה יחסית, כדי לדחוף אותו אל האפשרות שיותר טובה עבורו, צריכים לשים לב לכך, שאפשרויות הבחירה הגרועות שאנחנו נותנים ללקוח , לא יראו אפשרויות גרועות מידי. במובן שחייבים לוודא שלא מציעים ללקוח אפשרויות בחירה, כאשר חלק מאפשרויות הבחירה של הלקוח, יראו מוזרות מידי ולא הגיוניות מידי עבור הלקוח. כי אם בתוך כל האפשרויות שאנחנו נותנים ללקוח, ניתן לו גם אפשרות מאוד גרועה בעיניו, זה עלול לגרום ללקוח לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיוב, ואז זה עלול לגרום לו לא לרצות לבצע איתנו עסקה, גם לא באפשרות אחרת שהיא מושלמת עבורו. לדוגמה: לא כדאי שניתן ל
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
... עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין היגיון להכין סתם חומרי שיווק. כי חומרי השיווק תכליתם לקדם את המכירה. וברמת העיקרון, החומר השיווקי מקדם את המכירה, באמצעות זה שהלקוח נחשף לחומר השיווקי ואז זה אמור לחזק את הרצון שלו לרכוש את המוצר וכולי. ולכן לכאורה זה יהיה בזבוז משאבים להכין חומר שיווק, שנועד עבור הלקוח, אם אנחנו יודעים מראש שבוודאות הלקוח לא יעיין בחומר השיווקי. אבל כמובן שזאת לא כל האמת, ואני אסביר. ברמת העיקרון, אכן נכון לומר שהתועלת המרכזית של החומר השיווקי, היא כאשר הלקוח מעיין בחומר השיווקי ואז זה עוזר לשכנע אותו לרכוש את המוצר. אבל האמת היא, שיש תועלת גם בעצם זה שהלקוח יודע שיש חומר שיווקי, גם אם הוא לא יעיין בו בפועל אלא אפילו יזרוק אותו מיד לפח. ומה ההיגיון של זה? וההיגיון של זה הוא, שבעיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא רוצה לרכוש את המוצר וכי הוא חושב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר? תשובה: זה תלוי בכך שיהיו לו אמונות ומחשבות כלשהן לגבי המוצר. לדוגמה שהוא יאמין שהמוצר איכותי וכיוב. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמוצר איכותי וכיוב? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. כאשר חומרי השיווק בעיקרון אמורים לעזור לגרום ללקוח לחשוב מחשבות כלשהן על המוצר. אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. וה
איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
... להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה והפעם ננתח את המקרה הבא, שבו אתה רוצה לספר ללקוח שלך מידע חיובי עליך, ואז הלקוח שלך אומר לך שאין צורך בכך, כי הוא כבר בדק בצאט גי פי טי שאמר לו עליך את מה שאתה רוצה לספר לו. ואז אותו לקוח גם מספר לך שהוא ראה דברים טובים עליך בצאט גי פי טי. ועכשיו נשאלת השאלה, איך הכי הגיוני להגיב ללקוח בסיטואציה הזאת. ואסביר את השאלה: המבנה של המקרה הוא כזה: אתה בא לומר ללקוח משהו חיובי על עצמך. ואז הלקוח אומר לך שהוא כבר בדק בצאט גי פי טי וכבר ראה את המידע הזה עליך. דהיינו, הלקוח אומר לך, שאין צורך שאתה תספר לו את המידע החיובי עליך, כי הוא כבר ראה אותו עליך באמצעות הצאט גי פי טי. והשאלה היא, איך הגיוני להגיב לסיטואציה הזאת. כי אתה בעצם רצית לומר משהו ללקוח והוא אומר לך שאין בכך צורך. אז לכאורה התגובה הפשוטה ביותר, היא לחזק את מה שהלקוח אמר. דהיינו, להראות ללקוח שאתה מרוצה מכך שאפילו הצאט גי פי טי יודע ואומר את מה שאתה רוצה לומר ובכך לסגור את העניין. אבל האם זאת התגובה האידיאלית ואולי בכלל יש תגובה אחרת? אז יש כאן עוד נקודת מבט שהיא כזאת: כאשר הלקוח אומר לך שאין צורך שאתה תגיד משהו חיובי על עצמך, כי הוא כבר יודע את זה מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח אומר לך, שהוא כלקוח סומך על הצאט גי פי טי שנותן מידע חיובי עליך. דהיינו, בעצם הלקוח אומר שמבחינתו הוא חושב שאתה טוב, בזכות מקור הסמכות שנקרא צאט גי פי טי. שזה לכעצמו זה גם חיסרון. ולמה? כי נניח שהלקוח היה אומר לך, אין צורך שתגיד לי על עצמך דברים חיוביים, כי גם קוף כלשהו טיפש כלשהו אמר את הדברים האלו עליך. איך היית מגיב במקרה כזה? דהיינו, במובן מסוים, זה מוריד אותך כאשר הלקוח אומר שהצאט גי פי טי הוא מקור הסמכות שנותן לך כוח מבחינתו. כי מה יקרה כאשר הלקוח יגלה שהצאט גי פי טי גם ממציא מידע שלא קיים במציאות? מה יקרה אם מחר או אפילו כבר עכשיו, הלקוח חושב מחשבות שליליות כלשהן על התוקף של המידע שמספק הצאט גי פי טי? במילים אחרות, זה גם מוריד אותך, ש
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
... אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים איך לשכנע איש מכירות לשקר ללקוח למרות התנגדותו? אליעד כהן מסביר בסיטואציה מורכבת שבה מנהל מכירות רוצה לשכנע עובד שלו לשקר ללקוח , אך העובד מסרב בטענה שהדבר אינו מוסרי. השאלה המרכזית שאליעד עוסק בה היא: מה ניתן לעשות כדי ... שיש להבין תחילה מה באמת מפריע לעובד בשקר ללקוח. מה הסיבה האמיתית שהעובד לא רוצה לשקר? ההסבר שאליעד נותן הוא שהעובד לא מתנגד לעצם השקר אלא ... העובד מרגיש רע כי הוא חושב שהשקר פוגע בלקוח או גורם לו נזק כלשהו. אם ניתן להוכיח לעובד שהשקר דווקא יועיל ללקוח ושהלקוח לא ייפגע מכך, ייתכן שאותו עובד ירגיש פחות רע ואף יהיה מוכן לבצע את השקר. לדוגמה, אליעד כהן ... מבין שהמחויבות שלו אינה לא לשקר, אלא לוודא שהלקוח מקבל תועלת. מה שחשוב הוא לא עצם האמת או השקר, אלא התוצאה הסופית: האם הלקוח נפגע או מרוויח מהשקר. האם שקרים לבנים הם מוצדקים אם הם מועילים? אליעד כהן מתייחס גם למושג ... חיובית. לכן, ניתן להשתמש בתפיסה הזו גם בתחום המכירות , ולהסביר לעובד שהשקר אינו מיועד לפגוע בלקוח אלא דווקא לסייע לו לקבל החלטה מועילה בטווח הרחוק. דוגמאות לשקרים בעלי כוונות טובות אליעד מביא ... מדעיות או ציטוטים לא מדויקים כדי לשכנע אנשים להאמין באלוהים, מתוך אמונה שהדבר יועיל לאדם בטווח הארוך, מבחינה רוחנית או נפשית. רופאים - שיכולים ... רק כאשר האדם שמשקרים לו נפגע מכך. אם התועלת שהלקוח יקבל עולה על הנזק שהשקר יוצר, הרי שהשקר מוצדק מבחינה מוסרית. כיצד משפיעה הכוונה על מוסריות ... תופסים אותו. כאשר העובד מבין שהשקר נועד לתועלת הלקוח ולא להרע לו, הוא יכול להרגיש טוב יותר עם פעולת השקר. בעצם, הסיבה היחידה שהוא מרגיש רע ... הם לא לגיטימיים. מתי שקר נחשב למעשה מוסרי במכירות? לסיכום, אליעד כהן מציע שהדרך לשכנע עובד לשקר ללקוח היא להראות לו שהשקר נועד להועיל ללקוח . אם העובד ישוכנע שהמטרה היא חיובית ושהלקוח ירוויח יותר מאשר יפסיד, הוא כבר לא ירגיש לא מוסרי או רע עם השקר, ואף יהיה מוכן לשקר מתוך תחושת שליחות חיובית. אתיקה במכירות שקרים לבנים והשפעתם איך לשכנע אנשים האם שקר יכול להיות חיובי? הדרכת אנשי מכירות איך ניתן לשכנע
לסמוך, על מי אפשר לסמוך? האם אפשר לסמוך על מישהו? איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? על מי לא לסמוך? מה הסימנים שאפשר לסמוך על מישהו? חשדנות, למה אני לא סומך על מישהו? האם מישהו בוגד בי? למה מישהו לא סומך עלי? אמון במערכות יחסים
לסמוך, על מי אפשר לסמוך? האם אפשר לסמוך על מישהו? איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? על מי לא לסמוך? מה הסימנים שאפשר לסמוך על מישהו? חשדנות, למה אני לא סומך על מישהו? האם מישהו בוגד בי? למה מישהו לא סומך עלי? אמון במערכות יחסים
לסמוך, על מי אפשר לסמוך? האם אפשר לסמוך על מישהו? איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? על מי לא לסמוך? מה הסימנים שאפשר לסמוך על מישהו? חשדנות, למה אני לא סומך על מישהו? האם מישהו בוגד בי? למה מישהו לא סומך עלי? אמון במערכות יחסים איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? האמון במערכות יחסים הוא נושא רגיש ומורכב, והוא מבוסס על מספר גורמים. אחת השאלות המרכזיות היא איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? כאשר אנו בוחנים את השאלה הזו, יש כמה גורמים שיכולים לשפוך אור על הנושא. האם אפשר לסמוך על מישהו אם הוא לא סומך עליך? תשובה ראשונה לשאלה היא לבדוק האם האדם השני סומך עליך. אם אדם לא סומך עליך, זה עשוי להצביע על כך שהוא לא רואה בך חבר אמיתי. המחשבה היא שברגע שאדם רואה בך ... להפקיד בידך את אמונו. אם הוא לא סומך עליך, יכול להיות שהוא לא רואה אותך כחבר אמיתי, ולכן יהיה קשה להניח שנוכל לסמוך עליו. זה יכול להיות בגלל פחד או חשש שהוא לא מודע לו, או בגלל שהוא חושב שבסופו של דבר תפגע בו. הבנת האמון במערכת יחסים לא תמיד מבוססת על תחושת האהבה והחברות בלבד. היא גם קשורה לאופן שבו ... האם אדם יכול לתמרן אותך על ידי נתינת אמון? ישנה אפשרות שבן אדם יעמיד פנים שהוא סומך עליך, למרות שהוא לא באמת סומך עליך. לעיתים הוא עשוי להשתמש באמון כבדרך מניפולציה כדי לשכנע אותך להאמין שאתם חברים, ובכך לגרום לך לפעול לפי רצונו. מניפולציה כזו עשויה לכלול ביטויים של אמון שבפועל אינם אמיתיים, אלא רק נועדו להפעיל עליך השפעה. למה אני לא סומך על מישהו? הסיבה שבגללה אדם עשוי לא לסמוך על מישהו היא לעיתים קרובות פחד או חוסר ביטחון אישי. פחד כזה יכול לנבוע מחוויות ... כלפי האדם עצמו. תהליך יצירת האמון הוא לא מיידי וכולל זמן, פעולה מדבר ויכולת להוכיח את עצמך. איך לגרום למישהו לסמוך עליך? כדי לגרום למישהו לסמוך עליך, חשוב להראות לו שאתה באמת רואה בו חבר ושאתה מסור לו. אמון נבנה דרך מעשים שמובילים להוכחה של כנות לאורך זמן. גם אם אינך יכול לשלוט באופן ... ושאתה אכפת לך ממנו. האם אפשר לסמוך על מישהו? מניפולציות במערכות יחסים איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? נתינת אמון חשדנות במערכות יחסים איך אפשר לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? האמון במערכות יחסים הוא נושא מורכב עם היבטים רבים. אחת הדרכים לבחון אם אפשר
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
... לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים איך לבחור יועץ מקצועי או מטפל טוב? ההבנה כיצד לבחור יועץ מקצועי או מטפל טוב היא נושא חשוב במיוחד, משום שלפעמים אדם נופל קורבן למניפולציות של ... או אנשים שאינם באמת מומחים בתחום. כדי לזהות מי באמת איש מקצוע איכותי ומי לא, יש להבין כמה עקרונות בסיסיים: מדוע חשוב מקור הסמכות של היועץ? כאשר יועץ מקצועי מספק עצות, הוא צריך להיות מסוגל להסביר את ההיגיון שמאחורי עצותיו. יועץ אמיתי יוכל להסביר בדיוק מדוע הוא ממליץ על פתרון מסוים, איך הוא פועל, ואילו אפשרויות נוספות קיימות. מצד שני, יועץ שאינו באמת מומחה ינסה להפעיל מניפולציות על המטופל או הלקוח, במקום להסביר באופן ברור ומפורט את ההיגיון של העצות שהוא מציע. לדוגמה, אם רופא ממליץ על תרופה מסוימת, הוא אמור להסביר כיצד היא פועלת ומהן האפשרויות ... אני רופא 20 שנה, תסמוך עליי. מהי הדרך הטובה ביותר לבחון יועץ? הדרך הטובה ביותר לבחון יועץ או מטפל היא לשים לב אם הוא מסוגל להסביר את ההיגיון מאחורי מה שהוא מציע. אם יועץ או מטפל עונים בצורה כזו שהם לא יכולים להסביר את הרציונל של העצה, אלא רק מבקשים ממך לסמוך עליהם, זו נורה אדומה. יועץ טוב לא רק ייתן פתרונות, אלא יפרט את הדרך בה הוא הגיע אליהם ויסביר את הצעדים שהוא מציע. תעודות על ... תעודה לא תמיד מבטיחה ידע עמוק או הבנה אמיתית של התחום. יועץ אמיתי לא צריך להיתלות בתעודות בלבד. הוא צריך להיות מסוגל להסביר בצורה ברורה כל פרט ופרט בעצות שהוא נותן, ולספק הסברים בהירים ומסודרים. אדם שמסתמך בעיקר על תעודות על הקיר כדי להוכיח את סמכותו, ככל ... לעומק. איך מניפולציות של מנטורים עובדות? מנטורים, גורואים ויועצים מסוימים נוטים להשתמש במניפולציות כדי לגרום לאנשים להאמין בהם, גם אם אין להם בסיס עובדתי אמיתי. לדוגמה, המילים תאמין לי, אני יודע מה אני אומר או אתה לא יכול ... במקום להסביר את הרציונל, הם משתמשים בהצהרות שמבקשות ממך להאמין להם רק על פי סמכותם. אם מישהו משתמש בכזאת טכניקה, יש לקחת צעד אחורה ולבדוק את כוונותיו. מה אפשר ללמוד ... כי הוא דיבר עם אלוהים, ולכן יש להקשיב לו. כאשר מנטור או יועץ טוען שעליך להאמין לו רק בגלל שהוא בעל סמכות כלשהי, זו אינדיקציה לכך שהוא פועל בשיטה דומה. אם אדם דורש ממך להאמין לו מבלי להסביר את ההיגיון מאחורי מה שהוא אומר, עליך להיות חשדן. מהי המסקנה? כאשר אתה בוחר יועץ, מטפל או מנטור, חשוב מאוד לבדוק אם הוא מסוגל להסביר בצורה ברורה את ההיגיון שמאחורי ה
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות למה אנשי מכירות צריכים למכור גם את עצמם? כאשר איש מכירות עומד מול לקוח ומנסה לשכנע אותו לרכוש מוצר, הוא לרוב ירגיש צורך ... של המוצר עצמו - על תכונותיו, איכותו, ויתרונותיו. אך חשוב להבין שנושא המוצר הוא רק חלק מהתמונה. למעשה, הלקוח לא רק קונה את המוצר, הוא גם קונה את המוצר ממך. כלומר, המוכר הוא חלק אינטגרלי בתהליך הרכישה, והשפעתו על ההחלטה היא משמעותית. הלקוח לא רק בודק את המוצר, אלא גם שואל את עצמו אם הוא יכול לסמוך על המוכר, אם המוכר אמין, מקצועי, ובעל ידע. החשיבות של האמון בין הלקוח למוכר האמון בין המוכר ללקוח הוא קריטי. החלטת הרכישה של הלקוח אינה תלויה רק במוצר עצמו, אלא גם בתחושותיו כלפי המוכר. אם הלקוח מרגיש שה
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
... לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף השיחה אני צריך לחשוב על זה וכיוב? דהיינו, איך מראש להגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח לא יגיד בסוף השיחה שהוא צריך לחשוב על זה? והאם יש דרך מוחלטת לגרום לכך שהלקוח לא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה? ועוד. אז ברמת העיקרון המהות של האמירה אני צריך ... עוד משהו שעדיין לא חשבתי עליו מספיק. כי אם הלקוח כבר חשב על הכל מספיק, הרי שמה עוד יש לחשוב על זה?! במילים אחרות, כשהלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא בעצם אומר לך שיש עוד משהו שעדיין הוא לא סגור ... עליו. עכשיו, ברמת העיקרון יתכן שהאמירה של הלקוח שהוא צריך לחשוב על זה, היא בכלל כיסוי להתנגדות אחרת שלו, שהוא לא רוצה לחשוף לך. לדוגמה, הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו מסיבה כלשהי. והוא אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, כדי ... בך. כי אם הוא יגיד לך שזה לא מתאים לו, אז איש המכירות אולי יפגע ואולי יתחיל להפעיל לחץ על הלקוח. ואולי לכן הלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, ככיסוי לסיבה אחרת. אבל בהנחה שהלקוח כן מתכוון לכך שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שזה מבטא את זה שהלקוח בעצם אומר, שהוא לא מיצה את המחשבה שלו לגבי האם הוא רוצה לרכוש את המוצר או שלא. ולכן הטיפול המרכזי בלקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא יהיה לנסות להבין על מה הוא צריך לחשוב. איזה עוד ספק יש לו. אבל בעצם זה אומר, שאם איש המכירות לאורך השיחה, יעודד את הלקוח לשאול כמה שיותר שאלות ויגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות ולהביע ספקות ולהביע
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לגרום ללקוחות לאהוב אותך, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוחות לאהוב אותך, איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, טיפול הוליסטי, מאמן אישי לירידה במשקל בנושאי לגרום ללקוחות לאהוב אותך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2578 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 09:27:47 - wesi1