... שבהם הלקוח רוצה תגובה החלטית וברורה. הוא אף נותן דוגמה קיצונית יותר, ומסביר
שלפעמים לקוח רוצה לשמוע תגובה כל כך החלטית ואגרסיבית, עד כדי כך שאפשר להקצין ולומר משהו כמו תפסיק לבלבל את המוח, אתה טועה לחלוטין. אמנם זו דוגמה מוקצנת, אבל ... אוקי אותו דבר גם לגבי לקוח שבא לקנות בא להתלונן, שואל שאלה מה שזה לא יהיה
לפעמים הלקוח מצפה שבאופן חד משמעי והחלטי תגיד לו את ההפך של מה שהוא אמר. עוד פעם אני לא אומר שתמיד זה ככה, אני לא אומר שמראש כדאי לתקוף את הלקוח, אני לא ... מהעסק הקצתי כמובן אבל הלקוח רוצה להיות משוכנע ב100% שזה הפוך ממה שהוא אומר,
לפעמים הלקוח רוצה דווקא שיגידו לו חד משמעית לא נכון זה לא ככה ולא תמיד הלקוח רוצה את כן תראה, תבין אבל אני מבין שככה וככה לא, לפעמים מה פתאום זה לא ככה. ... לא נכון מה פתאום אתה משקר, אתה מבלבל את המוח מה אתה מה שזה לא יהיה. אוקי
ולפעמים הלקוח מצפה דווקא לתגובה האגרסיבית הוא לא תמיד מצפה לתגובה הרכה. בקיצור שלא יעבדו עליכם. ...