... שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה
לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו ... (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון אמיתי
לעשות לו טוב. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר ... שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה
לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו ... (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון אמיתי
לעשות לו טוב. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר ... אחרות הוא צריך לחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה
לעשות לו טוב. מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שאם הלקוח יחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה
לעשות לו טוב באופן כללי זה בעצם מגדיל את הסיכוי שהוא גם יחשוב שגם המוצר עושה לו טוב כי מי שרוצה לעשות לך טוב, כנראה המוח רוצה ... שרוצים לשכנע מישהו בלעשות משהו צריך לגרום לו להרגיש טוב
ולעשות לו טוב באופן מודע שהוא יחשוב הנה הבן אדם הזה והזה עשה לי טוב. כשברגע שעושים טוב כשרוצים למכור לו איזה מוצר אוטומטית המוח ... לי טוב. עכשיו ולכן זה באופן כללי אם רוצים למכור למישהו משהו
לעשות לו טוב ולוודא שהוא גם חושב שאתה עשית לו את הטוב. עכשיו לדוגמה, סתם דוגמה הכי פשוטה איך לעשות למישהו טוב נגיד לקרוא לו בשם ... זה מגדיל את הסיכוי שהוא יאמין שגם מה שרוצים למכור לו הולך
לעשות לו טוב. ולכן מהצד של זה שרוצים לשכנע אותו דהיינו, מהצד שלהם אם מישהו בא ועושה לכם טוב שימו לב שהוא לא תכף עושה לכם רע ...