... שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה
יוצר אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך מוסר לו את כל ... לא מנסה ליפות את המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד
שיוצר אמון חזק אצל הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ... חסרונות סובייקטיביים בלבד. ויש יתרון לפעמים לספר דווקא על חסרונות אובייקטיביים. כי זה
יוצר אמון שהוא כבר יודע על החסרונות האובייקטיביים וכולי. ...