8:59נאיביות המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות?... טבעי, מכיוון שהם עדיין לא מודעים למגבלות של המציאות ושל עצמם. ילד יכול לחלום שהוא סופרמן, מאמין שהוא יכול לעוף או לעבור דרך קירות, מכיוון שאין לו עדיין את ההכרה הפנימית שהוא מוגבל. אליעד מסביר שילדים נהנים הרבה יותר ... באופן טבעי בעולם של פנטזיות, מאמינים לסופים טובים (הפי אנד) וחולמים על עולם יפה וטוב יותר שבו הכל אפשרי. לעומתם, המבוגרים איבדו את הנאיביות, והפכו ריאליים יותר. הם יודעים להבחין בין מה שאפשרי ומה שאינו אפשרי, ולכן מאבדים חלק ... מחוסר המודעות שלהם למגבלות המציאות. הם פשוט לא יודעים שהם לא יכולים לעשות דברים מסוימים, ולכן הם מרגישים טוב. לעומתם, המבוגר מבין היטב שהוא מוגבל, ולכן לא יכול לחוות את אותו האושר. עם זאת, גם האושר של הילדים אינו ... מתוך נקודת מבט של ילד, ללא תחושת המגבלות. הוא מדגים זאת בכך שאדם בוגר צריך לדעת שהוא אינו יכול לעוף, אינו יכול להכניס יד לאש מבלי להיפגע, אך מצד שני לחוות את המציאות בתודעת הילד, שבה הכל אפשרי והכל ... כלל מגבלות, והכל אפשרי. הוא מתאר זאת כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלת, שבה האדם יכול לעבור דרך אש מבלי להישרף, לעוף, וכל הדימויים הנפלאים של אגדות הילדים אפשריים באמת. לפי דבריו, כל סיפורי האגדות וסרטי הילדים, אף שהם מופלאים ומרהיבים, הם רק טעימה קטנה מהאושר האינסופי שקיים בשורש המציאות. אפילו הקסמים והפלאים הגדולים ביותר שקיימים באגדות עדיין מוגבלים ומצומצמים לעומת האינסופיות והאפשרויות הבלתי מוגבלות שיש בנקודת המבט של האחדות. אליעד טוען שכל אדם יכול להגיע לחוויה זו, אם רק ... באופן טבעי הם הרבה יותר מאושרים. ככל שאדם הופך מודע יותר למגבלות, הוא חווה יותר דיכאון, חרדה ותחושת החמצה. לעומת זאת, ככל שאדם מתחבר לשורש של המציאות, אל האחדות, כך הוא חווה את החיים כבלתי מוגבלים. בפרספקטיבה של האחדות ... שהכל מתחבר, וזה השורש של המציאות, ובשורש של המציאות הכל אחד, בפרספקטיבה של האחדות הכל אפשרי, אפשר לעבור באש, לעוף, כל העולמות היפים מהאגדות אפשרי בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלת. לילד עם כל הסרטים היפים והאגדות, עדיין זה לא מתקרב ... אין כל מגבלות גן העדן שיותר טוב מכל האגדות הוא העולם של האחדות. הרעיון שכל אחד ואחד יכול להגיע לעולם זה. ובעולם שלנו שתי פרספקטיבות, יש טוב ויש רעא, יש אחדות ויש נפרדות וככל שצעירים יותר יש פחות גדרות, ...