... זה קורה, למשל, כשלקוח שואל כמה זה עולה? תשובה: בשטח, אנשים עונים מיד זה עולה X שקלים. זו תשובה ישירה לשאלה, אבל לא מתמודדת עם הסיבה שבגללה הלקוח שאל. אולי הלקוח מודאג
שהמחיר יקר לו מדי. אולי הוא בודק אם הוא יקבל החזר השקעה ראוי. אולי הוא רק מסוקרן אם בכלל כדאי לו להשקיע בזה. לכן, אם עונים לו תשובה טכנית גרידא, ... את השורשים העמוקים של השאלות שלו עצמו או של אחרים? תשובה: הדבר מאפשר לתת מענה עמוק ומדויק יותר. במקום לטפל רק בסימפטום (השאלה החיצונית), מטפלים בסיבה העמוקה. אם החשש הוא
יקר לי מדי, אפשר להסביר את הערך המוסף. אם הפחד הוא האם אדם אוהב אותי?, אפשר להביע מחויבות ותמיכה רגשית. גם בעבודה פנימית, כשאדם עוצר ...