... כהן מסביר במפורט כי זו תפיסה מוטעית ולא הכרחית. מה הטעות בחיפוש אחרי בידול עסקי? אליעד כהן מסביר שהבעיה העיקרית בתפיסה זו היא שלא תמיד לעסק שלך יש יתרון ממשי על פני המתחרים. לפעמים, אתה פשוט מוכר מוצר דומה ... מהמתחרים כדי להצליח. המטרה של העסק, לדבריו, היא בראש ובראשונה להרוויח כסף. כדי להרוויח, אתה פשוט צריך למכור ללקוח במחיר גבוה יותר מזה שבו רכשת את המוצר. לכן, אם קנית מוצר בשקל ואתה מצליח למכור אותו בשני שקלים, אז כבר ... יתרון בבידול עסקי. כאשר הלקוחות תופסים אותך כנבדל לטובה, זה יכול להגדיל את כמות הלקוחות או לאפשר לך למכור במחיר גבוה יותר. לדוגמה, אם יש לך יתרון כמו מיקום טוב יותר של החנות, גם זה סוג של בידול. אם אדם ... זה בידול מספיק כדי שהלקוח יבחר בך. לכן, לא חייבים ליצור בידול עצום ומובהק כדי להצליח להתפרנס ולהצליח בעסקים. העיקר הוא שהלקוח יקבל מספיק תועלת ביחס למה שאתה מבקש ממנו לשלם. מה קורה בשוק תחרותי מאוד? אליעד כהן מסביר ...
... רווחים מה הן הדרכים המרכזיות להגדלת רווחיות בעסק? כאשר רוצים להגדיל את הרווחיות בעסק, חשוב להבין שקיימות שתי דרכים עיקריות, ושתי הדרכים האלו הן למעשה הבסיס לכל פעולה עסקית שמטרתה להרוויח יותר כסף: הגדלת מחזור המכירות הגדלת אחוז הרווח ... מכירות או רווח? איך להגדיל רווחיות בעסק? שלום חברים, כאשר רוצים להגדיל רווחיות בעסק, חשוב להבין שיש שתי דרכים עיקריות לעשות זאת. הדרך הראשונה - הגדלת המחזור העסקי כאשר יש לנו עסק ואנו רוצים להרוויח יותר כסף, הדרך הראשונה ... כלומר, השיטה הראשונה להרוויח יותר כסף היא הגדלת מחזור המכירות. איך עושים זאת? זו כבר שאלה אחרת, אך התפיסה העיקרית היא למכור יותר מוצרים או שירותים. הדרך השנייה - הגדלת אחוז הרווח על המחזור הקיים במקום להגדיל את מחזור ... שקלים מכל 100 שקלים של מכירה (כלומר 20%). כיצד ניתן להגדיל את הרווחיות? העלאת מחירים - ייתכן שנוכל לדרוש מחיר גבוה יותר עבור המוצר או השירות. הקטנת הוצאות - הפחתת עלויות הייצור או התפעול. ייעול תהליכים עסקיים - אוטומציה, שיפור ...
... בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי תקלה יזומה. האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר? גישה אחרת שאליעד מציג היא אפשרות למכור מוצר מושלם ועמיד לאורך זמן, אך במחיר גבוה משמעותית. לדוגמה, אם המוצר המתכלה עולה שקל, אז אפשר למכור מוצר איכותי במיוחד במחיר של מיליון שקלים, ולהסביר ללקוח שהוא לעולם לא יצטרך להחליף או לתקן אותו. עם זאת, החיסרון בשיטה זו הוא שהלקוחות לא תמיד יסכימו לשלם מחיר גבוה במיוחד, ולכן היא לא תמיד משתלמת. איך אליעד מציע לשמר לקוחות באמצעות מוצרים איכותיים? הגישה שאליעד עצמו ממליץ עליה ... למכור מוצרים מושלמים? למה לא כדאי למרוח לקוח בפגישות? איך לשמר לקוחות באמצעות איכות? האם למכור מוצר זול או יקר? איך ליצור תלות חיובית אצל לקוחות? שלום חברים נניח שאתם מוכרים מוצר ללקוח, ויש לכם שני סוגי מוצרים להציע ...
... צריך לבקש אותם, ואם הוא חושב שעדיף לו להחליף את העובדים או לשנות את המבנה - זו אחריותו להחליט. העיקר שהוא יספק את התוצאה שהוגדרה לו מראש. מה ההקבלה בין תקציב כספי לעובדים? עוד אנלוגיה שממחישה היטב את האחריות ... כעת, הוא יכול לבחור איך לנהל את התקציב הזה - האם לשמור על אותם עובדים? האם להחליף חלקם בעובדים יקרים יותר אך יעילים יותר? האם לשנות את מבנה הצוות? כל אלה החלטות שלו, העיקר שהתוצאה תגיע. לא להיכנס לניהול היומיומי הרבה מנהלים נופלים למלכודת של לנסות לנהל את המנהלים שתחתיהם ברמה היום - ...
... בפחות מאמץ ופחות פעולות. אליעד כהן מסביר כי מי שרוצה להצליח חייב להבין שהתייעלות דורשת הפחתת פעולות חוזרות ונשנות. העיקרון הבסיסי בהתייעלות הוא לעשות כמה שפחות פעולות כדי להשיג את אותה מטרה בדיוק. הפעולות הן בעצם המאמץ שאנחנו משקיעים, ... האם וכיצד אפשר למנוע את ביצועה באופן חוזר. המטרה היא תמיד לא לעשות שום פעולה פעמיים אם אפשר. הדרך העיקרית והיעילה לעשות זאת היא לבנות מנגנונים אוטומטיים - או אוטומציות. לדוגמה, אם אדם הולך בכל יום לבאר להביא מים, ... ראשוני רב מאוד. למשל, אדם שהמשרד שלו מבולגן באופן קבוע, מוצא את עצמו מחפש פריטים כל הזמן ומבזבז זמן יקר. אמנם, לסדר את המשרד ייקח לו שבוע שלם של עבודה מאומצת, אך לאחר השבוע הזה, הוא יחסוך לעצמו הרבה ... אוטומטי או גורף. אליעד מציע לחשוב על כך ברצינות ולשאוף תמיד לא לחזור על אותה פעולה פעמיים, כדרך חיים וכעיקרון מרכזי בהתייעלות. איך להיות יעיל יותר? מהי התייעלות ארגונית? איך ליצור אוטומציה בעסק? איך לחסוך מאמץ בפעולות חוזרות? כיצד ...
... לרכוש את המוצר. ההתנגדות היא הסיבה, לכך שלא לרכוש את המוצר שזו התוצאה. אני לא רוצה לרכוש, כי זה יקר. בגלל שזה יקר, אני לא רוצה לרכוש. המוצר יקר, זו הסיבה, התוצאה היא, אני לא רוצה לרכוש. וכאשר מבצעים ניתוח סיבתיות על התנגדות מכירה, באפשרותנו להבין שיש לנו ... הסיבה לחלקים ולהטיל ספק בחלקים וכולי. אבל אם עשינו בירור של העובדות? והתברר באמת שזה רחוק / גדול / יקר וכולי, מה נעשה עכשיו? עכשיו נוכל לעבור להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את התוצאה. דהיינו, לדוגמה: רחוק לי, נכון ...
... הראשון, כולל המחיר המדויק, כולל לתת אפשרות ללקוח לבנות לעצמו הצעת מחיר און ליין ועוד אפשרויות שונות. כך שברמת העיקרון אין כאן שחור או לבן. אבל בכל זאת נסביר את העיקרון הבא. והוא שברמת העיקרון במידה וברצונך להגדיל את הסיכוי לכך שתיסגר איתך עסקה באופן כללי ובמידה וברצונך שתיסגר איתך עסקה במחיר הגבוה ביותר האפשרי, במידה וזה השיקול היחיד, הרי שעליך להימנע כמה שיותר מלתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. ולמה? כי כדי ...
... האם לתת ללקוח את הצעת המחיר אחרי זמן מסוים? וכמה זמן להשקיע בהכנת הצעת מחיר ללקוח? ועוד. אז ברמת העיקרון צריכים להבין את הדבר הבא, והוא שיש שירותים ומוצרים שלא באמת צריכים עבורם הצעת מחיר. לדוגמה מוצר מדף בסופר, ... הצעת המחיר ללקוח. כי אתה צריך להציע מחיר ללקוח, עבור העבודה שהוא רוצה שתבצע לו. ואתה לא רוצה לתת מחיר זול מידי כדי שאתה לא תידפק מכך ואתה לא רוצה לתת מחיר יקר מידי, כי אז אולי תאבד את העבודה. ולכן אתה תרצה לעשות כל מיני חישובים של העלויות שלך, כדי לתת ... תדייק את המחיר, כל כך מהר בלי לחשוב. אז כנראה שהמצאת לו מחיר, או מוגזם לרעה או לטובה. וזה יקרה במוצרים שהם יותר מותאמים אישית ללקוח. ולכן, ככל שהשירות שאתה נותן, יותר דורש הכנת הצעת מחיר יותר מפורטת, כך ...
... השיווק? והתשובה לכך היא, שכאשר באים למדוד תהליכי שיווק, צריכים להגדיר מה המדדים שלפיהם נבדוק את איכות השיווק. וברמת העיקרון, בהנחה שמטרת החברה היא להרוויח כסף, ובהנחה שכסף מגיע ממכירות, ובהנחה שהרווח מגיע מההפרש שבין ההכנסות מהמכירות לבין ההוצאות ... טוב בעולם, אבל הוא לא יצליח לגרום לחברה להיות רווחית. כי אולי אנשים לא ירצו לרכוש רכב כל כך יקר. ואולי הוצאות השיווק כך כל יקרות, עד כדי כך שהחברה לא רווחיות. ולכן, כאשר אנחנו בוחנים את איכות השיווק, הרי שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר לפי איזה תהליך שיווקי הכניס יותר כסף לחברה. כי יתכן שחברה לא תהיה רווחית מכל מיני סיבות. אבל בהנחה ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: למה מוצר יקר?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: למה מוצר יקר?, איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, אימון אישי לחיים, מאמן אישי לדיאטה בתחום למה מוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331