אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
והפעם אדבר על העניין של בידול עסקי באופן כללי. וגם באופן יותר ספציפי, האם יהיה נכון לומר, שכדאי או אפשרי לעשות בידול עסקי, באמצעות חשיפה אישית שלך, שבה אתה מספר את הסיפור האישי שלך לאנשים, גורם לאנשים להתחבר אליך כבן אדם, בלי קשר למידע על המוצר שלך. מתוך לוגיקה שאומרת ש"עסקים עושים עם אנשים". ואתה צריך ליצור דמות ברשתות החברתיות וכיו"ב, שאנשים יתחברו אליך ושדרך זה הם בסופו של דבר, ירצו לרכוש ממך. ושזה לכשעצמו, סוג של בידול עסקי, כי מי שאתה, זה הבידול שלך מכל אחד אחר.

אז כמובן שקודם כל צריכים להבין את העניין של בידול עסקי באופן כללי ורק אחר כך יהיה ניתן להבין, האם באמצעות חשיפה אישית שלך ברשתות, האם אפשרי כדאי או מומלץ לעשות את הבידול העסקי שלך מהמתחרים שלך.

אז קודם כל אסביר מה זה בידול עסקי. אז ברמת העיקרון, יתכן שאתה מנהל עסק, כי אתה רוצה אולי אפילו באופן בלתי מודע, להתפרסם ובגלל שאתה רוצה שיעריצו אותך, יאהבו אותך וכיו"ב. במקרה כזה לצורך העניין, יש היגיון לומר שאתה תרצה לחשוף את החיים האישיים שלך בדרך כזו או אחרת ולשים את עצמך באופן אישי בפרונט ובחזית של העסק שלך, גם מתוך השיקול שאתה רוצה להתפרסם ולהיות נערץ נאהב וכיו"ב.

יחד עם זאת, כאן אני לא אדבר על המקרה הזה, שבו אתה רוצה להתפרסם, להיחשף באופן אישי וכולי, אלא נדבר על העניין שבו אתה רוצה להצליח בעסק שלך באופן כללי ולהרוויח כמה שיותר כסף באופן יותר ספציפי, בלי קשר לרצון האישי שלך להתפרסם ולהיות נאהב וכיו"ב. ולכן ננסה להבין, במידה והמטרה שלך היא להצליח ברמה העסקית ולעשות כמה שיותר כסף, האם ומה בדיוק המטרה של הבידול העסקי עבורך?

אז, במידה ואתה רוצה להצליח בעסק שלך, אתה צריך לגרום לאנשים לרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם ללקוחות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. בידול מלשון הבדל. אתה צריך לגרום ללקוחות שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין המתחרים שלך, שההבדלים האלו יגרמו להם לרצות לקנות דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

במילים אחרות, המטרה של הבידול העסקי, היא כדי לעזור ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

עכשיו, ברמת העיקרון, הבידול שלך יכול להיות כל מיני דברים. הוא יכול להיות לדוגמה המחיר שלך, דהיינו, שאתה מוכר הכי בזול. דהיינו, הבידול שלך יכול להיות זה שאתה הכי זול. או הכי טוב, או הכי מהיר, או הכי שירותי, או הכי מותאם אישית ללקוח, או הכי כל דבר אחר. ברמת העיקרון, הבידול שלך מהמתחרים שלך, יכול להיות אפילו המיקום הפיזי שלך ביחס ללקוח. לדוגמה, החנות שלך פשוט יותר קרובה פיזית ללקוח, מהחנות של מישהו אחר, שאליו הוא צריך ללכת עוד כמה צעדים. במילים אחרות, כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול שלך.

וכן, גם הסיפור האישי שלך, האמונות שלך, החיים האישיים שלך, גם הם יכולים להיות חלק מהבידול שלך. גם זה שההורים שלך קרה להם משהו שלא קרה להורים של מישהו אחר, גם זה יכול להיות חלק מהבידול שלך. כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול בינך לבין המתחרים שלך.

אז מה הבנו? הבנו 1 - שצריך בידול ברמה העקרונית, כדי לגרום ללקוח להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי שהוא ירצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. 2 - הבנו גם שבידול עסקי, יכול להיות כל הבדל מכל מין וסוג שהוא, שיש בינך לבין המתחרים שלך, לבין כל שאר האפשרויות שיש ללקוח, לא לרכוש ממך אלא לעשות משהו אחר. וכאן מומלץ להעמיק בנושא של מי המתחרים שלך.

ומכאן בעצם נעבור לשאלה, איזה סוג של בידול עסקי הכי נכון לעשות. וזה כמובן לפני השאלה, איך לעשות בפועל את הבידול העסקי. אז מאחר שהמטרה של הבידול העסקי היא לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, באמצעות ההבדל שהוא מוצא בינך לבין המתחרים שלך, לכן בעצם זה אומר, שהבידול שלך אמור להיות בהתאם להבדלים שאתה חושב שיש בינך לבין המתחרים שלך, ולהבדלים שאתה חושב שיגרמו ללקוחות שלך לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך.

לדוגמה: נניח שסבא שלך היה היטלר. לכל הדעות נסכים שזה בידול והבדל מאוד גדול בינך לבין כל אחד אחר. אבל, האם יהיה נכון להדגיש את ההבדל הזה בינך לבין המתחרים שלך? תשובה: אולי כן אולי לא, הכל תלוי במוצר שאתה רוצה למכור ובלקוחות ובצרכים שלהם. אבל ברור, שלא בטוח שאתה צריך להדגיש את ההבדל הזה, שיש בינך לבין המתחרים שלך.

מה כן? כן נכון לחשוב בהיגיון, מה המוצר שלך? מי הלקוחות שלך? למה לדעתך המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוחות שלך, מאשר מוצרים אחרים? ודרך זה להגיע להבדל שיש בינך לבין המתחרים שלך, שאותו צריך להדגיש בבידול שלך.

ואני אחדד: נניח שאתה מוכר בתים. עכשיו, נניח שברור לך שהמתחרים שלך מוכרים בתים יותר טובים מהבתים שאתה מוכר. איך במקרה כזה תוכל להבין מה היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך? אז התשובה היא, שאתה צריך להבין מי קהל היעד שלך.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור בתים ללקוחות שיש להם 10 מיליון שח לרכישת בית. אז, אם לדעתך אותו לקוח יכול בכסף שלו לרכוש בית אחר שיעשה אותו יותר מאושר, הרי שבאמת אתה בבעיה. אבל אם נניח שאתה מוכר דירות ב 1 מיליון שח, הרי שהמתחרים שלך, שמוכרים בתים טובים פי 10 ב 10M ש"ח, הם לא בדיוק המתחרים שלך, ביחס ללקוחות שלך. כי הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, הם לא באמת יכולים לרכוש בית ב 10M.

במילים אחרות, גם אם אתה גרוע יחסית וגם אם יש לך מתחרים יותר טובים ממך, הרי שכנראה שיש איזה יתרון כלשהו, אפילו של מחיר, שאולי אתה יותר זול, או יותר נחמד, או יותר זמין, או יותר משהו כלשהו, שאתה אפילו קצת יותר טוב מאשר המתחרים שלך, באותו טווח מחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך.

וכאן כמובן שצריכים להעמיק בנושאים של: מי קהל היעד, מי המתחרים שלך, מה היתרונות שלך ועוד. אבל אלו נושאים שצריכים להעמיק בהם בפני עצמם. בכל מקרה המטרה היא להסביר, שתמיד כנראה שיש איזה הבדל בינך לבין המתחרים שלך, שהוא יתרון יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה בשיווק שלך.

ואני אחדד: הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ממך, תמיד הלקוח ישאל את זה. ובהנחה שהלקוח לא פועל בצורה אקראית, הרי שהוא ירצה להסביר לעצמו למה הוא רוכש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. אבל ברמת העיקרון, כל תשובה יכולה להיות נכונה. גם תשובה כגון, כי הוא כבר אצלך בחנות ולא בא לו ללכת לחנות אחרת. או כי הוא לא חושב שמישהו אחר יהיה יותר טוב ממך, ביחס למה שהוא משלם לך ולא בא לו להתאמץ לחפש עוד מישהו אחר. במילים אחרות, ברמת העיקרון, בידול עסקי, לא בהכרח חייב להיות משהו דרמטי, אא"כ אתה רוצה לדוגמה לגבות יותר כסף מהלקוחות שלך, שאז ממילא יש לך יותר מתחרים, כי יש ללקוח יותר אפשרויות לבחור בתקציב שלו, ואז ממילא אתה צריך להיות יותר טוב מאשר המתחרים שלך.


וכאן אני אחדד את הטעות הבאה שעושים אותה חלק מאנשי השיווק. שהם טועים בלוגיקה הבאה שאומרת כך: מאחר שצריך בידול, ומאחר שרוב ככל הדברים שתגיד על עצמך ועל המוצר שלך, כנראה שגם מישהו אחר יהיה כמוך או אולי יותר טוב ממך, ומאחר שכנראה סיפור החיים האישי שלך, כנראה שהוא ייחודי, לכן ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, אמור להיות דרך הסיפור האישי שלך, של החיים האישיים שלך.

ומאחר ש"אנשים עושים עסקים עם אנשים", ומאחר שהגיוני שאנשים יתחברו למי שמוכר להם את המוצר ושהם יסמכו עליו וירצו להיות לקוחות שלו, לכן יש היגיון שאם תספר להם סיפורים על עצמך וכולי, זה יגרום להם להתחבר אליך, לסמוך עליך, לרצות לרכוש דווקא ממך וכולי. וכך בעצם סגרנו גם את הפינה של הבידול העסקי.

וזה כמובן לא באמת נכון, אלא נכון אולי רק קצת רק במקרים מסויימים. ואני אסביר את הטעויות שיש בחשיבה הזאת:

1 - נכון שסיפור החיים האישי שלך, הוא רק שלך והוא ייחודי לך. אבל זה כמובן לא באמת נכון. כי במהות, יש עוד אנשים שעברו דברים דומים לדברים שאתה עברת. ומנקודת המבט של הלקוח שלך, סיפור החיים האישי שלך, גם הוא זהה לסיפור החיים של המתחרים שלך, במידה וגם הם יספרו את הסיפור האישי שלהם. ובמילים אחרות, זה לא נכון לומר, שהסיפור האישי שלך, באמת מבדיל אותך מאחרים באופן דרמטי ומהותי. אא"כ לדוגמה באמת עברת או חוויית משהו מאוד שונה מאחרים, שאז אולי באמת הסיפור האישי שלך, באמת שונה מסיפורי חיים של אנשים אחרים.

2 - ברמת העיקרון, לא באמת חייבים הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך, אא"כ אתה רוצה שיהיה הבדל דרמטי במחיר שאתה גובה מהלקוחות שלך. ככל שתרצה לגבות יותר מהלקוחות שלך, יותר מאשר המתחרים שלך, כך תצטרך הבדל יותר גדול. אבל אם אתה מוכר במחיר שוק באופן יחסי, הרי שאתה לא באמת צריך הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך. מספיק לצורך העניין שידעו שאתה קיים, כדי שירכשו ממך ושלא יתאמצו לחפש מישהו אחר לרכוש ממנו.

3 - מצד האמת, הבידול שלך, לא אמור להיות ההבדל הכי גדול שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא הוא אמור להיות ההבדל גם ההכי קטן שיש, אבל שהוא יגרום ללקוחות שלך לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

ולכן גם אם היה נכון לומר, שהסיפור שלך הוא ייחודי ושהוא ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, עדיין לא נכון לומר שבהכרח שהוא ההבדל שאתה צריך להדגיש אותו בפני הלקוחות שלך.


וכאן צריכים להבין את העניין הבא, והוא, שהבידול שלך צריך להיות מותאם למוצר שלך ולצרכי הלקוח שלך, שבגללם הוא יסגור איתך עסקה ולא עם מישהו אחר. דהיינו, שזה אכן נכון לומר, שיש תועלת ליצור אמון עם לקוח. וכן זה יהיה נכון לומר שכדאי לגרום ללקוח לסמוך עליך. וכן יהיה נכון לומר שהגיוני להתחבר ללקוח כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש ממך. אבל צריכים לדעת ולהבין את הדבר הבא, והוא שבכל מקרה לגופו צריכים להבין את השיקולים של הלקוח כאשר הוא רוצה לקבל החלטה ממי לרכוש את המוצר שהוא רוצה לרכוש.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה לעשות ניתוח לב, האם תעדיף מנתח לב עם ניסיון מוכח, למרות שהוא לא נחמד, או שתעדיף מנתח אוזניים שאתה ממש אוהב אותו וממש סומך עליו? או אם אתה צריך לתקן את הרכב, האם תעדיף ללכת לחשמלאי רכב מוסמך שאתה לא יודע עליו כלום ברמה האישית, אבל יודע שיש לו הרבה לקוחות מרוצים, או שתעדיף ללכת לאינסטלטור שבמקרה הוא גם החבר הכי טוב שלך ושכולם אוהבים אותו? מה תעדיף?

ונניח שאתה רוצה לרכוש בית, האם תעדיף לרכוש את הבית באיכות הבניה הכי טובה, ושגם הכי כיף לגור בו לדוגמה מבחינת המפרט הטכני, ממישהו שאתה הכי סומך עליו, אבל שהוא נמצא במיקום שאתה לא רוצה לגור בו, או שתעדיף אולי לגור בבית פחות טוב, במיקום שאתה יותר רוצה לגור בו? מה תעדיף? כמובן שהכל יכול להיות וכל מקרה לגופו.

אבל מה שאני בעצם אומר, זה שהחיבור למוכר באופן כללי וברמה האישית, הוא רק אחד מהשיקולים הכלליים של האדם שרוצה לרכוש את הבית או את המוצר או את השירות או כל דבר אחר שאתה מוכר. אבל הוא לחלוטין לא השיקול היחיד ואפילו לא השיקול המרכזי. כי זה נכון ש"עסקים עושים עם אנשים", אבל זה רק אחד מהשיקולים ולא השיקול היחיד.

ולכן זה כן יהיה נכון לומר, שלפעמים יש יתרון שהלקוחות שלך יכירו אותך ברמה האישית, יתחברו אליך ברמה האישית ואז ירצו לרכוש ממך, אבל כמובן שזה תלוי בהמון גורמים. כי לפעמים יותר חשוב איכות המוצר שלך וההתאמה שלו ללקוח, מאשר הסיפור האישי שלך וכולי.


נקודה נוספת שצריכים לדעת, היא, שלפעמים הסיפור האישי שלך, יכול להיות חלק מההוכחות שאתה מביא לאיכות המוצר שלך. לדוגמה, אם לא היה לך כסף ועכשיו אתה עשיר. או אם היית שמן ועכשיו אתה רזה וכיו"ב. במקרה כזה, יתכן שחלקים מסויימים בסיפור האישי שלך, הם כן רלוונטיים ואפשריים לשיתוף עם הלקוחות שלך, כחלק מחומרי השיווק שלך. כי הם סוג של "הוכחה" של לקוחות מרוצים, שמעידים שהמוצר שלך טוב. כי הנה אתה סוג של לקוח מרוצה של השיטה והדרך שלך. אבל כמובן שצריכים לקחת את זה בהקשר הזה, אבל לא מעבר לכך.

דהיינו, כן יכול להיות היגיון, שבתוך כל המסרים השיווקיים שלך, תרצה לספר סיפורים אישיים, שבהם תספר שהמוצר שלך, במקרה עזר לך באופן אישי. אבל המידע הזה רלוונטי, במסגרת השיקול של לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך עובד. אבל צריכים לראות את התמונה המלאה, בתוך מגוון השיקולים של איך לעשות בידול באופן כללי.


ובאותו הקשר, אני אוסיף על עוד כשלים לוגיים שיש בהקשר הזה של חשיפת הסיפור האישי שלך, כחלק מהבידול העסקי שלך. והכשל הלוגי הולך כך:

1 - בעל העסק שרוצה להצליח בעסק, מאמין שהוא צריך לעשות משהו שונה ממה שהוא עושה עד כה.

2 - הוא מאמין גם שהוא כנראה צריך לעשות משהו שכרוך במאמץ כלשהו, משהו שקשה לו לעשות. בפרט אם הוא רוצה להשיג תוצאה גדולה ביחס לעסק שלו.

3 - בנוסף בעל העסק יודע שמאוד קשה לו לעמוד מול מצלמה באופן אישי ולספר סיפוריים אישיים על החיים שלו.

4 - בנוסף הוא מבין שקשה לו למכור ללקוחות, כי הם שואלים אותו למה דווקא אתה ולמה דווקא ממך. ומכן נובע שהוא צריך בידול.

5 - הוא מבין גם שהסיפור האישי שלו, יכול להיות סוג של בידול.

6 - הוא מבין גם שהסיפור האישי שלו יכול לעזור לו להתחבר ללקוחות.

7 - הוא אולי גם מכיר מישהו שחושב שהוא גורם לאנשים לרכוש ממנו, בגלל שהם אוהבים את הסיפור האישי של אותו המוכר.

8 - הוא מבין גם שאולי יש בסיפור האישי שלו, סוג של הוכחה שאולי המוצר שלו יותר טוב.

ומכאן הוא מסיק בטעות, שהדרך שלו להצליח, היא באמצעות זה שהוא יספר סיפורים אישיים שלו, ללקוחות שלו וכולי וכולי.

כאן כמובן יש ערבוב של המון כשלים לוגיים. אבל אני אתמקד דווקא בכשל לוגי ספציפי, שהוא, שזה שקשה לך לעשות משהו, וזה שאתה צריך לעשות משהו קשה, זה לא אומר שאתה צריך לעשות את מה שקשה לך לעשות, כדי להצליח.

דהיינו, זה שקשה לך להצטלם ולשים את עצמך במרכז, וזה שאתה מבין שאתה אולי צריך לעשות משהו קשה, כדי להצליח בגדול, זה לא אומר שאתה צריך לעשות את הדבר הספציפי הזה שקשה לך, כדי להצליח. כי הסיבה לא מחייבת את התוצאה, כמו שהסברתי גם כאן ניתוח סיבתיות. לדוגמה במקרה הזה, שהפתרון לפעמים הוא לעשות בידול אחר, בהקשר אחר, לאו דווקא במה שהכי קשה לך. ולא תמיד מה שהכי קשה לך, יביא לך את התוצאה הכי טובה. כמו שנאמר, "תעבוד חכם ואל תעבוד קשה".

ובאותו הקשר, תחשוב על המוצרים ועל המותגים הכי יוקרתיים שיש, שהיית רוצה להיות כמוהם, כמה מהם אתה מכיר את הסיפור האישי של הבעלים של החברה? וכמה מהם אנשים אוהבים את המותג, מהמון סיבות, שלא קשורות לסיפור של הבעלים או המייסד של החברה?! כשאתה הולך לסופר לרכוש מוצר, האם אתה עושה את זה בגלל הסיפור האישי של הבעלים של המקום? תחשוב על זה...


לסיכום: בידול עסקי צריך לדעת לעשות בחוכמה, בהתאם ליתרונות שלך על המתחרים שלך ובהתאם לקהל היעד שלך ובהתאם להמון שיקולים. אפשרי כמובן להעמיק גם בנושא של יצירת חומרי שיווק ובניית משפך שיווקי ועוד.
איך להתאמץ לבדל את עצמי איך לחנות נקודת המבט של הלקוח נאהב לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוח לקנות לקנות את המוצר מיומנויות קוגניטיביות פיתוח יכולת שכלית לרכוש בית איזה בידול עסקי צריך איך לבדל את עצמי איך לגרום ללקוח שלך איך לעשות בידול עסקי איך לשכנע את הלקוח אמת בידול בידול עסקי בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך בידול עסקי וחשיפה אישית בידול שיווקי בניית הסיפור האישי שלך בניית מותג בניית מותג מצליח בניית מיתוג עצמי בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות האם באמת צריך בידול עסקי האם צריך בידול עסקי החיים האישיים החיים האישיים שלך המתחרים שלך הסיפור האישי שלך הצלחה השגת בידול עסקי התחברות חברתי חברתיות חיים אישיים חשיפה חשיפה אישית חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי חשיפת החיים האישיים שלך טעויות טעויות עושים בבידול עסקי טעות ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית לבדל את עצמי לבדל את עצמך לבדל את עצמך מהמתחרים שלך לגרום ללקוח לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות להתחבר אליך להתחבר לטעות למה צריך בידול עסקי למתג לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות מה זה בידול עסקי מותג מותג מצליח מי צריך בידול עסקי מיתוג מיתוג עצמי מיתוג עצמי ברשתות החברתיות מתחרים נישה עסקית נישה שיווקית סיפור סיפור אישי עסק עסקים עסקים עושים עם אנשים צריך בידול עסקי רשתות חברתיות
טיפול בפחדים, הצפה רגשית, חשיפה לפחד, להציף את הפחד, טיפול במחשבה טורדנית, תרפיית חשיפה ממושכת, טיפול בחשיפה ממושכת, טיפול בפוביות, טיפול בחרדות, איך להתמודד עם פחדים?
טיפול בפחדים, הצפה רגשית, חשיפה לפחד, להציף את הפחד, טיפול במחשבה טורדנית, תרפיית חשיפה ממושכת, טיפול בחשיפה ממושכת, טיפול בפוביות, טיפול בחרדות, איך להתמודד עם פחדים?
...אז זה ככה וככה אז אתה לא צריך להביא לך את הרע מלכתחילה. אתה מבין את הכוונה? ש: כן רק אני חושב איפה אני. אליעד: יפה ועכשיו הגענו לספק עוד פעם. מה הבנת? ש: הבנתי שאם אני ארצה כאילו לגמור את זה לגמרי עם הפחד הזה. אליעד: 100% אבל לא 100%. ש: אז אני צריך להעלות את זה. אליעד: עכשיו בדיוק אתה לא מחכה לו שהוא יבוא אתה אומר לו בוא אני צריך לחסל אותך. ש: ואם לא אז עדיף שרק כשהוא יגיע. אליעד: נכון אם לדוגמה יש מישהו באנלוגיה נגיד שיש מישהו שאתה אומר אני לא ישן בלילה אם הוא חי אז אתה לא מחכה שהוא יבוא לחסל...
פחדים, פוביות, פחד מג'וקים, הצפה רגשית, חשיפה לפחד, שכל או רגש, לחזק את השכל, רגש או שכל, חרדות, להתגבר על הפחד
פחדים, פוביות, פחד מג'וקים, הצפה רגשית, חשיפה לפחד, שכל או רגש, לחזק את השכל, רגש או שכל, חרדות, להתגבר על הפחד
...לא באמת מקשיב לשכל שלו, אלא נותן לרגש להוביל, גם בעניינים קטנים לכאורה. לדוגמה, אדם שמעשן למרות שהוא מבין בשכל שזה מזיק לבריאותו, בעצם מחליש את כוחו של השכל. כל פעם שהאדם מתעלם ממה שהוא יודע בשכל כנכון, הוא עושה לעצמו שטיפת מוח הפוכה - מחליש את השכל ומחזק את השליטה של הרגש. לכן, כשמגיע רגע של פחד או חרדה, השכל, שכבר נחלש מראש, לא יכול לעזור לאדם להתמודד מול הרגש המוצף. איך לחזק את השכל כדי להתגבר על הפחד? הפתרון שאליעד מציע הוא לחזק את השכל בחיי היום - יום, בצורה מודעת ורציפה. משמעות הדבר היא להקפיד...
פחד להזדקן, פחד להיות סיעודי, פחד מזקנה, אשליית העולם הבא, טיפול בחשיפה, אשליית מילוי הרצון, פחד להיות טיפולי, לא רוצה להיות סיעודי, לא רוצה להזדקן, לא רוצה להיות זקן, חושש להיות חולה, פחד להיות חסר אונים
פחד להזדקן, פחד להיות סיעודי, פחד מזקנה, אשליית העולם הבא, טיפול בחשיפה, אשליית מילוי הרצון, פחד להיות טיפולי, לא רוצה להיות סיעודי, לא רוצה להזדקן, לא רוצה להיות זקן, חושש להיות חולה, פחד להיות חסר אונים
...אדם לומד מילדותו שהוא חייב להיות עצמאי, כאשר אומרים לו אתה כבר ילד גדול או תעשה לבד, והתחושה של חוסר יכולת מתקשרת אצלו למשהו שלילי. כך נוצר פחד עמוק שמלווה אותו לכל החיים. אך אליעד מעלה את השאלה: האם זה באמת מחויב שלהיות חסר אונים זה דבר רע? הוא מדגים את זה דרך השוואה לתינוק, שאף על פי שהוא תלוי לחלוטין באחרים שיטפלו בו, אין לו את המושג שזה רע. אם אדם היה גדל בלי התפיסה שחוסר אונים הוא דבר רע, אולי לא היה מפחד כלל להיות במצב סיעודי. מדוע אנשים לא חושבים עד הסוף על אשליית העולם הבא? הסיבה שאנשים...
סרטים אלימים, צפייה באלימות בטלוויזיה, תוקפנות, טיפול בחשיפה ממושכת, טיפול בהצפה רגשית, התמודדות עם פחדים, סרטי דאעש, אכזריות, סרטי שואה, סרטי אימה, סרטים מפחידים, סרטים מזעזעים, סרטי סנאף
סרטים אלימים, צפייה באלימות בטלוויזיה, תוקפנות, טיפול בחשיפה ממושכת, טיפול בהצפה רגשית, התמודדות עם פחדים, סרטי דאעש, אכזריות, סרטי שואה, סרטי אימה, סרטים מפחידים, סרטים מזעזעים, סרטי סנאף
...כאלה שעושים זאת מתוך סקרנות או רצון להתמודד עם הפחדים שלהם, כפי שמוצג בדיון על ההתמודדות עם פחדים. הוא מציין כי צפייה בסרטים כאלה יכולה להיות דרך של הצופה להתמודד עם פחדים ותחושות קשות שהוא עשוי להיתקל בהם במציאות. האם צפייה בסרטים כאלה היא דרך טיפולית? כהן מציין כי לעיתים צפייה בסרטים אלימים יכולה לשמש כדרך להתמודד עם פחדים או רגשות קשים. לדוגמה, כשאדם צופה בסרט שבו מישהו נשרף באש, הוא עשוי להרגיש שהוא מתמודד עם הפחד הזה בצורה מבוקרת, שכן הוא יודע שהסיטואציה לא אמיתית. בכך, צפייה בסרטים כאלה עשויה...
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
...השיטה? המסר שאליעד מעביר הוא שניתן לנצל את הדרך שבה המוח חושב ומתפקד בתבניות ובהתניות, כדי להתגבר על פחדים, להפסיק הרגלים לא רצויים, או לשכנע אנשים בקלות רבה יותר. איך להתמודד עם פחד? איך להפסיק לעשן? איך להתגבר על פחד מגוקים? מהי התניה מוחית? איך לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות הרגלים? עכשיו אם יש מישהו שרוצה לא לפחד לעשות משהו או אם יש מישהו שרוצה, בא נסביר את העצה ואחר כך נראה מה אפשר לגזור ממנה אז בקיצור הרעיון אומר שאם בן אדם רוצה לא לפחד לעשות משהו מה שהוא צריך לעשות זה לקחת...
האם מנטרות עוזרות? תת מודע, טיפול התנהגותי, טיפול קוגניטיבי, שינון מנטרות, מתי מנטרות עוזרות? שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, שינוי קוגניטיבי, גישה קוגניטיבית, טיפול בחשיפה, תרפיית חשיפה ממושכת
האם מנטרות עוזרות? תת מודע, טיפול התנהגותי, טיפול קוגניטיבי, שינון מנטרות, מתי מנטרות עוזרות? שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, שינוי קוגניטיבי, גישה קוגניטיבית, טיפול בחשיפה, תרפיית חשיפה ממושכת
...עמוקה כי אם הבעיה מאוד עמוקה לא יעזור לך לא מנטרות ולא שום סיפורים ולא רק שזה לא יעזור לך זה גם יכול לגרום לך לתגובה הנגדית ואתה גם יכול לשנוא את זה עוד יותר ואתה יכול להיות עוד יותר אנטי ואתה יכול עוד לא להאמין בעצמך שאתה יכול כי אתה תנסה לא תצליח ואז אתה תחווה כישלון ואז אתה תהיה בטוח שאין לזה פתרון ואז המצב נהיה הרבה יותר גרוע ממקודם. ולכן ככל שהמצב יותר קשה ככה צריך לחדור יותר לתוך העומק של המוח, לפעמים אם אתה מאמין שמשהו לא טוב מספיק שתאמין תשנן מנטרה תאמין שהוא טוב הוא טוב לפעמים זה הרגל אתה...
טיפול בחשיפה, טיפול קוגניטיבי, שיטות טיפול, אימון למטפלים, לימודי אימון אישי, טיפול בפחדים, פחד טיסה, פחד מגוקים, טיפול בהתמכרות, איך לטפל בפחד? פחד קהל, חרדה חברתית
טיפול בחשיפה, טיפול קוגניטיבי, שיטות טיפול, אימון למטפלים, לימודי אימון אישי, טיפול בפחדים, פחד טיסה, פחד מגוקים, טיפול בהתמכרות, איך לטפל בפחד? פחד קהל, חרדה חברתית
...מאפשרת לבדוק: מה באמת יקרה אם אכשל? האם זה נורא כפי שאני חושב? וכן הלאה. כיצד טיפול בחשיפה מתקשר לרצון ולהתמכרות? ש: מה הקשר בין פחד למשהו לבין הרצון לעשות משהו (למשל, התמכרות)? תשובה: אפשר לראות את ההיגיון ההפוך. טיפול בחשיפה מתבסס על המנגנון אם תתרגל שהדבר לא מפחיד, תפסיק לפחד. כך גם בקיצוניות השנייה: אם אתה רוצה משהו יותר מדי, אפשר לחוות את המצב ההפוך של הימנעות, ואז לבדוק מדוע אתה כל כך רוצה את זה. בדומה למה שאליעד הזכיר על התנזרות - בדיוק כמו שניתן לחשוף אדם לדבר שהוא חושש ממנו, אפשר למנוע...
אוטוסוגסטיה, להשתכנע מאחרים, השפעת הסביבה על האדם, סביבה רעה, סביבה טובה, ללמוד מאחרים, לחקות אחרים, שיטות שכנוע, טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע?
אוטוסוגסטיה, להשתכנע מאחרים, השפעת הסביבה על האדם, סביבה רעה, סביבה טובה, ללמוד מאחרים, לחקות אחרים, שיטות שכנוע, טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע?
...לכך ולבחור בצורה יותר מודעת אם לקבל או לדחות את ההשפעה הזאת. למשל, אדם שלומד אומנויות לחימה יודע להגן על עצמו טוב יותר אם הוא מכיר את הטכניקות של היריב. כך גם בשכנוע: ככל שהאדם מבין טוב יותר איך עובדים עליו, הוא פחות יהיה מושפע בקלות מהסביבה. לדוגמה, אם מישהו ינסה לשכנע אותו שדבר מסוים הוא טוב, האדם יוכל לזהות שזהו רק ניסיון להשפיע עליו ולא דבר מחויב המציאות. עצם ההבנה הזו יכולה לחסן אותו מפני השפעה עיוורת של הסביבה. איך להימנע מהשפעות לא רצויות של הסביבה? אליעד מציע שאדם שרוצה להימנע מהשפעות שליליות...
הדחקה, איך לטפל בבעיה מודחקת למרות שהיא מודחקת? טיפול בהדחקה בתת מודע, איך לטפל בהדחקה בלי הצפה? איך לטפל בהדחקה בלי להפסיק להדחיק? איך לטפל בבעיה רגשית מודחקת בלי חשיפה שלה? איך לפתור בעיות מודחקות? טיפול בהדחקה חזקה
הדחקה, איך לטפל בבעיה מודחקת למרות שהיא מודחקת? טיפול בהדחקה בתת מודע, איך לטפל בהדחקה בלי הצפה? איך לטפל בהדחקה בלי להפסיק להדחיק? איך לטפל בבעיה רגשית מודחקת בלי חשיפה שלה? איך לפתור בעיות מודחקות? טיפול בהדחקה חזקה
...לבדוק באתר שלו, ולחפש מושגים כמו הדחקה, טיפול עקיף, פיתוח חשיבה או טיפול בטראומות מודחקות. איך לטפל בבעיה מודחקת בלי להציף? טיפול עקיף בהדחקה פיתוח השכל לטיפול בהדחקה טיפול בטראומה בלי חשיפה ישירה איך לפתור בעיות רגשיות מודחקות? איך להרגיש טוב לבד? איך לטפל בטראומה מודחקת? איך לטפל בבעיה מודחקת כשהיא מודחקת? איך לא לפחד לחשוף בעיה מודחקת? איך נוצרת הדחקה? איך לפתח את השכל מטפל בהדחקה? איך לטפל בהדחקה באופן ישיר? איך לטפל בהדחקה באופן עקיף? שיטות לטיפול בהדחקה מודחקת, טיפול בהדחקה בלי להפסיק להדחיק...
חרדות חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית
חרדות חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית
...זה הכרחי לקבל את התרחיש הגרוע ביותר? ההיגיון של אליעד כהן הוא שאם אדם לא מוכן בשום אופן לקבל מצב שבו ישפילו אותו, יבקרו אותו או יקללו אותו, הוא לעולם לא יוכל לעשות כלום. תמיד יהיה מישהו בעולם שימצא חיסרון בכל דבר שיעשה. כל יצירה, אפילו המושלמת ביותר, תזכה לביקורת כלשהי. אפילו אלוהים, שהוא לכאורה היוצר הגדול ביותר, נתון לביקורת מתמדת. אי אפשר ליצור שום דבר מושלם לחלוטין שכולם יאהבו. גם אם אנשים יעריצו אותך, עדיין ייתכן שאתה בעצמך תחשוב שהיצירה שלך לא מספיק טובה, ואז תחשוש מה יקרה אם הם יבינו שאני...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה אתה קיים?, איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה אתה קיים?, איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, ייעוץ פילוסופי, מאמן לזוגיות בנושאי למה אתה קיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1563 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 06:09:33 - wesi1