אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
איך ללמד תלמיד לחנות ברוורס בין שתי מכוניות?

אליעד כהן מסביר כיצד ללמד תלמיד לחנות ברוורס, כאשר המטרה היא לא רק שהתלמיד יצליח במשימה עצמה, אלא גם יבין לעומק את פעולות הנהיגה הנדרשות ממנו. השאלה המרכזית שאליעד מתייחס אליה היא, איך למעשה מלמדים חניה ברוורס בניצב למדרכה או בין שני רכבים, כך שהתלמיד באמת יבין ויפנים את התהליך?

מהו השלב הראשון ללימוד חניה ברוורס?

לדברי אליעד כהן, השלב הראשון הוא לבדוק תחילה אם הרכב בכלל יכול להיכנס למקום החניה. לא מדובר רק בהערכה ויזואלית, אלא גם בחישוב המרחקים בצורה הגיונית. אליעד נותן דוגמה לכך ומסביר שאם רוצים לבדוק האם הרכב יכול להיכנס לחניה, צריך להבין שהרכב לא נכנס באופן ישר למקום אלא נכנס בזווית ("אלכסון"). כלומר, המרווח הדרוש לחניה אינו אורך הרכב בלבד, אלא יותר מכך - מדובר על האלכסון הארוך ביותר של הרכב, כי זה למעשה המרחק שהרכב תופס תוך כדי הכניסה בזווית.

אליעד נותן דוגמה פשוטה שממחישה את זה: אם יש לנו שולחן שרוחבו ואורכו שני מטרים, אז האלכסון שלו יהיה יותר ארוך משני מטרים, אך לא באופן מוחלט פי שניים. כך שגם במקרה של רכב, האלכסון לא יהיה בדיוק חיבור של אורך ורוחב, אלא קצת פחות מכך. לכן, אדם שמלמד חניה צריך ללמד את התלמיד לבדוק שיש מספיק מקום בצורה שמאפשרת לרכב להיכנס בזווית החניה.

מדוע לא רצוי ללמד חניה ברוורס במקום צפוף כבר בתחילת הדרך?

אליעד מדגיש כי בתחילת תהליך הלמידה רצוי ללמד את התלמיד לבצע כל פעולה בפני עצמה בצורה נפרדת וברורה, לפני שמחברים בין כל הפעולות. כשהמורה מנסה ללמד את התלמיד לחנות ברוורס בניצב בפעם הראשונה, אין טעם להתחיל דווקא ממקום צפוף עם מעט מרווח תמרון. זאת מכיוון שהמטרה בשלב הראשון אינה לסבך את התלמיד, אלא דווקא לפרק את התהליך למרכיבים פשוטים.

לדברי אליעד, קודם כל יש ללמד את התלמיד איך נוסעים אחורה ישר, בלי שום סיבוך נוסף. אם התלמיד אינו יודע לשלוט ברכב בנסיעה לאחור בצורה מדויקת, לא יהיה לו סיכוי טוב להצליח בחניה עצמה. לאחר שהתלמיד שולט היטב בנסיעה ישרה לאחור, ניתן להתחיל ללמד אותו כיצד לפנות ימינה ושמאלה תוך כדי נסיעה ברוורס.

למה חשוב לפרק את פעולת החניה למרכיבים קטנים?

הנקודה העיקרית שאליעד כהן מדגיש היא שפירוק פעולת החניה לשלבים קטנים יאפשר לתלמיד להצליח באופן כמעט ודאי בחניה ברוורס. החניה ברוורס מורכבת מכמה פעולות שונות שיש לבצע בו - זמנית:
  • נסיעה לאחור בצורה מדויקת וישרה.
  • פנייה בזווית הנכונה תוך כדי נסיעה לאחור.
  • יישור הרכב לאחר הכניסה למקום החניה.
לכן, התלמיד חייב קודם כל להבין לעומק ולשלוט באופן מוחלט בכל אחת מהפעולות האלה בנפרד, לפני שמנסים לשלב אותן ביחד. כאשר התלמיד שולט בכל מרכיב בנפרד, הוא לא יצטרך להסתבך עם יותר מדי פעולות במקביל, והחניה תהפוך לקלה וטבעית עבורו.

איך מתרגלים חניה ברוורס בצורה אפקטיבית?

לדברי אליעד, הדרך הכי יעילה לתרגל היא דווקא לא להתחיל מהתרגיל השלם מיד, אלא לבצע כל מרכיב בנפרד קודם. למשל, ניתן לקחת חפץ (כמו פח אשפה) ולבקש מהתלמיד לבצע נסיעה לאחור קרוב אליו בלי לפגוע בו. כשהוא מצליח את זה, מוסיפים עוד פח או אלמנט נוסף שמייצג מכשול נוסף, כדי להעלות את רמת האתגר בצורה הדרגתית. הרעיון הוא לאפשר לתלמיד להבין ולהפנים את מה שהוא עושה לפני שמגיעים למצב של חניה בין שתי מכוניות אמיתיות במצב מורכב.

אליעד מדגים גם את הגישה ההפוכה, כאשר מורה לנהיגה עלול לקחת תלמיד ישירות...
בפעם הראשונה בצורה הגיונית יכולת איך לחנות הצלחה לאלתר הרגלים לשאול תלמיד ללמוד לחנות להיות אומן איך חונים בין שתי מכוניות איך חונים בניצב איך לחנות איך לחנות בניצב איך לחנות ברוורס הדרכה הדרכה למורים הדרכת הדרכת מורי נהיגה הדרכת מורים חניה בניצב חניה בניצב למדרכה חניה לאחור לחנות לחנות בניצב לחנות ברוורס ללמוד ללמוד חניה ללמוד חניה לאחור ללמוד לחנות ללמוד לחנות ברוורס למידה נהיגה ניתוח תהליך ניתוח תהליכים תהליך תהליכים
אינטואיציה / תחושות בטן / אינסטינקטים / לקרוא אנשים - איך לפתח אינטואיציה טובה?
...= תחושת בטן = חוש ריח מפותח של האדם לגבי דבר כלשהו. אינטואיציה טובה מספקת לאדם מידע נסתר על דבר כלשהו מבלי שהמידע יהיה גלוי. אינטואיציה גרועה = האדם אינו רואה את המציאות כפי שהיא ורואה את הדברים אחרת ממה שהם באמת = פתח לבעיות. אינטואיציה ניתן לפתח ולרכוש. מי שיתבונן יראה כי ככל שאדם עוסק יותר בתחום מסוים, כך האינטואיציה שלו לגבי אותו התחום הופכת להיות טובה יותר. זא יש קשר ישיר בין רמת ההתעסקות של האדם עם נושא מסוים לבין היכולות האינטואיטיביות שלו...
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
...שינוי. להרגיש תחושה של הכל טוב גמור ללא שום רע כלל. לסלוח = לאהוב = להרגיש טוב = שלמות = אחדות = טוב. מריבה = פירוד = נפרדות = להרגיש רע = מחלוקת = רע. השאלה הנשאלת היא, איך מגיעים לזה באמת? מי שיתבונן יראה, כי שימוש בפסיכולוגיה הפוכה נגד הכעס לא באמת מועיל. זא השיטה של אל תכעס כדי לא לפגוע בעצמך, ותסלח כדי להרגיש טוב, השיטה הזאת לא ממש עוזרת. כי בתוך תוכו האדם עדין מרגיש מרירות. להרגיש טוב באמת ולסלוח באמת פירושו להרגיש אהבה וקבלה אמיתית. זא לא...
לימוד - מה עושים כאשר לא מסכימים עם מה שקוראים?
...לבסוף תגיע אליה. אם תמיד תחפש את האמת, בסוף תדע אותה. העיקר שתיצמד אליו הוא אל האמת. חפש תמיד את נקודת האמת במה שקראת. נסה להבין מהו החלק האמיתי במה שקראת. מכל השאר תתעלם. אל תפחד לאבד את האמת, כי אם תחפש אותה, לבסוף תמצא אותה גם אם זה יהיה ממקום אחר. אל תפחד להתעלם ממשהו שאינו נראה לך כאמת. אם זו האמת, אתה תגיע אליה גם אם לא תרצה. כמובן שבאפשרותך להעמיק ולהבין את השורש של מה שאתה קורא. אך אם ברצונך להתעלם ממשהו, מאחר שהוא אינו נראה לך האמת, גם זה...
איזהו חכם? זה ש*מלמד* את כל האדם! מיהו חכם אמיתי? איך ללמד כל אחד כל דבר?
... גם ללמד את כל האדם. והחכם יודע ללמד את כל האדם, משום שהוא יודע ללמוד מכל האדם. והיכולת של החכם ללמוד מכל אחד ומכל דבר, היא זו שמאפשרת לו גם להיות מסוגל ללמד כל אחד וכל דבר. כי לא כל אדם יכול ללמד כל אחד כל דבר. כי גם מי ... של האדם ללמד אחרים, היא מוגבלת. וכמו כן ממש, גם היכולת של האדם ללמוד דברים חדשים, גם היא מוגבלת. כי לא כל אחד מסוגל ללמוד מכל אחד כל דבר. כי לא כל אדם מסוגל ללמוד כל נושא. ויש נושאים שיכולת התפישה של האדם, מוגבלת ולא מסוגלת לתפוש אותם. ובנוסף, האדם גם לא מסוגל ללמוד מכל אחד. כי האדם צריך שיסבירו לו בצורה מסוימת כדי שהוא יבין את מה שהוא כן יכול להבין. והאדם לא מסוגל ללמוד כל דבר מכל אחד. ובפרט שיש בעולם גם אנשים משוגעים. שהאדם לא יודע ולא יכול ואין לו עניין ללמוד מהמשוגעים. כי הם משוגעים, ואין לאדם מה ללמוד מהם. וכמו כן, כל אדם נחשף כל הזמן לדברים שונים. ויש דברים שמלמדים את האדם יותר ויש דברים שמלמדים את האדם פחות. ויש דברים שהאדם לא מבין אותם, ולכן הוא לא יכול ללמוד מהם. כך שהאדם מוגבל ביכולת שלו ללמוד מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי שהוא לומד מכל האדם, הוא גם יכול ללמד את כל האדם כל דבר. כי השורש של כל הדברים שבעולם הוא ... הוא רואה את הקשר שיש בין כל הדברים השונים שיש בעולם, והוא יכול ללמוד מכל אחד כל דבר. זא, לא רק שהוא יכול ללמוד כל נושא, ולא רק שהוא יכול ללמוד מכל אחד אפילו שהוא יהיה המשוגע הגדול ביותר, אלא הוא גם מסוגל ללמוד כל נושא מכל אחד. ולא רק שהוא מסוגל ללמוד כל נושא מכל אחד, דהיינו, שהמלמד מתכוון ללמד את הנושא המסוים, אלא שמי שהוא חכם אמיתי, אז כל דבר ודבר שהוא לומד בכל ... שאר הדברים שיש בעולם. וזאת שלמות החכם שלומד מכל האדם, שהוא מסוגל ללמוד כל דבר, מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי, והוא רואה את ההקבלה והקשר שיש בין הדברים השונים שיש בעולם, אז כאשר הוא רואה איזה ... גם לומד מכל דבר, על כל שאר הדברים שיש בעולם וכולי. ומי שהוא יודע ללמוד מכל דבר ודבר, הוא גם יכול ללמד כל אחד כל דבר. כי מי שהוא מסוגל ללמוד מכל דבר, הרי שזה בגלל שהוא מבין את השורש של כל הדברים. ודרך הלבושים החיצוניים של השורש, הוא בכל פעם מבין טוב יותר את ... בעולם, בכל סוגי השכל האחרים שיש בעולם. והחכם האמיתי שהוא מסוגל ללמוד גם מהמשוגעים, הוא יודע את שפת המשוגעים, ולכן הוא מסוגל ללמד גם אותם ולהפוך גם אותם לחכמים. כי גם למשוגעים יש את ... להוביל את האדם אל השלמות האמיתית, בכל דרך ודרך. ונסכם: מי שמסוגל ללמוד מכל אדם, הוא זה שמסוגל ללמד את כל האדם. והכל תלוי בעד כמה האדם מסתכל על השורש של הדברים, שאז הוא מסוגל ללמד וללמוד מכל אחד ואחד. ...
מעשה מרכבה, ארבעה נכנסו לפרדס, לימוד קבלה, מעשה בראשית - מה מהות העניין?
מעשה מרכבה, ארבעה נכנסו לפרדס, לימוד קבלה, מעשה בראשית - מה מהות העניין?
...ולכן כל ה4 בחינות האלו יש אותם בתוך כל אחד ואחד, אלא מה? שמי שזוכה להכנס בשלום ולצאת בשלום, ואיך הוא יכול? עי שמשתמש בשכל שלו יותר ויותר ויותר. כי מה שקרא שם לאלישע, הוא ראה את מטטרון, וחזר על עקבותיו, וכפר ואמר יש שתי רשויות וקיצץ. ומה אלישע בן אבויה היה צריך לעשות כדי לצאת בשלום? היה אמור לשאול מי ברא את מטטרון? ואז היה יוצא בשלום, מאחר שהפריד את הבריאה מהבורא, וזה באנלוגיה אלינו: אם אדם היה שואל מי ברא את הרצון שלי? והיה מבין שאין לו בחירה הוא...
אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת?
אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת?
... אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת? האם נכון ללמוד תורה רק במקום שליבך חפץ? המשפט אין אדם לומד תורה אלא במקום שליבו חפץ נפוץ מאוד בקרב אנשים רבים ומשמש לעיתים קרובות כהצדקה להליכה אחרי רבנים, ... לטענתו, אילו הקול הפנימי היה חכם ומדויק, האדם לא היה זקוק כלל ללימוד חיצוני, ולא היה מחפש שום רב או מורה רוחני. אך המציאות מוכיחה אחרת - אנשים זקוקים להדרכה ולחיפוש האמת, דווקא כי התחושה הפנימית אינה מסוגלת לספק להם תשובות שלמות ואמיתיות. מדוע הקול הפנימי לא מוביל לאמת מוחלטת? אליעד מסביר בצורה ... לא מוביל לפתרונות אלא יוצר בעיות נוספות, ולכן עליו לא ללכת אחרי הלב, אלא ללכת למקום שבו מלמדים את האמת המוחלטת. לפי אליעד כהן, המקום היחידי שבו אדם צריך ללמוד תורה הוא רק במקום שבו מלמדים אותו את האמת. הוא מבהיר היטב שלא מדובר באדם מסוים או ברב מסוים אלא בעצם האמת. כל אדם צריך בעצמו לחפש ולבדוק כל הזמן ... להצדיק את הטעויות שלו בטענה שהוא הולך אחרי מה שליבו חפץ, ולהתחיל לחפש ברצינות ובנחישות את האמת האחת והיחידה. סיכום דבריו של אליעד כהן: אליעד כהן טוען שללמוד תורה או להתפתח רוחנית אפשר אך ורק במקום שבו מלמדים את האמת המוחלטת ולא לפי המקום שבו הלב חפץ. לפי דעתו, אין לאדם שום סיכוי למצוא את האמת אם הוא ...
הספר להיות אלוהים - מה תקבל מהלימוד של הספר להיות אלוהים?
הספר להיות אלוהים - מה תקבל מהלימוד של הספר להיות אלוהים?
... אלוהים? מה הספר להיות אלוהים יכול לתת לך בחיים? הספר להיות אלוהים, שעליו מדבר אליעד כהן, נועד לתת לך את כל מה שתרצה, לא משנה באיזה תחום או נושא. לפי אליעד כהן, אם תיקח את הספר ברצינות ותחליט ללמוד אותו לעומק, הוא יסייע לך להשיג כל יעד או רצון שיש לך, בכל תחום אפשרי. לדוגמה, אם אתה מעוניין להצליח באוניברסיטה ולסיים ...
הספר להיות אלוהים - לימוד וקריאה בקול ולא רק בעיניים, לקרוא בקול, לשמוע את הקריאה
הספר להיות אלוהים - לימוד וקריאה בקול ולא רק בעיניים, לקרוא בקול, לשמוע את הקריאה
...תשומת ליבו מופנית בצורה מלאה אל המילים, מה שמונע הסחות דעת. אליעד מציין כי קריאה בקול היא בעצם דרך לשמור על עירנות במהלך הקריאה, וכך האדם נשאר מחובר לטקסט שהוא לומד, ובמיוחד כאשר מדובר בתכנים עמוקים ומורכבים, כמו אלו המופיעים בספר להיות אלוהים. מהי הדרך המומלצת ביותר ללימוד הספר לפי אליעד כהן? לפי אליעד כהן, קיימת וריאציה ראשונה ובסיסית של לימוד הספר והיא פשוט לקרוא אותו בקול. הוא מסביר כי בשלב ראשון, הדבר החשוב ביותר הוא פשוט לקרוא ולהשמיע את המילים...
למצוא את עצמך בלימוד בספר להיות אלוהים, הספר מדבר על כל בעיה שיש לך בכל רגע ובכל מקום
למצוא את עצמך בלימוד בספר להיות אלוהים, הספר מדבר על כל בעיה שיש לך בכל רגע ובכל מקום
... גישה של התבוננות מעמיקה לתוך עצמו, מתוך ידיעה שכל משפט וכל רעיון בטקסט מיועדים לפתור לו בעיה קיימת. הסוד הוא לא רק לקרוא, אלא להפוך כל מילה ושכל לכלי עבודה מעשי לחיים. איך למצוא את עצמי בטקסט? איך ללמוד מתוך הספר להיות אלוהים? איך הטקסט קשור למצב הנוכחי שלי? האם יש רעיון שלא קשור אליי? איך להפוך לימוד לתהליך מעשי? איך לפתור בעיות ...
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
... את התכלית של הלימוד מהי תכלית לימוד התורה ואיך לא לשכוח אותה? אליעד כהן מסביר שהדבר החשוב ביותר בלימוד התורה הוא תמיד לזכור מהי התכלית הסופית של הלימוד. כאשר אדם לומד תורה, הוא לא אמור ללמוד רק לשם הלימוד עצמו, אלא כדי לזכור ולהבין את המהות האמיתית והעמוקה של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ללמוד חניה לאחור, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ללמוד חניה לאחור, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג אישי, אימון אישי לירידה במשקל, מאמן אישי טלפוני בתחום ללמוד חניה לאחור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 00:08:54 - wesi1