אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
איך ללמד תלמיד לחנות ברוורס בין שתי מכוניות?

אליעד כהן מסביר כיצד ללמד תלמיד לחנות ברוורס, כאשר המטרה היא לא רק שהתלמיד יצליח במשימה עצמה, אלא גם יבין לעומק את פעולות הנהיגה הנדרשות ממנו. השאלה המרכזית שאליעד מתייחס אליה היא, איך למעשה מלמדים חניה ברוורס בניצב למדרכה או בין שני רכבים, כך שהתלמיד באמת יבין ויפנים את התהליך?

מהו השלב הראשון ללימוד חניה ברוורס?

לדברי אליעד כהן, השלב הראשון הוא לבדוק תחילה אם הרכב בכלל יכול להיכנס למקום החניה. לא מדובר רק בהערכה ויזואלית, אלא גם בחישוב המרחקים בצורה הגיונית. אליעד נותן דוגמה לכך ומסביר שאם רוצים לבדוק האם הרכב יכול להיכנס לחניה, צריך להבין שהרכב לא נכנס באופן ישר למקום אלא נכנס בזווית ("אלכסון"). כלומר, המרווח הדרוש לחניה אינו אורך הרכב בלבד, אלא יותר מכך - מדובר על האלכסון הארוך ביותר של הרכב, כי זה למעשה המרחק שהרכב תופס תוך כדי הכניסה בזווית.

אליעד נותן דוגמה פשוטה שממחישה את זה: אם יש לנו שולחן שרוחבו ואורכו שני מטרים, אז האלכסון שלו יהיה יותר ארוך משני מטרים, אך לא באופן מוחלט פי שניים. כך שגם במקרה של רכב, האלכסון לא יהיה בדיוק חיבור של אורך ורוחב, אלא קצת פחות מכך. לכן, אדם שמלמד חניה צריך ללמד את התלמיד לבדוק שיש מספיק מקום בצורה שמאפשרת לרכב להיכנס בזווית החניה.

מדוע לא רצוי ללמד חניה ברוורס במקום צפוף כבר בתחילת הדרך?

אליעד מדגיש כי בתחילת תהליך הלמידה רצוי ללמד את התלמיד לבצע כל פעולה בפני עצמה בצורה נפרדת וברורה, לפני שמחברים בין כל הפעולות. כשהמורה מנסה ללמד את התלמיד לחנות ברוורס בניצב בפעם הראשונה, אין טעם להתחיל דווקא ממקום צפוף עם מעט מרווח תמרון. זאת מכיוון שהמטרה בשלב הראשון אינה לסבך את התלמיד, אלא דווקא לפרק את התהליך למרכיבים פשוטים.

לדברי אליעד, קודם כל יש ללמד את התלמיד איך נוסעים אחורה ישר, בלי שום סיבוך נוסף. אם התלמיד אינו יודע לשלוט ברכב בנסיעה לאחור בצורה מדויקת, לא יהיה לו סיכוי טוב להצליח בחניה עצמה. לאחר שהתלמיד שולט היטב בנסיעה ישרה לאחור, ניתן להתחיל ללמד אותו כיצד לפנות ימינה ושמאלה תוך כדי נסיעה ברוורס.

למה חשוב לפרק את פעולת החניה למרכיבים קטנים?

הנקודה העיקרית שאליעד כהן מדגיש היא שפירוק פעולת החניה לשלבים קטנים יאפשר לתלמיד להצליח באופן כמעט ודאי בחניה ברוורס. החניה ברוורס מורכבת מכמה פעולות שונות שיש לבצע בו - זמנית:
  • נסיעה לאחור בצורה מדויקת וישרה.
  • פנייה בזווית הנכונה תוך כדי נסיעה לאחור.
  • יישור הרכב לאחר הכניסה למקום החניה.
לכן, התלמיד חייב קודם כל להבין לעומק ולשלוט באופן מוחלט בכל אחת מהפעולות האלה בנפרד, לפני שמנסים לשלב אותן ביחד. כאשר התלמיד שולט בכל מרכיב בנפרד, הוא לא יצטרך להסתבך עם יותר מדי פעולות במקביל, והחניה תהפוך לקלה וטבעית עבורו.

איך מתרגלים חניה ברוורס בצורה אפקטיבית?

לדברי אליעד, הדרך הכי יעילה לתרגל היא דווקא לא להתחיל מהתרגיל השלם מיד, אלא לבצע כל מרכיב בנפרד קודם. למשל, ניתן לקחת חפץ (כמו פח אשפה) ולבקש מהתלמיד לבצע נסיעה לאחור קרוב אליו בלי לפגוע בו. כשהוא מצליח את זה, מוסיפים עוד פח או אלמנט נוסף שמייצג מכשול נוסף, כדי להעלות את רמת האתגר בצורה הדרגתית. הרעיון הוא לאפשר לתלמיד להבין ולהפנים את מה שהוא עושה לפני שמגיעים למצב של חניה בין שתי מכוניות אמיתיות במצב מורכב.

אליעד מדגים גם את הגישה ההפוכה, כאשר מורה לנהיגה עלול לקחת תלמיד ישירות...
הדרכת מורים איך להרוויח רצון לא לפגוע בה לשלוט איך ללמוד אתגר מבצע הערכה להעלות להצליח איך חונים בין שתי מכוניות איך חונים בניצב איך לחנות איך לחנות בניצב איך לחנות ברוורס איך ללמוד הדרכה הדרכה למורים הדרכת מורי נהיגה הדרכת מורים חניה בניצב חניה בניצב למדרכה חניה לאחור לחנות לחנות בניצב לחנות ברוורס ללמוד ללמוד חניה ללמוד חניה לאחור ללמוד לחנות ללמוד לחנות ברוורס למידה ממי ללמוד נהיגה ניתוח תהליך ניתוח תהליכים תהליך תהליכים
הדרכת מורים, הדרכה למורה מתחיל, איך ללמד תלמידים? פחד ללמד, חרדה ללמד, שיעור ראשון, פעם ראשונה, תלמידים לא מקשיבים, מרגישה כישלון, פחד להיכשל, הדרכה למורים מתחילים
הדרכת מורים, הדרכה למורה מתחיל, איך ללמד תלמידים? פחד ללמד, חרדה ללמד, שיעור ראשון, פעם ראשונה, תלמידים לא מקשיבים, מרגישה כישלון, פחד להיכשל, הדרכה למורים מתחילים
...במהלך השיעור התלמידים השתוללו, קפצו על השולחנות והיה כאוס מוחלט. המורה הרגישה תחושת כישלון ורצתה לברוח. השיחה נעה סביב הפחדים שמלוים את המורה במהלך השיעור הראשון, כמו תחושת חרדה מכישלון, פחד לא להצליח והדאגה שמא התלמידים לא יקשיבו. אליעד עוזר למורה להבין את מהלך השיעור תוך כדי חקירה של העובדות. הוא ממליץ לה לשאול את עצמה מה האמת? - האם מדובר במצב אמיתי של כישלון, או שמא זו תחושת חרדה שנוצרת מהלחץ הפנימי שלה. בעזרת שאלות כמו מה הסיכוי שזה יקרה שוב? המורה מתחילה להבין את רמת הסיכון של האירועים, ולאט...
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים
...ולהסביר אותו עד שהתלמיד יבין את ההיגיון שמאחורי השיעור. מה קורה אם תלמיד לא מבין את החומר? במקרים כאלה, המורה צריך לבדוק אם התלמיד מבין את הנחות היסוד של הבעיה. אליעד מציין שלעיתים החסמים האמיתיים טמונים בהבנה השגויה של היסודות. לדוגמה, בהוראת גיאומטריה יש מורים שמתמקדים בנוסחאות מבלי להבטיח שהתלמידים מבינים את החוקים העומדים מאחוריהם. לעיתים, כדי לעזור לתלמיד, יש לתת דוגמה שתמחיש את הרעיון בצורה מעשית, ולוודא שהתלמיד מבין את כל שלב בפתרון הבעיה. איך נוכל ללמד את התלמידים בצורה יותר טובה? ההוראה...
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
...עם רעש והפרעות של תלמידים שיטות חינוך מבוססות הקשבה וכבוד השימוש בסנקציות מול גישה חיובית ש: איך אני יכולה לגרום לילדים בכיתה שיקשיבו לי בלי להפעיל סנקציות ולצעוק עליהם ולהפחיד אותם שזה מה שרוב המורים עושים. אליעד: התשובה פשוטה הם לא מקשיבים הם חרשים כאילו להקשיב להם כי הם כאילו לא שומעים אותך? ש: הם לא חרשים אבל מרוב הצעקות של עצמם הם לא שומעים אותי. אליעד: לא הבנתי יש להם בעיה שהם חרשים? ש: הם לא חרשים. אליעד: אז מה זאת אומרת לא מקשיבים לך מה הכוונה? ש: הם לא איתי הם עם עצמם. אליעד: סתם לא משנה...
אושר למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים
אושר למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים
...עצמו (השיטה הראשונה). השלב המתקדם יותר, המצריך מודעות גבוהה יותר, הוא זיהוי היתרונות שברצון ובדיקת הנכונות לוותר עליהם (השיטה השנייה). למעשה, אדם יתחיל תמיד בשלב של הטלת ספק. אם זה לא יעבוד - או אם הוא עדיין ממשיך להרגיש רע - הוא יצטרך לעבור לשיטה השנייה ולהבין מה הוא מרוויח מהרצון שמייצר את הסבל. כדי להשתחרר לחלוטין, האדם צריך להבין שהרצון לא מחויב, ובו זמנית להיות מוכן לוותר על ההנאות שהוא מקבל מאותו רצון. איך להפסיק להרגיש רע? איך להתמודד עם רצון מחויב? מהן שיטות טיפול מתקדמות? איך לראות את הטוב...
ניתוח תהליך, איך להיות ראפר? הדרכת מורים, הדרכת הורים, הדרכת מחנכים, כתיבת ראפ, מילים לשיר ראפ, מילים לפריסטייל, רוצה להיות ראפר, הדרכה להורים, להיות אמן ראפ, להיות אמן היפ הופ
ניתוח תהליך, איך להיות ראפר? הדרכת מורים, הדרכת הורים, הדרכת מחנכים, כתיבת ראפ, מילים לשיר ראפ, מילים לפריסטייל, רוצה להיות ראפר, הדרכה להורים, להיות אמן ראפ, להיות אמן היפ הופ
...שלב אחר שלב. אליעד מביא כדוגמה את תורתו של רבי נחמן מברסלב על משרה דה סכינא (הרוגת הסכינים), שמסבירה שכל רעיון גדול ועמוק אפשר להבין רק אם מפרקים אותו להרבה חלקים קטנים ופשוטים. כשמבינים את כל החלקים בנפרד, פתאום מגיעה הבנה עמוקה של התהליך כולו. מדוע חשוב להימנע מהסברים אקראיים? אליעד כהן מזהיר מפני מצב שבו אדם מנסה ללמד מיומנות שהוא עצמו למד באופן אקראי או אוטומטי. הוא נותן דוגמה לכך שמישהו זכה בלוטו כמה פעמים, אבל לא יכול ללמד אחרים איך לבחור מספרים זוכים, כי הזכייה שלו הייתה אקראית. באותו אופן...
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
...מורה פרטי יכול לגרום לתלמיד שלא מעוניין ללמוד מתמטיקה, לרצות ללמוד אותה בכל זאת. הוא מסביר את התהליך והגישה שיש לנקוט בהוראה פרטית בכלל ובהוראת מתמטיקה בפרט, באופן מפורט ובאמצעות דוגמאות רבות. למה הילד הפסיק להגיע לשיעורים פרטיים? אליעד מסביר שראשית יש להבין מדוע ילד שהגיע לשיעורים פרטיים הפסיק לבוא. הסיבה האמיתית אינה תמיד ברורה: יתכן שהוא איבד עניין, אולי יש לו קושי שלא זוהה, או שהתלמיד קיבל מענה שלא תואם את הציפיות שלו. לכן, המורה חייב לברר מה באמת הסיבה, ולא להסתמך על השערות בלבד. לדוגמה, הוא...
יעוץ למורים, ילד עם קשיי למידה, הדרכת הורים, איך לגרום לילד ללמוד? ילד שלא רוצה ללמוד, טיפול בילד עם בעיות קשב וריכוז, הדרכת מורים לילדים אוטיסטים, הדרכת הורים לילדים עם בעיות למידה, ילד עם קושי רגשי ללמוד
יעוץ למורים, ילד עם קשיי למידה, הדרכת הורים, איך לגרום לילד ללמוד? ילד שלא רוצה ללמוד, טיפול בילד עם בעיות קשב וריכוז, הדרכת מורים לילדים אוטיסטים, הדרכת הורים לילדים עם בעיות למידה, ילד עם קושי רגשי ללמוד
...מקום להתאים את השיטות למידה לפי הילד. לא תמיד יש שיטה אחת שמתאימה לכל הילדים, וצריך להיות יצירתיים ולמצוא את הדרך שתעבוד עם כל ילד בנפרד. במקרה של ילד שמפגין התנגדות ללמידה, הוא ממליץ למצוא שיטה שתהיה בו שימושית, כמו למשל משחקים או דרכים שיגרמו לו להתנסות במיומנויות בצורה כיפית ועם פחות התנגדות. כיצד להתמודד עם כישלונות ולפתח חוסן פנימי? בסיום, אליעד מסביר איך להתמודד עם כישלונות - לא להתמקד בכישלון אלא להמשיך לנסות בדרכים שונות. הוא טוען שחשוב מאוד לדעת לפתח חוסן פנימי כדי להתמודד עם האתגרים ולהגיע...
הדרכת הורים, הדרכת מורים, הדרכת מחנכים, איך לחנך ילדים בוגרים? איך לתת דוגמה אישית בחינוך? איך להיות מודל לחיקוי בחינוך? איך לא לתת דוגמה שלילית? למצוא את הילד שבתוכך, איפה אני לא מחונך? איך לחנך את עצמי? יחסי הורים וילדים
הדרכת הורים, הדרכת מורים, הדרכת מחנכים, איך לחנך ילדים בוגרים? איך לתת דוגמה אישית בחינוך? איך להיות מודל לחיקוי בחינוך? איך לא לתת דוגמה שלילית? למצוא את הילד שבתוכך, איפה אני לא מחונך? איך לחנך את עצמי? יחסי הורים וילדים
...עושה את שיעורי הבית, אתה צריך לשאול את עצמך איפה אתה בעצמך לא מתמודד עם המשימות שלך בצורה אחראית. תבדוק האם אתה משיג את מטרותיך, ואם לא, למה זה קורה. אם אתה מבין איפה אתה לא מצליח לממש את המטרות שלך, תוכל לעזור לילדך להבין את החשיבות של משימותיו ולהיות אחראי יותר. מה לעשות כשיש בעיות אלימות אצל ילדים? אם הילד שלך מתנהג באלימות, חשוב שתשאל את עצמך איפה אתה מתנהג בצורה אלימה בחיים שלך, אפילו אם זה לא בצורה פיזית. לפעמים, אלימות יכולה לבוא לידי ביטוי בתוקפנות מילולית או במאבקי כוח. אם היית במצב שבו...
שיטות חינוך ילדים, חינוך דמוקרטי, חינוך אנתרופוסופי, אנתרופוסופיה, איזה חינוך הכי טוב? איזה בית ספר הכי טוב? בעד ונגד, שיטת חינוך מומלצת, הדרכת מורים, הדרכת הורים, משרד החינוך, זכאות לבגרות, שר החינוך
...שטובים כרגע (למשל, הילד מרוצה או חווה פחות לחץ), אלא צריך לבדוק את ההצלחה שלה לאורך שנים רבות ובצורה מדידה. לדוגמה, אם מטרת ההורה או המדינה היא להכשיר דור מוצלח אקדמית, מדעית או כלכלית, חייבים לבדוק סטטיסטית לאורך שנים איזו שיטה אכן מובילה למספר הרב ביותר של הצלחות בתחומים אלו. האם כל בתי הספר שווים באיכותם? אליעד כהן טוען כי במידה ואין לך ציפיות ספציפיות מתהליך החינוך, כלומר, אתה מסתפק בכך שבית הספר יהיה בייביסיטר, אז למעשה כל שיטות החינוך זהות מבחינתך. במקרה כזה אין משמעות לחינוך אנתרופוסופי או...
מעשה מזבוב ועכביש, סיפורי מעשיות, פירוש סיפורי מעשיות, לימוד סיפורי מעשיות, ניתוח תהליכים, חשיבה מופשטת, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, ללמוד סיפורי מעשיות, איך להבין דברים?
מעשה מזבוב ועכביש, סיפורי מעשיות, פירוש סיפורי מעשיות, לימוד סיפורי מעשיות, ניתוח תהליכים, חשיבה מופשטת, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, ללמוד סיפורי מעשיות, איך להבין דברים?
...כך, אנחנו לומדים לראות את השכל שבכל דבר. איך נוכל להשתמש בהבנה הזו בחיים האישיים? באמצעות סיפורי המעשיות, אליעד מלמד אותנו לא רק להבין את התורה או את הדרך בה הדברים עובדים, אלא גם להחיל את זה על חיינו האישיים. כל סיטואציה שאנחנו פוגשים יכולה להיות מנותחת כשלב בתהליך ארוך יותר. כל קונפליקט, כל החלטה, כל פעולה היא חלק מתהליך שאנחנו לא תמיד מבינים לגמרי, אך אם נבין את כל פרט ופרט, נוכל להגיע להשלמה ולביטחון. מהם סיפורי המעשיות של רבי נחמן? מהו פירוש הסיפור של הזבוב והכביש? כיצד ניתן לנתח תהליכים בחיים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מורי נהיגה, הדרכת מורים, ללמוד חניה לאחור, ללמוד לחנות ברוורס, איך לחנות ברוורס? חניה בניצב למדרכה, איך לחנות בניצב? איך חונים בין שתי מכוניות? איך חונים בניצב? הדרכה למורים, ניתוח תהליך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך חונים בניצב?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך חונים בניצב?, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, קואצ'ר מומלץ, אימון אישי לזוגיות בתחום איך חונים בניצב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 02:15:32 - wesi1