... יותר, כך החיים שלנו יהיו קלים וזורמים יותר. איך אפשר להפוך שיעורים לחווייתיים ומלמדים? אליעד מציע שהדרך הטובה ביותר ללמד היא לא להתמקד רק במידע הטכני, אלא קודם כל למצוא את המשמעות האישית של החומר עבור המורה. המורה צריך ... פוגשים יכול לשמש כמשל לחיים שלנו. הוא מראה איך סיפורי מעשיות אינם רק אגדות, אלא מכילים שכל עמוק שיכול ללמד אותנו על עצמנו ועל התהליכים שמתרחשים בתוכנו. הוא מדגים כיצד לקרוא טקסט בצורה שתהפוך אותו למעשי, בכך שנחשוב איפה ... וסוד בכל דבר שהוא נתקל בו. איך ההבנה הזו משפיעה על חינוך ילדים? לסיום, אליעד מסביר שברגע שמורה יתחיל ללמד בצורה כזו, גם התלמידים יפתחו יכולת התבוננות וניתוח גבוהים יותר. זה יהפוך אותם לאנשים אינטליגנטיים יותר, המתעניינים יותר בתכנים ומסוגלים ליצור קשר בין הלימודים לחיים שלהם. אליעד מציין שזו גם הדרך שבה מערכת החינוך צריכה לפעול: לא ללמד את התלמידים רק כדי להצליח בבגרות, אלא כדי לפתח את החשיבה, ההבנה העצמית והיצירתיות שלהם. איך להפוך שיעור מעניין לתלמידים? מה זה השתקפות עצמית? איך ללמוד מכל דבר? מה זה סיפורי מעשיות? איך ללמד גיאוגרפיה בצורה מעניינת? למה להזדהות גם עם דברים שליליים? מה הקשר בין גיאוגרפיה לנפש האדם?
... ופשוט כיצד לפתח שיחה זורמת ומעניינת גם עם משפטים קצרים ופשוטים שאנשים אומרים לנו. הוא מתחיל מהשאלה כיצד ניתן ללמד אדם אחר לפתח שיחה, ועובר בהדרגה להסביר את השיטה וההיגיון שעומדים מאחורי זה. מהי הנוסחה לפיתוח שיחה? לפי אליעד ... כיצד להתגבר על חשש מיצירת שיחה? היצמדות לאמת ואופן השימוש בה בחיי היומיום איך לפתח שיחה מוצלחת? כיצד ניתן ללמד אדם לפתח שיחה? השיחה מתחילה בשאלה כיצד מלמדים מישהו לפתח שיחה. אליעד מציג את הרעיון שצריך לספק לאדם מעין ... לך (העובדה), בדוק מה אתה מפרש מזה (הסיפור הנלווה שיצר לך בראש), והפוך את אותו פירוש לשאלות. כך אפשר ללמד אדם לפתח שיחה, גם אם אינו מורגל בכך. איך לנהל תקשורת בין - אישית בצורה טובה מדוע המוח שלנו ... שיחה היצמדות לאמת ואופן השימוש בה בחיי היומיום עכשיו דיברנו על זה כמה פעמים נדבר עוד פעם נגיד שרוצים ללמד מישהו לפתח שיחה, אתה יודע לפתח שיחה? ש: בדרך כלל. אליעד: אני מפתח איתך עכשיו שיחה, אוקי מה הנוסחה ... רק השאלה היא עכשיו הוא צריך נוסחה אתה מכניס מחשב נגיד, לאו דווקא מחשב שכח מחשב אנחנו צריכים עכשיו ללמד מישהו לעשות את זה. ש: לוקח את כל מילות השאלה האפשריות. אליעד: כן אבל לא באמת יעשה את כל ...
... למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את המנהל הזוטר כיצד להתמודד עם הבעיה, כיוון שהוא עצמו לא יודע איך ללמד ולהכשיר אותו. מה גורם למנהל בכיר לעקוף סמכות של מנהל אחר? ישנן כמה סיבות שאליעד כהן מציג לכך שמנהל ... במהירות מבלי להתחשב בהשלכות לטווח הארוך. חוסר אמון במנהל הזוטר, הנובע מחוסר יכולת או חוסר רצון של המנהל הבכיר ללמד ולהכשיר את המנהל הזוטר להתמודד בעצמו עם אתגרים ניהוליים. רצון לשלוט ישירות בכל מה שמתרחש בארגון, דבר הנובע לעיתים מתחושה של המנהל הבכיר שהוא היחיד שיודע באמת איך לנהל. חוסר יכולת של המנהל הבכיר עצמו ללמד ולהדריך את המנהלים שתחתיו, ולכן במקום להכשיר אותם הוא מעדיף לעקוף אותם ולפעול ישירות מול העובדים. רצון להמחיש לעובדים ... מנהלים ועובדים בארגון? הדרך הנכונה שאליעד כהן ממליץ עליה היא שהמנהל הבכיר יתמקד בראש ובראשונה בהכשרת המנהלים שתחתיו. עליו ללמד אותם כיצד לנהל, להתמודד עם בעיות וליצור פתרונות באופן עצמאי. המנהל הבכיר צריך לתמוך במנהלים שלו, להקשיב להם, לעזור להם לנתח בעיות וללמד אותם כיצד לדבר עם העובדים שלהם ולנהל אותם ביעילות. בנוסף, המנהל הבכיר צריך להבין שהמטרה שלו אינה רק שהעבודה ...
... מסוים, במטרה לתקן משהו בתוכו או בהתנהגות שלו. לפי תפיסה זו, האדם חוזר בגלגולים שוב ושוב, וכל גלגול נועד ללמד אותו שיעור חדש או לתקן פגמים מגלגולים קודמים. החיים, לפי התפיסה הזו, שולחים לבן אדם מצבים קשים או מכות ... צונאמי, שמתרחשים ללא קשר להתנהגות של אנשים, ואין בהם שום עניין של שכר או עונש. האם מטרת הסבל היא ללמד את האדם לקח כלשהו? אליעד כהן מתייחס לתפיסה לפיה כל אירוע שלילי קורה כדי ללמד את האדם משהו, כדי לתקן אותו או כדי לגרום לו להשתפר. לפי התפיסה הזאת, אם קורה למישהו משהו רע, כנראה שהוא היה צריך ללמוד מזה שיעור מסוים. אך אליעד מציג עמדה שונה: לדעתו, לא בהכרח שהאירועים קורים כדי ללמד אותך משהו, אלא שבאפשרותך ללמוד מכל אירוע אם תרצה. כלומר, גם אם אירוע מסוים לא תוכנן במיוחד עבורך כדי ... בין מעשיו של האדם לבין מה שקורה לו. האם יש שכר ועונש בעולם? מהי תורת הגמול? האם מטרת הסבל ללמד אותנו משהו? האם יש קשר בין התנהגות וסבל בחיים? מהי משמעות גלגולי נשמות? למה דברים רעים קורים לאנשים טובים? ...
... תקשורת ישירה עם המטפל. השאיפה בטווח הארוך היא כמובן שהילדה תיצור קשר ישיר עם המטפל ללא תלות באם. איך ללמד ילד לכתוב ולקרא אם אינו משתף פעולה באופן מילולי? אם הילד לא משתף פעולה באופן מילולי, אפשר להשתמש בדרכים אחרות ללמד קריאה וכתיבה. למשל, דרך משחקים ואמצעים ויזואליים, או על ידי שימוש באם כמתווכת, שתציג לילד את החומר הנלמד. כך, ... - מלמעלה למטה או להפך? אליעד דן בהרחבה על נושא כיוון הכתיבה של אותיות, ומציג מספר סיבות מדוע נהוג ללמד ילדים לכתוב אותיות מלמעלה למטה ולא מלמטה למעלה: מבחינה פיזיולוגית, כתיבה מלמעלה למטה מפעילה שרירים חזקים יותר, ולכן פחות ... יסודי וניתוח מפורט של הבעיה, ומשם ניתן לבנות תוכנית טיפולית מותאמת אישית לילד. איך לטפל בילדים שלא מדברים? דרכים ללמד ילדים עם דיסלקציה טיפול בדיסגרפיה אצל ילדים איך לגרום לילד לרצות לדבר? קשיי קריאה וכתיבה אצל ילדים איך ליצור קשר עם ילד שלא משתף פעולה? כיצד ללמד כיוון נכון של כתיבת אותיות?
... שמזינים את המחשבה הבעייתית, ניתן לטפל בהם, תוך כדי עבודה על פיתוח היגיון בריא. השלב השני הוא לתכנן כיצד ללמד את האדם לחשוב בצורה הגיונית. אם אדם לא סוגר את המעיל והולך למקום קר, ניתן להסביר לו את היגיון ... אם זה קורה דרך דברים שהוא בכל זאת מוכן לעשות או לדבר עליהם. מדוע חשוב לזהות את האינטרס הרגשי וללמד חשיבה הגיונית? כדי להפוך אדם משוגע לאדם חכם, חייבים ללמד אותו לחשוב בהיגיון. לדוגמה, אדם פרנואיד שמשוכנע שרודפים אחריו או שרוצים להרוג אותו, צריך להבין לוגית שאין מישהו שזומם ... לאכול בלי שיחסר לו אוכל או לקשור את השרוכים בנעליים כדי שלא ייפלו - אפשר להשתמש במטרה הזו כדי ללמד אותו היגיון. אם האדם אוהב כדורגל, אפשר ללמד אותו חשיבה הגיונית דרך ניתוח הסיטואציות במשחק. אם הוא רוצה להרוויח כסף, מראים לו איך שימוש בהיגיון עוזר לו ... בין דברים (כלומר טיפה שכל), יכול להפוך לאדם בריא ואפילו חכם. העיקרון הוא לגלות היכן האדם עדיין חושב בהיגיון, ללמד אותו להשתמש בזה ולהרחיב את יכולת ההיגיון שלו לתחומים נוספים. במקביל, מזהים את האינטרס הרגשי שמזין את המחשבה או ...
... להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי אצל ילדים? במקום לנסות לפתח ביטחון עצמי באופן ישיר אצל הילד, אליעד כהן ממליץ ללמד את הילד לחשוב בצורה ביקורתית ומציאותית. במקום לומר לילד אתה צריך להיות בטוח בעצמך, יש ללמד אותו להבין ממה הוא חושש ולמה. לדוגמה, אם ילד פוחד ללכת למכולת לבדו, אין להגיד לו תהיה בטוח בעצמך, ... באמת מפחד, אפשר להסביר לו בצורה הגיונית ומעשית האם יש סיבה אמיתית לחשוש או שמדובר בפחד לא מבוסס. איך ללמד ילד להתמודד עם פחדים ללא חיזוק הביטחון העצמי? אליעד כהן נותן דוגמה מפורטת נוספת: ילד שמפחד לשחק משחק מחשב ... להפסיד. במקום לומר לילד שיהיה לו ביטחון עצמי ושהוא יכול להצליח, יש לעזור לו להבין את הפחד מהפסד. חשוב ללמד אותו שלא כל הפסד הוא אסון, ושהפחד עצמו גדול יותר מהמציאות. כאשר הילד מבין שהפחד שלו מוגזם ביחס למציאות, ... אצל ילדים זה רע? איך להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי של ילד? האם ביטחון עצמי הוא דבר טוב? איך ללמד ילד לחשוב נכון? איך לחזק מודעות עצמית אצל ילדים?
... חד - משמעית כי הוא אינו מעודד אנשים להיות לבד, אך גם לא מעודד אותם להיות ביחד. מטרתו היא ללמד אנשים כיצד לפתח את האפשרות להיות לבד - שתהיה להם יכולת להרגיש מאושרים באופן מלא, גם ללא זוגיות או ... ועוד דרך מיוחדת כשאדם אומר רע לי כי אני לבד, אליעד מציע כמה דרכים להתמודד: לעזור לו למצוא זוגיות. ללמד אותו להרגיש טוב לבד. ללמד אותו להרגיש טוב לבד ובזוגיות בו - זמנית. אך יש דרך נוספת שאליעד מציע, שהיא לא פופולרית אבל מאוד ... כשמישהו אומר רע לי כי אני לבד, יש שלוש דרכים להתמודד עם זה: אפשר לעזור לו למצוא זוגיות. אפשר ללמד אותו להרגיש טוב לבד. אפשר ללמד אותו גם איך להרגיש טוב לבד וגם איך להרגיש טוב בזוגיות. אבל יש גם דרך נוספת: לשאול למה זה ...
דילוגי אותיות בתורה, צירופי אותיות בתורה, הצופן התנכי, קודים בתורה, צפונות התורה, צופן התורה, הצפנות בתורה, מי נתן את התורה? אמיתות התורה, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חוזרים בתשובה
... לתעדף אותן נכון. עובד שמפסיק את המשימה המרכזית כדי לפתור בעיה צדדית, למעשה פוגע במטרה הכוללת. במקום זאת, יש ללמד את העובד להבין מהי המשימה המרכזית שלו ומה יביא לתועלת המקסימלית לארגון. עליו להבין שהמטרה שלו אינה רק לענות ... להבין שהמטרה שלו היא ניהול כללי של התחום שלו, ועליו לדעת לדחות אינטראקציות מסוימות או למצוא פתרונות חלופיים. איך ללמד עובדים לחשוב נכון? המטרה הסופית בניהול עובדים, לפי אליעד, היא לגרום להם לחשוב נכון והגיוני. עובדים שמקבלים החלטות מתוך ... להיכנס לפרטי כל משימה ומשימה? אליעד מסביר שאין למנהל זמן להיכנס לפרטי פרטים של כל משימה. במקום זאת, יש ללמד את העובד את תהליכי החשיבה וההיגיון שמאחורי ביצוע המשימה. באופן זה, העובד יוכל לקבל החלטות נכונות לבד, ולא יהיה צורך לבדוק כל פעולה שהוא עושה. חשוב לוודא שהעובד לא משקר לעצמו ולא מתרץ תירוצים. צריך ללמד אותו כיצד לחשוב באופן מסודר וברור, ולא רק לרדוף אחריו כדי לבדוק ביצוע של משימות קטנות. איך להעריך עומסים ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: ללמד, איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: ללמד, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לזוגיות, קואצ'ר מומלץ, קואצ'ר אישי בנושאי ללמד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331