... יעדיף לבחור את העבודות שהכי משתלמות לו מבחינה כלכלית. זה אמנם פתרון פרקטי ונכון, אבל אליעד מדגיש שזה רחוק להיות אידיאלי. האידיאל העסקי האמיתי הוא לתת שירות לכל לקוח שיכול
לייצר אפילו רווח קטן. כלומר, גם אם לקוח מייצר שקל אחד של רווח, האידיאל הוא לא לוותר עליו אלא לקחת גם אותו, מכיוון שכל שקל הוא תוספת לרווחים של העסק. איך אפשר לשרת את כל הלקוחות בלי ... פנויה ו - 10 לקוחות. במקרה כזה, האידיאל הוא בכלל לא לתת שירות ישירות לאף אחד מהם, אלא לנצל את הזמן כדי לנהל קבלני משנה או עובדים שיטפלו בכל 10 הלקוחות עבורך. בצורה כזאת תוכל
לייצר הכנסה מכל הלקוחות האלה, במקום לוותר על חלק מהם או לשרת רק אחד מהם בעצמך. מה קורה כשיש עומס גדול מדי של לקוחות? אבל מה אם יש לך שעה אחת פנויה ויש לך 100 לקוחות? ברור שאתה לא ... מותגים ודוגמאות מהעולם העסקי עסקים גדולים לא מבצעים בעצמם את כל העבודות, אלא מותגים רבים פשוט משמשים כמנהלים של קווי ייצור, שירותים ועובדים חיצוניים. למשל, מותג מסוים יכול
לייצר מוצר בסין, אך בשל ערך המותג, הוא נמכר במחיר גבוה בהרבה מהעלות האמיתית. לכן, גם בעסק שלך, ייתכן שהלקוח מעוניין לעבוד איתך לא בגלל העבודה עצמה, אלא בגלל המותג, הניסיון או ...