... המשאבים המוגבלים של זמן, אנרגיה וכסף מתפנים לעיתים
לעטיפה החיצונית על חשבון עומק התוכן. לדוגמה, אם מישהו משקיע הרבה בהופעה החיצונית, במיקום המרשים ובאפקטים ויזואליים, זה עשוי להוות כתחליף לחוסר בעומק רעיוני או תוכן איכותי. אליעד ... בתוכן שנראה הגיוני, לא רק מרשים. ההבדל בין תוכן לבין
עטיפה חיצונית כהן מציין כי אנשים לעיתים מעריכים יותר את
העטיפה החיצונית מאשר את התוכן עצמו, ובכך הם נופלים במניפולציות שיווקיות. כך, כאשר מישהו משקיע יותר מדי בחיצוניות, יתכן כי המוצר או הרעיון עצמו יהיו פחות טובים. כהן מציע להיות מודע ... במיוחד כאשר מדובר במנטורים, מנהיגים ומאמן. למרות
שהעטיפה החיצונית יכולה להיראות מרשימה, חשוב לבחון את התוכן בפועל ולהתמקד בהיגיון של הרעיונות והמסרים, ולא להסתנוור מההופעה החיצונית בלבד. אופי או יופי יופי על חשבון האופי הסבר על ... לו יותר, גם אם התוכן שלו דל או לא בהכרח הגיוני. איך
העטיפה החיצונית משפיעה על התוכן? ברוב המקרים, ככל שמשקיעים
בעטיפה החיצונית, כך זה עלול לבוא על חשבון עומק התוכן. ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית תדמית ויזואלית - ...