אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להסכים ✔איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חולי נפש? איך לטפל בהפרעת אישיות? אולי אני משוגע? אולי הוא צודק?
איך לרפא סכיזופרניה והפרעות נפש באמצעות בירור האמת?

הגישה המרכזית שאליעד כהן מציג לטיפול בהפרעות נפשיות קשות, כגון סכיזופרניה, פרנויה והפרעות אישיות שונות, מתבססת על בירור האמת יחד עם המטופל, במקום ניסיון לשכנעו שהוא טועה. הרעיון המרכזי הוא שלא נכון לנסות לשכנע אדם עם תפיסות שווא שהן שגויות, אלא צריך לנהל איתו דיאלוג אמיתי ולברר יחד איתו האם הוא צודק או לא.

למה גישה ישירה לשכנוע בדרך כלל נכשלת?

הטעות הנפוצה בטיפול בסכיזופרנים ואנשים עם מחשבות שווא היא שהמטפל מניח מראש שהוא "הבריא" ושהמטופל הוא "המשוגע" שצריך לתקן. לדוגמה, אם אדם טוען שעוקבים אחריו, המטפל הממוצע יגיד לו מיד: "אף אחד לא עוקב אחריך", ובכך ייצור התנגדות אצל המטופל. המטופל ירגיש לא מובן, לא יקשיב למטפל, והטיפול ייכשל.

אליעד מדגיש שכדי להצליח בטיפול, הגישה צריכה להיות שונה לחלוטין. במקום להתנגד למטופל, צריך להניח שאולי המטופל באמת צודק ואולי המטפל טועה, או אולי שניהם טועים. חשוב לבדוק את הטענות של המטופל באופן כן ורציני, כאילו הן טענות של מומחה או של אדם חכם במיוחד.

איך ליישם את הגישה באמצעות דוגמאות?

כאשר מטופל אומר "יש מצלמה נסתרת בקיר שעוקבת אחריי", התגובה הנכונה היא לא לומר לו שהוא מדמיין, אלא להציע לבדוק יחד האם יש מצלמה כזו. המטפל צריך לשאול את המטופל שאלות ענייניות כמו: "למה אתה חושב שיש מצלמה?", "האם ראית אותה?", "היכן בדיוק היא מוסתרת?". בדיקה כזו יוצרת אמון ותחושה אצל המטופל שמתייחסים אליו ברצינות, ובכך מקרבת להסכמה ולהבנה הדדית.

אליעד מבטיח שבמאה אחוז מהמקרים שבהם מתייחסים ברצינות לטענות המטופל ובודקים איתו ביחד, מגיעים בסופו של דבר להסכמה. או שמגלים שאכן יש מצלמה, או שמגלים שאין מצלמה, או שמגיעים להבנה עמוקה יותר לגבי המקור של מחשבת השווא.

דוגמה נוספת היא אדם שטוען "יש פה פיל" כשאחרים לא רואים שום פיל. במקום לפסול אותו מיד, צריך לשאול אותו שאלות כגון: "למה אתה חושב שיש פה פיל?", "איך הפיל נראה?", "מה בדיוק גורם לך לחשוב כך?". אם המטפל מדבר עם המטופל בכבוד, כאילו הוא אדם חשוב או אפילו אלוהים עצמו, אז המטופל ישתף פעולה ברצון ובסופו של דבר יגיעו יחד לאמת.

מדוע הכבוד והפתיחות קריטיים להצלחת הטיפול?

נקודה מרכזית בהרצאה של אליעד כהן היא החשיבות של כבוד הדדי ושל פתיחות אמיתית בין המטפל למטופל. אם המטפל בטוח שהוא צודק ושאינו יכול לטעות, הוא לא יצליח לשכנע את המטופל ואף לא יוכל להבין את נקודת המבט שלו. לעומת זאת, כשהמטפל בא מתוך הבנה שאולי המטופל צודק, נפתח מקום אמיתי לשיח, והמטופל מרגיש נוח יותר לבטא את מחשבותיו ורגשותיו. עצם היחס המכבד גורם למטופל להיות פחות מתגונן ויותר פתוח לשינוי אמיתי.

כיצד הגישה הזו מתאימה למצבי שכנוע בחיי היומיום?

אליעד כהן מסביר שהשיטה מתאימה לא רק להפרעות נפשיות, אלא גם למצבים יומיומיים של שכנוע. למשל, ילד שלא רוצה להכין שיעורי בית. במקום לכפות עליו את הדעה שלך ("אתה חייב להכין שיעורים!"), כדאי לברר איתו למה הוא לא רוצה, מה מניע אותו, אולי באמת כרגע עדיף לו לשחק, ואולי אפשר למצוא פתרון ביניים.

דוגמה נוספת קשורה לדיונים פוליטיים - אם אדם תומך בביבי נתניהו והשני מתנגד לו, שניהם בדרך כלל בטוחים בצדקת דרכם. אבל אם ינסו לשאול בכנות "אולי השני צודק?", יוכלו להגיע להבנה ולמכנה משותף. הגישה הזו מאפשרת לפתור ויכוחים מורכבים וליצור הבנה אמיתית בין אנשים.

איך לבצע בפועל את תהליך בירור האמת?

הדרך המעשית לברר את האמת היא לשאול שאלות ענייניות ויסודיות. למשל, אם המטופל טוען שעוקבים אחריו במסוק, אפשר לשאול אותו:
  • מי בדיוק עוקב אחריך?
  • למה אתה חושב כך?
  • איזה הוכחות יש לך לכך?
באותו זמן המטפל צריך גם לשאול את עצמו:
  • האם אני בטוח שאין מעקב אחריו?
  • האם יש סיכוי שהמטופל צודק ואני טועה?
שאלות אלו יוצרות דיאלוג פתוח, מקרבות את המטופל למטפל, ומאפשרות להגיע להסכמה או לפחות להבנה טובה יותר של המצב.

האם קיימים מצבים בהם המטפל אינו יודע איך לברר את האמת?

אליעד כהן מדגיש שאם המטפל אינו יודע איך לבדוק את האמת באופן ישיר, עדיין עליו להיות פתוח לאפשרות שהמטופל צודק. עצם ההבנה הזאת - "אולי הוא צודק ואני משוגע" - כבר מייצרת דינמיקה בריאה של טיפול ושיח.

לסיכום, הגישה המרכזית של אליעד כהן מתבססת על הנחות יסוד פשוטות אך מהפכניות:
  • לא לשלול מראש את טענות המטופל.
  • להתייחס בכבוד וברצינות לכל טענה.
  • לברר יחד מה האמת בלי הנחות מוקדמות.
  • להיות פתוח לכך שהמטופל צודק.
כך, לפי אליעד, אפשר לרפא גם הפרעות נפש קשות וגם להצליח לשכנע ולהגיע להסכמות במצבים מורכבים בחיים.
איך אפשר לרפא סכיזופרניה והפרעות נפש קשות?

הסיכום מתאר בפירוט את הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן לטיפול ולריפוי של סכיזופרניה, פרנויה, פיצול אישיות, והפרעות נפש קשות אחרות. במקום הגישה הנפוצה של ניסיון לשכנע אדם שהוא טועה ("אתה מדמיין", "אתה משוגע"), הגישה היעילה ביותר, לפי אליעד כהן, היא בירור משותף של האמת. השיטה מבוססת על ההבנה העמוקה שתמיד קיימת האפשרות שהמטופל צודק והמטפל טועה, או ששניהם טועים, ולכן אין לבוא בגישה של עליונות אלא מתוך רצון אמיתי וכנה לברר את האמת ביחד.

מדוע לא כדאי לנסות לשכנע את המטופל שהוא טועה?

כאשר אדם סכיזופרן אומר, לדוגמה, שעוקבים אחריו, הגישה הנפוצה והלא נכונה היא להגיד לו: "אתה טועה, אף אחד לא עוקב אחריך". גישה זו לא יעילה כי היא מיד סוגרת את האדם וגורמת לו להתבצר עוד יותר בעמדתו. לפי ההסבר, ככל שמנסים לשכנע אדם שהוא טועה, כך הוא פחות פתוח להקשיב או לשנות את דעתו.

לדוגמה, אדם הטוען שיש מצלמה נסתרת בקיר שמצלמת אותו, מיד לומר לו שהוא מדמיין רק יגרום לו להרגיש מנותק ומבודד. במקום זאת, יש לומר: "אולי באמת יש מצלמה, אולי אתה צודק, בא נבדוק את זה ביחד". ברגע שהאדם מרגיש שהמטפל פתוח להקשיב לו ברצינות, הוא מתחיל להיפתח לשיחה משמעותית ואמיתית יותר.

איך בדיוק מבצעים את הבירור המשותף של האמת?

אליעד כהן מדגים זאת בעזרת מספר דוגמאות מעשיות:
  • אדם שטוען שעוקבים אחריו עם הליקופטר - במקום לפסול מיד את הטענה שלו, על המטפל לשאול אותו: "מה גורם לך לחשוב כך? האם ראית את ההליקופטר יותר מפעם אחת? איך בדיוק הוא עוקב אחריך?" המטפל צריך במקביל לשאול את עצמו: "למה אני בטוח שהוא טועה? האם אני באמת יודע שאין הליקופטר שעוקב אחריו?" על ידי בירור משותף, גם המטפל וגם המטופל מתחילים לחקור יחד את המציאות ולמצוא מכנה משותף.
  • אדם הטוען שיש פיל בחדר שאחרים לא רואים - במקום לומר מיד שאין שום פיל, המטפל ישאל בכבוד ובסקרנות: "מה אתה מתכוון כשאתה אומר פיל? איך אתה רואה אותו? האם הפיל הזה דומה לפילים שאנחנו מכירים או שהוא שונה?" הגישה היא להקשיב לו כאילו הוא פרופסור או אפילו אלוהים, ולכבד מאוד את נקודת המבט שלו כדי להגיע לתובנות אמיתיות.
מה החשיבות של כבוד ופתיחות בטיפול בהפרעות נפש?

הגישה המרכזית שמוצגת בהרצאה מבוססת על כבוד מלא ופתיחות אמיתית לטענות של המטופל. אליעד מדגיש שהטעות העיקרית של מטפלים היא תחושת העליונות: "אני נורמלי והוא המשוגע". כאשר המטפל מגיע בגישה כזו, הוא סוגר מראש את האפשרות להבין לעומק את המטופל. המטפל חייב להיות פתוח לאפשרות שהוא עצמו טועה והמטופל צודק, או ששניהם טועים. עצם הגישה המכבדת והפתוחה מובילה את המטופל להרגיש מובן יותר ומאפשרת לדיאלוג להיות אפקטיבי ומשמעותי.

כיצד ניתן ליישם את הגישה במצבי שכנוע אחרים?

אליעד מסביר שהשיטה יעילה לא רק להפרעות נפשיות, אלא גם בכל מצב שדורש שכנוע. לדוגמה, אם ילד לא רוצה להכין שיעורי בית, ההורה לא צריך להכריח אותו מיד אלא לברר איתו בכנות: "למה אתה לא רוצה לעשות שיעורים? אולי באמת כדאי לך לשחק עכשיו? אולי יש דרך אחרת לפתור את זה?" בדיקה משותפת של האמת מאפשרת למצוא פתרון מוסכם שמתאים לשני הצדדים.

גם בוויכוחים פוליטיים השיטה עובדת. אם אדם תומך בביבי ואחר מתנגד, במקום לשכנע בכוח, הגישה תהיה לברר ביחד איפה כל צד אולי טועה, איפה הוא צודק, ומה אפשר ללמוד מהאחר. רק בגישה כזו אפשר להגיע להסכמה אמיתית.

איך מתמודדים עם ספקות ועם אי - ודאות במהלך הבירור?

אחד ההיבטים החשובים של הגישה הוא ההכרה בכך שאף אחד לא יכול להיות בטוח לחלוטין במציאות. כשבודקים טענה של המטופל כמו "יש מצלמה נסתרת" או "עוקבים אחריי", השאלות הופכות להיות כלי לבירור עמוק ואמיתי. בשלב מסוים, המטפל והמטופל עשויים לגלות שהם לא בטוחים לגמרי מי צודק, ולכן עליהם להמשיך לבדוק ביחד. תהליך זה מקרב את המטפל והמטופל ויוצר קשר של אמון וכבוד.

מה ההבדל המרכזי בין גישה זו לגישות טיפוליות אחרות?

ההבדל העיקרי הוא שגישות טיפוליות מסורתיות בדרך כלל מבוססות על תפיסת עליונות של המטפל והניסיון "לתקן" את המטופל. לעומת זאת, הגישה שאליעד מציג מבוססת על פתיחות הדדית, ספקנות בריאה וחקירה משותפת של האמת. לפי אליעד, גישה זו מביאה להסכמה ב - 100% מהמקרים אם היא מיושמת באופן מלא ובכנות אמיתית.

כיצד ניתן ללמוד עוד על יישום השיטה?

אליעד מציע למי שמעוניין ללמוד עוד על הגישה הזו לחפש באינטרנט מושגים כמו "איך לגרום למישהו להסכים איתך", "איך לשכנע אנשים", "טיפול בהפרעות נפשיות", "איך להסביר דברים" ו"איך לשכנע משוגעים", כדי להרחיב את ההבנה של דיאלוג פתוח וכבוד אמיתי במהלך טיפול ושכנוע.
איך ניתן לרפא אנשים סכיזופרניים והפרעות נפש קשות אחרות?

ההסבר מתייחס לכל סוגי המחלות הנפשיות, גם לסכיזופרניה, פרנויה, פיצול אישיות והפרעות קליניות אחרות. הרעיון המרכזי הוא שלא צריך לנסות "לרפא" את האדם בכך שמשכנעים אותו שהוא טועה. במקום זאת, יש לבוא בגישה של בירור האמת יחד עם המטופל, מתוך ההבנה שאולי הוא צודק ואולי המטפל הוא זה שטועה.

כאשר אדם סכיזופרן טוען, לדוגמה, שעוקבים אחריו, הגישה השגויה היא לנסות לסתור אותו מיד, להגיד לו "אף אחד לא עוקב אחריך" ולצפות שהוא ישתכנע. גישה כזו כמעט אף פעם לא עובדת. לעומת זאת, הגישה המומלצת היא לבדוק איתו יחד האם באמת עוקבים אחריו. זה אומר לשאול אותו: "מי עוקב אחריך?", "למה אתה חושב שעוקבים אחריך?", "איפה הם נמצאים?" ולברר את הטענות שלו ברצינות.

מדוע חשוב להתייחס לטענות המטופל ברצינות?

על פי ההסבר, בכל אינטראקציה בין מטפל למטופל יש אפשרות שהמטופל צודק והמטפל טועה, שהמטפל צודק והמטופל טועה, או ששניהם טועים (או ששניהם צודקים בדרך מורכבת יותר). אם באים למטופל בתחושה של "אני הנורמלי, אתה המשוגע", סוגרים את הדלת להבנה אמיתית, וכמעט אין סיכוי להגיע להסכמה.

דוגמה נוספת היא אדם שטוען שיש מצלמה נסתרת בקיר שעוקבת אחריו. במקום לומר לו "אתה מדמיין", הגישה צריכה להיות: "אולי באמת יש מצלמה מוסתרת, אולי אני לא מודע לכך. בא נבדוק יחד". במאה אחוז מהמקרים, אם בודקים יחד את האמת עם גישה פתוחה, מגיעים לנקודה משותפת של הסכמה.

איך דוגמת הפיל ממחישה את הגישה?

אם אדם טוען "יש פה פיל", ואחרים לא רואים אותו, הגישה המומלצת היא לא ישר לומר "אין פה שום פיל". במקום זאת, שואלים אותו למה הוא מתכוון, איך הוא רואה את הפיל הזה, ומה מוביל אותו למסקנה שמדובר בפיל. צריך לדבר איתו בכבוד, כאילו הוא פרופסור באוניברסיטה או אפילו אלוהים שמדבר אל האדם, ולנסות להבין למה הוא מתכוון.

כיצד מיישמים את הגישה במצבי שכנוע אחרים?

הרעיון הזה תקף לא רק בטיפול בהפרעות נפשיות, אלא גם בכל מצב שכנוע אחר. לדוגמה, אם ילד לא רוצה לעשות שיעורי בית, במקום לגשת אליו בגישה של "אני צודק, אתה טועה, אתה חייב לעשות שיעורים", אפשר באמת לבדוק איתו: למה הוא לא רוצה, אולי הוא צודק, אולי כרגע עדיף לו לשחק, אולי יש דרך ביניים.

הדבר נכון גם בוויכוחים פוליטיים, כמו בין מי שאוהב את ביבי למי ששונא אותו. אם אחד הצדדים בטוח שהוא צודק לגמרי והשני טועה, אין אפשרות לדיאלוג. אבל אם באמת בודקים יחד "אולי יש פה משהו שאני לא רואה, אולי הצד השני גם צודק בנקודות מסוימות", אפשר להגיע להבנה משותפת.

איך אפשר לבדוק בפועל מה האמת?

מי שאומר "עוקבים אחרי בהליקופטר" או "יש פה מצלמה מוסתרת", אפשר לשאול אותו: "איך הגעת למסקנה הזאת?", "מה גורם לך לחשוב כך?", "האם יש הוכחות?" ובאותה מידה המטפל צריך לשאול את עצמו: "למה אני חושב שלא עוקבים אחריו?", "האם אני בטוח שאני לא טועה?".

ייתכן שבמהלך השאלות והבדיקות אנשים יגלו שהם לא יודעים בוודאות את התשובה, ושניהם יצטרכו להמשיך ולברר. עצם הגישה הזאת - לקחת את הטענות של המטופל ברצינות ולשאול את השאלות הנכונות - מקרבת מאוד את המטופל למטפל, ופותחת אפשרות להגיע להסכמה ולשיפור במצב הנפשי.

איך ללמוד עוד על יישום השיטה?

בהסבר המקורי מצוין שאפשר לגשת לאתר ולחפש נושאים כמו "איך לגרום למישהו להסכים איתך", "איך להסביר את עצמך", "טיפול בהפרעות נפשיות" או "איך לשכנע משוגעים". יש שם הרחבות על האופן שבו עורכים דיון עם אדם בעל טענות קיצוניות, ועל הדרך לשאול שאלות ולבדוק את האמת יחד.
להפוך משוגע לחכם איך לגרום לה הבנה עמוקה לשאול ילדה הנחות להסכים גישות טיפוליות מחלת נפש פרנויה להרגיש אולי אני משוגע אולי הוא צודק איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לה איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהי איך להפוך איך להפוך משוגע לחכם איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך להתמודד איך להתמודד עם חולי נפש איך לטפל איך לטפל בהפרעות אישיות איך לטפל בהפרעת אישיות איך לרפא איך לרפא מחלות נפש איך לרפא סכיזופרן איך לרפא סכיזופרניה איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך איך לשכנע משוגע איך לשכנע משוגעים אישיות אני משוגע בעיה נפשית בעיות נפשיות הפרעה הפרעה נפשית הפרעה פסיכיאטרית הפרעות הפרעות אישיות הפרעות נפשיות הפרעות פסיכיאטריות הפרעת אישיות התמודדות חולה נפש חולי נפש חכם טיפול טיפול בבעיה נפשית טיפול בבעיות נפשיות טיפול בהפרעה נפשית טיפול בהפרעה פסיכיאטרית טיפול בהפרעות אישיות טיפול בהפרעות נפשיות טיפול בהפרעות פסיכיאטריות טיפול בהפרעת אישיות טיפול בחולה נפש טיפול בחולי נפש טיפול במחלה נפשית טיפול במחלות נפש טיפול במחלות נפשיות טיפול במחלת נפש טיפול במחלת רוח טיפולים טיפש כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאישה לגרום לאנשים לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה להסכים איתך לגרום לו לגרום לו להסכים איתך לגרום למישהו לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהי לגרום למשוגע לגרום למשוגעים להסכים להסכים איתך להפוך להפוך משוגע לחכם להשפיע להשפיע על אנשים להתמודד להתמודד עם חולי נפש לטפל לטפל בבעיה נפשית לטפל בבעיות נפשיות לטפל בהפרעה נפשית לטפל בהפרעה פסיכיאטרית לטפל בהפרעות לטפל בהפרעות אישיות לטפל בהפרעות נפשיות לטפל בהפרעות פסיכיאטריות לטפל בהפרעת אישיות לטפל בחולה נפש לטפל בחולי נפש לטפל במחלה נפשית לטפל במחלות נפש לטפל במחלות נפשיות לטפל במחלת נפש לטפל במחלת רוח לרפא לרפא מחלות נפש לרפא סכיזופרן לרפא סכיזופרניה לשכנע לשכנע אנשים לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך לשכנע משוגע לשכנע משוגעים מחלה נפשית מחלות מחלות נפש מחלות נפשיות מחלת נפש מחלת רוח מטופל מטופלים מטפל מישהו להסכים איתך משוגע משוגעים נפש סכיזופרן סכיזופרניה פסיכיאטר פסיכיאטריה צודק שיגעון שכנוע
חוסר הסכמה בזוגיות, על מה חייבים להסכים בזוגיות טובה? על מה צריך להסכים בזוגיות מוצלחת? קונפליקטים בזוגיות, מריבות בזוגיות, האם חייבים להסכים בזוגיות? פשרות בזוגיות, על טעם וריח אין מה להתווכח, על טעם ועל ריח אין להתווכח
חוסר הסכמה בזוגיות, על מה חייבים להסכים בזוגיות טובה? על מה צריך להסכים בזוגיות מוצלחת? קונפליקטים בזוגיות, מריבות בזוגיות, האם חייבים להסכים בזוגיות? פשרות בזוגיות, על טעם וריח אין מה להתווכח, על טעם ועל ריח אין להתווכח
... הסכמה בזוגיות, על מה חייבים להסכים בזוגיות טובה? על מה צריך להסכים בזוגיות מוצלחת? קונפליקטים בזוגיות, מריבות בזוגיות, האם חייבים להסכים בזוגיות? פשרות בזוגיות, על טעם וריח אין מה להתווכח, על טעם ועל ריח אין להתווכח האם חייבים להסכים על הכל בזוגיות טובה? הרבה אנשים מאמינים שבזוגיות טובה ומוצלחת שני בני הזוג לא חייבים להסכים על הכל. לכאורה, התפיסה המקובלת היא שאפשר לנהל קשר זוגי חזק גם עם חילוקי דעות ואי - הסכמות, שהרי אין אדם שמסכים באופן מוחלט עם אדם אחר בכל דבר. עם זאת, אליעד כהן מציג ... אישי שאינו מבוסס על היגיון אובייקטיבי. אי - הסכמה כזו לא פוגעת בזוגיות טובה, כי היא לא מצביעה על כך שאחד מבני הזוג אינו מחובר למציאות. אנשים יכולים לחיות בשלווה זה לצד זה גם אם הם לא מסכימים בנושאים אלו, מפני שאין לכך השלכה על האמת או על המציאות האובייקטיבית. מתי חוסר הסכמה הופך לבעיה בזוגיות? לעומת זאת, אליעד מסביר שישנם תחומים בהם אי - הסכמה היא בעייתית מאוד ואף עלולה להוביל למשבר זוגי עמוק. התחומים האלה הם נושאים של עובדות אובייקטיביות, דברים שאינם נתונים לפרשנות אישית אלא מהווים אמת מוחלטת. למשל, אם זוג מתגורר ... ימשיך לומר שהם בתל אביב, הרי שמדובר בחוסר הסכמה על דבר שהוא אמת מוחלטת ואובייקטיבית. במצב כזה, לפחות אחד מבני הזוג לא נצמד לאמת ולמציאות, וזה עלול להעיד על בעיה עמוקה ביחס למציאות ולהיגיון. אליעד מסביר שהבעיה האמיתית בחוסר הסכמה על עובדות אובייקטיביות היא שזה פותח פתח לבעיות גדולות יותר בקשר, משום שברגע שאחד מבני הזוג (או שניהם) לא מחויבים לאמת, קשה מאוד לנהל תקשורת בריאה ואמון הדדי. מצב כזה יוצר אי - ... זוגיות טובה, משום שלפחות יש ביניהם תיאום והסכמה על תפיסת המציאות, אך ברגע שיש ויכוח על עובדות אובייקטיביות - כאן מתחילה הבעיה האמיתית. למה חשוב להסכים על נושאים של היגיון? בנוסף לעובדות אובייקטיביות, יש גם נושאים שהם עניין של היגיון פשוט. מדובר בנושאים שהם לא העדפות אישיות אלא תהליכים לוגיים ומסקנות ברורות. אם בני זוג ... עמוקות יותר. למשל, אם בני הזוג לא מצליחים להסכים על כך שאם יורד גשם בחוץ אז הכביש רטוב, כלומר, הם מתווכחים על דבר ברור ומוחלט מבחינה לוגית, אז ישנה בעיה רצינית שעלולה להתפתח לחוסר אמון, חוסר יציבות ומשברים בזוגיות. איך לבנות זוגיות מוצלחת ללא הסכמה מלאה? לכן, לפי אליעד כהן, זוגיות מוצלחת לא מחייבת הסכמה על הכל, אבל היא בהחלט מחייבת הסכמה מלאה על כל מה שקשור להיגיון ועובדות אובייקטיביות. בני זוג צריכים לשאוף להסכמה מלאה בתחומים האלה, משום שזו התשתית הבסיסית לזוגיות בריאה. על הדברים הסובייקטיביים, לעומת זאת, בהחלט אפשר שלא להסכים, משום שזה לא מערער את התשתית המשותפת והיציבה של הקשר. בסיכומו של דבר, המפתח לזוגיות טובה הוא בהבנה שעל ענייני טעם וריח אין צורך להתווכח ואפשר לחיות בשלום גם עם חילוקי ... על דברים שקשורים למציאות ולהיגיון חייבת להיות הסכמה מלאה ומוחלטת. זוגיות יציבה ובריאה דורשת הסכמה על האמת המוחלטת, על מנת לשמור על אמון, הבנה ואיזון לאורך זמן. הסכמה בזוגיות זוגיות מוצלחת איך להצליח בזוגיות? אמת אובייקטיבית אמת סובייקטיבית קונפליקטים בזוגיות פשרות בזוגיות שלום חברים אז האם כדי שתהיה זוגיות טובה, שני בני הזוג צריכים להסכים על הכל? שוב, בהנחה ששני בני זוג רוצים לנהל זוגיות מוצלחת, האם הם חייבים להיות תמימי דעים בכל נושא? כן או לא? רוב האנשים כנראה יאמרו שלא, אך בואו נעמיק קצת יותר בנושא. אם ... יחד ורוצים לבנות זוגיות חזקה, האם נדרש מהם להסכים על כל דבר? לכאורה, התשובה היא לא, כי הרי אף אחד לא מסכים על הכל, אך השאלה האמיתית היא - מה המשמעות של חוסר הסכמה? האם חוסר הסכמה פוגע בזוגיות? חוסר הסכמה משמעו שמישהו אחד חושב דבר מסוים בעוד שהשני חושב אחרת. זה כשלעצמו לא בהכרח בעיה בזוגיות, כל עוד המחלוקת היא על עניינים של טעם וריח ולא על סוגיות של היגיון ועובדות אובייקטיביות. ... לא נצמד לאמת, וזהו מתכון לבעיות בזוגיות. למה הסכמה על עובדות חשובה כל כך? כאשר שני בני זוג לא מסכימים על דברים שהם עניין של היגיון, כלומר, לא העדפות אלא אמת מוחלטת, זה אומר שאחד מהם (או שניהם) אינו מחויב לאמת. וכאשר אחד מבני ... המסקנה אם אתם רוצים זוגיות טובה, עליכם לשאוף להסכים באופן מלא על כל מה שקשור להיגיון ועובדות, אך אין הכרח להסכים על עניינים של טעם אישי. חוסר
תכנות התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
... התת מודע טכניקות מכירות טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח? וכאן אבאר ... בצורה אינסטינקטיבית, את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ואבאר, איך לשאול שאלות מקדימות שאלות הכנה שיגרמו לאדם להסכים איתך? ואבאר מה אסור לך לשאול מישהו לפני שאתה רוצה שהוא יסכים ... למישהו להשיב לך בחיוב בשלילה על מה שאתה רוצה? ומה משפיע על זה שהאדם עונה לך בחיוב בשלילה? ואיך ליצור הסכמה עם אדם אחר? ואיך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? ועוד. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מכניס את האדם למצב ... מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, ואפילו מצב כזה, שלא רק שהוא מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, אלא שהוא גם רוצה להסכים עם כל מה שאתה אומר לו. ואז כאשר האדם נמצא במצב תודעתי, שבו הוא מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, ושהוא רוצה להסכים עם כל מה שאתה אומר לו, אז ממילא אתה יכול לגרום לו להסכים עם מה שאתה רוצה שהוא יסכים, גם אם הוא לא היה עושה את זה בצורה מודעת כאשר הוא מודע לעצמו. והשאלה הנשאלת היא, איך באפשרותך לגרום לאדם למצב רגשי שבו הוא מסכים רוצה להסכים איתך? והתשובה לכך היא, שניתן לעשות זאת על ידי זה שלפני שאתה מבקש מהאדם להסכים איתך על מה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך, ולפני שאתה שואל את האדם ... שואל אותו אם הוא מוכן ללכת לישון מוקדם, תשאל אותו שאלות שאתה יודע שהוא יסכים איתך ואפילו ירצה מאוד להסכים איתך, כגון לדוגמה: תרצה מחר לבוא איתי למקום שאתה יודע שהוא ירצה ... יענה לך בחיוב ותשובה חיובית. ותעשה את זה מספר פעמים, אז בכך אתה מכניס את האדם למצב תודעתי שהוא רוצה להסכים מסכים איתך. ואז יש הרבה יותר סיכוי שהוא יסכים איתך גם על הדבר ... שואל מישהו, השעה עכשיו היא X? והוא מסכים איתך, שאכן זאת השעה. שבצורה כזאת לדוגמה, אומנם יצרת עם האדם הסכמה חיובית עם מה ששאלת, אבל הוא לא נמצא במצב רגשי שבו הוא רוצה להסכים איתך. כי לא יצאה לו שום תועלת רגשית, מכך שהוא הסכים איתך. והוא אומנם מוכן להסכים איתך, אבל לא רוצה ובעל אינטרס להסכים איתך. או לדוגמה אתה שואל את האדם שאלה, שאתה יודע בוודאות שהוא ... מכך שהוא השיב בחיוב למה שענית לו. שבצורת שאלות כאלו, מצד אחד אתה מכניס את האדם למצב תודעתי שהוא מתרגל להסכים איתך ולהשיב לך בחיוב, אבל עדיין יש מצב יותר חזק, שבו הוא נכנס למצב רגשי שהוא רוצה להסכים איתך. ואת זה עושים על ידי שאלות, שאתה יודע שלא רק שהוא ישיב ... להשיב עליהן בחיוב, כי הן משרתות את המטרה שלו ואת האינטרס שלו. ואז האדם נכנס למצב רגשי, שבו הוא רוצה להסכים איתך באופן אקטיבי. ואז ממצב כזה, הרבה יותר קל ליצור הסכמה גם על דבר נוסף. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, והיא, שאחרי שאתה שואל ... לגבי התשובה שהוא השיב לך. וכדי, שגם אם יתעורר ספק אצל השומע, מיד כבר הוא נכנס שוב פעם למצב של רצון להסכים איתך. ויש כאן עוד דרך פעולה נוספת, שאם כאשר שאלת את השאלה המרכזית שלך, לא קיבלת הסכמה על מה שרצית שהוא יסכים איתך, גם אם קיבלת דחייה וגם אם קיבלת תחושת ספק בלבד. דהיינו, שאתה רואה שהוא מבטא חוסר הסכמה ברור, או שהוא מבטא תחושה של ספק והתלבטות, במקרה כזה אתה יכול בצורה טבעית להתעלם ממה ששאלת אותו וממה שהוא ענה לך, ופשוט להמשיך לשאול אותו רצף שאלות שאתה יודע שהוא ירצה להסכים איתך, כדי להגדיל אצלו את תחושת הרצון להסכים איתך. ואז אתה שוב פעם בזהירות מנסה להשיג את ההסכמה שלו פעם נוספת, למה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך. וכמובן שאת כל הנל ניתן ... מציע למישהו משהו, והוא חושב שזה יכול לגרום לו נזק. והוא מסרב. ואז הוא נכנס למצב תודעתי שבו הוא לא רוצה להסכים איתך. כי הוא הופך להיות חשדן לגבי ההצעות שלך. ואז אחכ הרבה יותר ... שלו. ואתה, כאשר אתה עונה למישהו בחיוב בשלילה על שאלה כלשהי, האם אתה מודע לאיך זה משפיע עליך אחכ בהסכמה חוסר
איך לגרום למישהו להסכים איתך? ניהול דיונים, איך ליצור הסכמה? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לפרק לגורמים רעיון מורכב? לא מסכימים על שום דבר, איך לגרום לה להסכים איתך? איך לגרום לו להסכים איתך? איך להסביר את עצמי?
איך לגרום למישהו להסכים איתך? ניהול דיונים, איך ליצור הסכמה? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לפרק לגורמים רעיון מורכב? לא מסכימים על שום דבר, איך לגרום לה להסכים איתך? איך לגרום לו להסכים איתך? איך להסביר את עצמי?
... לגרום למישהו להסכים איתך? ניהול דיונים, איך ליצור הסכמה? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לפרק לגורמים רעיון מורכב? לא מסכימים על שום דבר, איך לגרום לה להסכים איתך? איך לגרום לו להסכים איתך? איך להסביר את עצמי? איך לגרום למישהו להסכים איתך במהלך דיון? כאשר אדם מנסה לגרום למישהו אחר להסכים איתו על רעיון מסוים, והוא נתקל בהתנגדות, הוא צריך להתחיל מלשאול את עצמו מדוע הוא חושב שהרעיון שלו נכון. אליעד כהן מסביר שכאשר אדם אומר משפט כמו יש פה שולחן, הוא צריך להבין תחילה מה הסיבות שבגללן הוא חושב את המחשבה הזו. לדבריו, כדי שמישהו יסכים איתך, אתה צריך לפרק את הרעיון שלך לחלקים קטנים ככל הניתן, ולהגיע להסכמה על כל אחד מהחלקים בנפרד. למשל, כשאתה אומר למישהו: אתה מסכים איתי שיש פה שולחן?, והוא לא מסכים או לא מבין אותך, אתה צריך לבדוק מה בדיוק אתה אומר כאן ולמה אתה חושב ... לגעת בו, או מכל סיבה אחרת. על כל אחת מהסיבות האלה, צריך לבדוק האם הצד השני מסכים. אם גם כאן הוא לא מסכים, צריך לקחת עוד צעד אחורה ולבדוק על מה כן יש הסכמה, עד שמוצאים נקודה משותפת שממנה אפשר להתקדם. מדוע אנשים לא אוהבים לפרק רעיונות לחלקים? אליעד מסביר שרוב האנשים נמנעים מלפרק את הטענות שלהם לחלקים קטנים משום שזה ... אנשים מתווכחים ולא מסכימים על רעיון, עדיף לבדוק תחילה על אילו דברים הם כן מסכימים. כך, במקום להתווכח על הדבר הגדול והמורכב, הם יכולים להניח יסודות של הסכמה קודם כל על פרטים קטנים יותר. אם מצליחים להסכים על נקודות בסיסיות, אפשר לבנות עליהן בהדרגה עד להגעה להסכמה מלאה. לדוגמה, אם יש ויכוח בין שני אנשים על האם מישהו חי או מת, הדבר הראשון לעשות הוא לבדוק על אילו עובדות הם כן מסכימים - למשל על עצם קיומו של האדם או על מתי ראו ... מדויקת יותר, וכך הוויכוח מתקדם לכיוון פתרון אמיתי. אליעד מזהיר שאסור לבדוק רק דברים שלדעתנו יביאו לנו תועלת. במקום זאת, צריך להיות מוכנים לבדוק כל נקודת הסכמה , גם אם לא ברור איך היא מקדמת אותנו, משום שייתכן שהיא תגלה לנו שהבעיה בכלל אחרת, או אולי תגלה שאין בכלל בעיה. איך זה קשור לניתוח סיבתיות? אליעד מסביר שהשיטה של ... זה, אפשר להמשיך לפרק את הרעיון לחלקים קטנים יותר. מה הקשר בין סיבתיות לטיפול בהפרעות נפשיות? אליעד כהן מוסיף שבמצבים של הפרעות נפשיות, כשנדמה שאין שום הסכמה אפילו על דברים בסיסיים, חייבים למצוא לפחות נקודת הסכמה אחת, אפילו קטנה מאוד. ברגע שמוצאים נקודה כזו, ניתן לפרק את חוסר ההסכמה בצורה שיטתית, ולמצוא בדיוק איפה הנקודה שהאדם אינו מסכים עליה. זיהוי מדויק של נקודה זו מאפשר להתחיל לתקן את התפיסות המוטעות או השונות ולהגיע להבנה טובה יותר. ... בכל התהליך הזה, אדם צריך לתרגל באופן קבוע ניתוח סיבתיות עם עצמו - כך הוא יידע טוב יותר להסביר לאחרים ולפרק רעיונות בצורה ברורה ופשוטה. איך לגרום למישהו להסכים איתי? איך להסביר רעיון מורכב? מהי שיטת הפירוק לחלקים? למה אנשים לא מבינים אותי? איך מנהלים דיון נכון? מה עושים כשאין הסכמה? איך לטפל בחוסר הבנה בדיון? איך לא להתווכח? איך לנהל דיון? מה לעשות כשלא מסכימים? התבטאות בכתב, התבטאות בעל פה, יכולות הבעה, איך להסביר את עצמי? איך להסביר רעיון ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים איתך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה יוצר רצף של הסכמות בינך לבין אותו האדם. ואבאר כאן, גם איך ליצור רצף של הסכמות, וגם איך לגרום לשומע לרצות להסכים איתך? זא לא רק איך להכניס אותו למצב תודעתי שהוא מסכים איתך, אלא להכניס אותו למצב תודעתי שבו הוא רוצה להסכים איתך ומעדיף להסכים איתך? ויצירת רצף של הסכמות בינך לבין השומע, פירושו שאתה מעביר ללקוח מידע, ... מידע חדש? האם זה מידע שכבר ידוע לי? וכאשר אתה מעביר ללקוח מידע שהוא כבר יודע אותו, אז הלקוח בתת המודע שלו, בכל פעם שהוא מסכים איתך, ההסכמה שלו יש לה נקודת תורפה כלשהי, והיא, שהלקוח יודע, שבעצם לא חידשת לו שום דבר שאיתו הוא מסכים. זא ההסכמה של הלקוח עם מה שאמרת לו, ההסכמה הזאת לא נוצרה באופן אישי בזמן המכירה ובתוך תהליך השכנוע, אלא ההסכמה של הלקוח למה שאתה אומר לו, ההסכמה הזאת כבר הייתה קיימת בעבר, עוד לפני שהוא פגש אותך. כי בעצם אמרת ללקוח, דברים שהוא כבר ידע אותם בעבר. והוא לא הסכים איתך על שום דבר, אלא בינתיים הוא בעיקר הסכים עם מה שהוא כבר ידע בעבר. וכדי ליצור הסכמה חזקה יותר בינך לבין הלקוח, עליך לנסות ליצור חוויית הסכמה בינך לבין הלקוח, חוויית הסכמה שתיווצר בזמן המכירה עצמה ובזמן של תהליך השכנוע עצמו. דהיינו, עליך לנסות לאתר ... לך מאוד קל לשכנע את הלקוח שהדבר הזה הוא נכון. ועליך להציג ללקוח את ההתלבטות ואפילו את הצד הנגדי למה שאתה חושב, ואחכ לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך ... שאותו אתה רוצה לשכנע. ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך לשחד את תת המודע של הלקוח, ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות להסכים איתך על מה שאתה אומר? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מאתר רעיונות שהשומע ... עם הרעיונות האלו. ועליך לדעת לאתר את הדברים שהאדם השני רוצה לומר ורוצה לחשוב ולא מעיז לחשוב ולומר, ועליך לומר אותם ללקוח, ולגרום ללקוח להסכים איתך לרעיונות האלו. דהיינו, חפש ומצא איזה דברים האדם השני היה רוצה לשמוע ... חיצוני לאותם הרעיונות. ועכשיו תגיד אותם לשומע, ובכך תגרום לו להיכנס למצב רגשי שבו הוא מאוד רוצה לחשוב שאתה צודק, ושבו הוא מאוד רוצה להסכים איתך ולחשוב כמוך. ואת זה באפשרותך לעשות כמה פעמים ברצף פעם אחרי פעם. כדי ליצור אמון חזק עם השומע, וכדי להכניס אותו לחוויה שבה הוא מאוד רוצה להסכים איתך, ושבה הוא מאוד שמח שאתה אומר את מה שהוא היה מפחד לומר. חוויה שבה הוא ... מספיק אדם מנודה חברתית וכיוב, שאם תשדר לו שאתה דווקא כן מעריך אותו, ותעשה את זה באופן כנה ואמיתי, הוא יעבור למצב רגשי שבו הוא רוצה להסכים איתך. כי בעצם בכך הוא מחזק אצל עצמו את המחשבה שאתה אמרת לו על עצמו וכיוב. ... כך שצריך לדעת לעשות את הדברים האלו בחוכמה. ובאפשרותך גם להראות לאדם שאתה חושב את מה שהוא היה רוצה לחשוב. ואחכ אפילו כאילו לחזור בך ולהסכים איתו על ההתנגדות שלו לחשוב כך או אחרת. וגם זה עצמו צריך להיות בחוכמה, כדי ...
יצירת הסכמה, איך להגיע להסכמה? איך למצוא תשובות כשאין תשובה? להסכים על הדרך, מעשה מהקבצן הגיבן, איך להגיע לאחדות ההפכים? איך להגיע לשלמות? איך לחקור דברים? איך לנהל דיונים? איך לא להבדיל בין יש לאין? להסכים על הדרך לפתרון
יצירת הסכמה, איך להגיע להסכמה? איך למצוא תשובות כשאין תשובה? להסכים על הדרך, מעשה מהקבצן הגיבן, איך להגיע לאחדות ההפכים? איך להגיע לשלמות? איך לחקור דברים? איך לנהל דיונים? איך לא להבדיל בין יש לאין? להסכים על הדרך לפתרון
... הסכמה, איך להגיע להסכמה? איך למצוא תשובות כשאין תשובה? להסכים על הדרך, מעשה מהקבצן הגיבן, איך להגיע לאחדות ההפכים? איך להגיע לשלמות? איך לחקור דברים? איך לנהל דיונים? איך לא להבדיל בין יש לאין? להסכים על הדרך לפתרון איך יוצרים הסכמה כאשר אין הסכמה? אליעד כהן מסביר בהרצאה את תהליך יצירת ההסכמה במצבים של מחלוקת, קונפליקט או כשנראה שאין ... האנושי אחר מצב אידיאלי שבו ניתן לממש את כל הרצונות יחד. איך לנהל דיונים במצב של חילוקי דעות? אליעד כהן מסביר שכאשר מתחילים דיון או ויכוח ולא מצליחים להסכים על כיוון או פתרון, הדרך הנכונה היא לא להתחיל בוויכוח על התשובה, אלא קודם כל להסכים על הדרך שתוביל לפתרון. הוא מציג את ... החוקרים שלא הצליחו להכריע לאיזה כיוון ללכת כדי למצוא את האילן המושלם. הפתרון הגיע כאשר חכם אחד אמר להם להפסיק להתווכח על הכיוון ולנסות להגיע תחילה להסכמה בסיסית על הדרך. רק כאשר הם הסכימו על הדרך, פתאום התגלה להם האילן, אך הסתבר שהוא לא נמצא בשום מקום פיזי אלא מחוץ לכל מקום אפשרי, מצב המסמל את אחדות ההפכים ואת הפרדוקס של חיפוש אחר שלמות. למה חשוב קודם להסכים על הדרך לפתרון? אליעד מדגיש שבכל ויכוח או חקירה, אם לא מסכימים מראש על הדרך לבדוק את האמת, גם אם מגיעים להסכמה זמנית, היא לא תהיה יציבה. הדרך להגיע להסכמה אמיתית היא לבדוק תחילה את ההנחות הבסיסיות ... דוגמה פוליטית: במקום להתווכח אם ראש ממשלה הוא טוב או לא, עדיף לבדוק קודם כיצד בכלל מודדים אם ראש ממשלה הוא טוב. כאשר מוסכמת הדרך לבדיקה, קל יותר להגיע להסכמה או לפחות להבין למה אין הסכמה. איך ניתן לדעת בוודאות מה נכון? אליעד מסביר ... טוטאלי לגבי הכל. אליעד אומר שהחקירה של השאלה מה זה בכלל יש ומה זה אין? מובילה להבנה העמוקה ביותר וליציאה מהמשחק של הספקות. מה הסכנה בחיפוש תשובות ללא הסכמה על הדרך? כאשר אדם מחפש תשובות מבלי להסכים מראש על הדרך למציאת התשובה, הוא תמיד ... בטוחים באמת שהגיעו לתשובה נכונה. הדרך הנכונה לדעתו היא להאט, לחזור אחורה, ולשאול שוב ושוב כיצד ניתן בכלל לדעת את התשובה לפני שרצים אל התשובה עצמה. איך הסכמה על הדרך מובילה לשלמות ולאחדות ההפכים? לסיכום, אליעד מסביר שכדי להגיע למצב של שלמות, אחדות ההפכים ופתרון כל המחלוקות, צריך קודם כל ליצור הסכמה על הדרך. הוא מתאר איך החוקרים בסיפור, לאחר שהסכימו על הדרך, גילו שהיעד המבוקש (האילן המושלם) נמצא בכלל מחוץ למקום ולזמן. כך גם האדם: כאשר הוא יוצר בתוכו הסכמה מלאה על הדרך לחקור את האמת, הוא יכול לחוות מצב שבו כל ההפכים מתקיימים בו זמנית, בלי ניגודים פנימיים. איך להגיע להסכמה כשאין הסכמה? איך לנהל דיונים בצורה נכונה? מהי הדרך ... בחיים? מה זה יש ומה זה אין? איך בודקים הנחות יסוד בדיונים? סיפורי מעשיות, שבעת הקבצנים, אילן שנמצא בשום מקום, ניהול דיונים, איך לנתח דברים? ללכת למקור, להסכים על הנוסחה, איך להגיע להסכמה כשאין הסכמה? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע מישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לפתור בעיות קשות? ...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
... ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח איך לגרום ללקוח לומר כן ולבצע רכישה? כאשר רוצים לשכנע אדם לומר כן ... התרגל לכך שהם כן. כך בדיוק אפשר לגרום ללקוח לומר כן. כאשר רוצים שהלקוח יענה בחיוב, יש קודם ליצור אצלו תחושה כללית של הסכמה. המטרה היא לגרום למוח שלו להתרגל למילה כן, כך שכשנשאל אותו את השאלה החשובה ... לדוגמה, לפני ששואלים אותו אם הוא רוצה לקנות מוצר, שואלים אותו שאלות נוספות עליהן הוא יגיד כן, כדי להרגיל אותו להסכים. לעומת זאת, אם רוצים שהלקוח יאמר לא, צריך להרגיל אותו למילה לא על ידי ... שואל את הלקוח שאלות והלקוח מסכים איתו בדברים רבים, אבל לפני כן הוא כבר חווה תחושת התנגדות, הדבר יקטין את הסיכוי להסכמה הסופית. כלומר, לפני שמנסים לשכנע לקוח במשהו, חשוב לא ליצור קונפליקט או חוסר הסכמה בשאלות הקודמות, כי המילה לא נשארת בתודעה ומקשה על השכנוע בהמשך. במקום ... כך נמנעים מהמילה לא, והמוח של הלקוח מתרגל לכן. מתי דווקא כדאי לתת ללקוח להתנגד? למרות החשיבות של יצירת הרגל של הסכמה, ישנם מקרים בהם כדאי דווקא לאפשר ללקוח להתנגד לפני שמגיעים לשאלה המרכזית. ... משמעותי לנו, כדי שירגיש שיצא ידי חובת התנגדות. לאחר שהביע התנגדות, אפשר לחזור ולשאול אותו שאלות נוספות שייצרו תחושת הסכמה, כך שהוא יהיה מוכן יותר להסכים בשאלה האחרונה והחשובה ביותר. יש מצבים בהם דווקא מומלץ לשים את ההתנגדות בשאלה אחת לפני האחרונה, כדי שהלקוח ירגיש שסיים להתנגד ויהיה בשל יותר להסכמה סופית. איך לשלב בין הסכמה והתנגדות בשכנוע לקוחות? הדרך הטובה ביותר לשכנע היא לשלב בין שתי הטכניקות: אפשר ליצור התנגדות מכוונת לנושא פחות משמעותי לנו, ואז מיד לאחר מכן ליצור סדרת שאלות שיגרמו ללקוח להסכים, ולסיים בשאלה הסופית שעליה רוצים הסכמה. האיזון בין תחושת ההתנגדות וההסכמה חייב להיות מתוכנן היטב בהתאם לסיטואציה הספציפית, כי אם ההתנגדות תישכח מהר ... איך לגרום ללקוח לומר כן? איך להתמודד עם התנגדות לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך למכור נכון ללקוחות? איך לגרום ללקוח להסכים? איך לשכנע לקוחות ביעילות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה ... בעצם אומר שאם אנחנו רוצים לגרום למישהו להגיד כן מה שצריך לעשות זה לגרום לו להגיד כן לאו דווקא במובן כן אלא במובן של הסכמה, לגרום לו להסכים על הרבה מאוד דברים ואז גם אם נשאל אותו איזה שאלות שאנחנו יודעים מראש ... לומר? אני מנסה לומר ככה המוח חושב בצורה של הרגל המוח לא מנתח כל דבר בפני עצמו ולכן כשרוצים לגרום למישהו להגיד כן ולהסכים על משהו צריך לפני כן ליצור לו תחושה שהוא מסכים, ליצור לו כמה שיותר תחושה של הסכמה או אי הסכמה לפי ההקשר ואז לגרום לו לכך שגם מה שנשאל אותו אחר כך זה מגדיל את הסיכוי ... הזאת הוא זכר את המילה כן, כן, כן גם על מה שרצינו הוא בסוף יגיד כן. אוקי אני מחדד גם אם התשובה שהוא יגיד לא היא מתוך הסכמה, זאת אומרת גם אם תיווצר הסכמה באמצעות שכאילו שאלה מסוימת שנשאל אותו תגיד לי זה בסדר מבחינתך שלא יהיה ככה ... מה שאמרתי עד עכשיו זה נכון אבל יש עוד היבט, לפעמים דווקא כן כדאי ליצור את ההתנגדות עם הלקוח לפני שרוצים להגיע איתו להסכמה. זאת אומרת בעיקרון המוח חושב מתוך הרגל מאחר שהמוח חושב מתוך הרגל לכן כדאי להרגיל את המוח להסכים או לא להסכים לפי מה שרוצים שהוא יעשה בסוף, כדאי למחוק לו את המילה לא כדי שהוא יגיד כן כדאי למחוק לו מהמוח את המילה כן כדי שהוא יגיד לא לפי מה שרוצים ואף על פי כן יש מצבים שדווקא כן כדאי לגרום לו לא להסכים בשביל שאחר כך הוא כן יסכים. איך יכול להיות כזה דבר? אז התשובה היא כזאת לפעמים בן אדם יש לו בראש מחשבה שאומרת לו אני חייב לא להסכים עם משהו, למה שבן אדם נגיד לדוגמה יחשוב שהוא חייב לא להסכים עם משהו? כי אבא שלו אמר לו אף פעם אל תסכים עם כל מה שאומרים לך, תקשיב ... שום דבר בחוזה אני ארגיש שעבדו עלי אני ארגיש שקיבלתי מה שאמרו לי וזה לא בסדר, אני צריך לשנות משהו בחוזה אני צריך לא להסכים עם משהו מסוים. ואז בהנחה שאנחנו יודעים שהבן אדם הזה הוא צריך לא להסכים עם משהו, נגיד שאנחנו יודעים נניח שאנחנו מרגישים חושבים שהוא צריך לא ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את ... אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין. המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, כלומר, להתמקד קודם כל בהסכמות על פרטים קטנים כמו סוג הדירה או מיקום הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח. כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול למה? יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה יותר. מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים? אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן להתקדם בהסכמות הגדולות. אם לא, חשוב ... מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה שהלקוח יסכים לקנות אותו, אך לעיתים נגרם קונפליקט כאשר הלקוח לא מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה היא כאשר הלקוח מסכים לכל פרט ופרט בנוגע לעסקה. לדוגמה, כאשר לקוח מעוניין לרכוש דירה, ההסכמה המלאה תהיה כאשר הוא מסכים לכל פרט: סוג הדירה, קומה, מיקום ועוד. הסכמה חלקית, מצד שני, היא כאשר הלקוח מסכים על חלק מהפרטים, אך לא על כולם. לדוגמה, הוא יכול להסכים לגור בבניין מסוים, אך לא בהכרח בקומה שצוין. הטעות הגדולה היא לנסות להשיג הסכמה מלאה לפני שנשיג הסכמות חלקיות. מהי הדרך הנכונה למכור? במקום לנסות להשיג
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
... לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך ... לשכנע את הלקוח, שהמוכר צודק. ובדרך כלל זה יהיה הרבה יותר קשה ללקוח להסכים שהוא עצמו הלקוח טועה ... בדרך כלל המוכר ירצה להאיץ את התהליך וירצה לגרום ללקוח כמה שיותר מהר להסכים איתו. כגון שהמוכר ינסה ...
איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך
איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך
... ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך איך אפשר להגיע להסכמה בזמן ויכוח? כאשר מתמודדים עם ויכוח או אי - הסכמה בין שני אנשים, חשוב להבין תחילה את המטרה: האם המטרה היא להוכיח מי צודק, או להגיע להסכמה ולמנוע את הריב. אליעד כהן מסביר כי אם שני הצדדים מעוניינים באמת להגיע להסכמה, יש שיטה פשוטה וברורה שעליהם לפעול לפיה. למה כדאי להתחיל במה שמסכימים עליו? הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא ... על מה אנחנו מסכימים? המטרה בשלב הזה היא להציף את כל הנקודות שעליהן קיימת כבר הסכמה. לדוגמה, כאשר בני זוג מתווכחים, במקום לצלול מיד לנקודות שבהן לא מסכימים, כדאי להתחיל מנקודות בסיסיות שעליהן קיימת הסכמה, כמו: האם אנחנו מסכימים שאנחנו בני זוג?, האם אנחנו מסכימים שאנחנו אוהבים זה את זה?, או האם אנחנו מסכימים ... רוצים שיהיה לנו טוב?. כך גם בדוגמה פוליטית: אדם ימני ואדם שמאלני יכולים תחילה להסכים על דברים בסיסיים, כגון האם שנינו מסכימים שאנחנו אזרחי אותה מדינה?, האם אנחנו מסכימים ששנינו רוצים ... במחלוקת. מה עושים כשלא מסכימים על נקודה ספציפית? כאשר מגיעים לנושא שבו אין הסכמה, הצעד הבא הוא לנסות להבין למה כל צד חושב את מה שהוא חושב. לדוגמה, אם צד אחד חושב שהכי חשוב שישראל תהיה ... אי - הסכמות מורכבות? אם מגיעים לנושא מורכב או עמוק מדי, שעדיין לא מצליחים להסכים עליו, אליעד כהן ממליץ לפרק את הנושא לחלקים קטנים יותר ויותר. בכל פעם שיש אי - הסכמה על חלק מסוים, עוצרים ושואלים: למה אני חושב את מה שאני חושב? ומנסים שוב להגיע להסכמה בחלק קטן עוד יותר של הנושא. לדוגמה, במקרה של אדם שחושב שרודפים אחריו פילים (סכיזופרן), אין טעם פשוט להגיד ... מסכימים שמה שרואים בעיניים אמור לשקף את המציאות?. כך אפשר למצוא נקודת אי - הסכמה מדויקת יותר, ולטפל בה. האם חייבים להגיע להסכמה מוחלטת? אליעד כהן מסביר כי לפעמים לא ניתן להגיע להסכמה מוחלטת. במקרה כזה, ישנה אפשרות להסכים על כך שלא ניתן להוכיח מי צודק יותר, או להסכים שלא להסכים. חשוב להדגיש שאין מדובר פשוט בהסכמה שרירותית, אלא בהבנה אמיתית של שני הצדדים שאכן לא ניתן להוכיח מי צודק יותר, וכי לשניהם יש את הזכות להחזיק ... דיון אפקטיבי, יש להקפיד על השלבים הבאים: להתחיל את הדיון בנקודות שעליהן יש הסכמה. לפרק כל נקודת מחלוקת לחלקים קטנים ולברר למה כל צד חושב כפי שהוא חושב. לבחון כל חלק בפני עצמו עד שמגיעים לנקודה ספציפית של אי - הסכמה. לא לנסות לשכנע את הצד השני בכוח, אלא להבין לעומק את הנחות היסוד שלו ושלך. אם אי אפשר להגיע להסכמה מלאה, להסכים על כך שלא ניתן להוכיח מי צודק יותר. השיטה הזו יעילה מאוד במניעת כעסים, תסכולים ורגשות שליליים, שכן ... אותו שהוא טועה. לבסוף, אליעד מדגיש שהכי חשוב הוא שהאדם יהיה מסוגל להגיע להסכמה פנימית עם עצמו, ושהמחלוקת הפנימית שלו תיפתר, שכן הרבה מהקשיים בחיים נובעים מחוסר הסכמה פנימית. יצירת הסכמה ניהול דיונים איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? נסכים שלא נסכים האם חייבים להגיע להסכמה? תקשורת בין אישית איך ליצור
מתי ואיך לגרום למישהו לחשוב, שאתה בעד זה שהוא יעשה משהו שאתה מתנגד לכך שהוא יעשה אותו? מה לעשות כשהבן אדם השני לא מוכן בכלל לשנות את דעתו? מתי להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים איתו? מתי לעודד מישהו לעשות משהו שאתה לא רוצה שהוא יעשה אותו? מה לעשות מול אדם שמחזיק בדעתו בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים
... אדם השני לא מוכן בכלל לשנות את דעתו? מתי להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים ... עוד עיקרון שכנוע חשוב, ואסביר, מתי עליך להסכים עם מישהו ולומר למישהו שאתה חושב, ... לשכנע מישהו לא להתאבד, לפעמים לשם כך עליך להסכים איתו על זה שהוא כן יתאבד. ואסביר: ... בצורה כלשהי, עליך כמובן לבטא את עמדתך ולא להסכים איתו על העמדה שלו, שאתה רוצה שהוא ... לשנות את דעתו. ובמקרים שכאלו, עליך לדעת כן להסכים איתו, כדי שהוא לא יראה בך אוייב ... להשפיע עליו. במקרה שכזה לדוגמה, עליך כן להסכים איתו שיבצע את הפשע, כדי להמשיך ... היא, לדעת לזהות את המקרים האלו, ולדעת לא להסכים יותר ממה שאתה אמור להסכים עם הדעה שאתה מנסה להחליש. וכמה עליך להסכים איתו? והאם אתה אמור לנמק וכמה לנמק ... של האדם השני, עליך לדעת באיזה מינון להביע הסכמה ובאיזה מינון להביע התנגדות, כלפי הדעה ... ובצורה מדוייקת לאט לאט לגרום לאדם השני להסכים איתך. כי לפעמים צריך להתנגד בצורה ... ומוחלטת, לדעתו של השני, ולפעמים בכלל צריך להסכים עם האדם השני. והחוכמה היא לדעת, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חולי נפש? איך לטפל בהפרעת אישיות? אולי אני משוגע? אולי הוא צודק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להסכים, איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להסכים, איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, מאמן קריירה, אימון אישי קואצ'ינג בתחום להסכים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5781 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 13:55:07 - wesi1