אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להיות נחמד ✔מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:34מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד, נחמדות נתפסת ככלי חיובי במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור?

למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח?

אליעד מסביר שלמרות ההיגיון שעדיף תמיד להיות נחמד ללקוח, קיימים מקרים שבהם דווקא כדאי למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית.

כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח דברי אמת לא נעימים, הוא למעשה מסתכן באי - נוחות של הלקוח, אבל מרוויח את האמון שלו. הלקוח מבין שאם המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה.

איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה?

אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר.

דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות אחרות שלו.

מה הלקוח חושב כשהמוכר פחות נחמד?

כאשר הלקוח רואה שהמוכר אינו מנסה להחניף לו אלא מציג דברים בצורה אמיתית ואף ביקורתית, נוצרת תחושה של אותנטיות. הלקוח עשוי לחשוב: "המוכר הזה לא מנסה למצוא חן בעיניי, הוא כנראה אדם אמין." כך, כאשר המוכר יאמר בהמשך שהמוצר מתאים ללקוח, הלקוח נוטה להאמין לדבריו יותר מאשר למוכר שנראה כמחפש רק "להתחנף" אליו.

אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה אם המוכר ינסה לרצות את הלקוח באופן מופרז, הלקוח יתחיל לשאול את עצמו האם מדובר בטקטיקה שנועדה לרמות אותו. החשד הזה עשוי דווקא להרחיק את הלקוח מהעסקה.

איך הלקוח צריך להתנהג במצבים כאלה?

אליעד פונה גם לצד הלקוח עצמו ומציע לו להיות עירני ולשים לב לסוג היחס שהוא מקבל. נחמדות יתר אינה בהכרח מעידה על כנות, אך גם יחס קר או לא נחמד יכול להיות טקטיקה. ייתכן שהמוכר מתנהג בצורה קרירה כדי ליצור רושם שהוא אמין ולא מנסה לרמות את הלקוח, בעוד שבפועל מדובר בטקטיקה נוספת לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר.

לכן, אליעד ממליץ ללקוחות לשקול היטב את מניעיו של המוכר ולבחון את הדברים שהוא אומר - אם המוכר באמת מציג את היתרונות והחסרונות של המוצר בצורה שקולה, סביר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. לעומת זאת, אם הוא רק מחמיא או רק מבקר בצורה קיצונית, ייתכן שהוא מנסה לבצע מניפולציה.

לסיכום, אליעד מדגיש כי אין דרך אחת שמתאימה לכל סיטואציה: לפעמים צריך להיות נחמד כדי ליצור אווירה טובה ומכירתית, ולפעמים צריך להעז ולומר אמת לא נעימה כדי ליצור תחושת אמינות אמיתית. הבחירה תלויה תמיד בהקשר הספציפי של הסיטואציה, במינון ובשיקול דעת.
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

יש מקרים שבהם נחמדות כלפי הלקוח בהחלט מגדילה את הסיכוי שירצה לקנות את המוצר. אנשים אוהבים יחס טוב, וכאשר המוכר גורם להם להרגיש טוב ונינוח, הם עשויים להיות פחות חשדנים ולראות במוכר מישהו שרוצה בטובתם. אם המוכר יהיה ממש לא נחמד, יעביר ביקורת אישית או יגרום ללקוח להרגיש רע, הלקוח עלול לוותר על העסקה ולפנות למתחרים. לכן, במקרים רבים, גישה נעימה ומפרגנת יכולה לעזור במכירה.

מדוע לא תמיד נכון להימנע מביקורת על הלקוח?

לפעמים, דווקא ביקורת או אמירה כנה שאינה בהכרח נעימה ללקוח יכולה להועיל לתהליך המכירה. אם המוכר מנסה להיות נחמד מדי, הלקוח עלול לחשוד ולתהות אם יש ניסיון לרמות אותו דרך מחמאות או התחנפות מוגזמת. לעומת זאת, כאשר המוכר מוכן לומר את האמת, גם אם היא לא נעימה, הלקוח עשוי להאמין יותר למוכר. הלקוח עשוי לחשוב: "אם המוכר לא חושש לאכזב אותי עם אמת שלא רציתי לשמוע, כנראה שהוא לא ישקר לי גם לגבי התאמת המוצר לצרכיי."

כיצד אמירת האמת יוצרת אמון במוצר?

יש מצבים שבהם המוכר צריך להכריע בין אמירת אמת לא נעימה לבין ניסיונות ליצור תחושה טובה. אם המוכר בוחר לדבוק באמת, הוא מבהיר ללקוח כי מטרתו העיקרית היא התאמת המוצר לצרכי הלקוח ולא רק סגירת המכירה בכל מחיר. כאשר הלקוח שומע דברים שאינם בהכרח נעימים, אך מזהה כנות, הוא עלול דווקא להרגיש ביטחון רב יותר בהמלצה של המוכר, כי "מי שאומר לי באופן גלוי שיש לי בעיה או שיש משהו שאיני רוצה לשמוע, כנראה באמת דואג לאינטרס שלי ולא משקר רק כדי לסגור מכירה."

האם יש חשיבות למינון בין נחמדות לבין אמירת האמת?

בהחלט. אין הכוונה להיות רע בכוונה ולפגוע בלקוח או להשפיל אותו, כמו לשפוך עליו מים, לא להציע לו לשבת או לא להציע לו מים. הכוונה היא שבמקומות שבהם האמת אינה נוחה ללקוח, לפעמים משתלם בכל זאת לומר את האמת ולהסתכן בכך שהלקוח ירגיש לא בנוח. באופן זה, המוכר מראה שהוא אינו מוכן לשקר כדי למצוא חן, וכך עשוי לזכות באמון רב יותר מן הלקוח.

מה המשמעות עבור הלקוח עצמו?

גם כלקוח צריך לזכור שלא תמיד נחמדות של מוכר מעידה על כך שהוא דובר אמת. לפעמים גישה "קרה" או פחות נחמדה יכולה גם היא להיות טקטיקה. יכול להיות שהמוכר מתנהג כך כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניו, בעוד שבפועל הוא מנסה להשפיע עליו בדרך אחרת. בכל מקרה, כל סיטואציה שונה ולכן חשוב להיות ערניים: אם המוכר באמת עוזר להבין את יתרונות המוצר וחסרונותיו, אפשר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. מצד שני, אם הוא רק מנסה להחמיא או לחלופין מעליב בכוונה, כדאי לבדוק היטב את מניעיו. ולכן כל מקרה לגופו, שלא יעבדו עליכם ובהצלחה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ולמכור ללקוחות והעניין הוא, בעצם להיות נחמד כלפי הלקוח. אז אם להיות נחמד כלפי אז זה טוב זה רע או שזה לא נורא? והתשובה היא שזה לפעמים טוב ולפעמים רע, ואני אסביר לכאורה מה הלקוח רוצה? להרגיש טוב, אם נהיה נחמדים כלפיו הוא ירגיש יותר טוב הוא יקנה את המוצר אבל מה הבעיה לכאורה אם אנחנו נהיה רעים כלפי הלקוח לא נהיה נחמדים, נעיר לו הערות נעביר עליו ביקורת? הוא ירגיש רע הוא לא ירצה לקנות את המוצר.

אבל מה הבעיה בתפיסה הזאת? התפיסה הזאת לא תמיד נכונה לפעמים עדיף להעביר ביקורת על הלקוח עדיף להיות לא נחמדים ללקוח ואז הלקוח דווקא כן יקנה את המוצר ואני אסביר את העניין ואת ההקשר. הנושא הוא די פשוט יש אנשים שמה שהם רוצים זה שתהיה נחמד אליהם, תהיה נחמד אליהם הם יקנו לא תהיה נחמד לא יקנו יחד עם זאת יש אנשים שחשוב להם לא רק אם אתה נחמד אליהם או לא הם גם רוצים לדעת האם באמת המוצר הזה מתאים להם או לא ולא משנה להם כל כך כמה אתה תהיה נחמד יותר חשוב להם לדעת שיהיה להם נחמד כשיהיה להם את המוצר שלך והם רוצים לדעת מה רמת ההתאמה של המוצר לצרכים שלהם.

עכשיו מה שקורה זה שלפעמים ברגע שמנסים להיות נחמדים ללקוח הלקוח מתחיל להיות חשדן הוא אומר "רגע מה הוא מנסה להיות נחמד אלי מה קורה פה, הוא מנסה לרמות אותי עוד מעט הוא רוצה לקנות אותי דרך זה שהוא נחמד אלי?". לעומת זאת אם נגיד הלקוח רואה שאתה כאיש מכירות לא נחמד אליו וכשאני אומר לא נחמד אליו אני לא מתכוון להגיד שעושים ללקוח דבר רע כי אם אתה תעשה ללקוח דבר רע אז הוא יגיד "הבן אדם הזה עושה לי רע עכשיו למה שאני ארצה לקנות ממנו את המוצר? לא רוצה לקנות ממנו אני אלך לקנות מהמתחרים שלו" אבל כן יש מצבים שצריך לעשות ללקוח רע ובכך להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח את המוצר.

וכשאני אומר דבר רע אני לא מתכוון למה שאנשים אולי חושבים כמו לשפוך עליו מים או "אל תציע לו לשבת" או "אל תציע לו מים", אני מתכוון לומר שלפעמים בתהליך מכירה יש מצבים שצריך להגיד ללקוח את האמת ושהיא לא נעימה ללקוח. זאת אומרת ברגע שיש סיטואציה שבה יש למוכר דילמה בין האמת לבין הטובה בתחושת הטוב של הלקוח ישנם מצבים בהם למוכר טוב יותר להעדיף את האמת מאשר את הטוב של הלקוח וזה דווקא יגרום לו כן לסגור את המכירה. למה? כי אם הלקוח מרגיש שהמוכר מוכן לשקר בשביל לעשות לו טוב זה מאוד מגניב אבל מצד שני אבל מצד שני הקונה, הלקוח אומר לעצמו בראש "רגע אז אולי הוא גם משקר אותי ואומר לי שהמוצר הזה מתאים לי למרות שהוא לא מתאים לי?".

לעומת זאת אם יש דברים של אמת בהנחה שהם אמת, בהנחה שאתה חושב שהם אמת שאתה בטוח שהם אמת שהלקוח לא רוצה לשמוע אותם לא בא לו לשמוע אותם ואתה אומר ללקוח את האמת אתה אומר לו "תקשיב אדוני אתה ככה וככה" ולכאורה אתה לא נחמד ללקוח, אתה תדפוק את המכירה אבל מצד שני לפעמים כשאומרים ללקוח את האמת והאמת עושה ללקוח רע אז אומנם מצד אחד עשינו ללקוח רע אבל מצד שני רכשנו את האמון שלו שאנחנו משדרים לו שאנחנו לא נשקר בשביל לעשות לו טוב ושלמען האמת אנחנו מוכנים גם לעשות לו רע וממילא בכך הקונה מבין / חושב / מאמין שהערך העליון של המוכר הוא האמת ושהמוכר לא באמת רוצה למכור הוא רוצה את האמת ואז ממילא מה שזה אומר שאם המוכר יגיד לקונה "תקשיב המוצר הזה הוא טוב עבורך" אז מזה דווקא יש יותר סיכוי שהקונה יגיד "נכון המוצר הזה טוב עבורי".

וכשהקונה ישאל את עצמו בראש, כשהלקוח ישאל את עצמו בראש שלו "ואולי הוא מנסה לרמות אותי אולי הוא אומר לי שהמוצר הזה טוב ומתאים לי רק כדי לעשות לי טוב?" אוטומטית יקפוץ לו בראש popup "רגע אבל קודם הוא אמר לי את האמת והוא לא ניסה לעשות לי טוב, הוא לא מנסה להתיפייף הוא לא מנסה להחניף לי". אוקי בקיצור בשורה התחתונה אני אומר עוד פעם יש את המקום שבו עדיף להיות נחמד ללקוח, טוב ללקוח אתה בא לעשות לו טוב אם תעשה לו רע הוא לא ירצה לקנות ממך. יחד עם זאת יש מצבים שעדיף לא להיות יותר מדי נחמד ללקוח לא בקטע רע בקטע של "אל תהיה נחמד אליו" תהיה נחמד ללקוח כמה שיותר תעשה לו טוב זה מגדיל את הסיכוי שהוא יקנה.

אבל יש מצבים שבהם דווקא העודף נחמדות הזאת מחשידה היא אומרת "הבן אדם מנסה לרמות אותי הוא מנסה להיות יותר מדי נחמד אולי הוא הולך עוד מעט לרמות אותי" ודווקא סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי, עוד פעם הכל תלוי במינון ובהקשר אבל דווקא יכולה להיות סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי כמוכר או אפילו תהיה לא נחמד בקטע שאתה תגיד ללקוח את "האמת" גם אם לא נעים ללקוח לשמוע אותה דווקא לפעמים הדבר הזה יגיד ללקוח "וואלה המוכר הזה הוא אומר לי את האמת הוא לא מנסה למצוא חן בעיני ולכן אם הוא אומר לי ככה וככה לגבי המוצר או ככה וככה לגבי ההתאמה שבעיניו של המוצר כלפי כקונה כנראה שזאת האמת".

הבנו? בקיצור ומהצד שלכם כלקוחות, שלנו כלקוחות אם מישהו אומר לך, מנסה להיות נחמד איתך יכול להיות שהוא תכף ינסה לדפוק אותך אבל גם אם מישהו מראה לך שהוא לא כל כך נחמד איתך גם אז יכול להיות שהוא גם מנסה לדפוק אותך והוא רק לא רוצה שתחשוב על זה לכן מראש הוא מנסה לגרום לך לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניך כי הוא תכף ינסה לרמות אותך במשהו אחר. ולכן כל מקרה לגופו אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
צריך לזכור לאתר את הצרכים של הלקוח המוכר לעזור התאמה איתור צרכים של הלקוח אליעד כהן יתרונות חסרונות מתי להיות רע ללקוח אמת אווירה טובה איך ליצור איך ליצור אמון איך ליצור כימיה איך לשתול איך לשתול מחשבה איך לשתול מחשבות אמון אמון הלקוחות אמונה הלקוח הלקוח שלך חושד חושדת חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח כימיה לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום ללקוחות להיות לא נחמד ללקוח להיות נחמד להיות נחמד ללקוח להיות רע להיות רע ללקוח להרגיש להרגיש רע ליצור ליצור אמון ליצור כימיה לקוח לקוחות לרכוש לרכוש את אמון הלקוח לרכוש את אמון הלקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש רע לשכנע לקוחות לשתול לשתול מחשבה לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מתי להיות לא נחמד ללקוח מתי להיות רע ללקוח נאמנות שתילת מחשבות
טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
... תהליך המכירה, נתקשה להתאים את השיטה לכל סיטואציה. איך ללמוד את השיטה ההפוכה? כחלק מההבנה המעמיקה של כל שיטה, חשוב ללמוד גם את השיטה ההפוכה שלה. אם אומרים לך להיות נחמד כדי למכור, שאל את עצמך גם באילו מקרים כדאי לא להיות נחמד. אם מישהו מציע לך כוס מים, איך תדע אם זה המקרה שבו כדאי להיות נחמד או להפך, לא נחמד? זה מה שיבדל בין מקצוען לבין חובבן. ההיגיון שמאחורי כל טכניקת שכנוע ומכירה אם תבין את ההיגיון מאחורי כל טכניקת שכנוע ומכירה, תוכל להצליח הרבה יותר. כאשר אתה ... שמניעים את התהליך. אם אתה מבין את החוקים, תוכל להתאים את עצמך לכל סיטואציה ולספק את התוצאה הרצויה. יש ללמוד כל שיטה, אך גם את ההפך שלה. למשל, אם אומרים לך להיות נחמד כדי למכור, עליך להבין גם את המקרים שבהם כדאי להיות פחות נחמד. איך להימנע מהטעויות השכיחות בלימוד שכנוע ומכירות? עליך להיות סקרן ולשאול למה זה כך? כאשר מישהו מלמד אותך שיטה. אל ... שבו אתה דווקא תהיה מגעיל ללקוח ודווקא בגלל זה הוא יקנה? אתה יכול לדמיין יפה אז בא נבין את ההיגיון באיזה מקרים אתה צריך להיות מגעיל ללקוח ובאיזה מקרים אתה צריך להיות נחמד ללקוח. עכשיו גם אם נאמר שברוב המקרים אתה צריך להיות נחמד ללקוח אבל אולי אתה צריך להיות נחמד ברמה מסוימת ומגעיל ברמה אחרת. שימו לב גם אם בן אדם יגיד אבל מה אני צריך את זה בכל מקרה ברוב המקרים צריך להיות נחמד ללקוח אז אני אלך על ה - 90% מהמקרים שבהם צריך להיות נחמד ללקוח, אני אהיה נחמד ללקוח ומספיק לי 90% אבל מצד שני קודם כל אתה לא באמת מקצוען כי אתה לא מבין את ה - 10% האחרים וכו ודבר נוסף האמת היא שאם אתה תבין את החוקיות מה ההיגיון שאתה צריך להיות נחמד ללקוח אז אתה תוכל להיות נחמד אליו בצורה יותר מדויקת, בצורה יותר ממוקדת. ודבר נוסף אם יש לנו כמה אחוז מקרים שבהם אתה דווקא צריך להיות מגעיל ללקוח כדי שהוא יקנה אז אם אתה תדע את זה אז יכול להיות שבסופו של דבר זה לא שיש 90% מהאנשים שאתה צריך להיות נחמד ו - 10% שאתה צריך להיות מגעיל זה כל לקוח ולקוח בפני עצמו אתה צריך להיות במינון מסוים נחמד כלפיו ובמינון מסוים מגעיל אליו. אבל איך תדע מה המינון איך תדע מי הלקוח, איך תדע איך לעשות איך תדע מתי להיות מגעיל ומתי להיות נחמד, איך תדע אם להיות נחמד מגעיל נחמד או מגעיל נחמד נחמד איך תדע, הכוונה בסדר איך תדע אם להיות קודם נחמד קודם מגעיל איך תדע את כל הדברים האלה? אם בן אדם לא מבין את ההיגיון אם בן אדם הוא כמו תוכי לימדו ...
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
... כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה? ... בדיוק כמו בתהליך מכירה רגיל. האדם שרוצה להחזיר את האקסית צריך לחשוב מה היא מוצאת באדם החדש, ולספק לה את זה בצורה טובה יותר. עליו להציע משהו טוב יותר או לפחות להיות נחמד יותר מהמתחרה. כפי שאיש עסקים לעולם לא יתנהג בצורה שלילית ללקוח שבחר במתחרה, כך גם בזוגיות: האדם שרוצה ... או לכעוס על מי שבחר במישהו אחר, אלא בדיוק להפך: להראות לו שאתה יכול להציע משהו טוב יותר ומשתלם יותר, ובכך להגדיל את הסיכוי שהוא יבחר דווקא בך. איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה שהוא מעוניין בה? אליעד כהן מתאר כיצד לגרום למישהו להתנהג בנחמדות ובאופן אטרקטיבי יותר כלפי בחורה ...
איך לגרום לאקסית לרצות אותך? איך לגרום לאקסית לחזור אליך? איך להתנהג לאקסית? איך לגרום לאקסית לאהוב אותך? איך לגרום לאקסית להתגעגע אליך? איך להתחבר לאקסית? איך להחזיר את האקסית?
איך לגרום לאקסית לרצות אותך? איך לגרום לאקסית לחזור אליך? איך להתנהג לאקסית? איך לגרום לאקסית לאהוב אותך? איך לגרום לאקסית להתגעגע אליך? איך להתחבר לאקסית? איך להחזיר את האקסית?
... אהבה בצורה מוגזמת, הם יצליחו לגרום לה להתגעגע ולרצות אותם שוב. אך זו טעות נפוצה שנובעת מחוסר הבנה של המצב הרגשי שבו נמצאת האקסית. למה להיות נחמד מדי לאקסית יכול להרחיק אותה? אליעד כהן מסביר שהבעיה מתרחשת כאשר מישהו חושב שלהפגין אהבה בצורה אינטנסיבית זו הדרך הנכונה להחזיר את האקסית. למשל, בן אדם עשוי לחשוב שאם ... להיות רגיש לצרכים שלה, להבין אותם ולתת מענה מדויק בהתאם לכך. למה בכלל לתת לאקסית מה שהיא רוצה? אליעד מתייחס גם לשאלה נפוצה: למה בכלל להיות נחמד או לתת לה בדיוק מה שהיא רוצה, אם היא לא מעוניינת בך? אם אינך רוצה להיות נחמד או להתאים את עצמך לרצונות שלה - אל תעשה זאת. אבל, אם המטרה שלך היא להחזיר אותה, עליך לזכור שהדרך היחידה להגיע לכך היא לתת לה בדיוק את מה שהיא רוצה וצריכה, ולא את מה ... לה פרחים קודם ואז היא אומרת רגע מה אתה קונה לי פרחים אנחנו לא בני זוג ואז בגלל זה היא לא רוצה אותו בכלל ואז הוא מתבלבל רגע אז אני צריך להיות נחמד או לא צריך להיות נחמד. אתה צריך להיות נחמד לפי מה שהיא רוצה ואז יש עוד תסביך למה שאהיה נחמד לפי מה שהיא רוצה אם היא לא רוצה אותי אם אתה לא רוצה להיות נחמד אליה אל תהיה נחמד אליה אבל בהנחה שאתה רוצה אותה אתה צריך לעשות את מה שהיא רוצה לא את מה שנראה לך נחמד שזה קשור למשהו שדיברנו פעם קודמת שכשאתה עושה למישהו טוב תעשה לו ...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
... קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח במכירות? הנטייה הטבעית של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות נחמדים ואדיבים כלפי הלקוחות. ההיגיון אומר שאם מוכר או נותן שירות יהיה נחמד ללקוח, יכיל אותו, יקשיב לו וידבר בטון נעים ונמוך, ... ממליץ לא ללכת בעיניים עצומות אחרי הגישה הנפוצה האומרת שתמיד יש להיות נחמד ללקוח. הוא אומר שלא יעבדו עליכם, כלומר, יש להיות ערניים ולזהות מתי תגובה נחושה ואף אגרסיבית, תהיה דווקא התגובה הנכונה, ... טוב יותר את הלקוח. איך לטפל בהתנגדויות לקוח? האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח? מתי נכון להיות אגרסיבי במכירות? מה עושים כשהלקוח מתלונן? איך לשכנע לקוח בצורה אגרסיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה ... זה ככה, אני לא אומר שמראש כדאי לתקוף את הלקוח, אני לא אומר לא להיות נחמד ללקוח אבל אני כן אומר להיות עירני ולדעת שלא תמיד צריך להיות נחמד ללקוח ולא תמיד זה נכון להיות נחמד ללקוח, ואדרבא יש מקרים שהלקוח רוצה שבאופן חד משמעי שלא משתמע על שתי פנים תגיב בצורה אגרסיבית ותסביר לו בשום פנים ואופן, ...
איך לשמור על איזון רגשי? איך להיות מאוזן רגשית? איך להצליח לאהוב? ללמוד לשנוא, ללמוד לכעוס, לא להדחיק רגשות, לתת ביטוי לכל הרגשות, ללמוד להיות אכזרי, לרחם, להתאכזר, צמחונות, טבעונות, איך לפתח רגשות?
איך לשמור על איזון רגשי? איך להיות מאוזן רגשית? איך להצליח לאהוב? ללמוד לשנוא, ללמוד לכעוס, לא להדחיק רגשות, לתת ביטוי לכל הרגשות, ללמוד להיות אכזרי, לרחם, להתאכזר, צמחונות, טבעונות, איך לפתח רגשות?
... מדי אנשים ואז אחר כך אין להם סבלנות לאנשים שהם צריכים להיות סבלניים כלפיהם הם יותר מדי נחמדים לאנשים מסוימים ואז כבר אין להם סובלנות לאנשים שהם צריכים להיות נחמדים אליהם ואז אומרים לו אדוני תפסיק להיות נחמד לאנשים בעבודה תהיה נחמד לאנשים בבית שלך לדוגמה כי כשאתה נחמד להם בעבודה זה בסוף בא על חשבון הבית שלך בהכרח. אם לדוגמה מעצבנים אותך בעבודה ואתה נחמד ונחמד זה יבוא על חשבון זה שאתה לא תהיה נחמד בזוגיות שלך, למה כי אתה לא יכול כל הזמן להיות נחמד בשביל להיות נחמד אתה צריך איזה כוחות נפש מסוימים ואם אתה כל הזמן מנסה להיות נחמד זה מתישהו ידפוק לך את המקומות שאתה צריך להיות נחמד, זה הסיפור ולכן אל תנסה להיות נחמד כל הזמן. ש: יש משפט כזה רחמן על האכזרי. אליעד: נכון זה נושא אחר אבל זה אבל משהו אחר אם אתה מרחם על האכזריים בסוף אתה תתאכזר לרחמנים זה דומה זה כאילו ...
מנסה למצוא חן בעיני אחרים, רוצה להיות עצמי, רוצה להיות מי שאני, רוצה להיות מחובר לעצמי, מודעות עצמית, מרגיש שאני לא אני, מנסה לרצות אחרים, למה אני מרצה אחרים? איך להיות מי שאני? מרגיש שאני משחק דמות
מנסה למצוא חן בעיני אחרים, רוצה להיות עצמי, רוצה להיות מי שאני, רוצה להיות מחובר לעצמי, מודעות עצמית, מרגיש שאני לא אני, מנסה לרצות אחרים, למה אני מרצה אחרים? איך להיות מי שאני? מרגיש שאני משחק דמות
... אחרים ולא מצליחים להיות עצמם? אנשים רבים מתמודדים עם תופעה שבה הם חשים שהם לא באמת עצמם, אלא משחקים דמות מסוימת כשהם נמצאים בחברת אנשים אחרים. למשל, אדם סיפר שהוא רוצה להיות נחמד כאשר הוא מדבר עם אנשים אחרים, אבל מרגיש שהוא משחק דמות נחמדה במקום להיות פשוט מי שהוא באמת. ... אחוז נחמד, ולחיות בשלום עם חוסר הביטחון לגבי עצמו. לקבל את העובדה שהוא רק נחמד ב - 90 אחוז ולא ב - 100 אחוז. האפשרות השלישית היא לבדוק מה באמת הסיבה שבגללה הוא רוצה להיות נחמד. כלומר, לשאול את עצמו מדוע חשוב לו כל כך שיחשבו עליו שהוא נחמד, או מדוע הוא חייב להיות נחמד בכלל. הוא יכול לבדוק את האפשרות להיות לא נחמד, לראות מה יקרה אם הוא יהיה ההפך ממה שהוא חושב ... לשדר דמות כלשהי ולנסות להבין לעומק מדוע הוא מרגיש שהוא חייב להיות מישהו אחר. האדם צריך לברר מה המחיר שהוא משלם אם יפסיק לשחק את הדמות, ומה יקרה לו אם הוא יפסיק לנסות להיות נחמד. האם הוא באמת ייפגע? האם הוא יאבד משהו? או שאולי ההפך יקרה והוא ישתחרר מהלחץ של משחק ... מציע לאדם שנתקע בלופ הזה לשאול את עצמו כמה שאלות יסוד: האם אני באמת רוצה להיות הדמות הזו שאני משחק, או שאני משחק אותה כדי להשיג משהו אחר? מה הסיבה שאני חושב שאני חייב להיות נחמד? האם אני מפחד שאם לא אהיה נחמד, אנשים לא יקבלו אותי? האם אני יכול לקבל את עצמי כפי שאני, גם ...
היצע וביקוש בזוגיות, רוצה אותה אבל יש לה חבר, לגרום לה להיפרד ממנו, לגרום לו להיפרד ממנה, יש לה מישהו, איך לחזור לאקסית? אומנות הפיתוי, אומנות החיזור, איך להחזיר אותה אליך? תחרותיות בזוגיות, היא יוצאת עם מישהו
היצע וביקוש בזוגיות, רוצה אותה אבל יש לה חבר, לגרום לה להיפרד ממנו, לגרום לו להיפרד ממנה, יש לה מישהו, איך לחזור לאקסית? אומנות הפיתוי, אומנות החיזור, איך להחזיר אותה אליך? תחרותיות בזוגיות, היא יוצאת עם מישהו
... באמת חושב שהוא מציע מערכת יחסים טובה יותר, אין בזה כשלעצמו פגיעה, כי בסופו של דבר מדובר בבחירה חופשית של הצד השני. כיצד להיות נחמד מחזק או מחליש זוגיות? כשהגבר נחמד לאישה, ונותן לה תחושה שהיא רצויה, היא מתחילה להעלות את הדרישות שלה מבן הזוג הנוכחי. אם הוא אינו ... את מה שחסר לי. מדוע אנשים לרוב פועלים הפוך? בפועל, כשמישהו רוצה אדם שכבר נמצא בקשר, הוא נוטה לכעוס כשמרגיש דחוי, מפסיק להיות נחמד ומוריד בכך את תחושת הביקוש של אותו אדם, מה שמביא אותו להמשיך להישאר עם בן הזוג הנוכחי. ההיפך הוא הנכון: כדי לערער את הביטחון של בן הזוג הנוכחי, כדאי דווקא להמשיך ולהיות נחמד , לגרום לו או לה להרגיש מגיע לי יותר, ולהגדיל את הסיכוי שהקשר הקיים יסתיים. היצע וביקוש בעולם הדייטים ניהול ציפיות בקשרים זוגיים ... חיסרון אין משהו מושלם עכשיו אם אתה נגיד רוצה שמישהי תריב שבן זוג או בת זוג יריבו עם הבן זוג שלהם מה שאתה צריך לעשות זה להיות נחמד אליהם, עכשיו רוב האנשים עושים הפוך כי אם הם נפגעו הם מרגישים דחויים ואז הם יהיו פחות נחמדים לבן אדם שדחה אותם אבל בעיקרון זה ...
הכרויות, דייטים, להצליח בדייט, התאמה זוגית, לא מוצא בת זוג, לא מוצא בן זוג, דייט מוצלח, הצלחה זוגיות, אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, גישור זוגי, בעיות בזוגיות, למצוא זוגיות, למצוא אהבה
הכרויות, דייטים, להצליח בדייט, התאמה זוגית, לא מוצא בת זוג, לא מוצא בן זוג, דייט מוצלח, הצלחה זוגיות, אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, גישור זוגי, בעיות בזוגיות, למצוא זוגיות, למצוא אהבה
... התאמה במהות הם מתאימים אבל בצורה אותו בן אדם אומר אוקי אני נגיד רוצה להיות נחמד לבן אדם ההוא אז אני אתנהג בצורה מסוימת והוא רוצה שתהיה נחמד אליו אבל הוא אומר לא אבל אתה צריך להתנהג בצורה אחרת ואתה מנסה להיות נחמד לבן אדם השני והוא מניח אם הוא נחמד אלי הוא צריך להתנהג בצורה מסוימת ...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
... אם מבחינה כספית או מקצועית הם יכלו לקבל תנאים טובים יותר במקום אחר. האם להיות נחמד תמיד עוזר ללקוחות לרצות אותך? אליעד מדגיש ... חוויית שירות חיובית. אך אם אתה מעוניין רק בעסקה טכנית נקודתית, אין הכרח להיות נחמד בצורה מוגזמת. הוא מציע למצוא את האיזון ולהתאים ...
איך למנוע התאהבות? איך לגרום למישהו לא לאהוב מישהו אחר? איך לגרום לאקסית לא להתאהב בגבר אחר? איך לגרום למישהו לא לאהוב משהו? איך לגרום לאקסית להתגעגע אליך? מה לעשות אם האקסית יוצאת עם מישהו? איך למנוע ממישהו לבגוד? איך להתמודד עם קנאה בזוגיות? מאוהב במישהי אחרת, מאוהבת בגבר אחר, רוצה מישהו אחר, הכירה מישהו, הכיר מישהי, התאהב במישהי, התאהבה במישהו
... להמשיך לשמור על קשר ידידותי עם האקסית שלך, ולהמשיך להיות נחמד אליה, כמה שהיא רוצה כמו שהיא רוצה, הרי שזה יגרום לכך שיהיו לה כמה שפחות רצונות שהיא רוצה למלא, וזה גם יגרום לה כמה שפחות לחפש להכיר מישהו חדש, כי יכול להיות ... שהיא תחזור אליך, אז עליך להמשיך להיות איתה בקשר, ולהמשיך להיות נחמד איתה כמה שאפשר. כי ככל שתהיה יותר נחמד אליה כרצונה, ככה יהיה לה יותר קשה להתאהב בבחור החדש שהיא יוצאת איתו. וברגע שתיקח צעד אחורה, אתה בעצם גורם לה להתאהב עוד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להיות נחמד, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להיות נחמד, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכה, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בנושא להיות נחמד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 12:33:42 - wesi1