אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע את הלקוח? ✔מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:34מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד, נחמדות נתפסת ככלי חיובי במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור?

למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח?

אליעד מסביר שלמרות ההיגיון שעדיף תמיד להיות נחמד ללקוח, קיימים מקרים שבהם דווקא כדאי למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית.

כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח דברי אמת לא נעימים, הוא למעשה מסתכן באי - נוחות של הלקוח, אבל מרוויח את האמון שלו. הלקוח מבין שאם המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה.

איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה?

אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר.

דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות אחרות שלו.

מה הלקוח חושב כשהמוכר פחות נחמד?

כאשר הלקוח רואה שהמוכר אינו מנסה להחניף לו אלא מציג דברים בצורה אמיתית ואף ביקורתית, נוצרת תחושה של אותנטיות. הלקוח עשוי לחשוב: "המוכר הזה לא מנסה למצוא חן בעיניי, הוא כנראה אדם אמין." כך, כאשר המוכר יאמר בהמשך שהמוצר מתאים ללקוח, הלקוח נוטה להאמין לדבריו יותר מאשר למוכר שנראה כמחפש רק "להתחנף" אליו.

אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה אם המוכר ינסה לרצות את הלקוח באופן מופרז, הלקוח יתחיל לשאול את עצמו האם מדובר בטקטיקה שנועדה לרמות אותו. החשד הזה עשוי דווקא להרחיק את הלקוח מהעסקה.

איך הלקוח צריך להתנהג במצבים כאלה?

אליעד פונה גם לצד הלקוח עצמו ומציע לו להיות עירני ולשים לב לסוג היחס שהוא מקבל. נחמדות יתר אינה בהכרח מעידה על כנות, אך גם יחס קר או לא נחמד יכול להיות טקטיקה. ייתכן שהמוכר מתנהג בצורה קרירה כדי ליצור רושם שהוא אמין ולא מנסה לרמות את הלקוח, בעוד שבפועל מדובר בטקטיקה נוספת לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר.

לכן, אליעד ממליץ ללקוחות לשקול היטב את מניעיו של המוכר ולבחון את הדברים שהוא אומר - אם המוכר באמת מציג את היתרונות והחסרונות של המוצר בצורה שקולה, סביר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. לעומת זאת, אם הוא רק מחמיא או רק מבקר בצורה קיצונית, ייתכן שהוא מנסה לבצע מניפולציה.

לסיכום, אליעד מדגיש כי אין דרך אחת שמתאימה לכל סיטואציה: לפעמים צריך להיות נחמד כדי ליצור אווירה טובה ומכירתית, ולפעמים צריך להעז ולומר אמת לא נעימה כדי ליצור תחושת אמינות אמיתית. הבחירה תלויה תמיד בהקשר הספציפי של הסיטואציה, במינון ובשיקול דעת.
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

יש מקרים שבהם נחמדות כלפי הלקוח בהחלט מגדילה את הסיכוי שירצה לקנות את המוצר. אנשים אוהבים יחס טוב, וכאשר המוכר גורם להם להרגיש טוב ונינוח, הם עשויים להיות פחות חשדנים ולראות במוכר מישהו שרוצה בטובתם. אם המוכר יהיה ממש לא נחמד, יעביר ביקורת אישית או יגרום ללקוח להרגיש רע, הלקוח עלול לוותר על העסקה ולפנות למתחרים. לכן, במקרים רבים, גישה נעימה ומפרגנת יכולה לעזור במכירה.

מדוע לא תמיד נכון להימנע מביקורת על הלקוח?

לפעמים, דווקא ביקורת או אמירה כנה שאינה בהכרח נעימה ללקוח יכולה להועיל לתהליך המכירה. אם המוכר מנסה להיות נחמד מדי, הלקוח עלול לחשוד ולתהות אם יש ניסיון לרמות אותו דרך מחמאות או התחנפות מוגזמת. לעומת זאת, כאשר המוכר מוכן לומר את האמת, גם אם היא לא נעימה, הלקוח עשוי להאמין יותר למוכר. הלקוח עשוי לחשוב: "אם המוכר לא חושש לאכזב אותי עם אמת שלא רציתי לשמוע, כנראה שהוא לא ישקר לי גם לגבי התאמת המוצר לצרכיי."

כיצד אמירת האמת יוצרת אמון במוצר?

יש מצבים שבהם המוכר צריך להכריע בין אמירת אמת לא נעימה לבין ניסיונות ליצור תחושה טובה. אם המוכר בוחר לדבוק באמת, הוא מבהיר ללקוח כי מטרתו העיקרית היא התאמת המוצר לצרכי הלקוח ולא רק סגירת המכירה בכל מחיר. כאשר הלקוח שומע דברים שאינם בהכרח נעימים, אך מזהה כנות, הוא עלול דווקא להרגיש ביטחון רב יותר בהמלצה של המוכר, כי "מי שאומר לי באופן גלוי שיש לי בעיה או שיש משהו שאיני רוצה לשמוע, כנראה באמת דואג לאינטרס שלי ולא משקר רק כדי לסגור מכירה."

האם יש חשיבות למינון בין נחמדות לבין אמירת האמת?

בהחלט. אין הכוונה להיות רע בכוונה ולפגוע בלקוח או להשפיל אותו, כמו לשפוך עליו מים, לא להציע לו לשבת או לא להציע לו מים. הכוונה היא שבמקומות שבהם האמת אינה נוחה ללקוח, לפעמים משתלם בכל זאת לומר את האמת ולהסתכן בכך שהלקוח ירגיש לא בנוח. באופן זה, המוכר מראה שהוא אינו מוכן לשקר כדי למצוא חן, וכך עשוי לזכות באמון רב יותר מן הלקוח.

מה המשמעות עבור הלקוח עצמו?

גם כלקוח צריך לזכור שלא תמיד נחמדות של מוכר מעידה על כך שהוא דובר אמת. לפעמים גישה "קרה" או פחות נחמדה יכולה גם היא להיות טקטיקה. יכול להיות שהמוכר מתנהג כך כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניו, בעוד שבפועל הוא מנסה להשפיע עליו בדרך אחרת. בכל מקרה, כל סיטואציה שונה ולכן חשוב להיות ערניים: אם המוכר באמת עוזר להבין את יתרונות המוצר וחסרונותיו, אפשר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. מצד שני, אם הוא רק מנסה להחמיא או לחלופין מעליב בכוונה, כדאי לבדוק היטב את מניעיו. ולכן כל מקרה לגופו, שלא יעבדו עליכם ובהצלחה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ולמכור ללקוחות והעניין הוא, בעצם להיות נחמד כלפי הלקוח. אז אם להיות נחמד כלפי אז זה טוב זה רע או שזה לא נורא? והתשובה היא שזה לפעמים טוב ולפעמים רע, ואני אסביר לכאורה מה הלקוח רוצה? להרגיש טוב, אם נהיה נחמדים כלפיו הוא ירגיש יותר טוב הוא יקנה את המוצר אבל מה הבעיה לכאורה אם אנחנו נהיה רעים כלפי הלקוח לא נהיה נחמדים, נעיר לו הערות נעביר עליו ביקורת? הוא ירגיש רע הוא לא ירצה לקנות את המוצר.

אבל מה הבעיה בתפיסה הזאת? התפיסה הזאת לא תמיד נכונה לפעמים עדיף להעביר ביקורת על הלקוח עדיף להיות לא נחמדים ללקוח ואז הלקוח דווקא כן יקנה את המוצר ואני אסביר את העניין ואת ההקשר. הנושא הוא די פשוט יש אנשים שמה שהם רוצים זה שתהיה נחמד אליהם, תהיה נחמד אליהם הם יקנו לא תהיה נחמד לא יקנו יחד עם זאת יש אנשים שחשוב להם לא רק אם אתה נחמד אליהם או לא הם גם רוצים לדעת האם באמת המוצר הזה מתאים להם או לא ולא משנה להם כל כך כמה אתה תהיה נחמד יותר חשוב להם לדעת שיהיה להם נחמד כשיהיה להם את המוצר שלך והם רוצים לדעת מה רמת ההתאמה של המוצר לצרכים שלהם.

עכשיו מה שקורה זה שלפעמים ברגע שמנסים להיות נחמדים ללקוח הלקוח מתחיל להיות חשדן הוא אומר "רגע מה הוא מנסה להיות נחמד אלי מה קורה פה, הוא מנסה לרמות אותי עוד מעט הוא רוצה לקנות אותי דרך זה שהוא נחמד אלי?". לעומת זאת אם נגיד הלקוח רואה שאתה כאיש מכירות לא נחמד אליו וכשאני אומר לא נחמד אליו אני לא מתכוון להגיד שעושים ללקוח דבר רע כי אם אתה תעשה ללקוח דבר רע אז הוא יגיד "הבן אדם הזה עושה לי רע עכשיו למה שאני ארצה לקנות ממנו את המוצר? לא רוצה לקנות ממנו אני אלך לקנות מהמתחרים שלו" אבל כן יש מצבים שצריך לעשות ללקוח רע ובכך להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח את המוצר.

וכשאני אומר דבר רע אני לא מתכוון למה שאנשים אולי חושבים כמו לשפוך עליו מים או "אל תציע לו לשבת" או "אל תציע לו מים", אני מתכוון לומר שלפעמים בתהליך מכירה יש מצבים שצריך להגיד ללקוח את האמת ושהיא לא נעימה ללקוח. זאת אומרת ברגע שיש סיטואציה שבה יש למוכר דילמה בין האמת לבין הטובה בתחושת הטוב של הלקוח ישנם מצבים בהם למוכר טוב יותר להעדיף את האמת מאשר את הטוב של הלקוח וזה דווקא יגרום לו כן לסגור את המכירה. למה? כי אם הלקוח מרגיש שהמוכר מוכן לשקר בשביל לעשות לו טוב זה מאוד מגניב אבל מצד שני אבל מצד שני הקונה, הלקוח אומר לעצמו בראש "רגע אז אולי הוא גם משקר אותי ואומר לי שהמוצר הזה מתאים לי למרות שהוא לא מתאים לי?".

לעומת זאת אם יש דברים של אמת בהנחה שהם אמת, בהנחה שאתה חושב שהם אמת שאתה בטוח שהם אמת שהלקוח לא רוצה לשמוע אותם לא בא לו לשמוע אותם ואתה אומר ללקוח את האמת אתה אומר לו "תקשיב אדוני אתה ככה וככה" ולכאורה אתה לא נחמד ללקוח, אתה תדפוק את המכירה אבל מצד שני לפעמים כשאומרים ללקוח את האמת והאמת עושה ללקוח רע אז אומנם מצד אחד עשינו ללקוח רע אבל מצד שני רכשנו את האמון שלו שאנחנו משדרים לו שאנחנו לא נשקר בשביל לעשות לו טוב ושלמען האמת אנחנו מוכנים גם לעשות לו רע וממילא בכך הקונה מבין / חושב / מאמין שהערך העליון של המוכר הוא האמת ושהמוכר לא באמת רוצה למכור הוא רוצה את האמת ואז ממילא מה שזה אומר שאם המוכר יגיד לקונה "תקשיב המוצר הזה הוא טוב עבורך" אז מזה דווקא יש יותר סיכוי שהקונה יגיד "נכון המוצר הזה טוב עבורי".

וכשהקונה ישאל את עצמו בראש, כשהלקוח ישאל את עצמו בראש שלו "ואולי הוא מנסה לרמות אותי אולי הוא אומר לי שהמוצר הזה טוב ומתאים לי רק כדי לעשות לי טוב?" אוטומטית יקפוץ לו בראש popup "רגע אבל קודם הוא אמר לי את האמת והוא לא ניסה לעשות לי טוב, הוא לא מנסה להתיפייף הוא לא מנסה להחניף לי". אוקי בקיצור בשורה התחתונה אני אומר עוד פעם יש את המקום שבו עדיף להיות נחמד ללקוח, טוב ללקוח אתה בא לעשות לו טוב אם תעשה לו רע הוא לא ירצה לקנות ממך. יחד עם זאת יש מצבים שעדיף לא להיות יותר מדי נחמד ללקוח לא בקטע רע בקטע של "אל תהיה נחמד אליו" תהיה נחמד ללקוח כמה שיותר תעשה לו טוב זה מגדיל את הסיכוי שהוא יקנה.

אבל יש מצבים שבהם דווקא העודף נחמדות הזאת מחשידה היא אומרת "הבן אדם מנסה לרמות אותי הוא מנסה להיות יותר מדי נחמד אולי הוא הולך עוד מעט לרמות אותי" ודווקא סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי, עוד פעם הכל תלוי במינון ובהקשר אבל דווקא יכולה להיות סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי כמוכר או אפילו תהיה לא נחמד בקטע שאתה תגיד ללקוח את "האמת" גם אם לא נעים ללקוח לשמוע אותה דווקא לפעמים הדבר הזה יגיד ללקוח "וואלה המוכר הזה הוא אומר לי את האמת הוא לא מנסה למצוא חן בעיני ולכן אם הוא אומר לי ככה וככה לגבי המוצר או ככה וככה לגבי ההתאמה שבעיניו של המוצר כלפי כקונה כנראה שזאת האמת".

הבנו? בקיצור ומהצד שלכם כלקוחות, שלנו כלקוחות אם מישהו אומר לך, מנסה להיות נחמד איתך יכול להיות שהוא תכף ינסה לדפוק אותך אבל גם אם מישהו מראה לך שהוא לא כל כך נחמד איתך גם אז יכול להיות שהוא גם מנסה לדפוק אותך והוא רק לא רוצה שתחשוב על זה לכן מראש הוא מנסה לגרום לך לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניך כי הוא תכף ינסה לרמות אותך במשהו אחר. ולכן כל מקרה לגופו אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
רוצה לשמוע תהליכים חיסרון או יתרון לרכוש את אמון הלקוחות ליצור אווירה הרגשה רגשות טובים קיצוניות חנופה התנהגות חיסרון מול יתרון איך לגרום ללקוח להרגיש איך ליצור אמון איך ליצור כימיה איך לרכוש את אמון הלקוח איך לרכוש את אמון הלקוחות איך לשכנע את הלקוח איך לשתול איך לשתול מחשבה איך לשתול מחשבות אמון אמון הלקוחות אמונה הלקוח הלקוח שלך חושד חושדת חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח כימיה לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום ללקוחות להיות לא נחמד ללקוח להיות נחמד להיות נחמד ללקוח להיות רע להיות רע ללקוח להרגיש להרגיש רע ליצור ליצור אמון ליצור כימיה לקוח לקוחות לקנות לרכוש לרכוש את אמון הלקוח לרכוש את אמון הלקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש רע לשכנע לקוחות לשתול לשתול מחשבה לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מתי להיות לא נחמד ללקוח מתי להיות רע ללקוח נאמנות שתילת מחשבות
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק ... בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים ... וצריכים לשים לב לסוג המסר שמעבירים ללקוח. מסר מסוג 1 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח , למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות ... למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ... שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם ... יש תהליך של התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה ... במוצר שלך. וכשם שעליך לשכנע אותו שהוא רוצה לרכוש X וכשם שעליך לשכנע את הלקוח שהמוצר X שלך מתאים לו, עליך לשכנע אותו ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את ... מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון ... ביותר. שיטה זו מגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בכל תהליך מכירה, כיוון שהיא מוודאת שהלקוח תמיד מרגיש שהמוצר מתאים לו בדיוק. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את ... בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? איך למכור ... בשיווק המוצר מבלי להבין מה הלקוח באמת מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הדרישות שלו מהמוצר. לכן, לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו. איך לברר את ... מספר יתרונות ושאלות ממוקדות כדי לדלות ממנו מידע נוסף. רק לאחר מכן, ניתן להתאים לו את המוצר באופן מיטבי ולהגדיל את סיכויי המכירה. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את ... בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? שלום לכולם ... הסברתי ברגע שמתחילה להתבצע עסקה המוכר בעיקרון אמור לא למכור את המוצר ולא להתחיל לשווק את המוצר, ולא להתחיל לדבר על המוצר ולא לנסות לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר עד שהוא לא מבין מה הלקוח צריך. ... באמצעות המוצר ובגלל שהוא לא אמר בדיוק מה החיסרון שהוא מחפש אז אנחנו בעצם יכולים לספר לו על המוצר בצורה אחרת אז בעצם זה דווקא יכול לגרום ללקוח לא לקנות את המוצר למה? כי הוא חושב שהמוצר לא ...
איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות
... עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר ... להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות ... איך לסגור עסקה בכל מחיר? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות, לסגור עסקה? ויש לזה כל מיני תשובות. והדרך הנכונה להסתכל על זה היא, לשאול ... הדבר הבא: והוא, שעליך ללמוד לגרום ללקוח להבין אותך ועליך ללמוד להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה ועליך ללמוד לשכנע את הלקוח במה שאתה רוצה. אבל שוב, במהות, כשלקוח לא רוצה לרכוש ממך, האם מצד האמת, אתה עצמך היית רוכש ממך? ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו ... לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש. דוגמה ... תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך. במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב את השיחה, לא רק לדבר על הכאב של הלקוח, אלא על ... שלך. לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ... המוצר שלנו. ולכן השאלה היא, איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו טוב מאוד מאוד טוב, טוב מאוד מאוד וכולי? ויש לכך כל מיני ... והיא, כי יש 2 דרכים אפשריות איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו מאוד מאוד טוב. הדרך האחת אומר, באמצעות אמונה והדרך השניה ... והדרך של האמונה אומרת, שעלינו לגרום ללקוח להאמין כמה שיותר, שהמוצר שלנו הכי טוב שיש, בפער הכי גדול שיש ביחס לשאר המוצרים. ... ניכנס לכאן כרגע. אבל יש עוד דרך איך לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם, והיא באמצעות השכל ולא באמצעות האמונה. ... אסביר שוב. כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב, אנחנו יכולים לעשות את זה באמצעות מערכת האמונה של ... לדבר אל האמונה של הלקוח ולא רק לגרום ללקוח להאמין אלא לגרום ללקוח להבין. כי אמונה צריך, כשאין שכל. כשלא ניתן להבין משהו בשכל, אז צריך להשתמש ... עסקה. לסיכום: אפשרי לנסות לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב, באמצעות אמונה או שכל. ואם לדעתך אם הלקוח יבין את היתרונות ... שלך, אז עדיף לך להשקיע משאבים לשכנע את הלקוח שלך, שהמוצר שלך באמת יותר טוב, באמצעות הסברת היתרונות של המוצר שלך. אבל אם ... הבן אדם. ואפשרי לשקר את הלקוח ולגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, ממה שהוא באמת. ואת זה אפשרי לעשות רק באמצעות ...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
... על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא ... אאכ כמובן תצליח לשכנע בזה את הלקוח שלך. כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, אם הלקוח שלך חושב שהמתחרים שלך רעים, ואתה תגיד ... שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות. ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות ... מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם לגבי שאר הדברים שאתה אומר לו. ולכן כאשר מדברים על המתחרים שלך אז לפעמים צריכים ... שלך, אבל צריכים לקחת בחשבון גם את מה שהלקוח חושב על המתחרים, בהקשר של יצירת התאמה עם הלקוח יצירת אמון עם הלקוח איך לגרום ללקוח לסמוך עליך וכולי. ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... אנשים? איך לשכנע אנשים אחרים? איך לשכנע אנשים לחשוב? איך לשכנע את איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע את ההורים? איך לשכנע את הילד? איך לשכנע את הילד שלי? איך לשכנע את הלקוח? איך לשכנע את השופט? איך לשכנע את התת מודע? איך לשכנע את עצמי? איך לשכנע את עצמך? איך ... ילד לאכול ירקות? איך לשכנע ילד לסדר? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? איך לשכנע ילדים? איך לשכנע לא להיפרד? איך לשכנע לא להתגרש? איך לשכנע ללמוד? איך לשכנע לקוח? איך לשכנע לקוח לקנות? איך לשכנע לקוח לרכוש? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך לשכנע לקוחות? איך לשכנע לקוחות לקנות? איך לשכנע מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך לשכנע מישהו לא איך לשכנע מישהו לא ... ללמוד? איך לגרום לילדים? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לכך? איך לגרום לכך ש איך לגרום לכך שלא יבגדו בי? איך לגרום ללקוח? איך לגרום ללקוח להסכים? איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום ללקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? איך לגרום ללקוח לרצות? איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום ללקוח לשנות? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח שלך? איך לגרום ללקוח שלך לקנות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך לגרום למוטיבציה? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? איך לגרום למטופלים ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת ... סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, ... וכולי. אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך? אז בעיקרון את העברת החומרים ... חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע ... ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני. איך ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה ... להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ... וכולי. לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי. ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות מסוימים אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע ... שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? בהרצאה זו, אליעד הסביר את אחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות ... שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא מנסה לשכנע את הלקוח, כי יתכן שהוא עושה זאת באופן סמוי. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? לאנשים שמצליחים למכור בלי לנסות למכור, אליעד מציע שהם כנראה מתמודדים עם לקוחות שלא רוצים להרגיש ... את כמות העסקאות, גם אם לא נראית שיטת המכירה הגלויה לעין. בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את הלקוח בצורה אפקטיבית ומבלי ליצור התנגדות. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות ... לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא ... אנשי מכירות שבאמת שהם לא מנסים למכור והם מוכרים מצליחים למכור והשאלה היא בסופו של דבר האם כל החוקים האלה והשיטות איך לשכנע לקוחות , איך למכור ללקוחות איך לעשות מניפולציות איך לשתול וכו, האם השיטות האלה טוב ליישם אותן או שבסופו של דבר הכי טוב זה להתנהג טבעי ולתת ללקוח ירצה יקנה לא ירצה לא יקנה ... שם לב שרוצים לשכנע אותו צריך להפעיל, מי שרוצה למכור צריך להפעיל את כל שיטות השכנוע האפשריות כדי להצליח כמה שיותר לשכנע את הלקוח יחד עם זאת בהנחה שהלקוח שם לב או בהנחה שאתה המוכר חושב שהלקוח שם לב הולך לשים לב לזה שאתה לשכנע אותו אז במקרה הספציפי הזה לפעמים יש יתרונות בכן להפעיל את שיטת השכנוע הזאת ... שימו לב לא אמרתי שכאשר הלקוח שם לב שהולכים לשכנע אותו אז תמיד עדיף לא לנסות לשכנע אותו לא, לפעמים עדיף לנסות לשכנע את הלקוח למרות שהוא שם לב רוצים לשכנע אותו, למה? כדי לשכנע אותו שיקנה. אלא מה שלפעמים יש לקוחות מסוימים שבאופן ספציפי הם לא רוצים להרגיש שמישהו מנסה לשכנע אותם, הם רוצים להשלות את ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... על תהליך המכירה. תהליך זה כולל שילוב של שמחה ועצב, שמשפיעים על המוטיבציה של המוכר והיכולת שלו לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. מהו תפקיד הרגש במכירה? לכל תהליך מכירה יש אלמנטים של שמחה ועצב. המוכר מוכר את המוצר כי הוא רואה בכך יתרון, ... להיות מוצלח יותר כאשר הוא רואה במכירה הזדמנות לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע יותר בניסיון לשכנע את הלקוח. תחושת הצורך במכירה עשויה להניע אותו להעמיק את המאמץ. מסקנה לסיכום, לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי אם מוכר שמח או עצוב מוכר ... מייצג את החיסרון שגורם למוכר לרצות למכור, והשמחה היא האמונה שהמכירה תביא לו משהו טוב. היכולת לשכנע לקוח תלויה במצב הרוח של המוכר על מנת שהמכירה תתבצע, הלקוח צריך להיות משוכנע שהמוצר יעשה לו טוב יותר מרע. היכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה בכמה גורמים: עד כמה המוכר מאמין במוצר שהוא מוכר. עד כמה המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת. עד כמה המוכר משקיע מאמץ לשכנע את הלקוח. ההשקעה של המוכר במכירה תלויה במידת האמונה שלו שהמכירה אכן תשתלם לו. ככל שהוא רואה במכירה מקור לתועלת רבה יותר, כך הוא יהיה ... במכירה כמוצא מהמצב הרע שבו הוא נמצא. מוכר כזה עשוי להיות מוכן להשקיע יותר משאבים ומאמץ בניסיון לשכנע את הלקוח , משום שבעיניו ההצלחה במכירה היא קריטית לשיפור המצב הרגשי או הכלכלי שלו. מוכר שמח עלול להיות אדיש למכירה לעומת זאת, מוכר שמח ... צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע, בשביל שהלקוח יחשוב את זה זה תלוי גם ביכולת של המוכר לשכנע את הלקוח והיכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה גם בעד כמה הוא רוצה לשכנע את הלקוח ביכולות שלו וגם ברצון שלו. ובמה תלוי הרצון של המוכר בלשכנע את הלקוח, במה תלוי עד כמה המוכר רוצה לשכנע את הלקוח לקנות? זה תלוי בכמה שהמוכר חושב שאם הוא ימכור את המוצר ללקוח זה יעשה לו יותר טוב מרע זה הכל וזה כמובן ביחס למאמץ שהוא חושב ... מה שזה לא יהיה למה כי יש לו מצב רוח רע. זאת אומרת מההיבט של מי חושב שיותר קל למכור יותר קל לשכנע את הלקוח מההיבט של עד כמה זה קל המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר העצוב כי המוכר העצוב הוא רואה שחורות אז כנראה שגם תהליך ... במצב רוח יותר טוב והוא יראה גם את תהליך המכירה כקל. יחד עם זאת בשביל לסגור עסקה מלקוח צריך לשכנע את הלקוח בשביל לשכנע את הלקוח צריך לרצות לשכנע את הלקוח, בשביל לרצות לשכנע את הלקוח צריך לחשוב שתהליך המכירה הוא קל אבל השאלה היא גם כמה תועלת מביא תהליך המכירה ללקוח. ופה יש שני היבטים זה נכון שמוכר בלי מצב רוח כנראה שהוא יחשוב שיותר קשה לשכנע את הלקוח אבל מה הסיפור השאלה היא למי יש יותר רצון לסגור את העסקה למוכר שמרגיש טוב או למוכר שעצוב, מוכר שמח או מוכר עצוב. והנושא הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח?, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח?, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, אימון אישי בסקייפ, מאמן אישי להרזיה בתחום איך לשכנע את הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3359 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 21:00:37 - wesi1