אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור כימיה ✔מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:34מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד, נחמדות נתפסת ככלי חיובי במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור?

למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח?

אליעד מסביר שלמרות ההיגיון שעדיף תמיד להיות נחמד ללקוח, קיימים מקרים שבהם דווקא כדאי למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית.

כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח דברי אמת לא נעימים, הוא למעשה מסתכן באי - נוחות של הלקוח, אבל מרוויח את האמון שלו. הלקוח מבין שאם המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה.

איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה?

אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר.

דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות אחרות שלו.

מה הלקוח חושב כשהמוכר פחות נחמד?

כאשר הלקוח רואה שהמוכר אינו מנסה להחניף לו אלא מציג דברים בצורה אמיתית ואף ביקורתית, נוצרת תחושה של אותנטיות. הלקוח עשוי לחשוב: "המוכר הזה לא מנסה למצוא חן בעיניי, הוא כנראה אדם אמין." כך, כאשר המוכר יאמר בהמשך שהמוצר מתאים ללקוח, הלקוח נוטה להאמין לדבריו יותר מאשר למוכר שנראה כמחפש רק "להתחנף" אליו.

אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה אם המוכר ינסה לרצות את הלקוח באופן מופרז, הלקוח יתחיל לשאול את עצמו האם מדובר בטקטיקה שנועדה לרמות אותו. החשד הזה עשוי דווקא להרחיק את הלקוח מהעסקה.

איך הלקוח צריך להתנהג במצבים כאלה?

אליעד פונה גם לצד הלקוח עצמו ומציע לו להיות עירני ולשים לב לסוג היחס שהוא מקבל. נחמדות יתר אינה בהכרח מעידה על כנות, אך גם יחס קר או לא נחמד יכול להיות טקטיקה. ייתכן שהמוכר מתנהג בצורה קרירה כדי ליצור רושם שהוא אמין ולא מנסה לרמות את הלקוח, בעוד שבפועל מדובר בטקטיקה נוספת לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר.

לכן, אליעד ממליץ ללקוחות לשקול היטב את מניעיו של המוכר ולבחון את הדברים שהוא אומר - אם המוכר באמת מציג את היתרונות והחסרונות של המוצר בצורה שקולה, סביר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. לעומת זאת, אם הוא רק מחמיא או רק מבקר בצורה קיצונית, ייתכן שהוא מנסה לבצע מניפולציה.

לסיכום, אליעד מדגיש כי אין דרך אחת שמתאימה לכל סיטואציה: לפעמים צריך להיות נחמד כדי ליצור אווירה טובה ומכירתית, ולפעמים צריך להעז ולומר אמת לא נעימה כדי ליצור תחושת אמינות אמיתית. הבחירה תלויה תמיד בהקשר הספציפי של הסיטואציה, במינון ובשיקול דעת.
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

יש מקרים שבהם נחמדות כלפי הלקוח בהחלט מגדילה את הסיכוי שירצה לקנות את המוצר. אנשים אוהבים יחס טוב, וכאשר המוכר גורם להם להרגיש טוב ונינוח, הם עשויים להיות פחות חשדנים ולראות במוכר מישהו שרוצה בטובתם. אם המוכר יהיה ממש לא נחמד, יעביר ביקורת אישית או יגרום ללקוח להרגיש רע, הלקוח עלול לוותר על העסקה ולפנות למתחרים. לכן, במקרים רבים, גישה נעימה ומפרגנת יכולה לעזור במכירה.

מדוע לא תמיד נכון להימנע מביקורת על הלקוח?

לפעמים, דווקא ביקורת או אמירה כנה שאינה בהכרח נעימה ללקוח יכולה להועיל לתהליך המכירה. אם המוכר מנסה להיות נחמד מדי, הלקוח עלול לחשוד ולתהות אם יש ניסיון לרמות אותו דרך מחמאות או התחנפות מוגזמת. לעומת זאת, כאשר המוכר מוכן לומר את האמת, גם אם היא לא נעימה, הלקוח עשוי להאמין יותר למוכר. הלקוח עשוי לחשוב: "אם המוכר לא חושש לאכזב אותי עם אמת שלא רציתי לשמוע, כנראה שהוא לא ישקר לי גם לגבי התאמת המוצר לצרכיי."

כיצד אמירת האמת יוצרת אמון במוצר?

יש מצבים שבהם המוכר צריך להכריע בין אמירת אמת לא נעימה לבין ניסיונות ליצור תחושה טובה. אם המוכר בוחר לדבוק באמת, הוא מבהיר ללקוח כי מטרתו העיקרית היא התאמת המוצר לצרכי הלקוח ולא רק סגירת המכירה בכל מחיר. כאשר הלקוח שומע דברים שאינם בהכרח נעימים, אך מזהה כנות, הוא עלול דווקא להרגיש ביטחון רב יותר בהמלצה של המוכר, כי "מי שאומר לי באופן גלוי שיש לי בעיה או שיש משהו שאיני רוצה לשמוע, כנראה באמת דואג לאינטרס שלי ולא משקר רק כדי לסגור מכירה."

האם יש חשיבות למינון בין נחמדות לבין אמירת האמת?

בהחלט. אין הכוונה להיות רע בכוונה ולפגוע בלקוח או להשפיל אותו, כמו לשפוך עליו מים, לא להציע לו לשבת או לא להציע לו מים. הכוונה היא שבמקומות שבהם האמת אינה נוחה ללקוח, לפעמים משתלם בכל זאת לומר את האמת ולהסתכן בכך שהלקוח ירגיש לא בנוח. באופן זה, המוכר מראה שהוא אינו מוכן לשקר כדי למצוא חן, וכך עשוי לזכות באמון רב יותר מן הלקוח.

מה המשמעות עבור הלקוח עצמו?

גם כלקוח צריך לזכור שלא תמיד נחמדות של מוכר מעידה על כך שהוא דובר אמת. לפעמים גישה "קרה" או פחות נחמדה יכולה גם היא להיות טקטיקה. יכול להיות שהמוכר מתנהג כך כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניו, בעוד שבפועל הוא מנסה להשפיע עליו בדרך אחרת. בכל מקרה, כל סיטואציה שונה ולכן חשוב להיות ערניים: אם המוכר באמת עוזר להבין את יתרונות המוצר וחסרונותיו, אפשר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. מצד שני, אם הוא רק מנסה להחמיא או לחלופין מעליב בכוונה, כדאי לבדוק היטב את מניעיו. ולכן כל מקרה לגופו, שלא יעבדו עליכם ובהצלחה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ולמכור ללקוחות והעניין הוא, בעצם להיות נחמד כלפי הלקוח. אז אם להיות נחמד כלפי אז זה טוב זה רע או שזה לא נורא? והתשובה היא שזה לפעמים טוב ולפעמים רע, ואני אסביר לכאורה מה הלקוח רוצה? להרגיש טוב, אם נהיה נחמדים כלפיו הוא ירגיש יותר טוב הוא יקנה את המוצר אבל מה הבעיה לכאורה אם אנחנו נהיה רעים כלפי הלקוח לא נהיה נחמדים, נעיר לו הערות נעביר עליו ביקורת? הוא ירגיש רע הוא לא ירצה לקנות את המוצר.

אבל מה הבעיה בתפיסה הזאת? התפיסה הזאת לא תמיד נכונה לפעמים עדיף להעביר ביקורת על הלקוח עדיף להיות לא נחמדים ללקוח ואז הלקוח דווקא כן יקנה את המוצר ואני אסביר את העניין ואת ההקשר. הנושא הוא די פשוט יש אנשים שמה שהם רוצים זה שתהיה נחמד אליהם, תהיה נחמד אליהם הם יקנו לא תהיה נחמד לא יקנו יחד עם זאת יש אנשים שחשוב להם לא רק אם אתה נחמד אליהם או לא הם גם רוצים לדעת האם באמת המוצר הזה מתאים להם או לא ולא משנה להם כל כך כמה אתה תהיה נחמד יותר חשוב להם לדעת שיהיה להם נחמד כשיהיה להם את המוצר שלך והם רוצים לדעת מה רמת ההתאמה של המוצר לצרכים שלהם.

עכשיו מה שקורה זה שלפעמים ברגע שמנסים להיות נחמדים ללקוח הלקוח מתחיל להיות חשדן הוא אומר "רגע מה הוא מנסה להיות נחמד אלי מה קורה פה, הוא מנסה לרמות אותי עוד מעט הוא רוצה לקנות אותי דרך זה שהוא נחמד אלי?". לעומת זאת אם נגיד הלקוח רואה שאתה כאיש מכירות לא נחמד אליו וכשאני אומר לא נחמד אליו אני לא מתכוון להגיד שעושים ללקוח דבר רע כי אם אתה תעשה ללקוח דבר רע אז הוא יגיד "הבן אדם הזה עושה לי רע עכשיו למה שאני ארצה לקנות ממנו את המוצר? לא רוצה לקנות ממנו אני אלך לקנות מהמתחרים שלו" אבל כן יש מצבים שצריך לעשות ללקוח רע ובכך להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח את המוצר.

וכשאני אומר דבר רע אני לא מתכוון למה שאנשים אולי חושבים כמו לשפוך עליו מים או "אל תציע לו לשבת" או "אל תציע לו מים", אני מתכוון לומר שלפעמים בתהליך מכירה יש מצבים שצריך להגיד ללקוח את האמת ושהיא לא נעימה ללקוח. זאת אומרת ברגע שיש סיטואציה שבה יש למוכר דילמה בין האמת לבין הטובה בתחושת הטוב של הלקוח ישנם מצבים בהם למוכר טוב יותר להעדיף את האמת מאשר את הטוב של הלקוח וזה דווקא יגרום לו כן לסגור את המכירה. למה? כי אם הלקוח מרגיש שהמוכר מוכן לשקר בשביל לעשות לו טוב זה מאוד מגניב אבל מצד שני אבל מצד שני הקונה, הלקוח אומר לעצמו בראש "רגע אז אולי הוא גם משקר אותי ואומר לי שהמוצר הזה מתאים לי למרות שהוא לא מתאים לי?".

לעומת זאת אם יש דברים של אמת בהנחה שהם אמת, בהנחה שאתה חושב שהם אמת שאתה בטוח שהם אמת שהלקוח לא רוצה לשמוע אותם לא בא לו לשמוע אותם ואתה אומר ללקוח את האמת אתה אומר לו "תקשיב אדוני אתה ככה וככה" ולכאורה אתה לא נחמד ללקוח, אתה תדפוק את המכירה אבל מצד שני לפעמים כשאומרים ללקוח את האמת והאמת עושה ללקוח רע אז אומנם מצד אחד עשינו ללקוח רע אבל מצד שני רכשנו את האמון שלו שאנחנו משדרים לו שאנחנו לא נשקר בשביל לעשות לו טוב ושלמען האמת אנחנו מוכנים גם לעשות לו רע וממילא בכך הקונה מבין / חושב / מאמין שהערך העליון של המוכר הוא האמת ושהמוכר לא באמת רוצה למכור הוא רוצה את האמת ואז ממילא מה שזה אומר שאם המוכר יגיד לקונה "תקשיב המוצר הזה הוא טוב עבורך" אז מזה דווקא יש יותר סיכוי שהקונה יגיד "נכון המוצר הזה טוב עבורי".

וכשהקונה ישאל את עצמו בראש, כשהלקוח ישאל את עצמו בראש שלו "ואולי הוא מנסה לרמות אותי אולי הוא אומר לי שהמוצר הזה טוב ומתאים לי רק כדי לעשות לי טוב?" אוטומטית יקפוץ לו בראש popup "רגע אבל קודם הוא אמר לי את האמת והוא לא ניסה לעשות לי טוב, הוא לא מנסה להתיפייף הוא לא מנסה להחניף לי". אוקי בקיצור בשורה התחתונה אני אומר עוד פעם יש את המקום שבו עדיף להיות נחמד ללקוח, טוב ללקוח אתה בא לעשות לו טוב אם תעשה לו רע הוא לא ירצה לקנות ממך. יחד עם זאת יש מצבים שעדיף לא להיות יותר מדי נחמד ללקוח לא בקטע רע בקטע של "אל תהיה נחמד אליו" תהיה נחמד ללקוח כמה שיותר תעשה לו טוב זה מגדיל את הסיכוי שהוא יקנה.

אבל יש מצבים שבהם דווקא העודף נחמדות הזאת מחשידה היא אומרת "הבן אדם מנסה לרמות אותי הוא מנסה להיות יותר מדי נחמד אולי הוא הולך עוד מעט לרמות אותי" ודווקא סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי, עוד פעם הכל תלוי במינון ובהקשר אבל דווקא יכולה להיות סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי כמוכר או אפילו תהיה לא נחמד בקטע שאתה תגיד ללקוח את "האמת" גם אם לא נעים ללקוח לשמוע אותה דווקא לפעמים הדבר הזה יגיד ללקוח "וואלה המוכר הזה הוא אומר לי את האמת הוא לא מנסה למצוא חן בעיני ולכן אם הוא אומר לי ככה וככה לגבי המוצר או ככה וככה לגבי ההתאמה שבעיניו של המוצר כלפי כקונה כנראה שזאת האמת".

הבנו? בקיצור ומהצד שלכם כלקוחות, שלנו כלקוחות אם מישהו אומר לך, מנסה להיות נחמד איתך יכול להיות שהוא תכף ינסה לדפוק אותך אבל גם אם מישהו מראה לך שהוא לא כל כך נחמד איתך גם אז יכול להיות שהוא גם מנסה לדפוק אותך והוא רק לא רוצה שתחשוב על זה לכן מראש הוא מנסה לגרום לך לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניך כי הוא תכף ינסה לרמות אותך במשהו אחר. ולכן כל מקרה לגופו אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
לא רוצה לקנות ביקורת אמון לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר לזהות להיות פחות תהליך מכירה לזכור עודף חשיבות להגדיל איך ליצור איך ליצור אמון איך ליצור כימיה איך לשתול איך לשתול מחשבה איך לשתול מחשבות אמון אמון הלקוחות אמונה הלקוח הלקוח שלך חושד חושדת חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח כימיה לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום ללקוחות להיות לא נחמד ללקוח להיות נחמד להיות נחמד ללקוח להיות רע להיות רע ללקוח להרגיש להרגיש רע ליצור ליצור אמון ליצור כימיה לקוח לקוחות לרכוש לרכוש את אמון הלקוח לרכוש את אמון הלקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש רע לשכנע לקוחות לשתול לשתול מחשבה לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מתי להיות לא נחמד ללקוח מתי להיות רע ללקוח נאמנות שתילת מחשבות
טיפים לדייט, טיפים למערכות יחסים, טיפול בחרדה בדייט, ליצור כימיה בדייט, לגרום לבחורה להרגיש בנוח, טיפים להכרויות, NLP בדייט, ליצור אווירה נעימה בדייט, איך ליצור כימיה? NLP להכרויות
טיפים לדייט, טיפים למערכות יחסים, טיפול בחרדה בדייט, ליצור כימיה בדייט, לגרום לבחורה להרגיש בנוח, טיפים להכרויות, NLP בדייט, ליצור אווירה נעימה בדייט, איך ליצור כימיה? NLP להכרויות
... לדייט, טיפים למערכות יחסים, טיפול בחרדה בדייט, ליצור כימיה בדייט, לגרום לבחורה להרגיש בנוח, טיפים להכרויות, NLP בדייט, ליצור אווירה נעימה בדייט, איך ליצור כימיה? NLP להכרויות איך לגרום לבחורה להרגיש בנוח בדייט? הרצאה זו של אליעד כהן עוסקת בטיפים על איך ליצור כימיה טובה בדייטים ולגרום לבחורה להרגיש בנוח, במיוחד כאשר יש פחדים וחששות מצד אחד הצדדים. אליעד מתאר את הדרך בה אפשר לשדר אהבה ללא תנאים ... פחדים בדייטים? כיצד לשדר אהבה ללא תנאים? איך לגרום לאנשים להרגיש בנוח ולשדר אהבה ללא תנאים בדייט? ההרצאה עוסקת בכמה טיפים על איך ליצור כימיה בדייטים ולגרום לאנשים להרגיש בנוח, במיוחד כשיש פחדים וחששות שעולים במפגשים כאלה. אליעד מדבר על איך להוריד את הפחדים ולגרום לבחורה או ...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 1
... בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? ... ה NLP לגבי הנושא של יצירת כימיה בין אישית (ראפור). שהם מלמדים איך ליצור ראפור ואיך לעשות ראפור, ואיך ליצור כימיה בין אנשים וכולי, כאשר נראה כאילו שכימיה בין אישית וראפור, זו מטרה בפני עצמה, כדי ...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2
... של NLP, ראפור כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, ...
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
... לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג ... תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה? איך לענות בצורה נכונה לשאלה מה שלומך? כשמישהו שואל אתכם מה שלומך?, הכוונה שלו, בדרך כלל, היא לפתח שיחה, ליצור כימיה ואווירה נעימה. אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה היא לא בהכרח האמת, ... מסביר שחשוב לשים לב לאיך הצד השני חווה את הדברים שאמרתם. לא מספיק לומר משהו חיובי באופן כללי, צריך לוודא שהדבר שאתם אומרים נתפס כחיובי גם על ידי מי שמקשיב לכם. איך ליצור כימיה ותחושת קרבה בשיחה? כדי ליצור כימיה ותחושת קרבה בשיחה, עליכם להתאים את התשובה שלכם למה שהשומע רוצה ... תקשורת בינאישית מוצלחת בנויה על היכולת של כל אדם להתאים את דבריו לצד השני, ליצור הזדהות, כימיה ותחושת קירבה, ולהימנע מאמירות שעלולות ליצור ריחוק או אי - נוחות. איך ליצור כימיה בשיחה? מה לענות על השאלה מה שלומך? איך לפתח שיחה נעימה? איך ...
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה?
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה?
... כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה? מה גורם למישהו לרצות אותך? איך ליצור כימיה? בהרצאה הזו, אליעד כהן מתאר את התהליך של יצירת חיבור ותחושת משיכה עם אדם אחר, תוך שהוא מתמקד בשאלות כגון איך לגרום למישהו להתחבר אליך, איך ליצור כימיה , ואיך להרגיש יותר טוב עם עצמך ובסיטואציות ... כימיה אמיתית תיווצר כאשר כל צד מרגיש שהצרכים שלו נענים בצורה חיובית. איך ליצור חיבור עם אנשים? מה גורם לאנשים לחבב אותנו? כיצד ליצור כימיה בין אישית? איך לגרום לאדם לרצות אותך? מהי ...
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
... בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת ... יכולים להפחית התנגדויות ולמנוע יצירת התניה שלילית. מיומנויות שיחה איך ליצור כימיה איך להימנע מהתנגדויות כיצד להגדיר רצונות בשיחה יצירת קשרים עם אחרים עכשיו באותו עניין של מיומנויות שיחה אוקי עכשיו מדברים עם מישהו והמטרה ... יצרת לו התניה שהוא אומר לך לא אסור אני עכשיו אגיד את זה כחוק אם רוצים ליצור כימיה עם מישהו אסור להגיע למצב שהוא אמר לך לא או שהוא הביע כלפיך התנגדות בשום נושא בעולם אם רוצים ליצור כימיה עם מישהו רוצים לגרום לו להרגיש כלפיך אהבה אז ככה בהנחה שאתה אומר אני רוצה שהוא ירגיש ריחוק ממני נגיד שלדוגמה מישהו אוהב אותך יותר מדי ...
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
... איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות איך ... האמיתית והיעילה יותר תהיה להקשיב ולהגיב באופן מדויק למה שהצד השני אומר ומרגיש. כיצד לתרגל הקשבה ביום - יום כדי ליצור כימיה ותקשורת טובה? כדי להפוך את התקשורת לאיכותית ... ניתוח שיחות מוקלטות והתאמה רגשית איך לגרום לאדם להרגיש שמקשיבים לו? כיצד לשפר יכולות תקשורת ביום - יום? איך ליצור כימיה בשיחה? למה לפעמים אנשים מדברים אבל לא מתייחסים למה ...
ניהול משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם מישהו?
ניהול משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם מישהו?
... משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם מישהו? איך לנהל משא ומתן עם מישהו שאתה שונא? אחת הבעיות המרכזיות כאשר אנשים ניגשים למשא ומתן היא שהם מרגישים שנאה כלפי האדם איתו הם ... בכלל, צריך לעשות מאמץ מודע ואמיתי לשנות את הגישה הרגשית שלך כלפי הצד השני. זה לא יכול להיות רק למראית עין, אלא חייב להיות שינוי פנימי אמיתי. רק כך אפשר באמת ליצור כימיה , תחושה של חברות, ולהשפיע באופן חיובי על אנשים אחרים. איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? ניהול משא ומתן עם אויב איך לשכנע אנשים בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור חברות אמת? מהי הדרך לשכנע בלי לשקר? אחת הבעיות באנשים שניגשים למשא ומתן זה שהם שונאים את הבן אדם שאיתו הם הולכים ...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
... קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית איך להשתמש בהשלמת משפטים כדי ליצור כימיה ואמון? הרבה פעמים אנשים רוצים לשכנע אחרים, בין אם זה כדי למכור רעיון, מוצר או ליצור קירבה ואמון ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ליצור כימיה, בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ליצור כימיה, איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, קואצר לזוגיות, אימון אישי טלפוני בתחום ליצור כימיה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 18:14:42 - wesi1