אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חשדנות ✔מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:34מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד, נחמדות נתפסת ככלי חיובי במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור?

למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח?

אליעד מסביר שלמרות ההיגיון שעדיף תמיד להיות נחמד ללקוח, קיימים מקרים שבהם דווקא כדאי למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית.

כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח דברי אמת לא נעימים, הוא למעשה מסתכן באי - נוחות של הלקוח, אבל מרוויח את האמון שלו. הלקוח מבין שאם המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה.

איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה?

אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר.

דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות אחרות שלו.

מה הלקוח חושב כשהמוכר פחות נחמד?

כאשר הלקוח רואה שהמוכר אינו מנסה להחניף לו אלא מציג דברים בצורה אמיתית ואף ביקורתית, נוצרת תחושה של אותנטיות. הלקוח עשוי לחשוב: "המוכר הזה לא מנסה למצוא חן בעיניי, הוא כנראה אדם אמין." כך, כאשר המוכר יאמר בהמשך שהמוצר מתאים ללקוח, הלקוח נוטה להאמין לדבריו יותר מאשר למוכר שנראה כמחפש רק "להתחנף" אליו.

אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה אם המוכר ינסה לרצות את הלקוח באופן מופרז, הלקוח יתחיל לשאול את עצמו האם מדובר בטקטיקה שנועדה לרמות אותו. החשד הזה עשוי דווקא להרחיק את הלקוח מהעסקה.

איך הלקוח צריך להתנהג במצבים כאלה?

אליעד פונה גם לצד הלקוח עצמו ומציע לו להיות עירני ולשים לב לסוג היחס שהוא מקבל. נחמדות יתר אינה בהכרח מעידה על כנות, אך גם יחס קר או לא נחמד יכול להיות טקטיקה. ייתכן שהמוכר מתנהג בצורה קרירה כדי ליצור רושם שהוא אמין ולא מנסה לרמות את הלקוח, בעוד שבפועל מדובר בטקטיקה נוספת לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר.

לכן, אליעד ממליץ ללקוחות לשקול היטב את מניעיו של המוכר ולבחון את הדברים שהוא אומר - אם המוכר באמת מציג את היתרונות והחסרונות של המוצר בצורה שקולה, סביר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. לעומת זאת, אם הוא רק מחמיא או רק מבקר בצורה קיצונית, ייתכן שהוא מנסה לבצע מניפולציה.

לסיכום, אליעד מדגיש כי אין דרך אחת שמתאימה לכל סיטואציה: לפעמים צריך להיות נחמד כדי ליצור אווירה טובה ומכירתית, ולפעמים צריך להעז ולומר אמת לא נעימה כדי ליצור תחושת אמינות אמיתית. הבחירה תלויה תמיד בהקשר הספציפי של הסיטואציה, במינון ובשיקול דעת.
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

יש מקרים שבהם נחמדות כלפי הלקוח בהחלט מגדילה את הסיכוי שירצה לקנות את המוצר. אנשים אוהבים יחס טוב, וכאשר המוכר גורם להם להרגיש טוב ונינוח, הם עשויים להיות פחות חשדנים ולראות במוכר מישהו שרוצה בטובתם. אם המוכר יהיה ממש לא נחמד, יעביר ביקורת אישית או יגרום ללקוח להרגיש רע, הלקוח עלול לוותר על העסקה ולפנות למתחרים. לכן, במקרים רבים, גישה נעימה ומפרגנת יכולה לעזור במכירה.

מדוע לא תמיד נכון להימנע מביקורת על הלקוח?

לפעמים, דווקא ביקורת או אמירה כנה שאינה בהכרח נעימה ללקוח יכולה להועיל לתהליך המכירה. אם המוכר מנסה להיות נחמד מדי, הלקוח עלול לחשוד ולתהות אם יש ניסיון לרמות אותו דרך מחמאות או התחנפות מוגזמת. לעומת זאת, כאשר המוכר מוכן לומר את האמת, גם אם היא לא נעימה, הלקוח עשוי להאמין יותר למוכר. הלקוח עשוי לחשוב: "אם המוכר לא חושש לאכזב אותי עם אמת שלא רציתי לשמוע, כנראה שהוא לא ישקר לי גם לגבי התאמת המוצר לצרכיי."

כיצד אמירת האמת יוצרת אמון במוצר?

יש מצבים שבהם המוכר צריך להכריע בין אמירת אמת לא נעימה לבין ניסיונות ליצור תחושה טובה. אם המוכר בוחר לדבוק באמת, הוא מבהיר ללקוח כי מטרתו העיקרית היא התאמת המוצר לצרכי הלקוח ולא רק סגירת המכירה בכל מחיר. כאשר הלקוח שומע דברים שאינם בהכרח נעימים, אך מזהה כנות, הוא עלול דווקא להרגיש ביטחון רב יותר בהמלצה של המוכר, כי "מי שאומר לי באופן גלוי שיש לי בעיה או שיש משהו שאיני רוצה לשמוע, כנראה באמת דואג לאינטרס שלי ולא משקר רק כדי לסגור מכירה."

האם יש חשיבות למינון בין נחמדות לבין אמירת האמת?

בהחלט. אין הכוונה להיות רע בכוונה ולפגוע בלקוח או להשפיל אותו, כמו לשפוך עליו מים, לא להציע לו לשבת או לא להציע לו מים. הכוונה היא שבמקומות שבהם האמת אינה נוחה ללקוח, לפעמים משתלם בכל זאת לומר את האמת ולהסתכן בכך שהלקוח ירגיש לא בנוח. באופן זה, המוכר מראה שהוא אינו מוכן לשקר כדי למצוא חן, וכך עשוי לזכות באמון רב יותר מן הלקוח.

מה המשמעות עבור הלקוח עצמו?

גם כלקוח צריך לזכור שלא תמיד נחמדות של מוכר מעידה על כך שהוא דובר אמת. לפעמים גישה "קרה" או פחות נחמדה יכולה גם היא להיות טקטיקה. יכול להיות שהמוכר מתנהג כך כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניו, בעוד שבפועל הוא מנסה להשפיע עליו בדרך אחרת. בכל מקרה, כל סיטואציה שונה ולכן חשוב להיות ערניים: אם המוכר באמת עוזר להבין את יתרונות המוצר וחסרונותיו, אפשר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. מצד שני, אם הוא רק מנסה להחמיא או לחלופין מעליב בכוונה, כדאי לבדוק היטב את מניעיו. ולכן כל מקרה לגופו, שלא יעבדו עליכם ובהצלחה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ולמכור ללקוחות והעניין הוא, בעצם להיות נחמד כלפי הלקוח. אז אם להיות נחמד כלפי אז זה טוב זה רע או שזה לא נורא? והתשובה היא שזה לפעמים טוב ולפעמים רע, ואני אסביר לכאורה מה הלקוח רוצה? להרגיש טוב, אם נהיה נחמדים כלפיו הוא ירגיש יותר טוב הוא יקנה את המוצר אבל מה הבעיה לכאורה אם אנחנו נהיה רעים כלפי הלקוח לא נהיה נחמדים, נעיר לו הערות נעביר עליו ביקורת? הוא ירגיש רע הוא לא ירצה לקנות את המוצר.

אבל מה הבעיה בתפיסה הזאת? התפיסה הזאת לא תמיד נכונה לפעמים עדיף להעביר ביקורת על הלקוח עדיף להיות לא נחמדים ללקוח ואז הלקוח דווקא כן יקנה את המוצר ואני אסביר את העניין ואת ההקשר. הנושא הוא די פשוט יש אנשים שמה שהם רוצים זה שתהיה נחמד אליהם, תהיה נחמד אליהם הם יקנו לא תהיה נחמד לא יקנו יחד עם זאת יש אנשים שחשוב להם לא רק אם אתה נחמד אליהם או לא הם גם רוצים לדעת האם באמת המוצר הזה מתאים להם או לא ולא משנה להם כל כך כמה אתה תהיה נחמד יותר חשוב להם לדעת שיהיה להם נחמד כשיהיה להם את המוצר שלך והם רוצים לדעת מה רמת ההתאמה של המוצר לצרכים שלהם.

עכשיו מה שקורה זה שלפעמים ברגע שמנסים להיות נחמדים ללקוח הלקוח מתחיל להיות חשדן הוא אומר "רגע מה הוא מנסה להיות נחמד אלי מה קורה פה, הוא מנסה לרמות אותי עוד מעט הוא רוצה לקנות אותי דרך זה שהוא נחמד אלי?". לעומת זאת אם נגיד הלקוח רואה שאתה כאיש מכירות לא נחמד אליו וכשאני אומר לא נחמד אליו אני לא מתכוון להגיד שעושים ללקוח דבר רע כי אם אתה תעשה ללקוח דבר רע אז הוא יגיד "הבן אדם הזה עושה לי רע עכשיו למה שאני ארצה לקנות ממנו את המוצר? לא רוצה לקנות ממנו אני אלך לקנות מהמתחרים שלו" אבל כן יש מצבים שצריך לעשות ללקוח רע ובכך להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח את המוצר.

וכשאני אומר דבר רע אני לא מתכוון למה שאנשים אולי חושבים כמו לשפוך עליו מים או "אל תציע לו לשבת" או "אל תציע לו מים", אני מתכוון לומר שלפעמים בתהליך מכירה יש מצבים שצריך להגיד ללקוח את האמת ושהיא לא נעימה ללקוח. זאת אומרת ברגע שיש סיטואציה שבה יש למוכר דילמה בין האמת לבין הטובה בתחושת הטוב של הלקוח ישנם מצבים בהם למוכר טוב יותר להעדיף את האמת מאשר את הטוב של הלקוח וזה דווקא יגרום לו כן לסגור את המכירה. למה? כי אם הלקוח מרגיש שהמוכר מוכן לשקר בשביל לעשות לו טוב זה מאוד מגניב אבל מצד שני אבל מצד שני הקונה, הלקוח אומר לעצמו בראש "רגע אז אולי הוא גם משקר אותי ואומר לי שהמוצר הזה מתאים לי למרות שהוא לא מתאים לי?".

לעומת זאת אם יש דברים של אמת בהנחה שהם אמת, בהנחה שאתה חושב שהם אמת שאתה בטוח שהם אמת שהלקוח לא רוצה לשמוע אותם לא בא לו לשמוע אותם ואתה אומר ללקוח את האמת אתה אומר לו "תקשיב אדוני אתה ככה וככה" ולכאורה אתה לא נחמד ללקוח, אתה תדפוק את המכירה אבל מצד שני לפעמים כשאומרים ללקוח את האמת והאמת עושה ללקוח רע אז אומנם מצד אחד עשינו ללקוח רע אבל מצד שני רכשנו את האמון שלו שאנחנו משדרים לו שאנחנו לא נשקר בשביל לעשות לו טוב ושלמען האמת אנחנו מוכנים גם לעשות לו רע וממילא בכך הקונה מבין / חושב / מאמין שהערך העליון של המוכר הוא האמת ושהמוכר לא באמת רוצה למכור הוא רוצה את האמת ואז ממילא מה שזה אומר שאם המוכר יגיד לקונה "תקשיב המוצר הזה הוא טוב עבורך" אז מזה דווקא יש יותר סיכוי שהקונה יגיד "נכון המוצר הזה טוב עבורי".

וכשהקונה ישאל את עצמו בראש, כשהלקוח ישאל את עצמו בראש שלו "ואולי הוא מנסה לרמות אותי אולי הוא אומר לי שהמוצר הזה טוב ומתאים לי רק כדי לעשות לי טוב?" אוטומטית יקפוץ לו בראש popup "רגע אבל קודם הוא אמר לי את האמת והוא לא ניסה לעשות לי טוב, הוא לא מנסה להתיפייף הוא לא מנסה להחניף לי". אוקי בקיצור בשורה התחתונה אני אומר עוד פעם יש את המקום שבו עדיף להיות נחמד ללקוח, טוב ללקוח אתה בא לעשות לו טוב אם תעשה לו רע הוא לא ירצה לקנות ממך. יחד עם זאת יש מצבים שעדיף לא להיות יותר מדי נחמד ללקוח לא בקטע רע בקטע של "אל תהיה נחמד אליו" תהיה נחמד ללקוח כמה שיותר תעשה לו טוב זה מגדיל את הסיכוי שהוא יקנה.

אבל יש מצבים שבהם דווקא העודף נחמדות הזאת מחשידה היא אומרת "הבן אדם מנסה לרמות אותי הוא מנסה להיות יותר מדי נחמד אולי הוא הולך עוד מעט לרמות אותי" ודווקא סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי, עוד פעם הכל תלוי במינון ובהקשר אבל דווקא יכולה להיות סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי כמוכר או אפילו תהיה לא נחמד בקטע שאתה תגיד ללקוח את "האמת" גם אם לא נעים ללקוח לשמוע אותה דווקא לפעמים הדבר הזה יגיד ללקוח "וואלה המוכר הזה הוא אומר לי את האמת הוא לא מנסה למצוא חן בעיני ולכן אם הוא אומר לי ככה וככה לגבי המוצר או ככה וככה לגבי ההתאמה שבעיניו של המוצר כלפי כקונה כנראה שזאת האמת".

הבנו? בקיצור ומהצד שלכם כלקוחות, שלנו כלקוחות אם מישהו אומר לך, מנסה להיות נחמד איתך יכול להיות שהוא תכף ינסה לדפוק אותך אבל גם אם מישהו מראה לך שהוא לא כל כך נחמד איתך גם אז יכול להיות שהוא גם מנסה לדפוק אותך והוא רק לא רוצה שתחשוב על זה לכן מראש הוא מנסה לגרום לך לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניך כי הוא תכף ינסה לרמות אותך במשהו אחר. ולכן כל מקרה לגופו אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
תחושה של אמון יתרונות המוצר פירגון איך לקנות מוצר לרכוש את אמון הלקוחות להסתיר שקרנים סיכוי מחשבה להיות לא נחמד ללקוח להימנע איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח שלך איך ליצור אמון איך ליצור כימיה איך לרכוש את אמון הלקוח איך לרכוש את אמון הלקוחות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשתול איך לשתול מחשבה איך לשתול מחשבות אמון אמון הלקוחות אמונה חושד חושדת חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח כימיה לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להיות לא נחמד ללקוח להיות נחמד להיות נחמד ללקוח להיות רע ללקוח להרגיש רע ליצור ליצור אמון ליצור כימיה למה לגרום ללקוח לקוח לקוחות לקנות לרכוש לרכוש את אמון הלקוח לרכוש את אמון הלקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש רע לשכנע לקוחות לשתול לשתול מחשבה לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מתי להיות לא נחמד ללקוח מתי להיות רע ללקוח נאמנות שתילת מחשבות
חשדנות - חשדנות טובה וחשדנות רעה
חשדנות - חשדנות טובה וחשדנות רעה חשדנות היא תכונה טובה, אולי התכונה הכי טובה, אחרי תכונת הוודאות של האמת. כי כאשר יש אמת, אין חשדנות, כי האמת ידועה. אך הדרך אל האמת, רצופה בחשדנות מבורכת. כך שהחשדנות היא מבורכת. אלא, שיש חשדנות טובה ויש חשדנות ורעה. וחשדנות טובה, היא כאשר האדם לא מאמין לשום דבר בעולם, כולל לא לעצמו. והאדם מטיל ספק בכל דבר ומחפש את האמת באשר היא. ואשרי אדם שהוא חשדן תמיד, ושתמיד הוא חושד במציאות, אולי היא ממש רעה, ואולי מנסים להרע לו. וגם חושד שאולי המציאות היא מאוד טובה, ואולי מנסים לעשות לו טוב. וזוהי חשדנות טובה, שבה האדם לא נאחז בשום אמונה שאינה וודאית. וחשדנות רעה, היא כאשר האדם נוטה לצד אחד, יותר מאשר לצד אחר. כי לחשוד זה טוב, אבל אסור לאדם להטות את הכף לטובה או לרעה, בלי ידיעה וודאית של אמת שנקייה מכל אמונה. כי חשדנות שהיא בגדר הטלת ספק ובירור האמת באשר היא, היא מבורכת. אבל חשדנות שבה האדם נוטה בדעתו אפילו כחוט השערה, לצד אחד יותר מאשר לצד אחר, זוהי חשדנות אסורה ורעה, שהיא מרחיקה את האדם מהאמת.
חשדנות, חוסר אמון, לחשוד באנשים, לתת אמון, נתינת אמון, להטיל ספק באלוהים, להאמין באלוהים, אופטימיות, פסימיות, חשדנות יתר, פרנויה
חשדנות, חוסר אמון, לחשוד באנשים, לתת אמון, נתינת אמון, להטיל ספק באלוהים, להאמין באלוהים, אופטימיות, פסימיות, חשדנות יתר, פרנויה
חשדנות, חוסר אמון, לחשוד באנשים, לתת אמון, נתינת אמון, להטיל ספק באלוהים, להאמין באלוהים, אופטימיות, פסימיות, חשדנות יתר, פרנויה מה היתרונות והחסרונות של להיות אדם חשדן? להיות אדם חשדן, לפי אליעד כהן, פירושו להטיל ספק מתמיד באנשים, באירועים ובמציאות סביבך. אנשים חשדנים הם כאלה שאינם נותנים אמון בקלות, וכמעט תמיד מניחים שדברים לא נאמרים להם כפי שהם באמת. הם תוהים האם ... האם המחירים שהם מקבלים הוגנים, והאם בכלל אפשר לסמוך על דבר כלשהו או שמא הכל מוטל בספק. היתרון הבולט בחשדנות הוא היכולת של אדם כזה להימנע מטעויות שעלולות להיגרם מאמונה עיוורת. למשל, אדם חשדן שירצה לקנות רכב יבצע בדיקות מעמיקות מאוד - הוא יבדוק את מצבו של הרכב, את המחיר ביחס לשוק, וישווה את ההצעות של כל המוכרים האפשריים. בזכות זה, יש סיכוי נמוך יותר שהוא ייפול קורבן לתרמיות. החשדן מטיל ספק בכל הצעה ובכך מגן על עצמו מפגיעה פוטנציאלית. אולם החיסרון הוא שהחשדנות גם מונעת ממנו ליהנות באמת. הוא ימשיך לחשוב אולי אני מפספס משהו, אולי זה לא בדיוק מה שאני רואה, וכך לא יוכל ליהנות בצורה מלאה משום דבר. הדוגמה הזו ממחישה כיצד החשדנות גורמת לאדם מאמץ מתמיד לבדוק כל פרט, מצב שיכול ליצור מתח, עייפות נפשית ותחושה כללית של כולם מנסים לרמות אותי. אליעד מציין שהחשדן חושב שכולם מנסים לדפוק אותו בדרכים שונות, וכך החיים הופכים למאמץ מתמשך שגורם לעיתים לסבל רב יותר מאשר לתועלת. האם חשדנות מקדמת או פוגעת באושר האישי? אליעד מסביר שהקשר בין חשדנות לבין אושר תלוי ברמת האמונה של האדם במה שהוא חושב כנכון. הוא טוען שככל שאדם חשדן יותר, כך הוא פחות מאמין לשום דבר, כולל לשכל שלו עצמו. לכן, לכאורה, חשדנות קיצונית יכולה למנוע לגמרי את תחושת הטוב והרע, כי כל הרגשות שלנו נובעים מהאמונה שמשהו הוא טוב או רע. אבל מצד שני, חשדנות גורמת לסבל כי האדם מתאמץ כל הזמן לחשוב ולבדוק ולא מצליח לנוח או להיות מרוצה. לדוגמה, אם אדם הוא חשדן במאה אחוזים, הוא לעולם לא ירכוש דבר. הוא יטיל ספק בכל דבר: האם זה באמת הרכב שהוא רוצה? אולי זה לא באמת הרכב הזה? אולי הרכב במצב פחות טוב מכפי שנראה? אבל אם אדם לא יהיה חשדן בכלל, הוא עלול לקנות רכב פגום ולהסתכן בתאונה. לפיכך, האמת נמצאת במקום כלשהו באמצע - יש להיות חשדן במידה מסוימת אבל לא באופן קיצוני, כי לכל בדיקה יש מחיר של סבל והשקעה. איך להחליט מתי נכון לחשוד ... אי אפשר באמת לבדוק הכל, משום שאנחנו לא יודעים את כל הפרטים מראש ולא נוכל לוודא כל דבר. אדם חשדן יתר על המידה ייכנס לפרנויה, מצב בו הוא חושד בכל פרט קטן וזה ימנע ממנו לפעול באופן טבעי ורגוע. לכן, הדרך הנכונה היא להעריך את הסיכון מול התועלת: ... הפעולה של הבדיקה שווה את ההשקעה, או שאולי הנזק הצפוי קטן מדי ולכן אין צורך לבדוק. מה הקשר בין חשדנות לאמונה באלוהים? אליעד כהן נותן דוגמה נוספת, הפעם מעולם האמונה באלוהים. הוא שואל מה ההבדל בין להאמין באלוהים לבין ... ראו ניסים גדולים ולכן נתנו אמון במשה ובאלוהים. אך למרות הניסים הללו, עדיין אפשר היה לשאול שאלות רבות ולהיות חשדניים: מי אמר שאלוהים הוא זה שעשה את הניסים? אולי זו ישות אחרת? מי אמר שמשה באמת שליח של אלוהים? מי קבע שאלוהים באמת ברא את העולם? אליעד מסביר שככל שהמחיר שהאדם נדרש לשלם גבוה יותר, כך עולה הצורך בחשדנות ובבירור עמוק יותר. אם רופא יגיד לך לקחת תרופה, אולי לא תהיה חשדן במיוחד. אבל אם אותו רופא ידרוש ממך לשרת אותו לכל חייך, מיד תחשוד ותטיל ספק בכוונותיו. כך גם באמונה ... להטיל ספק רב יותר מאשר במקרים שבהם הסיכון או המחיר נמוך יותר. מה הדרך למצוא את האיזון הנכון בין חשדנות לאמון? לסיכום, אליעד טוען שהמפתח לאיזון נכון בחשדנות נמצא בהערכת סיכון לעומת רווח פוטנציאלי. האדם צריך לשאול את עצמו כל הזמן מה יותר חשוב לו: להימנע מסיכון, או להימנע מסבל שנובע מהבדיקות המרובות והחשדנות התמידית. לא ניתן לדעת הכל, לכן החשדנות לא יכולה להיות מלאה לגמרי, ומצד שני אסור לתת אמון עיוור וליפול למלכודות מיותרות. החשבון הזה של עלות מול תועלת הוא זה שמאפשר לאדם להתנהל בצורה נכונה ומאוזנת בחיים. האם כדאי להיות חשדן? איך להפסיק לחשוד באנשים? האם חשדנות טובה או רעה? למה אנחנו חושדים באנשים? איך לתת אמון? מהם חסרונות האמונה העיוורת? איך להגיע לאיזון בין חשדנות לאמונה?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך ... במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת. כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות? אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול לעורר אצלו חשדנות. לדוגמה, כאשר לקוח מתאר את רצונותיו במונחים לא מדויקים או בצורה שטחית מדי, הוא בעצמו מודע לכך שהתיאור שלו ... במכירות יצירת אמון עם לקוח כיצד ליצור ראפור עם הלקוח? מתי לא להשתמש במילים של הלקוח? איך להתמודד עם חשדנות של לקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות של אנשי מכירות וזה הולך ככה. בעיקרון כפי ... של הלקוח זה דווקא יכול לדפוק את המכירה מסיבה אחרת. למה שזה יהרוס את המכירה? בגלל שזה יוצר ללקוח חשדנות. מה זאת אומרת? לפעמים לקוח בא והלקוח בטוח שהוא תיאר בצורה מדויקת את מה שהוא צריך, והמקרה כזה אם ... רוצה הוא לא באמת רוצה את זה כי הוא מצפה לשמוע משהו אחר לצורך העניין. ודווקא זה עלול ליצור חשדנות אצל הלקוח כי הלקוח אומר למה הוא משתמש דווקא במילים האלה הרי המילים האלה דווקא שגויות, אני אמרתי אותן ...
חשדנות מול נתינת אמון, נתינת אמון באנשים, האם לוותר? האם להיות תמים? האם לסמוך על אנשים? האם להיות חשדן? האם לחשוד באנשים? האם לא לתת שידפקו אותך? האם לסלוח על בגידה? האם לתת אמון מחדש? האם להיות פראייר? האם להאמין באנשים?
חשדנות מול נתינת אמון, נתינת אמון באנשים, האם לוותר? האם להיות תמים? האם לסמוך על אנשים? האם להיות חשדן? האם לחשוד באנשים? האם לא לתת שידפקו אותך? האם לסלוח על בגידה? האם לתת אמון מחדש? האם להיות פראייר? האם להאמין באנשים?
חשדנות מול נתינת אמון, נתינת אמון באנשים, האם לוותר? האם להיות תמים? האם לסמוך על אנשים? האם להיות חשדן? האם לחשוד באנשים? האם לא לתת שידפקו אותך? האם לסלוח על בגידה? האם לתת אמון מחדש? האם להיות פראייר? האם להאמין באנשים? האם עדיף להיות חשדן או לתת אמון באנשים? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה המרכזית: האם כדאי להיות חשדן או לתרום אמון לאנשים? תשובתו אינה חד משמעית, אלא מציינת את היתרונות והחסרונות של כל גישה. האם להימנע מלסמוך ... כדי להימנע מהפגיעות, או להיות נאיבי ולסמוך על אחרים, מה שמוביל להתמודדויות עם אכזבות ופגיעות? אם אדם בוחר להיות חשדן, הוא יצמצם את הסיכוי להיפגע, להימרם או להתאכזב. עם זאת, חשדנות כזו עשויה להקשות על ניהול מערכות יחסים בריאות ונינוחות. אדם כזה עשוי להרגיש שהוא לא יכול לסמוך על שום ... ההמלצה של אליעד כהן היא לא להיות תלוי בתוצאות של החלטות אחרים. כלומר, כדאי לפתח גישה שבה ניתן להיות חשדן כשצריך, אך גם פתוח לסמוך על אחרים, מבלי להיות תלוי בהצלחה או בכישלון של אחרים. אם לא תסתמך על תגובותיהם של אחרים, תוכל להרגיש חופשי יותר לבחור אם להיות חשדן או לתת אמון, בהתאם לסיטואציה. הגישה האידיאלית, לפי אליעד כהן, היא יכולת לאזן בין שני רגשות מנוגדים. מצד אחד, ... לתת אמון במי שנראה לך ראוי לכך, מבלי להרגיש תלוי בתוצאה. גישה כזו תאפשר לך לפתח את האמון או החשדנות לפי רצונך, אך תדע שיש מחיר לכל החלטה. העקרון הזה נכון גם בהקשרים של מערכות יחסים אישיות או עסקיות. ... ואפשרויות. על כל אדם לדעת שהדרך בה יבחר תהיה כרוכה במחיר, אך כל בחירה היא לגיטימית. האם כדאי להיות חשדן או תמים? איך לסמוך על אנשים מחדש? מהם היתרונות והחסרונות של חשדנות? מהי גישת האיזון בין חשדנות לאמון? איך להתמודד עם בגידה? איבוד אמון במערכות יחסים האם עדיף להיות חשדן או לתת אמון באנשים? האם כדאי להיות אדם חושד ובודק כל הזמן, או לבחור להיות נאיבי, תמים וסומך על אחרים? זו שאלה שאין לה תשובה חד משמעית, כי לכל גישה יש את היתרונות והחסרונות שלה. אם אתה אדם חשדן, אז יהיו פחות סיכויים שיתקלו בך, פחות סיכויים שירמו אותך, פחות סיכויים שתיפגע או שתתאכזב. הבעיה היא, שהחשדנות עשויה להקשות עליך לחיות בצורה נינוחה, להרגיש פחד ממי שסביבותיך, ולנהל מערכות יחסים בצורה תקינה. למשל, אדם חשדן עשוי לחשוב שכל דבר עלול להיות מסוכן - האם האוכל מורעל? האם הרצפה תתמוטט? האם המתג יחשמל אותי? כל ... קל להחליט, אבל האפשרות האידיאלית היא להיות לא תלוי בשום דבר ובשום אדם. כלומר, אתה יכול להיות בלא ספק חשדן, אך יחד עם זאת להרגיש חופשי לתת אמון באנשים, ולהיות מוכן לקחת את הסיכון. כאשר אין לך תלות בהצלחה או בכישלון של אחרים, תוכל להרגיש חופשי יותר לפתח את האמון או את החשדנות לפי רצונך, ולקבל את המחיר של כל החלטה. זה נכון לא רק לגבי אנשים שהייתם קורבן לרמאות או בגידה. ... הוא להבין שיש מחיר לכל בחירה. ההמלצה היא פשוט לא להיות תלוי בהחלטותיך ובתגובות של אחרים. הבחירה אם להיות חשדן או תמים, אם לתת אמון או לא, תלויה רק בך ובמה שאתה מוכן לקבל. אל תסגור את עצמך לחלוטין, ... שים לב, יש מחיר לכל דבר - אתה יכול לבחור, אך תדע שיש מחיר שצריך לשלם בכל צעד. אמון חשדנות בגידה בזוגיות קנאה בזוגיות מערכות יחסים האם להיות אופטימי? האם להיות פסימי? חשדנות יתר, קנאה בזוגיות, רכושנות בזוגיות, קושי לתת אמון, איך לתת אמון באנשים? נטייה לתת אמון, אמון בזוגיות, אמון בין ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות ... שמדבר איתך, הוא חש תחושה בסיסית של זרות ושל חוסר התאמה בינך לבינו. ומטבע הדברים, אדם אחר יתנהג כלפיך בחשדנות כלשהי, משום שהוא מרגיש שאתה והוא שני אנשים זרים, ושלא בטוח שיש לכם אינטרס משותף, אלא אולי יש ניגוד ... ושאתם יכולים לסמוך אחד על השני. כי האדם השני, יש לו שתי אפשרויות איך להתייחס אליך. האם להתייחס אליך בחשדנות, או לתת בך אמון. ואפשרויות האלו נשענות על הספק הטבעי שיש לאדם, האם יש לכם אינטרס משותף ואתם פועלים ... האדם השני, מתחזקת תפישת המציאות שאומרת, שאתם אנשים קרובים, ושממילא הוא כן יכול לסמוך עליך. וכמובן, שאם אתה מראה חשדנות מול האדם השני, הרי שזה גורם גם לאדם השני לחשוד בך. כי האדם לא חושד בעצמו. דהיינו, האדם בהחלט נותן אמון בעצמו וסומך על עצמו, שהוא לא ינסה לפגוע בעצמו ולעשות לעצמו רע וכיוב. שזה בעצם אומר, שאם אתה מראה למישהו שאתה חושד בו, הרי שבעצם אתה מראה לו, שאתה עצמך לא חושב שיש הזדהות מלאה בינך לבינו. כי אם היית בחוויית ... ייתן בך אמון, כי אתה עצמך אמרת לו, שאתה עצמך לא חושב שאתה והוא זאת ישות אחת. דהיינו, גילוי החשדנות שלך כלפיו, הוא בעצם הוכחה לכך שאתה לא חושב שאתם ישות אחת. ושאתה עצמך מתייחס אליו כאל אדם זר. ... האדם השני מצפה שלא תיתן בו אמון בלי לחשוד בו. ואם הוא יראה שאתה נותן בו אמון, בלי שום חשדנות, זה דווקא עלול ליצור אצלו חשדנות כלפיך. כי זה גורם לכך שהוא יסתכל עליך בצורה מוזרה, שאתה מיד נותן בו אמון, בלי שום חשד. ומצד ...
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת ... באופן אינסטינקטיבי, הוא גם מתחיל לתת בך אמון. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע לקוח לבצע עסקה איתך, בתחילה הוא חשדן. הוא שואל את עצמו: מדוע שאאמין לך? אתה אדם זר, אולי אתה רוצה לרמות אותי. ברגע שאתה מראה ללקוח ... ולשאול: האם אני באמת מאמין לו, או שאני מאמין לו רק כי הוא אמר לי שהוא מאמין בי?. כיצד החשדנות שלך משפיעה על הצד השני? אליעד מוסיף הסבר נוסף, שאם אתה מראה חשדנות כלפי אדם, אתה בעצם משדר לתת - המודע שלו שאתה רואה בו אדם זר, ולכן אין ביניכם אינטרס משותף. זה יגרום לו אוטומטית להרגיש שאתם באמת אנשים זרים, וכך הוא יהיה יותר חשדן כלפיך. לדוגמה, אם בעסקה מסוימת אתה מתחיל להיות חשדן מדי, לשאול יותר מדי שאלות, להתמקד יותר מדי בפרטים קטנים, ולשדר ספק לגבי הכוונות שלו - הוא עלול לחשוב: אם הוא כל כך חושד בי, כנראה הוא לא באמת רוצה בטובתי, וזה יחזק בו את החשדות כלפיך. איך להשתמש נכון בטכניקות של יצירת ... מתאים להראות אמון מוחלט ללא שום ספקות, ולפעמים דווקא להציג ספקות ואז להראות שאתה מתגבר עליהם. הכל תלוי ברמת החשדנות הבסיסית של הצד השני. הוא מציע תרגיל מעשי לשבוע הקרוב: בכל מפגש עם אנשים, לבדוק האם אתה משדר להם אמון או דווקא חשדנות. התוצאות של הבדיקה הזו יאפשרו לך להבין יותר טוב איך המוח שלך ושל אחרים פועל בתהליך יצירת האמון. אליעד ... אמון? איך לשכנע אנשים בקלות? כיצד עובד תהליך יצירת אמון במוח? האם נתינת אמון זו מניפולציה? איך להתמודד עם חשדנות של לקוחות? איך לנהל משא ומתן בצורה אפקטיבית? כיצד להשתמש בטכניקות NLP לבניית אמון?
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו ... מרגיש נוח במחיצתך? ואיך זה משפיע על קבלת ההחלטות שלו? ומה קורה מאחורי הקלעים של התהליך? ולמה יש לאדם חשדנות? ואיך אפשר לגרום למישהו לתת בך אמון? ואיך המוח של האדם פועל? ולמה האדם רוצה לתת בך אמון? ואיך ... המידע שאתה מעביר אליו. והשאלה הנשאלת היא, איך אפשר לעקוף, או על כל פנים לפחות להשתיק את מנגנון האימות והחשדנות שיש באדם ששומע אותך, כדי לגרום לו להסכים איתך? וכאן בעצם מגיעה התשובה שאומרת, שכלל שהאדם השני ירגיש יותר ... נעימות, כאשר הוא בודק את אמיתות האינפורמציה שהוא מקבל מהסביבה. ולמה? כי בעצם מנגנון האימות, הוא בעצם מנגנון של חשדנות, שפועל מתוך תחושה של פחד ושל רצון לא להיפגע. ובכל פעם שהאדם בודק את האינפורמציה אם היא אמת או ... ולפחד שמא יקרה דבר רע אם הוא לא יבדוק אותו. ולכן, כאשר האדם מרגיש בנוח במחיצתך, ממילא הוא פחות חשדן והוא פחות בתחושה של פחד להיפגע, והוא מטבעו רוצה לנוח ולא לבדוק את אמיתות המידע שהוא מקבל, והוא רוצה ... לו לסמוך עליך ולהאמין בך, רק כדי לגרום לעצמו להרגיש את תחושת הנוחות שיש לאדם, כאשר הוא מאמין ולא חושד במה שאומרים לו. ולפעמים, האדם מרגיש יותר מידי בנוח, ואז דווקא הוא מתחיל להיות יותר מידי חשדן. ולכן צריך לדעת איך לגרום למישהו להרגיש בנוח, אבל שיהיה בצורה טבעית. שלא יחשוד שמנסים להרדים לו את מנגנון ...
חשדנות יתר, הרמוניה, לא לצאת פראייר, גמישות מחשבתית, לדון לכף זכות, לדון כף חובה, אין הבדל בין טוב לרע, לחשוד באנשים, מה אנשים חושבים עליך? לא לחשוד באנשים, להבדיל בין טוב לרע
חשדנות יתר, הרמוניה, לא לצאת פראייר, גמישות מחשבתית, לדון לכף זכות, לדון כף חובה, אין הבדל בין טוב לרע, לחשוד באנשים, מה אנשים חושבים עליך? לא לחשוד באנשים, להבדיל בין טוב לרע
חשדנות יתר, הרמוניה, לא לצאת פראייר, גמישות מחשבתית, לדון לכף זכות, לדון כף חובה, אין הבדל בין טוב לרע, לחשוד באנשים, מה אנשים חושבים עליך? לא לחשוד באנשים, להבדיל בין טוב לרע איך הלימודים יכולים לגרום לחשדנות יתר? הלימודים שאליעד כהן מלמד גורמים לאדם להתחיל להטיל ספק בכל דבר, גם בדברים שלכאורה נראים טובים וברורים. למרות שמטרת הלימודים היא לראות את המציאות בצורה אובייקטיבית ומדויקת, התהליך הזה עלול לעורר חשדנות מוגברת ותחושת נפרדות מאחרים. לדוגמה, כאשר אדם מתחיל להבין איך אנשים חושבים ופועל מתוך המידע הזה, הוא עלול לפתח ... שהוא מניפולטיבי או מסתיר אינטרס שלילי, מה שעלול להוביל להרגשה לא נעימה ואף להתנתקות חברתית. האם יש דרך לשלוט בחשדנות שנוצרת? לדברי אליעד, יש לאדם שליטה מסוימת על החשדנות שמתעוררת אצלו בעקבות הלימודים. אליעד מסביר שכל מה שאדם לומד יכול לשמש ככלי להגברת החשדנות או להפחתתה, והדבר תלוי בשימוש שהאדם עושה בידע שלו. לדוגמה, אם מישהו מחמיא לך, אפשר לקחת את הכלים שרכשת ולהתחיל לחשוד שהמחמאה אינה כנה, או מנגד, דווקא לנטרל חשדנות מיותרת ולראות שהמחמאה אמיתית. המפתח הוא להחליט באופן ברור מה המטרה שלך: האם אתה רוצה להיות יותר הרמוני ופחות חשדן, או דווקא לחדד את המחשבה שלך לזיהוי מניפולציות. בסופו של דבר, הגמישות המחשבתית מאפשרת לך לבחור אם ומתי להשתמש בחשדנות או בהרמוניה. איך הגמישות המחשבתית עוזרת להימנע להיות פראייר? החשש להיות פראייר הוא מנגנון הגנה נפוץ שגורם לחשדנות. אליעד מציין שכאשר אדם חושב כל הזמן אני לא רוצה לצאת פראייר, הוא למעשה פועל מתוך פחד, שיכול להגביל ... אותו. אליעד מסביר שאם האדם עסוק כל הזמן בחששות, הוא לא יצליח לפעול בצורה חופשית ונינוחה, ובסופו של דבר החשדנות המוגזמת תפגע בו. מצד שני, אם האדם יפעל מתוך הבנת האינטרס האישי שלו, הוא יוכל להרגיש מסופק ומרוצה, בלי ... שלנו היו יכולים להפוך לבלתי נסבלים. כל מחשבה שלילית של אחרים הייתה עלולה לפגוע בנו קשות, וכך היינו נשאבים לחשדנות וסבל אינסופיים. למעשה, גם בלי היכולת לקרוא מחשבות, אנחנו לעיתים מפרשים התנהגויות ומילים של אנשים בצורה שלילית, וזה כבר ... לשימוש מושכל בהבחנות בין טוב לרע, ולדעת מתי לבחור בכל אחת מהאפשרויות. האם חשוב להישאר תמים או דווקא להיות חשדן? אליעד מבהיר שלמרות החשדנות, הכי טוב זה דווקא להיות תמים, אך בשביל להיות תמים באמת, חייבים להיות בעלי שכל רב וחדות מחשבתית גבוהה. ... להגיע לכך, האדם חייב לפתח שכל חריף מאוד, שיאפשר לו לזהות מתי התמים הוא בחירה נכונה ומתי לא. האם החשדנות היא תמיד שלילית? אליעד לא מציג את החשדנות כשלילית באופן מוחלט, אלא ככלי שהאדם יכול להחליט אם להשתמש בו או לא. חשוב שהאדם ידע לבחור מתי כדאי לו להיות חשדן ומתי כדאי לו להימנע מזה. ההחלטה אם להיות חשדן תלויה בהקשר ובמטרות האישיות של כל אדם. איך להפסיק לחשוד באנשים? מה אנשים באמת חושבים עליי? איך לא לצאת פראייר? מהי גמישות מחשבתית? איך להגיע להרמוניה עם הסביבה? האם יש הבדל בין טוב לרע? האם להיות תמים או חשדן?
לסמוך, על מי אפשר לסמוך? האם אפשר לסמוך על מישהו? איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? על מי לא לסמוך? מה הסימנים שאפשר לסמוך על מישהו? חשדנות, למה אני לא סומך על מישהו? האם מישהו בוגד בי? למה מישהו לא סומך עלי? אמון במערכות יחסים
לסמוך, על מי אפשר לסמוך? האם אפשר לסמוך על מישהו? איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? על מי לא לסמוך? מה הסימנים שאפשר לסמוך על מישהו? חשדנות, למה אני לא סומך על מישהו? האם מישהו בוגד בי? למה מישהו לא סומך עלי? אמון במערכות יחסים
... על מישהו? איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? על מי לא לסמוך? מה הסימנים שאפשר לסמוך על מישהו? חשדנות, למה אני לא סומך על מישהו? האם מישהו בוגד בי? למה מישהו לא סומך עלי? אמון במערכות יחסים איך ... לך ממנו. האם אפשר לסמוך על מישהו? מניפולציות במערכות יחסים איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? נתינת אמון חשדנות במערכות יחסים איך אפשר לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? האמון במערכות יחסים הוא נושא מורכב עם היבטים רבים. ... על פי המעשים והכנות שלך לאורך זמן. אמון במערכות יחסים איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו נתינת אמון חשדנות במערכות יחסים מניפולציות במערכות יחסים השתקפות עצמית, למה מישהו מפרש משהו? איך לקרוא מחשבות? מניפולציות במערכות יחסים, למה מישהו סומך עליך? למה מישהו חושד בי? למה מישהו נותן בי אמון? למה מישהו נותן אמון? נתינת אמון
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות מתי איש מכירות צריך לשדר ביטחון עצמי ומתי לא? אחת ... אני מנסה לומר? שהרבה פעמים האיש מכירות הוא מדבר בביטחון וזה דווקא מראה חוסר ביטחון או דווקא זה מעורר חשדנות כי מרוב שהוא מדבר בביטחון משהו פה נשמע חשוד זה כאילו משדר ללקוח הבן אדם הזה למד את המשפטים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חשדנות, איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חשדנות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומלץ, מאמן אישי בתל אביב, מאמן אישי לאורח חיים בריא בתחום חשדנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4688 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 12:16:09 - wesi1