... עצמו. אם השחקן תקוע בדימוי העצמי שלו, הוא יתקשה מאוד לגלם דמויות שונות באופן משכנע. לדוגמה, אם אדם משחק תפקיד של מוכר במכולת אך מתקשה
להאמין שהוא באמת המוכר, אז המשחק שלו לא יהיה אותנטי. כדי להיות שחקן טוב, השחקן צריך להיות מסוגל לשחרר את עצמו לחלוטין מהזהות שלו ולשחק את ... שהוא איש אמת אמיתי יוכל להיות שחקן מצוין. לכאורה שחקן משקר כשהוא משחק דמות אחרת, אך אליעד מסביר כי למעשה נדרשת אמת עמוקה אף יותר כדי
להאמין באופן מלא במצב המדומיין. לדוגמה, אם שחקן מתבקש לבכות על דמות שמת, אף שהשחקן יודע שהדמות לא מתה באמת, שחקן אמיתי ואיכותי יהיה מסוגל ... היו אמת מוחלטת. הוא מתאר מצב בו שחקן נדרש לשחק סצנה של בכי ואבל, ומסביר שככל שהשחקן הוא אדם יותר נאמן לאמת הפנימית שלו, כך הוא יוכל
להאמין באופן שלם בסיטואציה הבדיונית וכתוצאה מכך להביע רגש אותנטי ומרגש. אליעד גם מתייחס לקונספט של אף אחד כדוגמה מעולם המשחק, ומביא דוגמה ... עם המציאות המדומיינת. לפתח יכולת לשחרר את עצמו לחלוטין מהזהות הפרטית שלו ולהיות אף אחד. להיות אדם נאמן לאמת באופן עמוק במיוחד, כך שיוכל
להאמין במציאות המדומיינת באופן מלא. לזהות ולגלות בתוכו דמויות שונות ולנוע ביניהן באופן טבעי ומשכנע. איך להיכנס לדמות? פיתוח יכולות משחק ...