... שיווק מקצועיים, איך
לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך
לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך
לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ... לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך
לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך
לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים,
שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי
לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי,
שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז לשם כך נתחיל מהתחלה ... ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה,
שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי ... הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי
שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו ... מכירה סמויה וכולי. אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים
לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו ... את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים: 1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם
גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר ... איזה גאון וכיוב. לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה
יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה ... משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חווית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה
גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך
לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא
יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע
שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי
שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות ... שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני. איך ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה
לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו ... כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה
גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת ... אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה
יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה
יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח ... אתה יכול להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא
לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, ... לגבי כל פעולה וכולי. לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור
לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות ...