... שיווק מקצועיים, איך
לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך
לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך
לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים ... שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך
לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך
לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי
לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין ... וכולי. אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים
לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך
לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? ... משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך
לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של ... מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני. איך ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה
לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה ... לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא
לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה ... וכולי. לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור
לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ...