אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כל פרסום הוא פרסום טוב ✔אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
וכאן נסביר, מה עדיף יותר, פרסום ממומן או פרסום אורגני? והאם עדיף לך ליצור משפך שיווקי אורגני או משפך שיווקי ממומן? ונסביר על טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי ועל מהם 3 השיקולים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים השוואה בין פרסום ממומן לבין פרסום אורגני? ומהו השיקול האחד והיחיד החשוב ביותר שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים באיזה ערוץ פרסום לפרסם, האם בתשלום או בצורה אורגנית?

אז ברמת העיקרון, אפשרי לחלק את הדרך להגיע ללקוחות חדשים, ל 2 סוגים של ערוצי פרסום אפשריים:

1 - באמצעות פרסום ממומן בתשלום, דהיינו, שאתה מפרסם בתשלום לדוגמה ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק / גוגל וכיו"ב, את העסק שלך וככה אתה מקבל חשיפה של העסק שלך, ללקוחות חדשים שיכולים להפוך להיות לקוחות שלך.

2 - באמצעות פרסום אורגני / פרסום טבעי - דהיינו, שאתה מפרסם בחינם ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר באינטרנט, תכנים שקשורים לעסק שלך, כגון סרטונים שיווקיים / מאמרים מקצועיים וכיו"ב, כל מיני תכנים שיווקיים מסוגים שונים. ואת כל התכנים האלו אתה מפרסם בחינם ללא שום עלות כלשהי על הפרסום. וככה אתה יוצר משפך שיווקי בחינם, שדרכו מגיעים אליך לקוחות פוטנציאלים שעשויים להיות לקוחות של העסק שלך.

והשאלה היא, מה עדיף? האם עדיף לעשות שיווק ממומן בתשלום? האם עדיף לעשות שיווק אורגני בחינם? מה האמת של הסיפור?

אז קודם כל נראה מה בטוח נכון? בטוח נכון שאתה רוצה לעשות כסף. וכדי לעשות כסף, צריך שההכנסות שלך יהיו גדולות מההוצאות שלך.

ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות של הפרסום הממומן ואת העלות של הפרסום האורגני. כאשר בפרסום ממומן יש את העלות הבסיסית של הכנת הפרסומת עצמה, ואת העלות המרכזית של רכישת שטחי הפרסום באינטרנט וכולי. לעומת זאת, בפרסום אורגני, יש אפשרות של עלות יותר גדולה של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה שיווק ויראלי עם תוכן ויראלי / תוכן שמפיץ את עצמו.

אז בשיקול של העלות של הפרסום האורגני לבין העלות של פרסום ממומן, כל אחד יעשה את החישוב לעצמו, של עלות הפרסום בטווח הקצר, ושל עלות הפרסום בטווח הארוך וכולי.

דבר נוסף שצריכים לקחת בחשבון, זה את המהירות שבה אתה יכול להגיע ללקוחות חדשים. בדרך כלל, לקבל חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים, זה אפשרי כמעט בין רגע, בפרסום ממומן בתשלום, שפשוט צריכים לשלם כסף למפרסם שיפרסם אותך מעכשיו לעכשיו למי שאתה רוצה, ביחס לפרסום אורגני שבו כנראה שייקח יותר זמן עד שתוכל לקבל חשיפה טבעית / חשיפה אורגנית, לכמות רצינית של לקוחות. ולכן, גם המהירות שאתה צריך להגיע ללקוחות, גם היא שיקול שצריכים לקחת בחשבון בפרט אם אתה צריך להגיע ללקוחות במהירות וכולי.

ולכן לכאורה נראה, שלפחות בטווח הרחוק, עדיף פרסום אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת?

ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיו"ב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את האדם, לפרסם בתשלום פרסום ממומן ברשתות חברתיות וכיו"ב. אבל מה האמת? מה באמת עדיף?

והאמת היא, שיש שיקול אחד שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון ושהוא זה שישפיע על איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום אורגני וצריכים לעשות הפרדה בין השיקול של תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני ביחס לתוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן, לבין השיקול החשוב ביותר והוא, האיכות של הלידים שאתה תקבל בשני ערוצי הפרסום האלו.

ואני אסביר: יש אנשים שעושים פרסום אורגני, בחינם, ללא תשלום, ומגיעים מהיום למחר, לכמות עצומה של חשיפה אורגנית והם מקבלים מהיום למחר, המון עוקבים חדשים וכולי, אנשים אמיתיים שמתעניינים במה שיש להם לומר ושרוצים לעקוב אחריהם ואחרי מה שיש להם לומר. אבל וכאן מגיע האבל הגדול, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמות העוקבים שיש לך ובין כמות החשיפות שאתה מקבל, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האמיתיים שמסתתרים בתוך כל העוקבים שלך.

ולפעמים יש הבדל של שמים וארץ, בין כמות העוקבים שלך, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האיכותיים שנמצאים בין כל העוקבים שלך.

ולכן לפעמים, הרבה יותר נכון יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן בתשלום, שאולי יודע לחשוף את העסק שלך ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים שלך, יותר מאשר לעשות פרסום אורגני בחינם, שאומנם יביא לך המון חשיפות בחינם, אבל אתה עשוי למצוא את עצמך, בלי לקוחות משלמים, בין כל הכמות העצומה של העוקבים שיש לך באינטרנט.

ואחד הכשלים הלוגיים שיש אצל אנשים שעושים פרסום אורגני, הולך כך: כדי לעשות כסף, צריך למכור. וכדי למכור צריך חשיפה ללקוחות. ופרסום אורגני הוא בחינם והוא מביא לך המון חשיפות שבתוכם אולי נמצאים לקוחות שלך. ולכן מכך נסיק, שעדיף לך לעשות פרסום אורגני. אבל זאת לא כל האמת. כי השאלה היא, מהי האיכות של העוקבים שלך, ומהו יחס ההמרה, בין כמות העוקבים שלך לבין הלקוחות המשלמים שלך שאתה רוצה שהם יהיו הלקוחות שלך.

ובכל הבאלגן שיש אצל המנטורים לשיווק, יש את הטעות של לעשות שיווק פרובוקטיבי באמצעות פרובוקציה שיווקית בגלל המחשבה שאומרת שאין דבר כזה פרסום שלילי ושאין דבר כזה פרסום רע. והמחשבה הזאת גורמת לאנשים להפיץ כל מיני סרטונים פרובוקטיביים ותכנים שיווקיים פרובוקטיביים, שאכן מקבלים המון חשיפה אורגנית טבעית, ושאפילו גורמים להמון אנשים לעקוב אחרי אותם מפרסמים של אותם תכנים שיווקיים פרובוקטיביים, אבל הבעיה היא, שהחשיפות האלו והתכנים האלו, לא באמת מביאים לקוחות משלמים שאתה רוצה שיהיו לקוחות שלך.

והאמירה שאומרת שאין כזה דבר פרסום רע ושאין כזה דבר פרסום שלילי, היא אולי נכונה במקרים מסוימים, אבל ברמת העיקרון, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמה עוקבים וכמה חשיפה תביא לך החשיפה השלילית והשיווק הפרובוקטיבי שאתה עושה, לבין כמה לקוחות משלמים, לקוחות טובים, אתה תקבל מתוך כל העוקבים שיעקבו אחריך.

ולכן יש המון מומחים לשיווק באינטרנט שיש להם המון עוקבים ושיש להם המון סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים כאלו ואחרים, אבל שאין להם פרנסה ושאין להם לקוחות משלמים. כי הלקוחות שאולי ישלמו לך, הם לא בהכרח נמצאים בין כל הערב רב של האנשים שעוקבים אחרי השטויות שאתה מפרסם באינטרנט.

ולכן יהיה נכון לומר, ששיווק אורגני שיווק טבעי, בטווח הארוך הוא כנראה יהיה עדיף על שיווק ממומן שיווק בתשלום, אבל זה רק בתנאי שעושים נכון את השיווק האורגני. דהיינו, שחומרי השיווק האורגני שאתה מפרסם, באמת אוספים סביבך לקוחות שבאמת יכולים להפוך להיות לקוחות שלך.

וזה בעיקר בגלל שאתה מפרסם תכנים, שיגרמו לאנשים שאתה רוצה שיהיה לקוחות שלך, להיות לקוחות שלך ולא בגלל בלבולי מוח כאלו ואחרים.

ואני אוסיף, כמו שכבר הסברתי השקעה בשיווק, חשובה יותר מאשר השקעה במכירות. ואפשרי למכור בלי איש מכירות אם עושים שיווק נכון. ומצד האמת, חומרי שיווק נכונים, הם חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה. אבל זה עוד עניין שלם, של איך להכין חומרי שיווק בצורה נכונה.

ולכן אני אומר, שאם אתה תכין חומרי שיווק בצורה נכונה, דהיינו, תכין את חומרי השיווק הנכונים כמו שהסברתי, ותפיץ אותם בצורה נכונה בפרסום אורגני, אז באמת שיווק אורגני שכזה, כנראה יהיה יותר יעיל מפרסום ממומן לפחות בטווח הרחוק. לפחות משיקולי עלויות. כי שיווק נכון, חוסך עלויות מכירה. ולאורך זמן, שיווק אורגני, הוא בחינם, ביחס לפרסום ממומן.

אבל חייב לזכור, שאם אתה לא תכין חומרי שיווק טובים, שיאספו סביבך לקוחות טובים לקוחות רלוונטיים לקוחות משלמים, הרי שאתה עוד עשוי לגרום לעצמך לנזק, פרסום שלילי, מוניטין שלילי, חשיפה שלילית, פרסום רע ועוד נזקים נוספים.

לסיכום: כאשר אתה רוצה לבחון ערוץ פרסום, האם לעשות פרסום ממומן או לעשות פרסום אורגני, תנסה להבין היכן בסוף יהיו לך יותר רווחים מלקוחות משלמים, שזה כמובן תלוי גם בעלות הפרסום אבל גם באיכות הלידים שתקבל, ולא רק למדוד את הדברים ביחס לעלות הפרסום ולכמות החשיפות, שהיא אולי מביאה חשיפות זבל שיחס ההמרה שלהם ללקוחות משלמים, הוא גרוע ביותר.

ולכן יהיה נכון לומר, שקריטי ביותר לדעת ולהבין מהם חומרי השיווק שכדאי לך לפרסם כדי להביא את הלקוחות שאתה רוצה ולא סתם להביא חשיפות זבל ובהתאם לזה לדעת ולהבין האם ואיך יהיה נכון לפרסם אותם וכולי.
לאורך זמן משפך שיווקי אורגני הכנסות מחשבות מהי האיכות של העוקבים איכות הפרסום גרוע להגיע ללקוחות במהירות חשיפות בחינם google סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים אורגני או ממומן איזה חומרי שיווק איך לבחור איך להכין חומרי שיווק איך לפרסם איך לפרסם באינטרנט איכות איכות הלידים שלך איכות העוקבים באינטרנט איכות העוקבים ברשתות החברתיות איכות הפרסום איכות לידים אין דבר כזה פרסום רע אין דבר כזה פרסום שלילי אין כזה דבר פרסום רע אין כזה דבר פרסום שלילי אינטרנט באיזה ערוץ פרסום לבחור בחירה בחירת ערוץ פרסום במי לבחור בניית משפך שיווקי האם להכין חומרי שיווק הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים המרה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים חשיפה חשיפה איכותית חשיפה שלילית יחס ההמרה ללקוחות משלמים יחס המרה יחסי המרה כל פרסום הוא פרסום טוב לבחור להכין חומרי שיווק לפרסם לפרסם באינטרנט לקוח לקוחות לקוחות משלמים מה לפרסם באינטרנט ממומן או אורגני משפך שיווקי משפך שיווקי אורגני משפך שיווקי ממומן מתי להכין חומרי שיווק עוקבים פרסום אורגני פרסום אורגני או פרסום ממומן פרסום ממומן פרסום ממומן או פרסום אורגני פרסום רע פרסום שלילי קידום אורגני או קידום ממומן קידום ממומן קידום ממומן או קידום אורגני רשתות חברתיות שיווק שיווק באינטרנט שיטות שיטות שיווק שיטות שיווק באינטרנט שלילי שליליות
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... לקוחות שממליצים עליך, חבר מביא חבר, איך לשווק את עצמך בזול? שיווק זול, איך הכי נכון לשווק את עצמך? אין דבר כזה פרסום שלילי, קמפיין שלילי, ביקורת שלילית בפייסבוק, ביקורות בפייסבוק, פרסום שלילי בגוגל, פרסום שלילי בפייסבוק, ביקורות בגוגל, אזכורים שליליים, ניהול מוניטין ...
פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
...פוטנציאלים. אבל מה היה קורה אם לא היית משלם כסף לרשת הפרסום? כנראה שלא היית מקבל חשיפה ללקוחות פוטנציאלים. צריך להבין כי ברמת העיקרון, כל הפרסומות שאנחנו רואים בטלוויזיה בשלטי החוצות וכיוב, הכל זה כמובן פרסום ממומן / שיווק בתשלום. כי כל פרסום בטלוויזיה / פרסום ברדיו / פרסום בעיתונים / פרסום בשלטי חוצות וכיוב, הכל אלו פרסומות בתשלום, שהמפרסם משלם לבעל שטח הפרסום כסף, כדי לקבל חשיפה ללקוחות. לצורך העניין יש את בעל שטחי הפרסום, שהוא יודע ליצור תוכן לאנשים, שיגרום להם לצפות בפרסומות שהוא מפרסם בשטח...
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
...להרגיש חסר משמעות ולחפש את הפרסום כמענה לתחושה הזו, בלי קשר ישיר לצורך באהבה. אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית בשני המקרים היא התלות בגורמים חיצוניים. האדם צריך ללמוד כיצד למצוא משמעות ואהבה מתוך עצמו, מבלי להסתמך על האישור וההכרה החיצוניים. ככל שהאדם יותר תלוי במקור חיצוני לתחושת הערך העצמי או למשמעות החיים שלו, כך הוא פחות מאושר ופחות יציב מבחינה נפשית. כיצד האדם יכול להרגיש טוב בלי תלות בפרסום או הערצת הסביבה? בסופו של דבר, אליעד כהן מסביר שהאידיאל הוא שהאדם ימצא דרך להרגיש טוב עם עצמו, ללא תלות בפרסום...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
...של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
...ישיר ואני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנל באפשרותך לפרסם שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל מי שמחפש בגוגל שירותי עיצוב פנים וכיוב. אבל יש לך אפשרות אחרת, שהיא לצורך העניין ליצור תכנים המון תכנים בנושא של עיצוב פנים, ולפרסם את התכנים האלו. ולגרום לכל מי שחשוב לו ושהוא מתעניין בעיצוב פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך,...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
...תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
...שלך. אז השלב הראשון בתהליך הכנת חומרי השיווק, הוא הכנת רשימה של המאפיינים של המוצר שלך, עם דגש על ההבדלים שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים. השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות הדהוד של המסר השיווקי, אלא באמצעות זה שאנחנו נגרום ללקוח שלך להתנסות במוצר שלך ולהרגיש את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך. דהיינו, נכין חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות את השימוש במוצר שלך. ורצוי באמצעות הכנת חומרי שיווק שיספקו...
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
...כבר פנו לעסק שלנו, דרך האינטרנט, בטלפון, הגיעו פיזית לחנות וכיוב, הרי שכאן מתחיל תהליך של מכירה, על ידי איש המכירות, שאמור להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם. במילים אחרות, התהליך של איתור הלקוחות, שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק, זה תהליך שנקרא שיווק. התהליך שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות לקנות, זה נקרא מכירות. ומי שיסתכל על התהליך הזה מבחוץ, יראה שיש לו צורה של משפך. דהיינו, שמשפך הוא רחב בחלק העליון שלו וצר בחלק התחתון שלו. וגם תהליך השיווק והמכירות, הוא דומה למשפך. ולכן קוראים...
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
...ללקוח מידע, שהוא לא בהכרח קשור למוצר הספציפי שאנחנו רוצים למכור לו, אלא הוא יותר קשור למידע עלינו כארגון, שאנחנו רוצים שהוא ירצה לרכוש מאיתנו את המוצר ולא ממישהו אחר. במילים אחרות, כאשר אנחנו בונים את מסע הלקוח וכאשר אנחנו יוצרים חומרי שיווק למשפך שיווקי וכאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה ובונים תסריט שיחה וכולי, אנחנו יכולים לעשות הפרדה בין כמה סוגי חוויות שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לחוות. אנחנו יכולים להציג ללקוח מידע שמטרתו לרצות לרכוש מאיתנו, באופן כללי, בלי קשר למוצר ספציפי. אפשרות נוספת היא שאנחנו...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
...צריך גם שהוא ירצה לרכוש את דווקא המוצר שלך ודווקא במחיר שאתה רוצה בעבורו. אז השיווק מטרתו לעזור לך בכל הדברים האלו. דהיינו, אתה מבצע פעולות, שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדעת עליך ועל המוצר שלך. אתה עושה מהלך שיווקי שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר שאתה רוצה. והשיווק, צריך להיות מורכב מהחלקים האלו. החלק הראשון הוא, שעליך לנסות לדמיין את הלקוח המאושר רוכש ממך ומרוצה מהעסקה. עכשיו תגזור לאחור ותנסה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כל פרסום הוא פרסום טוב, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כל פרסום הוא פרסום טוב, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בעולם החיצוני כמה לאכול כדי לרדת במשקל? איך לעשות כסף פסיבי? לפני כל הדברים להסתתר צירוף מקרים פחד לגלות פחד לעשות תאונה אהבה עצמית היא הבסיס לזוגיות טובה למה לא להיות בטוח בעצמך? למה מישהו שאוהב בלי תנאים שונא אותך? לאהוב את הטוב שיש בכל דבר הדרך המהירה אל האושר הדרך הטובה ביותר להיות מאושר סימנים שהבחורה שלך היא האחת איך לא לפחד ממחויבות זוגיות? איך להחליט כשאין בחירה? החלטות חשובות איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט להצליח למכור ללקוח האם חייב לא לפחד להיפגע כדי להצליח? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? הסוד להצליח במכירות הילדים שלך לא שלך ילד שהתאבד בגלל חרם מסרים בתת מודע עקביות רוחנית הפרעות נפשיות כתוצאה מגמילה מהתמכרות להיות משוגע להתגעגע לאקס להפריד בין האקס האם להגיע למפרקים נעולים? איזה אימון הכי טוב? אלוהים לא בתחרות נקודת המבט של אלוהים הארה סיבתית לזהות מורה רוחני מואר איך ללמוד את הספר להיות אלוהים? קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים טריקים לכסף לעשות כסף מעליית ערך נכס האם מטרת החיים היא גן עדן? מטרת החיים בעולם הבא הנאה מינית מכאב איך נוצרת הנאה מינית מסרטי סקס? חוויית הבחירה בחירה חופשית אלוהית היקום מתפשט אלוהים והעולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לדיאטה, מאמן אישי מומלץ, מנטור בנושאי כל פרסום הוא פרסום טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4219 שניות - עכשיו 17_10_2025 השעה 23:38:21 - wesi1