אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים?

אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: רצון לפרסום חיובי ורצון לפרסום שלילי. פרסום חיובי הוא מצב שבו אדם מתפרסם בזכות הישגים, הצלחה, או פעילות שהחברה מעריכה ומעריצה. לעומת זאת, פרסום שלילי מתייחס למקרים שבהם האדם התפרסם עקב מעשים שליליים כמו פשעים או התנהגות בלתי מוסרית.

מדוע אנשים מעדיפים פרסום חיובי על פני פרסום שלילי?

רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר להם לקבל אהבה והערכה מן הסביבה. הסיבה המרכזית לרצון הזה היא תחושת חוסר ביטחון, חוסר הערכה עצמית, וחוסר אהבה עצמית. אדם שמרגיש שאינו טוב מספיק, אינו מעריך את עצמו מספיק או אינו אוהב את עצמו דיו, יחפש את האישור והאהבה הזאת בחוץ. הוא ירצה שמעריצים יאהבו אותו, יכבדו אותו, יאמרו לו תודה, יעריצו את הכישרון שלו, ויעניקו לו לייקים, לבבות ותגובות חיוביות ברשתות החברתיות. כך האדם מרגיש שבאמצעות האהבה שהוא מקבל מאחרים, הוא יוכל לאהוב ולהעריך את עצמו יותר.

לדוגמה, אדם שמתפרסם בזכות הופעות בתוכניות ריאליטי כמו "האח הגדול" רוצה לקבל תשומת לב והערצה, כדי להרגיש שהוא בעל ערך ושהחיים שלו משמעותיים. הוא רוצה להרגיש שהוא שווה משהו בעולם. המעריצים והמעריצות מייצגים עבורו הוכחה חיצונית לכך שהוא מוצלח ואהוב, ובכך הם מחזקים את תחושת הערך העצמי שלו.

למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי?

ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או שלילי. לפי אליעד כהן, הסיבה המרכזית לרצון בפרסום באופן כללי, בלי קשר לסוג הפרסום, היא תחושת חוסר משמעות. אנשים שמרגישים שהחיים שלהם חסרי משמעות, שהם בסך הכל "גרגיר אבק" ביקום הענק, ינסו להשיג משמעות באמצעות הפרסום. גם אם הם יתפרסמו מסיבות שליליות כמו פשעים או התנהגות לא ראויה, עצם העובדה שאנשים מתייחסים אליהם ושהם מוכרים בעולם, נותנת להם תחושה של ערך ומשמעות. הם מרגישים שהצליחו להשאיר "חותם" על העולם, שהם לא סתם חיים ומתים בלי משמעות.

לדוגמה, אדם שמתפרסם כפושע עשוי לחשוב לעצמו שלפחות הוא עשה משהו בעל משמעות, גם אם מדובר במשהו שלילי, ובכך הוא הצליח להעניק לעצמו תחושת קיום וחשיבות.

מה ההבדל בין הרצון לקבל אהבה לבין הרצון למשמעות בחיים?

אליעד כהן מסביר ששני הצרכים, הצורך באהבה והצורך במשמעות, קשורים זה לזה, אבל קיימים בנפרד. הצורך באהבה בא מתוך רצון לקבל אישור, הערכה, והכרה חיצונית, כדי שהאדם ירגיש טוב עם עצמו. הצורך במשמעות הוא צורך בסיסי ועמוק יותר, שנובע מתוך תחושת ריקנות וחוסר תכלית בחיים. אדם יכול לרצות אהבה בלי להרגיש שהחיים שלו חסרי משמעות, ואדם יכול להרגיש חסר משמעות ולחפש את הפרסום כמענה לתחושה הזו, בלי קשר ישיר לצורך באהבה.

אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית בשני המקרים היא התלות בגורמים חיצוניים. האדם צריך ללמוד כיצד למצוא משמעות ואהבה מתוך עצמו, מבלי להסתמך על האישור וההכרה החיצוניים. ככל שהאדם יותר תלוי במקור חיצוני לתחושת הערך העצמי או למשמעות החיים שלו, כך הוא פחות מאושר ופחות יציב מבחינה נפשית.

כיצד האדם יכול להרגיש טוב בלי תלות בפרסום או הערצת הסביבה?

בסופו של דבר, אליעד כהן מסביר שהאידיאל הוא שהאדם ימצא דרך להרגיש טוב עם עצמו, ללא תלות בפרסום או בהערצה מצד הסביבה. האדם צריך ללמוד לאהוב את עצמו ללא תנאים חיצוניים, להעריך את עצמו בלי לחכות ללייקים או למחמאות מאנשים אחרים, ולמצוא משמעות לחיים בלי להסתמך על תשומת לב חיצונית. ככל שהאדם מצליח לעשות זאת, כך הוא יחווה יציבות פנימית גבוהה יותר ואושר אמיתי יותר, שאינו תלוי בתנאים חיצוניים משתנים.
איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, תוכניות ריאליטי, רוצה להשתתף בריאליטי, להשתתף באח הגדול, להופיע בטלביזיה, רוצה שיעריצו אותי, רוצה שיהיו לי מעריצים, רוצה שיהיו לי מעריצות, רצון להערצה, רצון לפרסום, להופיע בתוכנית ריאליטי, למה אנשים רוצים פרסום? רצון לקבל אהבה, רצון להרגיש בעלי ערך, רצון לקבל משמעות, מרגיש חסר משמעות, לא אוהב את עצמי, רוצה לאהוב את עצמי, רוצה להרגיש בעל ערך, רוצה להרגיש משמעות בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים?
לכעוס על עצמך יכולת רוצה שיהיו לי מעריצות מעריצים להשתתף בריאליטי הישג חיוביות נפש חברתי ערך עצמי למידה אהבה אהבה ממעריצים אני רוצה להיות מפורסם האם כדאי להתפרסם הערצה חיוביות חשיפה חיובית חשיפה שלילית להיות מוערץ להיות מפורסם להיות נערץ להיות סלב להיות סלבריטי להעריץ להעריץ אותך להתפרסם למה אני רוצה למה אני רוצה להיות מפורסם לקבל לקבל אהבה לקבל אהבה ממעריצים לקבל הערצה מה אני רוצה מי רוצה להיות מפורסם מעריץ מעריצות מעריצים מפורסם מפורסמים נערץ סלבריטאים סלבריטי פרסום חיובי פרסום טוב פרסום רע פרסום שלילי רוצה להתפרסם רוצה לקבל אהבה רוצה לקבל אהבה ממעריצים רצון רצון להיות מפורסם רצון להיות נערץ שיעריצו אותי שלילי שליליות
גן עדן / העולם הבא - הוא ה*שקר* המפורסם ביותר - למה ומדוע?
... עדן העולם הבא - הוא השקר המפורסם ביותר - למה ומדוע? ובו יתבאר השקר, של אשליית גן עדן ושל אשליית העולם הבא. כי כל העולם כולו חיים את החיים שלהם, למען העולם הבא וגן עדן. כי האדם עושה את ...
ראש השנה, קבלת התורה, בחירה חופשית, מפורסמים של שקר - ליקוטי מוהרן ח"ב א (ברסלב)
ראש השנה, קבלת התורה, בחירה חופשית, מפורסמים של שקר - ליקוטי מוהרן ח"ב א (ברסלב)
... השנה, קבלת התורה, בחירה חופשית, מפורסמים של שקר - ליקוטי מוהרן חב א (ברסלב) מה גורם לאדם לרצות או לא לרצות דברים מסוימים? אליעד כהן מסביר בהרצאה מה גורם לאדם לרצות או לא לרצות ... אליעד ממשיך להסביר שהמציאות עצמה היא נייטרלית. אין לה משמעות חיובית או שלילית בפני עצמה, אלא המשמעות נובעת רק מתוך האופן שבו האדם מתבונן בה. הוא נותן דוגמה: אם אדם נמצא לבד בבית, האם זה טוב או רע? הדבר ... שונה לגמרי בהתאם לפירוש שהוא מעניק. איך האדם מחליט מה לפרש כחיובי ומה לשלילי? אליעד מסביר שהפרשנות של האדם לגבי מה חיובי ומה שלילי, נובעת ממערכת האמונות והערכים שלו, שמבוססת על התנסויות העבר, חינוך, סביבה חברתית, ונטיות טבעיות. הוא נותן דוגמה על אוכל: לאדם אחד ... האוכל בצורה שונה על בסיס חוויות העבר שלו. אם האדם התנסה בחוויה חיובית עם אותו אוכל בעבר, הוא עשוי לאהוב אותו. אם הוא חווה חוויה שלילית, הוא כנראה ירתע ממנו בעתיד. מהי הסיבה העמוקה לכך שהאדם תמיד רוצה להרגיש טוב? אליעד מסביר את העומק של הרצון האנושי להרגיש טוב. ... האדם ובדרך שבה הוא מפרש את המציאות. אם האדם מפרש את חייו בצורה שלילית או חסרת משמעות, הוא ירגיש רע ללא קשר לנסיבות החיצוניות. למשל, ישנם אנשים עשירים ומצליחים שחשים דיכאון וריקנות, משום שהפרשנות הפנימית שלהם לגבי החיים היא שלילית, או שהם עדיין לא הצליחו למצוא משמעות אמיתית שתיתן להם סיפוק פנימי ותחושה טובה לאורך זמן. כיצד אפשר להרגיש טוב יותר בכל מצב ... יצליח לראות בכל מצב את היתרונות שבו, גם במצבים שעל פניו נראים שליליים, הוא יוכל להרגיש טוב יותר. הוא נותן דוגמה לכך שאם מישהו איבד את העבודה, הוא יכול לראות בזה אסון, אך הוא יכול גם לראות בזה הזדמנות למצוא עבודה טובה יותר או לחוות שינויים שיקדמו אותו לכיוון חיובי יותר. איך לשנות את הפרשנות כדי להרגיש טוב בכל מצב? אליעד מסביר שצריך לבצע תהליך מודעות והטלת ספק בפרשנויות הנוכחיות שלנו. האדם צריך ... אפשרויות אחרות? כך האדם מגלה פרשנויות נוספות למציאות, שחלקן חיוביות יותר. ככל שהאדם יתאמן בכך יותר, הוא יצליח להרגיש טוב יותר, משום שהוא יראה את המציאות דרך זווית רחבה יותר של פרשנויות חיוביות יותר. למה אנשים רוצים להרגיש טוב? כיצד לשנות את המציאות? איך לשנות פרשנות שלילית לחיובית? מדוע אנשים מרגישים רע גם כשהם מצליחים? מה קובע אם אדם ירצה או לא ירצה דבר מסוים? ...
מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים
מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים
... רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים מהם הרעיונות המרכזיים בשיחה על מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב והניסים? ...
מי זה אליעד כהן, מצא את ההבדלים, הדרך של אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, אונס רוחני, מורים רוחניים, שיטות רוחניות, דרך רוחנית, מפורסמים של שקר, מדיטציה, ללכת עד סוף הדרך
מי זה אליעד כהן, מצא את ההבדלים, הדרך של אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, אונס רוחני, מורים רוחניים, שיטות רוחניות, דרך רוחנית, מפורסמים של שקר, מדיטציה, ללכת עד סוף הדרך
... זה אליעד כהן, מצא את ההבדלים, הדרך של אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, אונס רוחני, מורים רוחניים, שיטות רוחניות, דרך רוחנית, מפורסמים של שקר, מדיטציה, ללכת עד סוף הדרך מהי הדרך של אליעד כהן להצלחה ומדוע הוא מדבר על מאה אחוז ...
מודעות עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך
מודעות עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך
... עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה ... מלכוד שאנשים רבים שנכנסים לעולם הרוחניות נופלים בו. הם למדו להגיד לעצמם שהכל רק מחשבות, ובמקום לפתור בעיות ממשיות, הם נשארים תקועים בבעיות האמיתיות שלהם. מי הם המפורסמים של שקר וכיצד הם מבלבלים אותך? אליעד כהן מתייחס למושג מפורסמים של שקר - אלו מורים רוחניים או אנשים ... תהיה עקבי וברור עם עצמך, תוכל באמת לפתור את הבעיות שמטרידות אותך ולהשיג שליטה אמיתית במחשבותיך. איך לשלוט במחשבות? מה הכי מטריד אותי? האם הכל אקראי או סיבתי? מי הם מפורסמים של שקר? מה המשמעות של מודעות עצמית? למה ...
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
... רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית למה אסור להאמין למורה רוחני? אליעד כהן מדבר על החשיבות שלא להאמין בצורה עיוורת למורים רוחניים, ומסביר כיצד אפשר ... לנסות להתחמק ממנו או לדחות אותו לעתיד. מה הבעיה עם מורים רוחניים מפורסמים? אליעד כהן נותן דוגמה מהסיפור של רבי נחמן מברסלב, על אדם שיכור שהפך למלך, שהתעורר ולא הבין אם הוא מלך שחולם שהוא שיכור, או שיכור שחולם שהוא מלך. כשהוא ניסה להבין מה ... רימה את עצמו ואת האחרים שהוא באמת מלך. אליעד טוען שמורים רוחניים מפורסמים רבים עושים בדיוק את אותו הדבר: הם מעמידים פנים שהם מבינים, אבל עמוק בתוכם הם יודעים שאינם באמת מבינים. האם צריך להאמין או להבין בעצמך? אליעד מדגיש שהמטרה האמיתית היא ... אחר, אפילו לא למורה רוחני. הוא מסביר שלא חשוב אם מדובר במורה רוחני מפורסם או אלמוני, חשוב לבדוק את הדברים בעצמך. הדרך לבדוק היא לשאול שאלות, לחקור לעומק, ולא לקבל שום תשובה שאינה מובנת באופן ברור והגיוני. מה לעשות עם שאלות ללא תשובות? אליעד ...
חרדה חברתית, פחד קהל, פחד במה, להיות מפורסם, להופיע מול קהל, פחד חברתי, הפרעת חרדה חברתית, חוסר ביטחון עצמי
חרדה חברתית, פחד קהל, פחד במה, להיות מפורסם, להופיע מול קהל, פחד חברתי, הפרעת חרדה חברתית, חוסר ביטחון עצמי
... חברתית, פחד קהל, פחד במה, להיות מפורסם, להופיע מול קהל, פחד חברתי, הפרעת חרדה חברתית, ... מחשש של האדם מכך שאנשים אחרים לא יקבלו אותו, יחשבו עליו דברים שליליים, או שיבקרו אותו בצורה לא נעימה. כאשר אדם ... להתכונן טוב יותר, להיות יותר מקצועי ומדויק. למה פחד במה הוא דבר חיובי? פחד במה נובע בעצם מהרצון שלך להצליח ולהיות ... עצמו הוא זה שיוצר את הפחד. ברגע שיש לך רצון כלשהו - להיות זמר מפורסם, להצליח, להרשים אנשים - מיד נוצרת גם האפשרות ... כזה, גם לא תעלה בכלל להופיע, כי לא יהיה לך עניין בכך. מדוע חשוב להיות מפורסם או להצליח? כאשר אדם אומר שהוא רוצה להיות מפורסם או להצליח, אליעד ממליץ לבדוק מה בעצם עומד מאחורי הרצון הזה. הוא מדגים ומבהיר כי אנשים מפורסמים רבים - כמו דודו טופז - סבלו מפחד קהל למרות שלא היה נראה כך מבחוץ. הפחד שהקהל לא ימחא כפיים או יפסיק להעריץ אותם, ליווה אותם תמידית. לכן, הרצון להיות מפורסם או להצליח הוא בעצמו מקור לסבל, שכן ככל ...
כוחות על טבעיים, מעשי ניסים, שרלטנים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב, מתקשרים, ועשית ככל אשר יורוך, רבנים, מיסטיקנים, כישופים, מכשפים, שרלטנות, שכר מנהלים, תיאום אינטרסים
... על טבעיים, מעשי ניסים, שרלטנים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב, מתקשרים, ועשית ככל אשר יורוך, רבנים, מיסטיקנים, כישופים, מכשפים, שרלטנות, שכר מנהלים, תיאום אינטרסים מהם כוחות העל טבעיים והמיסטיקה שהוזכרו בהרצאה? ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת ... מבלי שהוא יהיה מודע לכך. אליעד כהן מציין שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, על ידי חיבורו לאסוציאציות חיוביות שהצופה לא תמיד מודע להן. ה - NLP מסייע בכך שהצופה לא מתנגד למסרים בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה ... המחיר כהשקעה משתלמת, כך שהלקוח לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז הם מבקשים ... עשויה להיות השפעה פחותה בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, מאמן אישי קריירה, מאמן לכלכלת המשפחה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 14:28:13 - wesi1