אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המרה ✔אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
וכאן נסביר, מה עדיף יותר, פרסום ממומן או פרסום אורגני? והאם עדיף לך ליצור משפך שיווקי אורגני או משפך שיווקי ממומן? ונסביר על טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי ועל מהם 3 השיקולים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים השוואה בין פרסום ממומן לבין פרסום אורגני? ומהו השיקול האחד והיחיד החשוב ביותר שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים באיזה ערוץ פרסום לפרסם, האם בתשלום או בצורה אורגנית?

אז ברמת העיקרון, אפשרי לחלק את הדרך להגיע ללקוחות חדשים, ל 2 סוגים של ערוצי פרסום אפשריים:

1 - באמצעות פרסום ממומן בתשלום, דהיינו, שאתה מפרסם בתשלום לדוגמה ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק / גוגל וכיו"ב, את העסק שלך וככה אתה מקבל חשיפה של העסק שלך, ללקוחות חדשים שיכולים להפוך להיות לקוחות שלך.

2 - באמצעות פרסום אורגני / פרסום טבעי - דהיינו, שאתה מפרסם בחינם ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר באינטרנט, תכנים שקשורים לעסק שלך, כגון סרטונים שיווקיים / מאמרים מקצועיים וכיו"ב, כל מיני תכנים שיווקיים מסוגים שונים. ואת כל התכנים האלו אתה מפרסם בחינם ללא שום עלות כלשהי על הפרסום. וככה אתה יוצר משפך שיווקי בחינם, שדרכו מגיעים אליך לקוחות פוטנציאלים שעשויים להיות לקוחות של העסק שלך.

והשאלה היא, מה עדיף? האם עדיף לעשות שיווק ממומן בתשלום? האם עדיף לעשות שיווק אורגני בחינם? מה האמת של הסיפור?

אז קודם כל נראה מה בטוח נכון? בטוח נכון שאתה רוצה לעשות כסף. וכדי לעשות כסף, צריך שההכנסות שלך יהיו גדולות מההוצאות שלך.

ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות של הפרסום הממומן ואת העלות של הפרסום האורגני. כאשר בפרסום ממומן יש את העלות הבסיסית של הכנת הפרסומת עצמה, ואת העלות המרכזית של רכישת שטחי הפרסום באינטרנט וכולי. לעומת זאת, בפרסום אורגני, יש אפשרות של עלות יותר גדולה של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה שיווק ויראלי עם תוכן ויראלי / תוכן שמפיץ את עצמו.

אז בשיקול של העלות של הפרסום האורגני לבין העלות של פרסום ממומן, כל אחד יעשה את החישוב לעצמו, של עלות הפרסום בטווח הקצר, ושל עלות הפרסום בטווח הארוך וכולי.

דבר נוסף שצריכים לקחת בחשבון, זה את המהירות שבה אתה יכול להגיע ללקוחות חדשים. בדרך כלל, לקבל חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים, זה אפשרי כמעט בין רגע, בפרסום ממומן בתשלום, שפשוט צריכים לשלם כסף למפרסם שיפרסם אותך מעכשיו לעכשיו למי שאתה רוצה, ביחס לפרסום אורגני שבו כנראה שייקח יותר זמן עד שתוכל לקבל חשיפה טבעית / חשיפה אורגנית, לכמות רצינית של לקוחות. ולכן, גם המהירות שאתה צריך להגיע ללקוחות, גם היא שיקול שצריכים לקחת בחשבון בפרט אם אתה צריך להגיע ללקוחות במהירות וכולי.

ולכן לכאורה נראה, שלפחות בטווח הרחוק, עדיף פרסום אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת?

ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיו"ב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את האדם, לפרסם בתשלום פרסום ממומן ברשתות חברתיות וכיו"ב. אבל מה האמת? מה באמת עדיף?

והאמת היא, שיש שיקול אחד שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון ושהוא זה שישפיע על איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום אורגני וצריכים לעשות הפרדה בין השיקול של תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני ביחס לתוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן, לבין השיקול החשוב ביותר והוא, האיכות של הלידים שאתה תקבל בשני ערוצי הפרסום האלו.

ואני אסביר: יש אנשים שעושים פרסום אורגני, בחינם, ללא תשלום, ומגיעים מהיום למחר, לכמות עצומה של חשיפה אורגנית והם מקבלים מהיום למחר, המון עוקבים חדשים וכולי, אנשים אמיתיים שמתעניינים במה שיש להם לומר ושרוצים לעקוב אחריהם ואחרי מה שיש להם לומר. אבל וכאן מגיע האבל הגדול, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמות העוקבים שיש לך ובין כמות החשיפות שאתה מקבל, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האמיתיים שמסתתרים בתוך כל העוקבים שלך.

ולפעמים יש הבדל של שמים וארץ, בין כמות העוקבים שלך, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האיכותיים שנמצאים בין כל העוקבים שלך.

ולכן לפעמים, הרבה יותר נכון יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן בתשלום, שאולי יודע לחשוף את העסק שלך ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים שלך, יותר מאשר לעשות פרסום אורגני בחינם, שאומנם יביא לך המון חשיפות בחינם, אבל אתה עשוי למצוא את עצמך, בלי לקוחות משלמים, בין כל הכמות העצומה של העוקבים שיש לך באינטרנט.

ואחד הכשלים הלוגיים שיש אצל אנשים שעושים פרסום אורגני, הולך כך: כדי לעשות כסף, צריך למכור. וכדי למכור צריך חשיפה ללקוחות. ופרסום אורגני הוא בחינם והוא מביא לך המון חשיפות שבתוכם אולי נמצאים לקוחות שלך. ולכן מכך נסיק, שעדיף לך לעשות פרסום אורגני. אבל זאת לא כל האמת. כי השאלה היא, מהי האיכות של העוקבים שלך, ומהו יחס ההמרה, בין כמות העוקבים שלך לבין הלקוחות המשלמים שלך שאתה רוצה שהם יהיו הלקוחות שלך.

ובכל הבאלגן שיש אצל המנטורים לשיווק, יש את הטעות של לעשות שיווק פרובוקטיבי באמצעות פרובוקציה שיווקית בגלל המחשבה שאומרת שאין דבר כזה פרסום שלילי ושאין דבר כזה פרסום רע. והמחשבה הזאת גורמת לאנשים להפיץ כל מיני סרטונים פרובוקטיביים ותכנים שיווקיים פרובוקטיביים, שאכן מקבלים המון חשיפה אורגנית טבעית, ושאפילו גורמים להמון אנשים לעקוב אחרי אותם מפרסמים של אותם תכנים שיווקיים פרובוקטיביים, אבל הבעיה היא, שהחשיפות האלו והתכנים האלו, לא באמת מביאים לקוחות משלמים שאתה רוצה שיהיו לקוחות שלך.

והאמירה שאומרת שאין כזה דבר פרסום רע ושאין כזה דבר פרסום שלילי, היא אולי נכונה במקרים מסוימים, אבל ברמת העיקרון, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמה עוקבים וכמה חשיפה תביא לך החשיפה השלילית והשיווק הפרובוקטיבי שאתה עושה, לבין כמה לקוחות משלמים, לקוחות טובים, אתה תקבל מתוך כל העוקבים שיעקבו אחריך.

ולכן יש המון מומחים לשיווק באינטרנט שיש להם המון עוקבים ושיש להם המון סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים כאלו ואחרים, אבל שאין להם פרנסה ושאין להם לקוחות משלמים. כי הלקוחות שאולי ישלמו לך, הם לא בהכרח נמצאים בין כל הערב רב של האנשים שעוקבים אחרי השטויות שאתה מפרסם באינטרנט.

ולכן יהיה נכון לומר, ששיווק אורגני שיווק טבעי, בטווח הארוך הוא כנראה יהיה עדיף על שיווק ממומן שיווק בתשלום, אבל זה רק בתנאי שעושים נכון את השיווק האורגני. דהיינו, שחומרי השיווק האורגני שאתה מפרסם, באמת אוספים סביבך לקוחות שבאמת יכולים להפוך להיות לקוחות שלך.

וזה בעיקר בגלל שאתה מפרסם תכנים, שיגרמו לאנשים שאתה רוצה שיהיה לקוחות שלך, להיות לקוחות שלך ולא בגלל בלבולי מוח כאלו ואחרים.

ואני אוסיף, כמו שכבר הסברתי השקעה בשיווק, חשובה יותר מאשר השקעה במכירות. ואפשרי למכור בלי איש מכירות אם עושים שיווק נכון. ומצד האמת, חומרי שיווק נכונים, הם חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה. אבל זה עוד עניין שלם, של איך להכין חומרי שיווק בצורה נכונה.

ולכן אני אומר, שאם אתה תכין חומרי שיווק בצורה נכונה, דהיינו, תכין את חומרי השיווק הנכונים כמו שהסברתי, ותפיץ אותם בצורה נכונה בפרסום אורגני, אז באמת שיווק אורגני שכזה, כנראה יהיה יותר יעיל מפרסום ממומן לפחות בטווח הרחוק. לפחות משיקולי עלויות. כי שיווק נכון, חוסך עלויות מכירה. ולאורך זמן, שיווק אורגני, הוא בחינם, ביחס לפרסום ממומן.

אבל חייב לזכור, שאם אתה לא תכין חומרי שיווק טובים, שיאספו סביבך לקוחות טובים לקוחות רלוונטיים לקוחות משלמים, הרי שאתה עוד עשוי לגרום לעצמך לנזק, פרסום שלילי, מוניטין שלילי, חשיפה שלילית, פרסום רע ועוד נזקים נוספים.

לסיכום: כאשר אתה רוצה לבחון ערוץ פרסום, האם לעשות פרסום ממומן או לעשות פרסום אורגני, תנסה להבין היכן בסוף יהיו לך יותר רווחים מלקוחות משלמים, שזה כמובן תלוי גם בעלות הפרסום אבל גם באיכות הלידים שתקבל, ולא רק למדוד את הדברים ביחס לעלות הפרסום ולכמות החשיפות, שהיא אולי מביאה חשיפות זבל שיחס ההמרה שלהם ללקוחות משלמים, הוא גרוע ביותר.

ולכן יהיה נכון לומר, שקריטי ביותר לדעת ולהבין מהם חומרי השיווק שכדאי לך לפרסם כדי להביא את הלקוחות שאתה רוצה ולא סתם להביא חשיפות זבל ובהתאם לזה לדעת ולהבין האם ואיך יהיה נכון לפרסם אותם וכולי.
כמה עולה לעשות פרסום אורגני איך להרוויח כסף אפשרי חומרים שיווקיים להיות מיליונר צריך למכור פייסבוק תהליכים מה עדיף יועצים יעילות אורגני או ממומן איך לפרסם איך לפרסם באינטרנט איכות איכות הלידים איכות הלידים שלך איכות העוקבים באינטרנט איכות העוקבים ברשתות החברתיות איכות הפרסום איכות לידים אין דבר כזה אין דבר כזה פרסום רע אין דבר כזה פרסום שלילי אין כזה דבר פרסום רע אין כזה דבר פרסום שלילי אינטרנט באיזה ערוץ פרסום לבחור באינטרנט בחירה בחירת ערוץ פרסום בניית משפך שיווקי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים המרה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים חשיפה חשיפה איכותית חשיפה שלילית יחס ההמרה ללקוחות משלמים יחס המרה יחסי המרה כל פרסום הוא פרסום טוב לבחור להכין חומרי שיווק לפרסם לפרסם באינטרנט לקוח לקוחות לקוחות משלמים מה לפרסם באינטרנט מהי איכות מהי איכות הלידים שלך ממומן או אורגני משפך שיווקי משפך שיווקי אורגני משפך שיווקי ממומן עוקבים פרסום אורגני פרסום אורגני או פרסום ממומן פרסום ממומן פרסום ממומן או פרסום אורגני פרסום רע פרסום שלילי קידום אורגני או קידום ממומן קידום ממומן קידום ממומן או קידום אורגני רשתות החברתיות רשתות חברתיות שיווק שיווק באינטרנט שיטות שיטות שיווק שיטות שיווק באינטרנט שלילי שליליות שלילית
טיפולי המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, שינוי העדפה מינית, שינוי משיכה מינית, איסור טיפולי המרה, טיפול בנטיות הפוכות, הומוסקסואליות, זהות מגדרית, לשנות נטייה מינית, לשנות העדפה מינית, לשנות משיכה מינית, סקס, מיניות, גנטיקה
טיפולי המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, שינוי העדפה מינית, שינוי משיכה מינית, איסור טיפולי המרה, טיפול בנטיות הפוכות, הומוסקסואליות, זהות מגדרית, לשנות נטייה מינית, לשנות העדפה מינית, לשנות משיכה מינית, סקס, מיניות, גנטיקה
... המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, שינוי העדפה מינית, שינוי משיכה מינית, איסור טיפולי המרה, טיפול בנטיות הפוכות, הומוסקסואליות, זהות מגדרית, לשנות נטייה מינית, לשנות העדפה מינית, לשנות משיכה מינית, סקס, מיניות, גנטיקה מהם טיפולי המרה והאם הם באמת אפשריים? טיפולי המרה הם טיפולים שנועדו לשנות נטייה מינית של אדם, ... היא להפוך אדם הומוסקסואל לסטרייט, כלומר, למישהו שיימשך מינית רק לאנשים מהמין השני. אליעד כהן מסביר שטיפולי המרה מעוררים מחלוקת קשה בין שתי קבוצות עיקריות בחברה, והוא מציע גישה שלישית ומאוזנת יותר. מי הם שני הצדדים הקיצוניים בוויכוח על טיפולי המרה? ישנן שתי קבוצות קיצוניות המתייחסות לטיפולי ... הראשונה חושבת שהומוסקסואליות היא בעיה, הפרעה או אפילו מחלת נפש שיש לתקן. האנשים האלה רוצים לכפות טיפולי המרה על אנשים הומוסקסואלים. הקבוצה השנייה מתנגדת בתוקף לטיפולי המרה מכל סוג שהוא וטוענת שאין אפשרות אמיתית לשנות ... גורף. אליעד מתנגד לשתי הגישות האלה ומציע גישה מורכבת יותר. מדוע לדעת אליעד דווקא אנשים המתנגדים לטיפולי המרה זקוקים לטיפול המרה בעצמם? אליעד אומר באופן הומוריסטי אך חד - ... שגם העדפות מיניות, כמו כל העדפה אחרת, ניתנות לשינוי אם האדם עצמו מעוניין בכך. מה ההבדל בין איסור על טיפול המרה לבין איסור על דרך טיפול מסוימת? אליעד מדגיש את ... אולם אם המדינה אוסרת על טיפול בשיטות כאלה, עליה לאסור זאת בכל סוג של טיפול פסיכולוגי ולא רק בטיפולי המרה. לעומת זאת, הוא מתנגד לכך שיאסרו על שיחות ... או שכנוע בין שני אנשים בוגרים. לטענתו, זו פגיעה חמורה בחופש הבחירה וחופש הביטוי של האדם. לדעתו, טיפולי המרה בדרך של שיחה והסבר בלבד הם לגיטימיים לחלוטין, ... ניתן לשינוי, כי ככה קל להם יותר להתמודד עם תחושת הקונפליקט הפנימי. לדבריו, אותם אנשים מתנגדים בתוקף לטיפולי המרה כיוון שהאפשרות שמשיכה מינית כן ניתנת לשינוי ... מינית הוא רק סוג אחד מתוך אינספור שינויים נפשיים שהאדם מסוגל לעשות אם הוא באמת מבין את עצמו. האם טיפולי המרה יכולים לגרום לאנשים לרצות להתאבד? אליעד מודה שלפעמים טיפולי המרה עשויים להוביל לדיכאון או אובדנות, אך הוא מדגיש ... כישלון בחיים. אי אפשר לאסור משהו רק בגלל שיש אנשים שיכולים להיפגע נפשית ממנו. לדעתו, במקום לאסור טיפולי המרה, יש לחנך אנשים להבין שהם לא חייבים כלום מבחינה מינית או מכל בחינה אחרת, וכך להקטין את הסיכוי למשברים נפשיים. האם אליעד ממליץ לעבור טיפולי המרה? אליעד ממליץ על סוג אחד של טיפול המרה בלבד: הוא ממליץ לכל אדם - בין אם הוא ... לחלוטין ויבחר מרצונו החופשי מי ומה הוא רוצה להיות. האם נטייה מינית היא גנטית? איך נוצרת משיכה מינית? טיפולי המרה בעד ונגד איך לשנות משיכה מינית? חופש בחירה וזהות מינית מהם טיפולי המרה? טיפולי המרה הם תהליך שמטרתו לשנות את הנטייה המינית של אדם, ... שנמשך לאנשים בני מינו ולנסות להפוך אותו לכזה שיימשך רק לאנשים מהמין השני. מדוע יש הסבורים שיש לבצע טיפולי המרה לשתי קבוצות אנשים? יש הטוענים שיש צורך לבצע טיפולי המרה לשתי קבוצות שונות: 1. אלה שסבורים שנטייה מינית ... את האפשרות שאדם יוכל לשנות משהו בהעדפותיו המיניות, גם אם הוא בוחר בכך מרצונו החופשי. האם אפשר לאסור טיפולי המרה בחוק? עולה טענה כי לא הגיוני לאסור בחוק על ... על קטינים ושיטות כפייה? יש היגיון בכך שהחוק יגן על קטינים מפני טיפולים פולשניים או כפייתיים, כולל טיפולי המרה. באותו אופן, אין להסכים למעשי אלימות, עינויים ... שלא ניתן כלל להשתנות. כך הם מסירים מעצמם את הצורך להתמודד או לנסות לחולל שינוי. אחרים מתנגדים לטיפולי המרה כי הם רואים בהם סוג של כפייה המלווה באמירות ... לחוות דיכאון או רצון לוותר על החיים, משום שאין להם פתרון והם מרגישים לא בסדר. מה המסקנה הסופית לגבי טיפולי המרה? המסקנה היא שלא הגיוני לאסור על אנשים בוגרים ... נרכשת? גיבוש נטייה חד מינית, האם הומוסקסואליות היא גנטית? האם הומוסקסואלים יכולים להפוך לסטרייטים? מהי האמת המרה על טיפולי המרה? האם נטייה מינית היא גנטית? נטייה מינית רגילה, ...
טיפולי המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, האם אפשר לשנות נטייה מינית? האם אני הומוסקסואל? האם לצאת מהארון? האם אני נמשך לגברים? בעיות בזהות המינית, האם ניתן לשנות נטייה מינית? הילד שלי הומו, הבת שלי לסבית
... המרה בעד ונגד, שינוי נטייה מינית, האם אפשר לשנות נטייה מינית? האם אני הומוסקסואל? האם לצאת ... נמשך לגברים? בעיות בזהות המינית, האם ניתן לשנות נטייה מינית? הילד שלי הומו, הבת שלי לסבית האם טיפולי המרה באמת עובדים והאם כדאי לעבור אותם? הנושא המרכזי שאליעד כהן דן בו הוא טיפולי המרה ושינוי נטייה מינית. הוא מתחיל את הדיון בהתייחסות לדברי איגוד הפסיכיאטריה שטען כי טיפולי המרה לא רק שאינם מועילים, אלא אף עלולים לגרום לנזק נפשי חמור, כגון דיכאון והתאבדות. אליעד כהן ... להוכיח שטיפטוף מים על אבן לא יעשה בה חור - תמיד יכול להיות מצב שבו יקרה ההפך. מה באמת הבעיה בטיפולי המרה? אליעד כהן מסביר שטיפולי המרה בדרך כלל מבוססים על ניסיון לשכנע את האדם כי נטייתו המינית אינה נכונה או טובה. לדוגמה, ... את עצמו, מה שמוביל להרס עצמי ואף למחשבות אובדניות. אליעד מדגיש שטיפול פסיכולוגי כלשהו, כולל טיפול המרה, שמבוסס על כך שהמטופל לא בסדר וצריך לשנות אותו בכוח, לרוב לא עובד ואף גורם לנזק. למה קיימת התנגדות גדולה כל כך לטיפולי המרה? אליעד כהן טוען שההתנגדות החזקה נובעת מכך שטיפולי המרה מציעים את האפשרות שהנטייה המינית היא נזילה וניתנת לשינוי, רעיון שמאיים על אנשים רבים, כולל ... כי חייבים לעשות זאת בדרך נכונה ומודעת, לא מתוך כפייה אלא מתוך מודעות והבנה. כיצד אפשר לבצע טיפול המרה בצורה נכונה? אליעד מציע דרך אחרת לחלוטין: במקום לשכנע את האדם שמשהו לא בסדר איתו, צריך ... אם האדם לא ימלא את הצורך הרגשי שלו בעצמו, ייתכן והוא יפתח בעיות אחרות או התמכרויות אחרות. האם טיפולי המרה בהכרח מסוכנים? אליעד כהן מסביר שהסכנה בטיפולי המרה לא נובעת מהרצון לשנות נטייה מינית עצמה, אלא מהדרך בה נעשה הטיפול. כאשר הטיפול נעשה בדרך ... בעצמך, אתה יכול להיות בטוח שאתה באמת בוחר את הרצון שלך ולא פשוט כפוף אליו מתוך אילוצים. האם טיפולי המרה עובדים? איך לשנות נטייה מינית? האם משיכה מינית היא גנטית? איך לדעת אם אני הומוסקסואל? האם ניתן לשלוט במשיכה מינית? מה הסכנות בטיפולי המרה? איך להתמודד עם משיכה לא רצויה? טיפול בהומופוביה, מהם טיפולי המרה? האם לעבור טיפול המרה? האם טיפול המרה עובד? איזה טיפולי המרה יש? איזה טיפול המרה מומלץ? האם טיפול המרה יעזור לי? האם טיפול המרה גורם להתאבדות? הקשר שבין טיפולי המרה להתאבדות, נטיות אובדניות וזהות מינית, למה מתנגדים לטיפולי המרה? פסיכולוגים לטיפולי המרה, האם אני נמשך לגברים? האם אני נמשכת לנשים? האם אני הומוסקסואל? האם אני סטרייט? האם אני דו ... להימשך לגברים? איך להימשך לנשים? איך להפסיק לעשן? איך להיגמל מסמים? איך לחנך ילדים? 2 גישות בטיפול המרה, פרדוקס המשיכה המינית, איך להימשך לנשים ולא לגברים? איך להימשך לגברים ולא לנשים? טיפולי המרה התאבדות, פסיכולוג טיפול המרה, מחקרים טיפול המרה, הטרוסקסואליות, הומוסקסואליות, לשנות נטייה מינית הומוסקסואלית, הרגעת החשק המיני, האם אני גבר? האם אני אישה? בעיות בזהות המגדרית, איך לשכנע מישהו לא להתאבד? טיפול המרה בנטייה מינית, טיפולי המרה להומואים, נטייה מינית וגנטיקה, נטייה מינית ובחירה חופשית, שינוי זהות מינית, גמילה ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך ... לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיוב. דהיינו, השיטה אומרת, ... לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר. והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם ... ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם ... המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח. וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או ...
ילד לובש בגדי נשים, בן שרוצה להיות בת, זהות מגדרית אצל ילדים, נטייה מינית אצל ילדים, בני לובש בגדי נשים, בת שרוצה להיות בן, ילד שמשחק רק עם בנות, טרנסגנדר, נטייה מינית משתנה, טיפולי המרה, חלק 2
ילד לובש בגדי נשים, בן שרוצה להיות בת, זהות מגדרית אצל ילדים, נטייה מינית אצל ילדים, בני לובש בגדי נשים, בת שרוצה להיות בן, ילד שמשחק רק עם בנות, טרנסגנדר, נטייה מינית משתנה, טיפולי המרה, חלק 2
... בן שרוצה להיות בת, זהות מגדרית אצל ילדים, נטייה מינית אצל ילדים, בני לובש בגדי נשים, בת שרוצה להיות בן, ילד שמשחק רק עם בנות, טרנסגנדר, נטייה מינית משתנה, טיפולי המרה, חלק 2 האם ילד שנולד בגוף גברי יכול להרגיש שהוא אישה? אליעד כהן מסביר שכשמדברים על ילד שנולד בגוף של גבר או ... בהכרח אומר שלא ניתן לשנות אותה. לטענתו, עצם הקושי לשנות נטייה מסוימת אינו הוכחה לכך שהיא בלתי ניתנת לשינוי. האם אפשר לשנות נטייה מינית או זהות מגדרית באמצעות טיפולי המרה? אליעד כהן מתייחס לעניין טיפולי ההמרה ומסביר שלמרות שיש מחקרים רבים שטוענים שטיפולי המרה אינם יעילים ושאנשים שעברו אותם חוזרים לנטייה המקורית שלהם, זה לא מוכיח באופן מוחלט שאי אפשר לשנות נטייה מינית. הוא משווה זאת לכעס ומציין שישנם מחקרים שאומרים שגם כעס אי אפשר לשנות, וזה לא מוכיח שכעס הוא בהכרח בלתי ניתן לשינוי. כלומר, לפי אליעד, עצם הכישלון של טיפולי המרה אינו מוכיח שהשינוי בלתי אפשרי באופן מוחלט, אלא רק מראה שהטיפולים שנעשו לא הצליחו להשיג את התוצאה הרצויה. אליעד ... לבין כל תכונה או נטייה אחרת, ושלכל אחד יש את היכולת לשנות משהו בעצמו אם הוא באמת רוצה, ואם הוא מבין כיצד הרצונות שלו נוצרים. האם אפשר לשנות נטייה מינית? האם טיפולי המרה באמת עובדים? ילד שרוצה להיות ילדה, מה עושים? האם נטייה מגדרית היא מולדת או נרכשת? זהות מגדרית אצל ילדים בן ...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ... תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: ... זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו ... קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים. אבל ...
איך לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות מגדרית, זהות מינית
... לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות מגדרית, זהות מינית איך אפשר לשכנע טרנסגנדר שהוא לא באמת טרנסגנדר? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת ומעמיקה כיצד פועלת שיטת ... שלו יצירת אינטרסים חדשים לטובת המצב הרצוי הוא מזהיר שהשיטה הזו עשויה להיות מניפולטיבית, אך מדגיש שזה כלי שיכול לשמש לטובה או לרעה, בהתאם לכוונה של המשכנע. איך לשכנע טרנסגנדר לשנות דעה? שינוי נטייה מינית טיפולי המרה שיטות שכנוע פסיכולוגיות איך לזהות אינטרסים בשכנוע? מהי זהות מגדרית? איך ליצור אינטרסים חדשים? ...
טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, לסביות, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, הטרוסקסואליות, ביסקסואליות, דו מיניות, קוקסינל, הפרעת זהות מגדרית, זהות מינית, שכנוע, טרנסגנדר
... הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, לסביות, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, הטרוסקסואליות, ביסקסואליות, דו מיניות, קוקסינל, הפרעת זהות מגדרית, זהות מינית, ... לשנות נטייה מינית? מה גורם לאדם לרצות שינוי מגדרי? איך להתמודד עם נטייה מינית לא רצויה? האם אפשר לשנות זהות מגדרית? מה עושים בטיפול המרה?
ילד לובש בגדי נשים, בן שרוצה להיות בת, זהות מגדרית אצל ילדים, נטייה מינית אצל ילדים, בני לובש בגדי נשים, בת שרוצה להיות בן, ילד שמשחק רק עם בנות, טרנסגנדר, נטייה מינית משתנה, טיפולי המרה, חלק 1
... אצל ילדים, בני לובש בגדי נשים, בת שרוצה להיות בן, ילד שמשחק רק עם בנות, טרנסגנדר, נטייה מינית משתנה, טיפולי המרה, חלק 1 האם לגיטימי שילד ילבש בגדי נשים? השאלה המרכזית היא, ... נשים האם יש נטייה מינית משתנה? מה זה טרנסגנדר? זהות מגדרית אצל ילדים האם לגיטימי שילד ילבש בגדי בנות? טיפולי המרה לילדים ...
שינוי רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות משיכה מינית?
... רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות ... ושהוא רוצה להיפטר ממנה, האם ואיך זה ישפיע על החשק המיני שלו באופן כללי. או לדוגמה במקרה של בן אדם שרוצה לשנות את המשיכה המינית שלו אפילו ממשיכה לגברים למשיכה לנשים או להיפך וכיוב (טיפולי המרה)? האם ואיך שינוי משיכה מינית קיצונית? ישפיע על המשיכה המינית לבני המין השני? ויש בזה כל מיני היבטים, אבל התשובה היא כך: כעיקרון מאחורי כל רצון, עומדים כל מיני סיפורים כאלו ...
הומופוביה דתית, למה שונאים הומואים? הומוסקסואליות, משיכה מינית, מצעד הגאווה, נטייה מינית, טיפולי המרה, שנאה דתית, הומואים דתיים, מצוות פרו ורבו, שמירת מצוות, משכב זכר, יהדות, צביעות דתית
... דתית, למה שונאים הומואים? הומוסקסואליות, משיכה מינית, מצעד הגאווה, נטייה מינית, טיפולי המרה, שנאה דתית, הומואים דתיים, מצוות פרו ורבו, שמירת מצוות, משכב זכר, יהדות, צביעות דתית למה הדתיים שונאים הומואים יותר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: המרה, האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המרה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן למציאת עבודה בתחום המרה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 19:58:43 - wesi1