אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות שיווק באינטרנט ✔אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
וכאן נסביר, מה עדיף יותר, פרסום ממומן או פרסום אורגני? והאם עדיף לך ליצור משפך שיווקי אורגני או משפך שיווקי ממומן? ונסביר על טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי ועל מהם 3 השיקולים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים השוואה בין פרסום ממומן לבין פרסום אורגני? ומהו השיקול האחד והיחיד החשוב ביותר שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים באיזה ערוץ פרסום לפרסם, האם בתשלום או בצורה אורגנית?

אז ברמת העיקרון, אפשרי לחלק את הדרך להגיע ללקוחות חדשים, ל 2 סוגים של ערוצי פרסום אפשריים:

1 - באמצעות פרסום ממומן בתשלום, דהיינו, שאתה מפרסם בתשלום לדוגמה ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק / גוגל וכיו"ב, את העסק שלך וככה אתה מקבל חשיפה של העסק שלך, ללקוחות חדשים שיכולים להפוך להיות לקוחות שלך.

2 - באמצעות פרסום אורגני / פרסום טבעי - דהיינו, שאתה מפרסם בחינם ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר באינטרנט, תכנים שקשורים לעסק שלך, כגון סרטונים שיווקיים / מאמרים מקצועיים וכיו"ב, כל מיני תכנים שיווקיים מסוגים שונים. ואת כל התכנים האלו אתה מפרסם בחינם ללא שום עלות כלשהי על הפרסום. וככה אתה יוצר משפך שיווקי בחינם, שדרכו מגיעים אליך לקוחות פוטנציאלים שעשויים להיות לקוחות של העסק שלך.

והשאלה היא, מה עדיף? האם עדיף לעשות שיווק ממומן בתשלום? האם עדיף לעשות שיווק אורגני בחינם? מה האמת של הסיפור?

אז קודם כל נראה מה בטוח נכון? בטוח נכון שאתה רוצה לעשות כסף. וכדי לעשות כסף, צריך שההכנסות שלך יהיו גדולות מההוצאות שלך.

ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות של הפרסום הממומן ואת העלות של הפרסום האורגני. כאשר בפרסום ממומן יש את העלות הבסיסית של הכנת הפרסומת עצמה, ואת העלות המרכזית של רכישת שטחי הפרסום באינטרנט וכולי. לעומת זאת, בפרסום אורגני, יש אפשרות של עלות יותר גדולה של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה שיווק ויראלי עם תוכן ויראלי / תוכן שמפיץ את עצמו.

אז בשיקול של העלות של הפרסום האורגני לבין העלות של פרסום ממומן, כל אחד יעשה את החישוב לעצמו, של עלות הפרסום בטווח הקצר, ושל עלות הפרסום בטווח הארוך וכולי.

דבר נוסף שצריכים לקחת בחשבון, זה את המהירות שבה אתה יכול להגיע ללקוחות חדשים. בדרך כלל, לקבל חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים, זה אפשרי כמעט בין רגע, בפרסום ממומן בתשלום, שפשוט צריכים לשלם כסף למפרסם שיפרסם אותך מעכשיו לעכשיו למי שאתה רוצה, ביחס לפרסום אורגני שבו כנראה שייקח יותר זמן עד שתוכל לקבל חשיפה טבעית / חשיפה אורגנית, לכמות רצינית של לקוחות. ולכן, גם המהירות שאתה צריך להגיע ללקוחות, גם היא שיקול שצריכים לקחת בחשבון בפרט אם אתה צריך להגיע ללקוחות במהירות וכולי.

ולכן לכאורה נראה, שלפחות בטווח הרחוק, עדיף פרסום אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת?

ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיו"ב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את האדם, לפרסם בתשלום פרסום ממומן ברשתות חברתיות וכיו"ב. אבל מה האמת? מה באמת עדיף?

והאמת היא, שיש שיקול אחד שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון ושהוא זה שישפיע על איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום אורגני וצריכים לעשות הפרדה בין השיקול של תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני ביחס לתוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן, לבין השיקול החשוב ביותר והוא, האיכות של הלידים שאתה תקבל בשני ערוצי הפרסום האלו.

ואני אסביר: יש אנשים שעושים פרסום אורגני, בחינם, ללא תשלום, ומגיעים מהיום למחר, לכמות עצומה של חשיפה אורגנית והם מקבלים מהיום למחר, המון עוקבים חדשים וכולי, אנשים אמיתיים שמתעניינים במה שיש להם לומר ושרוצים לעקוב אחריהם ואחרי מה שיש להם לומר. אבל וכאן מגיע האבל הגדול, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמות העוקבים שיש לך ובין כמות החשיפות שאתה מקבל, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האמיתיים שמסתתרים בתוך כל העוקבים שלך.

ולפעמים יש הבדל של שמים וארץ, בין כמות העוקבים שלך, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האיכותיים שנמצאים בין כל העוקבים שלך.

ולכן לפעמים, הרבה יותר נכון יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן בתשלום, שאולי יודע לחשוף את העסק שלך ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים שלך, יותר מאשר לעשות פרסום אורגני בחינם, שאומנם יביא לך המון חשיפות בחינם, אבל אתה עשוי למצוא את עצמך, בלי לקוחות משלמים, בין כל הכמות העצומה של העוקבים שיש לך באינטרנט.

ואחד הכשלים הלוגיים שיש אצל אנשים שעושים פרסום אורגני, הולך כך: כדי לעשות כסף, צריך למכור. וכדי למכור צריך חשיפה ללקוחות. ופרסום אורגני הוא בחינם והוא מביא לך המון חשיפות שבתוכם אולי נמצאים לקוחות שלך. ולכן מכך נסיק, שעדיף לך לעשות פרסום אורגני. אבל זאת לא כל האמת. כי השאלה היא, מהי האיכות של העוקבים שלך, ומהו יחס ההמרה, בין כמות העוקבים שלך לבין הלקוחות המשלמים שלך שאתה רוצה שהם יהיו הלקוחות שלך.

ובכל הבאלגן שיש אצל המנטורים לשיווק, יש את הטעות של לעשות שיווק פרובוקטיבי באמצעות פרובוקציה שיווקית בגלל המחשבה שאומרת שאין דבר כזה פרסום שלילי ושאין דבר כזה פרסום רע. והמחשבה הזאת גורמת לאנשים להפיץ כל מיני סרטונים פרובוקטיביים ותכנים שיווקיים פרובוקטיביים, שאכן מקבלים המון חשיפה אורגנית טבעית, ושאפילו גורמים להמון אנשים לעקוב אחרי אותם מפרסמים של אותם תכנים שיווקיים פרובוקטיביים, אבל הבעיה היא, שהחשיפות האלו והתכנים האלו, לא באמת מביאים לקוחות משלמים שאתה רוצה שיהיו לקוחות שלך.

והאמירה שאומרת שאין כזה דבר פרסום רע ושאין כזה דבר פרסום שלילי, היא אולי נכונה במקרים מסוימים, אבל ברמת העיקרון, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמה עוקבים וכמה חשיפה תביא לך החשיפה השלילית והשיווק הפרובוקטיבי שאתה עושה, לבין כמה לקוחות משלמים, לקוחות טובים, אתה תקבל מתוך כל העוקבים שיעקבו אחריך.

ולכן יש המון מומחים לשיווק באינטרנט שיש להם המון עוקבים ושיש להם המון סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים כאלו ואחרים, אבל שאין להם פרנסה ושאין להם לקוחות משלמים. כי הלקוחות שאולי ישלמו לך, הם לא בהכרח נמצאים בין כל הערב רב של האנשים שעוקבים אחרי השטויות שאתה מפרסם באינטרנט.

ולכן יהיה נכון לומר, ששיווק אורגני שיווק טבעי, בטווח הארוך הוא כנראה יהיה עדיף על שיווק ממומן שיווק בתשלום, אבל זה רק בתנאי שעושים נכון את השיווק האורגני. דהיינו, שחומרי השיווק האורגני שאתה מפרסם, באמת אוספים סביבך לקוחות שבאמת יכולים להפוך להיות לקוחות שלך.

וזה בעיקר בגלל שאתה מפרסם תכנים, שיגרמו לאנשים שאתה רוצה שיהיה לקוחות שלך, להיות לקוחות שלך ולא בגלל בלבולי מוח כאלו ואחרים.

ואני אוסיף, כמו שכבר הסברתי השקעה בשיווק, חשובה יותר מאשר השקעה במכירות. ואפשרי למכור בלי איש מכירות אם עושים שיווק נכון. ומצד האמת, חומרי שיווק נכונים, הם חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה. אבל זה עוד עניין שלם, של איך להכין חומרי שיווק בצורה נכונה.

ולכן אני אומר, שאם אתה תכין חומרי שיווק בצורה נכונה, דהיינו, תכין את חומרי השיווק הנכונים כמו שהסברתי, ותפיץ אותם בצורה נכונה בפרסום אורגני, אז באמת שיווק אורגני שכזה, כנראה יהיה יותר יעיל מפרסום ממומן לפחות בטווח הרחוק. לפחות משיקולי עלויות. כי שיווק נכון, חוסך עלויות מכירה. ולאורך זמן, שיווק אורגני, הוא בחינם, ביחס לפרסום ממומן.

אבל חייב לזכור, שאם אתה לא תכין חומרי שיווק טובים, שיאספו סביבך לקוחות טובים לקוחות רלוונטיים לקוחות משלמים, הרי שאתה עוד עשוי לגרום לעצמך לנזק, פרסום שלילי, מוניטין שלילי, חשיפה שלילית, פרסום רע ועוד נזקים נוספים.

לסיכום: כאשר אתה רוצה לבחון ערוץ פרסום, האם לעשות פרסום ממומן או לעשות פרסום אורגני, תנסה להבין היכן בסוף יהיו לך יותר רווחים מלקוחות משלמים, שזה כמובן תלוי גם בעלות הפרסום אבל גם באיכות הלידים שתקבל, ולא רק למדוד את הדברים ביחס לעלות הפרסום ולכמות החשיפות, שהיא אולי מביאה חשיפות זבל שיחס ההמרה שלהם ללקוחות משלמים, הוא גרוע ביותר.

ולכן יהיה נכון לומר, שקריטי ביותר לדעת ולהבין מהם חומרי השיווק שכדאי לך לפרסם כדי להביא את הלקוחות שאתה רוצה ולא סתם להביא חשיפות זבל ובהתאם לזה לדעת ולהבין האם ואיך יהיה נכון לפרסם אותם וכולי.
חשיפה בשיווק ממומן בעיות לקוחות של העסק שלך זמן חשיפה אורגנית טבעית מנטורים לשיווק דיגיטלי לקחת להיות מיליונר השקעה במכירות יועצים טעויות של מנטורים אורגני או ממומן איך לפרסם איך לפרסם באינטרנט איכות איכות הלידים שלך איכות העוקבים באינטרנט איכות העוקבים ברשתות החברתיות איכות הפרסום איכות לידים אין דבר כזה פרסום רע אין דבר כזה פרסום שלילי אין כזה דבר פרסום רע אין כזה דבר פרסום שלילי אינטרנט באיזה ערוץ פרסום לבחור בחירה בחירת ערוץ פרסום בניית משפך שיווקי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים המרה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים חשיפה חשיפה איכותית חשיפה שלילית יחס ההמרה ללקוחות משלמים יחס המרה יחסי המרה כל פרסום הוא פרסום טוב לבחור להכין חומרי שיווק לפרסם לפרסם באינטרנט לקוח לקוחות לקוחות משלמים מה לפרסם באינטרנט ממומן או אורגני משפך שיווקי משפך שיווקי אורגני משפך שיווקי ממומן עוקבים פרסום אורגני פרסום אורגני או פרסום ממומן פרסום ממומן פרסום ממומן או פרסום אורגני פרסום רע פרסום שלילי קידום אורגני או קידום ממומן קידום ממומן קידום ממומן או קידום אורגני רשתות חברתיות שיווק שיווק באינטרנט שיטות שיטות שיווק שיטות שיווק באינטרנט שלילי שליליות
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט אז לשיווק בכללותו יש את המטרות שלו, שהן לגרום לאנשים לדעת שאתה מוכר את המוצר, לגרום להם לרצות לרכוש את המוצר שלך, דווקא ממך. ואת זה ...
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
... מבהיר שיש להבחין בין המונח הלשנה למונח דיווח. המילה הלשנה נושאת קונוטציה שלילית, לעומת דיווח שנשמעת אובייקטיבית יותר. הדיווח יכול להיות על התנהגות לא חוקית, כמו גניבת רכוש מהחברה, וגם על התנהגות שפוגעת בחברה בצורה עקיפה, כמו גלישה בפייסבוק או שימוש באינטרנט שלא לצורך במהלך שעות העבודה. לדוגמה, אם עובד רואה שעובד אחר גונב ציוד או כסף, הוא מחויב לדווח לממונים עליו. זה ברור ומקובל על רוב האנשים. לעומת זאת, ... מדובר בשימוש לא ראוי בזמן העבודה, כמו גלישה בפייסבוק או שימוש אישי אחר באינטרנט, נוצרת מחלוקת. אליעד מדגיש שבסופו של דבר, כל שימוש בזמן עבודה לצרכים אישיים הוא סוג של גניבת זמן מהמעביד, ולכן יש לראות זאת בחומרה דומה לגניבה כספית. האם לדווח על כל עבירה, קטנה או גדולה, זה נכון? אליעד טוען שכאשר ההנהלה יוצרת מצב שבו העובדים מפחדים כל הזמן שילשינו עליהם, נוצר ... בעבירה חמורה וכולם יסכימו שצריך לדווח על כך. אבל אם העובד מתבטל או גולש באינטרנט באופן לא מורשה, גם אז הוא גונב - הפעם זמן, שזה בעצם שווה לכסף. מדוע במקרה כזה העובדים פחות מתלהבים לדווח? אליעד מסביר שזה נובע מתפיסה שגויה של חומרת העניין, למרות שמבחינה כלכלית אין הבדל. מה הבעיה ביצירת אווירה של חשש במקום העבודה? נקודה נוספת שאליעד מדבר עליה בהרחבה היא הנזק הפוטנציאלי של יצירת אווירה של פחד וחשש. אם עובדים מרגישים שכל הזמן עוקבים אחריהם ומחפשים אותם, הם עלולים לפתח תחושת מרמור שתפגע בתפוקת העבודה. אליעד מציין שכאשר העובדים יודעים מה החוקים והנהלים באופן ברור והוגן, וכאשר הם ... ולא סתם מתנכלת לעובדים, אז גם דיווחים מצד עובדים אחרים ייתפסו כפחות שליליים . אליעד מדגיש שלא כדאי לתת הנחיות שהעובדים לא יוכלו לעמוד בהן, כי אז נוצרת בעיה כפולה: העובד מרגיש שהוא לא בסדר מראש, וכך נוצר מעגל שבו הוא כבר לא מנסה לעמוד בחוקים כלל. לדוגמה, אם ההנהלה אומרת שאסור בכלל לגלוש באינטרנט בעבודה, והעובד כן צריך הפסקה קצרה למנוחה ורוגע, הוא עשוי להרגיש מראש כאשם ולאבד מוטיבציה גם בדברים החשובים יותר. האם תמיד כדאי להקפיד על כללים נוקשים ... שיהיה פחות נכון לאפשר חופש כזה. האם חשוב להבחין בין סוגי הדיווחים לפי חומרת העבירה? אליעד מבהיר שבאופן כללי, יש להפעיל שכל ישר ולדווח רק על דברים בעלי משמעות אמיתית, ולא על כל פרט קטן. הוא מסביר זאת באמצעות דוגמה מהסיפור ... הרע בעבודה? האם דיווחים בין עובדים פוגעים באווירה? האם נכון להגביל שימוש באינטרנט בעבודה? ...
מחשבות שווא על בגידה, מחלת הרדיפה, חושד שאני בוגדת בו, משקר שאני בוגדת בו, ממציא עלי סיפורים, הזיות שווא, פרנויות, טיפול בהפרעה נפשית, חושב שעוקבים אחריו, חושב שכולם נגדו, חושב שרודפים אחריו, סכיזופרניה, מחלות נפש
מחשבות שווא על בגידה, מחלת הרדיפה, חושד שאני בוגדת בו, משקר שאני בוגדת בו, ממציא עלי סיפורים, הזיות שווא, פרנויות, טיפול בהפרעה נפשית, חושב שעוקבים אחריו, חושב שכולם נגדו, חושב שרודפים אחריו, סכיזופרניה, מחלות נפש
... בוגדת בו, ממציא עלי סיפורים, הזיות שווא, פרנויות, טיפול בהפרעה נפשית, חושב שעוקבים אחריו, חושב שכולם נגדו, חושב שרודפים אחריו, סכיזופרניה, מחלות נפש מה גורם למחשבות שווא על בגידה וכיצד ניתן לטפל בהן? ... אחר האדם, או שיש מצלמות שעוקבות אחריו. גם במקרה זה, האדם לא באמת רוצה להרגיש שעוקבים אחריו, אבל הוא משתמש בסיפור הזה כדי להתמודד עם תחושות אחרות של כישלון וחוסר ערך עצמי. לדוגמה, אדם שלא מצליח להגיע למעמד ...
טיפול בהפרעת אישיות, חושב שמדברים עליו, האם מדברים עלי? חושב שעוקבים אחרי, איך נוצרת הפרעת אישיות? סכיזופרניה, פרנויה, מאניה דיפרסיה, מחלת הרדיפה, פיצול אישיות, האם אני אלוהים? אני המשיח, שסעת, הפרעת דה פרסונליזציה
טיפול בהפרעת אישיות, חושב שמדברים עליו, האם מדברים עלי? חושב שעוקבים אחרי, איך נוצרת הפרעת אישיות? סכיזופרניה, פרנויה, מאניה דיפרסיה, מחלת הרדיפה, פיצול אישיות, האם אני אלוהים? אני המשיח, שסעת, הפרעת דה פרסונליזציה
... עליו, האם מדברים עלי? חושב שעוקבים אחרי, איך נוצרת הפרעת אישיות? סכיזופרניה, פרנויה, מאניה דיפרסיה, מחלת הרדיפה, פיצול אישיות, האם אני אלוהים? ... אנשים חושבים שמדברים עליהם או שעוקבים אחריהם. לדבריו, זה לא בהכרח סימן לשיגעון, כיוון שלפעמים האדם טועה ולפעמים הוא צודק. למשל, אדם יכול לחשוב שעוקבים אחריו, אך בפועל אף אחד לא עוקב אחריו. מצד שני, האדם יכול להיות בטוח שאף אחד לא עוקב אחריו, ולמעשה כן עוקבים אחריו. כך, עצם המחשבה שמדברים עליך או עוקבים אחריך אינה מעידה בהכרח על מחלה נפשית או הפרעה אישית. מתי מחשבה שמדברים עלי הופכת למחלת נפש? אליעד כהן מבהיר ... מה ההבדל בין שימוש חיובי לשלילי במחשבות מסוג זה? אליעד כהן מציין שההבדל בין אדם שנעשה משוגע לבין אדם שמתפתח רוחנית תלוי ביכולתו של ... להעצים את המחשבות האלה בצורה שלילית. כשאדם משתמש בסמים, הוא עלול לקחת מחשבה פשוטה (מישהו דיבר איתי) ולהפוך אותה לתיאוריה שלמה שבה כולם עוקבים אחריו או שהכל מתנהל סביבו באופן שלילי. כך, סמים יכולים להוביל את האדם לשיגעון אמיתי, משום שהם מעצימים את ההזיות והפרשנויות השגויות של האדם. ... לאנשים לקחת את המחשבות הללו (עוקבים אחריי, מדברים עליי) ולבדוק אותן בצורה מודעת. אם האדם יצליח לחפש את המסרים האמיתיים ולהבין כיצד הם משקפים את ...
שומעים אותי, פרנויה ששומעים אותי, מפחד ששומעים אותי, סכיזופרניה והזיות שווא, מחשבות שווא, חרדה חברתית, מדמיין ששומעים אותי, עוקבים אחרי, רוצים לפגוע בי, חושב ששומעים אותי, מדמיין שקוראים אותי, קוראים לי את המחשבות, הפרעות נפשיות
שומעים אותי, פרנויה ששומעים אותי, מפחד ששומעים אותי, סכיזופרניה והזיות שווא, מחשבות שווא, חרדה חברתית, מדמיין ששומעים אותי, עוקבים אחרי, רוצים לפגוע בי, חושב ששומעים אותי, מדמיין שקוראים אותי, קוראים לי את המחשבות, הפרעות נפשיות
... אותי, פרנויה ששומעים אותי, מפחד ששומעים אותי, סכיזופרניה והזיות שווא, מחשבות שווא, חרדה חברתית, מדמיין ששומעים אותי, עוקבים אחרי, רוצים לפגוע בי, חושב ששומעים אותי, מדמיין שקוראים אותי, קוראים לי את המחשבות, הפרעות נפשיות למה אנשים מדמיינים ששומעים אותם? אנשים רבים סובלים ... אותו, ולטפל בשורש הבעיה. כך הוא יוכל להחזיר את האיזון למוח שלו ולהפסיק לחוות את תחושת ההזיה ששומעים אותו. פרנויה ששומעים אותי חרדה חברתית וטיפול בה למה אנשים מדמיינים ששומעים אותם? איך להיפטר מהזיות שווא? הפחתת מחשבות שווא מנגנוני הגנה נפשיים האם באמת שומעים את המחשבות שלי? ...
פסיכוזה פרנואידית, טיפול בסכיזופרניה פסיכוזה, מחלת הרדיפה, מתנכלים לי, עוקבים אחרי, רודפים אותי, רודפים אחרי, מנסים לפגוע בי, חשדנות יתר, אישיות פרנואידית, שיגעון רדיפה, איך נוצרת הפרעה נפשית? ממה נובעת פרנויה? רוצים לפגוע בי
פסיכוזה פרנואידית, טיפול בסכיזופרניה פסיכוזה, מחלת הרדיפה, מתנכלים לי, עוקבים אחרי, רודפים אותי, רודפים אחרי, מנסים לפגוע בי, חשדנות יתר, אישיות פרנואידית, שיגעון רדיפה, איך נוצרת הפרעה נפשית? ממה נובעת פרנויה? רוצים לפגוע בי
... פרנואידית, טיפול בסכיזופרניה פסיכוזה, מחלת הרדיפה, מתנכלים לי, עוקבים אחרי, רודפים אותי, רודפים אחרי, מנסים לפגוע בי, חשדנות יתר, ... האדם לתת משמעות לחיים דרך מאבק באויב דמיוני. מדוע אנשים משליכים את הסבל הפנימי שלהם על אחרים? הסיבה השנייה להתפתחות של הזיות פרנואידיות קשורה בהדחקה של טראומות, כאבים או תחושות שליליות שאינן מטופלות. האדם חווה כאב פנימי עמוק, טראומה ...
פסיכוזה של רדיפה, מחלת הרדיפה, התעללו בי, אנסו אותי, פגעו בי, עוקבים אחרי, רודפים אותי, איך נוצרת פסיכוזה? איך נוצרת הפרעת אישיות? חוסר אהבה עצמית בלי תנאים והפרעת אישיות, לגרום למישהו לאהוב את עצמו, מחשבות שווא של רדיפה, מחלת נפש
... של רדיפה, מחלת הרדיפה, התעללו בי, אנסו אותי, פגעו בי, עוקבים אחרי, רודפים אותי, איך נוצרת פסיכוזה? איך נוצרת הפרעת אישיות? חוסר אהבה עצמית בלי תנאים והפרעת אישיות, לגרום למישהו לאהוב את עצמו, מחשבות שווא של רדיפה, מחלת נפש למה אנשים ...
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח? מהי הדרך הנכונה ביותר לשווק את עצמך ואת העסק שלך? אליעד כהן מסביר שהבסיס לשיווק עצמי מוצלח הוא לגרום לאנשים להאמין שהמוצר או השירות שאתה מציע טוב יותר מכל האלטרנטיבות הזמינות. שיווק נכון מתמקד בהצגת היתרונות היחסיים שלך על פני המתחרים, ומטרתו לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שכדאי להם להוציא את הכסף אצלך ולא אצל המתחרים שלך. אחת השיטות הבולטות היא לפרסם ביקורות והמלצות חיוביות של לקוחות קיימים. עם זאת, אליעד מדגיש שכאשר משתמשים בביקורות, עדיף להציג מגוון רחב של דעות, כולל דירוגים בינוניים או אפילו שליליים קלילים, כדי שהלקוחות יאמינו לאמינות הביקורות. הוא מסביר כי אם כל הביקורות יהיו מושלמות, זה עשוי לעורר חשד בקרב הלקוחות, ולכן כדאי לשמור על מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות שליליות והשמצות באינטרנט? אליעד מתאר את הסכנה בפרסום שלילי באינטרנט כמו תגובות משמיצות בפייסבוק או ביקורות שליליות בגוגל. הוא מזהיר שביקורות שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא שברירית במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות שליליות בעצמם כדי להיראות אותנטיים יותר. הפתרון שאליעד מציע להתמודדות עם ביקורות שליליות והשמצות הוא להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים את איכות השירות או המוצר באמצעות מתן אפשרות להתנסות בחינם. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב, הדרך הטובה ביותר לשכנע לקוחות שהוא טוב, היא לתת להם להשתמש ברכב בעצמם, או לפחות להציג להם סרטונים מוחשיים המדגימים באופן ברור את האיכות והיעילות של המוצר. באופן זה, הלקוח משתכנע בעצמו ואינו מושפע מהשמצות או ביקורות שליליות. למה כדאי לתת ל
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
... להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4 למה יש פחד להקים עסק כמאמן כושר? הסיבה המרכזית לפחד להקים עסק כמאמן כושר, כפי שאליעד כהן ...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
... איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1 איך להתגבר על החשש מפתיחת עסק כמאמן כושר? כאשר אדם רוצה לפתוח עסק חדש בתחום הכושר, אחת ... אלא מי נתפס כטוב יותר בעיני הלקוחות. למשל, אם לקוח פוטנציאלי צריך לבחור בין מאמן שלוקח אלף שקלים לשעה ובין מאמן שלוקח אלפיים שקלים, הבחירה לא תלויה בהכרח במחיר אלא בשאלה מי נתפס כמי שיביא לו תועלת גדולה יותר. אם הלקוח מאמין שהמאמן היקר יותר הוא טוב יותר, הוא יעדיף אותו. המסקנה החשובה שאליעד מבהיר כאן היא שהתחרות עצמה איננה הבעיה, הבעיה היא כיצד לגרום ללקוחות להאמין שאתה נותן ערך מיוחד שהם לא יוכלו לקבל במקום אחר. האם יש קשר בין יכולת מקצועית להצלחה עסקית בתחום הכושר? אליעד כהן מסביר ... רק ביכולת המקצועית אלא בעיקר ביכולת לשווק את עצמך נכון. יש אנשים שיודעים לבצע משהו היטב אך אינם יודעים להסביר לאחרים כיצד לבצע זאת. לדוגמה, אדם שיכול להרים 200 קג לא בהכרח ... בתחום, יצליח יותר מבחינה עסקית משום שלקוחות זקוקים בעיקר להדרכה ברורה ולהבנה כיצד לעשות את הדברים. אליעד מדגיש שזו נקודת חוזק משמעותית שיכולה לבדל את המאמן החדש, ולכן עליו לנצל זאת לטובתו בשיווק העסק. איך לשווק את עצמך בצורה יעילה כמאמן כושר? אליעד כהן נותן עצה פרקטית וברורה כיצד להתחיל בשיווק עצמי. הוא מציע לאדם שמעוניין לפתוח עסק כמאמן כושר להתחיל ליצור תוכן חינמי באינטרנט, למשל סרטונים ביוטיוב או פוסטים בפייסבוק. לדוגמה, המאמן יכול לקחת תרגיל כמו מקבילים על טבעות ולהכין סדרה של שיעורים קצרים ובהירים ... על פני אחרים. ככל שיהיה תוכן רב יותר ואיכותי יותר, כך יגבר הסיכוי שיתחילו לפנות אליו לקוחות. מהם היתרונות והחסרונות של אימון קבוצתי לעומת אימון אישי? אליעד כהן דן בסוגיה של אימון קבוצתי מול אימון אישי ומציין שיש יתרונות ... שאימון קבוצתי בדרך כלל זול יותר עבור הלקוחות ולכן מושך קהל יעד אחר מזה של האימון האישי. אנשים שבוחרים להתאמן בקבוצה אינם בהכרח מחפשים מאמן אישי ולכן אינם מתחרים ישירים של הלקוחות של האימון האישי. מנגד, אנשים שמחפשים אימון אישי מוכנים בדרך כלל לשלם יותר, אך גם מצפים ליחס אישי ולערך גבוה יותר. לכן, חשוב ... לעשות, לצלם סרטונים, להעלות תכנים ולפרסם את עצמך באופן שוטף. עם הזמן, הלקוחות הראשונים יגיעו ויהיה קל יותר להמשיך משם. הוא מציין שברגע שלקוח ראשון ישלם כסף, התפיסה והביטחון של המאמן ישתנו, כי אז הוא כבר לא מנסה לפתוח עסק, אלא באמת מנהל עסק פעיל. מדוע חשוב להיות אותנטי בשיווק העסק שלך? אליעד כהן מבהיר ששיווק עצמי יעיל מבוסס בראש ובראשונה על אותנטיות והיצמדות לאמת. אם אתה יודע ללמד משהו, תהיה כנה ותציג זאת בדיוק כפי שאתה יודע. הוא מסביר שהלקוחות רוצים לקבל תוצאות ברורות, ואם הם ירגישו שהמאמן אמין ומדויק בהדרכה שלו, הם יעדיפו אותו על פני מתחרים אחרים. המסקנה כאן היא שהאותנטיות יוצרת אמון, והאמון מביא לקוחות חוזרים ולהצלחה ארוכת טווח. איך לשווק את עצמי כמאמן כושר? פחד להקים עסק חדש מה עדיף אימון אישי או קבוצתי? איך למשוך לקוחות לעסק שלי? האם התחרות תפגע בעסק שלי? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות שיווק באינטרנט, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיטות שיווק באינטרנט, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, אימון אישי לאורח חיים בריא, הכוונה אישית בנושא שיטות שיווק באינטרנט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2666 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 02:23:18 - wesi1