... לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית,
חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה
פרסום שלילי, אין דבר כזה
פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט וכאן נסביר, מה ... ובכל הבאלגן שיש אצל המנטורים לשיווק, יש את הטעות של לעשות שיווק פרובוקטיבי באמצעות פרובוקציה שיווקית בגלל המחשבה שאומרת שאין דבר כזה
פרסום שלילי ושאין דבר כזה
פרסום רע . והמחשבה הזאת גורמת לאנשים להפיץ כל מיני סרטונים ... אבל הבעיה היא, שהחשיפות האלו והתכנים האלו, לא באמת מביאים לקוחות משלמים שאתה רוצה שיהיו לקוחות שלך. והאמירה שאומרת שאין כזה דבר
פרסום רע ושאין כזה דבר
פרסום שלילי, היא אולי נכונה במקרים מסוימים, אבל ברמת העיקרון, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמה עוקבים וכמה חשיפה תביא לך
החשיפה השלילית והשיווק הפרובוקטיבי שאתה עושה, לבין כמה לקוחות ... לזכור, שאם אתה לא תכין חומרי שיווק טובים, שיאספו סביבך לקוחות טובים לקוחות רלוונטיים לקוחות משלמים, הרי שאתה עוד עשוי לגרום לעצמך לנזק,
פרסום שלילי, מוניטין שלילי,
חשיפה שלילית, פרסום רע ועוד נזקים נוספים. לסיכום: כאשר ...