אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית?

בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר.

מה המהות של ניהול עובדים?

המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק אינטגרלי מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי של החברה ורגיש לחשיבות העבודה שלו בתוך הקשר רחב יותר, הוא יתחיל לפתח מוטיבציה טבעית ולבצע את העבודה בצורה עצמאית וביעילות.

כיצד לגרום לעובדים להבין את המהות?

הדרך לגרום לעובדים להבין את המהות היא בעזרתה של מוטיבציה פנימית. אליעד מדבר על כך שצריך לעורר אצל העובד תחושת שייכות ותחושת שליחות - שהוא חלק חשוב ממערכת העבודה הכללית. יש לכך שני מרכיבים חשובים: הראשון הוא העברת מסר ברור לעובד שמה שהוא עושה משפיע ישירות על הצלחת החברה. השני הוא הסביבה שבה העובד פועל, אם הוא מרגיש חלק מקבוצת עבודה המעריכה את עבודתו ואת תרומתו, הוא ירגיש מוטיבציה גבוהה יותר להצליח.

כיצד להתמודד עם בעיית המוטיבציה של העובדים?

בעיות מוטיבציה בעובדים מקורן לעיתים בניגוד אינטרסים בין המעסיק לעובד. המעסיק רוצה שהעובד יבצע את המשימות בצורה הכי יעילה, בעוד שלעובד יש נטייה לפעול במינימום מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. הדרך לשנות את זה היא לשדר לעובדים את המטרה הכללית של הארגון ולגרום להם להרגיש שהם שותפים להצלחה הזאת.

האם כל עובד יכול לחשוב על טובת החברה?

השאלה המרכזית היא האם כל עובד יכול להתעלות מעל התפקיד שלו ולחשוב על טובת החברה? התשובה אליה לא תמיד פשוטה. עובדים רבים לא מבינים איך העבודה שלהם משתלבת במערכת הכללית של החברה. אליעד מציין כי כדי שזה יקרה, העובד צריך להבין את ההשפעה הישירה של עבודתו על הצלחה של הארגון ולראות את הערך שהוא מביא. אם העובד לא יודע איך המשימה שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית.

האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד?

מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של "ניהול רובוטים" - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים אינם רובוטים, הם בני אדם עם רגשות, מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל העובדים, דבר שעלול להוריד את ביצועיהם...
תוצאות טיפים ל התמודדות עם בעיות לנהל עובדים בצורה נכונה לחשוב על מקצועיות לפתור בעיות מטרות להתייחס לעובדים בגלל ביטחון עצמי גבוה איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים למכור איך לנהל איך לנהל נכון איך לנהל נכון עובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים אנשים ארגון בארגון המנהל המנהל בארגון טיפים טיפים ל טיפים למנהלים כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לגרום לגרום לעובד לגרום לעובדים לגרום לעובדים למכור למכור למכור תפקיד למנהלים לנהל לנהל אנשים לנהל נכון לנהל נכון עובדים לנהל עובד לנהל עובדים לשכנע עובד לשכנע עובדים מדריך מדריך ל מדריך למנהלים מוטיבציה מנהיג מנהיגות מנהל מנהל בארגון מנהל טוב מנהלים ניהול ניהול אנשים ניהול נכון ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים תפקיד תפקיד המנהל בארגון תפקיד מנהל
לעודד עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול
... עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול שאלה: האם כדאי או לא כדאי, לעודד את העובד שלך לחשוב באופן עצמאי? תשובה: אין תשובה מוחלטת, אלא כל מקרה לגופו. יש מקרים שבהם עדיף שהעובד שלך לא יחשוב באופן עצמאי אלא שיתרגל לחשוב ולפעול כמו רובוט ושיעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. כגון כאשר אתה יודע בדיוק ומראש מה הדבר האידיאלי שהעובד שלך אמור לעשות בוודאות של מאה אחוז. שאז מבחינתך שהוא יהיה סוג של רובוט. אבל יש מקרים שבהם אתה רוצה שהעובד שלך יפעיל את המחשבה שלו ויש מקרים שבהם אתה רוצה לעודד אותו לחשוב באופן עצמאי. ולפעמים אתה רוצה שיש דברים שהוא יעשה כמו רובוט ושיש דברים שהוא יחשוב באופן עצמאי במינונים שונים. והחוכמה היא לדעת, את המינונים השונים איך להתנהל מול העובד, כי כל מקרה לגופו. ...
אוכל לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים
אוכל לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים
... לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים האם אוכל בעבודה יכול לשפר את ביצועי העובדים? ארגונים רבים מחפשים דרכים לשפר את ביצועי העובדים, ואחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא דרך המזון שהם מספקים לעובדים במקום העבודה. ישנם ארגונים שנותנים לעובדים לבחור באופן חופשי מה לאכול ואף מזמינים עבורם את האוכל שהם מבקשים. ... גישה זו יכולה להעלות את שביעות הרצון הראשונית של העובדים ואף לשפר את ביצועיהם בטווח הקצר. אך האם זו הדרך האופטימלית להשגת תפוקה גבוהה יותר בטווח הארוך? מדוע אוכל זמין וחופשי לעובדים לא תמיד מומלץ? בחלק ממקומות העבודה, קיימת גישה של אספקת אוכל זמין באופן קבוע, כך שהעובדים יכולים בכל רגע לגשת למקרר ולקחת לעצמם משהו לאכול. נשמע טוב, אך למעשה מסתתרת כאן בעיה חשובה מאוד. רוב העובדים יעדיפו אוכל שנותן אנרגיה מיידית, כגון מאכלים מתוקים, חטיפים, ... אנרגטיים, וקפאין בכמות גדולה. מאכלים אלו אמנם מספקים לעובדים בוסט של אנרגיה רגעית, וגורמים לתחושת מרץ מיידית, אך יש להם חסרונות ... בטווח הארוך. מהן ההשפעות השליליות של אוכל לא בריא על העובדים? כאשר העובדים צורכים באופן קבוע מאכלים עתירי סוכר או מאכלים מעובדים שנותנים אנרגיה מהירה, הם חווים תנודות חדות ברמות הסוכר בגוף. תחילה ... הסוכר, המלווה בתחושת עייפות וחוסר ריכוז. כתוצאה מכך, העובדים שוב יחפשו אוכל או שתייה מתוקה כדי להעלות שוב את רמת האנרגיה, וכך ...
ניהול עובדים - האם לגרום לעובד לעבוד מתוך פחד או לעבוד מתוך אהבה? איך לנהל עובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים?
ניהול עובדים - האם לגרום לעובד לעבוד מתוך פחד או לעבוד מתוך אהבה? איך לנהל עובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? כאשר מנהלים עובדים, צריך לשים לב לצורך באיזון במסר שמעבירים לעובד לגבי מידת האמון של הארגון כלפי העובד ומידת הנאמנות של הארגון כלפי העובד. כדי שהעובד יעבוד טוב, צריך מצד אחד לגרום לעובד להרגיש שהארגון אוהב את העובד עם תנאי, במובן שכדי שהעובד ימשיך להיות מתוגמל ומועסק על ידי הארגון, לשם כך הוא צריך להוכיח את עצמו, להביא תוצאות וכיוב. כי אם העובד ירגיש שאם הוא לא יעבוד מספיק טוב, אז יזרקו אותו מהארגון, אז העובד יפעל מתוך לחץ, מתוך חוסר אהבה ומתוך חוסר כבוד כלפי מקום העבודה. מה שיגרום לכך שהוא יעבוד פחות טוב. ומשום כך, כדי לגרום לעובד לעבוד יותר טוב, צריך לגרום לו להרגיש גם שהוא נאהב ללא תנאים, ושהארגון נאמן לעובד וכולי, לא משנה מה, גם אם הוא יטעה, יפשל, לא יספק את התפוקה הרצויה. ואז במצב כזה,
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
... את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל למה להרגיש חלש זה בעצם להרגיש חזק? אחת הבעיות המרכזיות שאנשים חווים, במיוחד במצבי עבודה מורכבים או ביחסים עם מנהלים, היא תחושה של חולשה או השפלה. אליעד כהן מסביר לעומק כיצד אפשר להפוך את התחושה השלילית של חולשה לתחושת ... חוזק נפשי, בתנאי שאדם מבין מדוע הוא מרגיש חלש ומסכים לקבל את התחושה הזו ללא התנגדות. אליעד מביא דוגמה של עובד שיש לו בוס חדש בעבודה. העובד מספר שקשה לו עם הבוס, הוא חש שהבוס לא אמין, מתנהג בצורה לא נעימה וגורם לו להרגיש רע. אליעד מעלה נקודה חשובה: מדוע בכלל האדם לא אוהב את אותו הבוס? מה בדיוק גורם לו לא לאהוב אותו? ההסבר הראשוני הוא שהעובד מרגיש צורך להיות פחות אותנטי ליד הבוס, כי הוא מרגיש שהבוס לא אמין. אליעד מכוון אותו לבדוק האם הבוס אכן ... גם במצבים שבהם אתה לא מקבל את מה שאתה רוצה. לדוגמה, אם הבוס גורם לך להרגיש שאתה לא יכול לעשות כרצונך בעבודה, תוכל להתייחס לכך כהזדמנות ללמוד כיצד להרגיש חזק ומאושר גם כשאתה לא שולט במצב. אם הבוס כביכול אומר לך אתה ... לשנות את מה שניתן, ובכך להפוך את ההתמודדות לחוויה חיובית ומעצימה. מהי הדרך הפרקטית להתמודד עם בעיות מול המנהל בעבודה? הדרך הפרקטית שאליעד כהן מציע להתמודדות עם בעיות בעבודה או בעיות מול המנהל היא קודם כל להסתכל פנימה ולהבין לעומק מה בדיוק מפריע לך באותו אדם. לאחר מכן, יש לבדוק אם ניתן לשנות משהו ...
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
... עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה , איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד ... עם בעיות במקום העבודה, כאשר אחת הסוגיות הנפוצות ביותר היא כיצד לדבר עם הבוס או המנהל, במיוחד כשהוא נתפס כשתלטן, מעצבן או קשה. אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו ... של יחסים בעייתיים בעבודה בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה. איך להגיב כשהבוס כועס על משהו שאמרתם? אחת ... בעקבות אמירה תמימה של העובד. בדוגמה שמובאת בהרצאה, עובדת סיפרה שהבוסית שלה התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה פשוטה וחיובית, אך הבוסית תפסה זאת כהתגרות וכחוסר ... פנימי בין הבוסית למנהלת השנייה. הפתרון שאליעד מציע הוא קודם כל לבדוק את הסיטואציה לעומק. ... את מה שקרה. במקרה הזה, העובדת ניזונה משמועות של מנהלת אחרת שטענה שהבוסית כועסת עליה. אליעד מחדד שלא תמיד חייבים להניח את ... להתריס נגדך. איך נכון לנהל שיחה עם בוס עצבני או שתלטן? אחת ההנחיות החשובות שאליעד כהן נותן היא ... מצד הבוס או עמיתים לעבודה? אליעד מציע לשים בפרופורציה את הבעיה. גם אם הבוס יחליט להתעלם או ... לצמצם את אי - הנעימות בעבודה על ידי גישה מתונה ולא מתלהמת, ובכך למנוע מריבות עתידיות. הוא ממליץ ... ביותר לדבר עם הבוס או מנהל עצבני היא להקשיב היטב, לבדוק את העובדות, לא למהר למסקנות, ולהבהיר תמיד שהכוונה שלכם חיובית. לא כדאי ... איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך לשכנע את הבוס? מה לעשות כשהבוס כועס? איך לפתור מריבה בעבודה?
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: האם חשוב לתת דוגמה אישית לעובדים. במובן של שעליך כמנהל להתנהג כפי שהיית מצפה מהעובדים שלך להתנהג? תשובה: כעיקרון לא. חשוב לך שהעובד שלך יעבוד טוב. לפעמים הדרך לכך היא באמצעות נתינת דוגמה אישית. לדוגמה, אתה כמנהל תגיע לעבודה בזמן, כדי לתת דוגמה אישית לעובדים שלך, להגיע לעבודה בזמן. אבל מצד האמת, יש מצבים שאין בזה צורך. ויש מצבים שדווקא יש צורך הפוך. דהיינו, שאתה רוצה לשדר לעובדים שלך, שאתה המנהל בעסק שלך ושאתה דווקא בא יותר מאוחר, כדי שהם יבינו שאתה המנהל, ושאז ממילא דווקא יקשיבו לך עוד יותר כמנהל ולא כפועל. זא מצד אחד כשאתה כמנהל לדוגמה מאחר לעבודה, מצד אחד אתה לא רוצה שהעובדים שלך יחשבו שאתה מזלזל בעבודה, כי אז זה יגרום להם גם לזלזל בעבודה. מצד שני אתה כן רוצה שהם יחשבו שאתה לא סתם עוד עובד כמותם, אלא אתה המנהל שלהם. וזה שאתה מאחר ל
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם ללכלך את הידיים ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים שניתן להבין רק דרך ניסיון ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים. איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון? ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות שפרטים משמעותיים יתפספסו בדרך. בארגונים גדולים, ישנה היררכיה המורכבת ממ
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל?
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל?
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל? האם הגיוני להחליף מנהיג בזמן משבר? קיימת טענה נפוצה שאומרת כי לא נכון להחליף ראש ממשלה או מנהיג בזמן משבר, משום שלמנהל הקיים יש את הניסיון, ההיכרות עם המצב ואת כלל המידע הדרוש להתמודדות. הטענה מתבססת על כך שככל שיש למנהיג יותר ידע והיכרות עם המצב, כך הוא צפוי לקבל החלטות מושכלות וטובות יותר. ... הקורונה, ראש ממשלה מכהן יכיר טוב יותר את המידע, הנתונים, המגבלות והמדיניות הקיימת, ולכן לכאורה, עדיף לתת לו לנהל את המשבר במקום להכניס מישהו חדש שיצטרך ללמוד את המצב מחדש. אך הטענה הזו מתעלמת מנקודה חשובה: היא מניחה שהמנהל הקיים מתפקד בצורה הטובה ביותר, ושהמשבר נוצר מנסיבות שאינן באשמתו. אבל מה קורה כאשר המנהיג עצמו אחראי או שותף לאחריות למשבר? למה בכל זאת כדאי להחליף את המנהיג שיצר את המשבר? אליעד כהן מסביר כי במקרה בו המשבר נגרם או הוחרף בגלל המנהיג עצמו, לא רק שהגיוני להחליף אותו, אלא חובה לעשות זאת במהירות האפשרית. אם ניקח כדוגמה את משבר הקורונה, מנהיג שידע מראש על הסכנה הצפויה אך לא פעל בזמן, לא התארגן מראש, לא דאג למסכות, מכונות הנשמה, בדיקות וכל האמצעים הדרושים להתמודדות - לא ראוי לנהל את המשבר שאותו יצר. אליעד מביא דוגמאות ברורות כדי להמחיש את ההיגיון שבדבר. ... עד ליעד או לעצור אותו מיד ולהחליפו? התשובה ברורה: יש לעצור מיד ולהחליף את הנהג השיכור כדי למנוע אסון. כך גם אם מנהל עסק גורם לכישלון, גונב או מרמה ומכניס את העסק למשבר - ברור שצריך להחליף אותו באופן מיידי ולא להמתין לסיום המשבר. ההיגיון אומר שאם המנהל הוא הבעיה עצמה, בלתי אפשרי לצפות שהוא יהיה גם הפתרון. כמה קשה לרכוש את המידע של המנהל הקיים? אליעד מסביר שגם הטיעון שהמנהיג הקיים יודע יותר מאחרים, אינו בהכרח נכון. את כל מה שראש ממשלה יודע על ... מחזיק על המשבר. לכן, עלות החלפתו אינה גבוהה כלל מבחינת איבוד הידע והניסיון. אילו שיקולים נוספים יש בבחירת מנהל בזמן משבר? מעבר לידע, כדי להתמודד עם משבר צריך מנהיג בעל תכונות אישיות מתאימות: נחישות, רצינות, חוסר אינטרסים אישיים, ויכולת לפעול לטובת הכלל. מנהיג שהוביל למשבר או לא מנע אותו מראש כנראה אינו בעל תכונות אלו. סביר להניח שהוא ... לא תוכל לפתור אותן. לכן, בעת משבר אישי, חובה לעשות חשבון נפש ולהחליף את דפוס החשיבה שהוביל למשבר. האם החלפת מנהל תמיד עדיפה? אליעד מסכם כי יש כמה מקרים בהם כדאי להחליף מנהיג בזמן משבר: אם המשבר נוצר באשמת המנהיג, חובה להחליפו באופן מיידי. אם המידע שהמנהיג מחזיק ניתן ללמידה מהירה, החלפתו אינה בעייתית. אם המנהיג פועל מתוך אינטרסים אישיים ולא לטובת הכלל, חייבים להחליפו. לעומת זאת, אם ...
אסון הקורונה ופתרון בעיות בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה?
אסון הקורונה ופתרון בעיות בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה?
... הקורונה ופתרון בעיות בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה? מה הקשר בין הקורונה לניהול וקבלת החלטות? אליעד כהן מציג את משבר הקורונה כדוגמה לאופן שבו בעיות צריכות להיפתר מהשורש, תוך התמקדות בהיבטים של קבלת החלטות ופתרון בעיות בארגון ובחיים האישיים. כאשר מתמודדים עם בעיה, האדם צריך לדעת האם לתקן או להחליף ... לנקות זיכרון או לבדוק וירוסים, אך אם התקלות ממשיכות, יש לפרמט את המכשיר או אפילו להחליפו בחדש. מתי לפטר עובדים ומתי לפטר את המנהל? אליעד מסביר שכאשר עסק מתמודד עם בעיה, צריך לבדוק האם הבעיה נמצאת אצל העובדים או אצל המנהל. אם עובד לא מתפקד היטב, ניתן להזהיר אותו, ואם זה לא עוזר, לפטרו. אם כמה עובדים אינם מתפקדים, גם אותם צריך להחליף. אך כאשר המצב בעסק מידרדר עוד יותר ומתברר שכל העובדים אינם עובדים כמו שצריך, המשמעות היא שהמנהל הוא הבעיה, ולכן צריך לפטר את המנהל עצמו. זוהי האחריות הניהולית הבסיסית, לפי אליעד כהן, והיא עיקרון הנובע מהמשפט הדג מסריח מהראש. האם תמיד החלפת מנהל תפתור את הבעיה? אליעד מסביר שלפעמים הבעיה עמוקה יותר. אם אחרי שמחליפים את המנהל הבעיות ממשיכות, ואחרי שגם החלפת עובדים ומנהלים לא עזרה, המסקנה ההכרחית היא שהבעיה היא באדם עצמו, ביכולתו לנהל או לקבל החלטות נכונות. ייתכן שהוא לא מתאים לתפקיד או לניהול העסק כלל, ואז עליו להכיר בכך ולבחור בדרך אחרת, למשל להיות שכיר או אפילו ... חושפת את כישלון המערכת? אליעד מסביר שמשבר הקורונה חשף את עומק הכאוס וחוסר התפקוד של המערכות במדינה. העובדה שהבעיות חוזרות שוב ושוב מעידה שהבעיה נמצאת בשורש, כלומר, בהנהגה, או בראש הממשלה, כי הדג מסריח מהראש. המשמעות היא שצריך להחליף את ההנהגה, אך לא מדובר רק בהחלפה טכנית של ראש הממשלה, אלא בשינוי עמוק יותר של צורת ... שונות של תודעה: מודע, תת - מודע, ותת - תת - מודע, וכאשר אדם נתקל ביותר מדי בעיות בחיים - בעיות בזוגיות, בעבודה, ובחיים בכלל - זהו סימן לכך שהראש ממשלה שלו, כלומר, צורת החשיבה, היא ... בבעיה קטנה, מטפלים בה באופן נקודתי. כאשר הבעיות חוזרות ונשנות, חייבים לפנות לראש של המערכת - בין אם זה מנהל, ראש ממשלה, או אפילו החשיבה של האדם עצמו - ולערוך שינוי מהותי. ככל שהמצב ... כך השינוי שצריך לעשות עמוק יותר, עד לשינוי מוחלט בתפיסה וברצון. איך לפתור בעיות בשורשן? האם לפטר את העובד או המנהל? הדג מסריח מהראש ממשלה ניהול וקבלת החלטות
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה איך להתקדם לתפקיד ניהולי גם בלי קידום פורמאלי? הרבה אנשים רוצים להתקדם לתפקיד ניהולי במקום העבודה שלהם, אך נתקלים בבעיה נפוצה - אין להם אפשרות להתקבל רשמית לתפקיד מנהל. לעיתים אין תקן פנוי, המעסיק לא סומך עליהם מספיק, חסר להם ... אף אחד לא רואה אותם כמועמדים ראויים לניהול. אז מה בכל זאת אפשר לעשות? אליעד כהן מסביר שניהול זה לא רק תואר רשמי, אלא משהו שמורכב מהרבה מאוד היבטים שונים. ... פורמאלי, קיימת אפשרות ממשית להתחיל לנהל כבר עכשיו. איך להפוך למנהל בלי להיות מנהל רשמי? הדרך הפרקטית לעשות זאת היא לא סתם לבקש מהמנהל שלכם עוד עבודה. אם פשוט תבקשו עבודה נוספת, הוא ייתן לכם משימות שיגרמו לכם לעבוד קשה יותר, אבל הן לא יהיו משימות ניהוליות. לכן חשוב לפנות למנהל שלכם בצורה נכונה. אליעד כהן מציע גישה מדויקת מאוד: פנו למנהל הישיר שלכם ובקשו ממנו לקבל משימות שלו. לדוגמה, אפשר להגיד: שלום אדון מנהל, אשמח לעזור לך במשימות ניהוליות שיש לך, או האם יש לך משימות שלך, כמנהל, שאני יכול לבצע או לעזור לך בהן? מה הרעיון כאן? כשאתם מבקשים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: טיפים ל..., למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טיפים ל..., איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, מאמן אישי לבני נוער, מאמן אישי להפרעות קשב בנושא טיפים ל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2192 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 01:54:26 - wesi1