אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום לעובדים למכור ✔איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית?

בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר.

מה המהות של ניהול עובדים?

המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק אינטגרלי מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי של החברה ורגיש לחשיבות העבודה שלו בתוך הקשר רחב יותר, הוא יתחיל לפתח מוטיבציה טבעית ולבצע את העבודה בצורה עצמאית וביעילות.

כיצד לגרום לעובדים להבין את המהות?

הדרך לגרום לעובדים להבין את המהות היא בעזרתה של מוטיבציה פנימית. אליעד מדבר על כך שצריך לעורר אצל העובד תחושת שייכות ותחושת שליחות - שהוא חלק חשוב ממערכת העבודה הכללית. יש לכך שני מרכיבים חשובים: הראשון הוא העברת מסר ברור לעובד שמה שהוא עושה משפיע ישירות על הצלחת החברה. השני הוא הסביבה שבה העובד פועל, אם הוא מרגיש חלק מקבוצת עבודה המעריכה את עבודתו ואת תרומתו, הוא ירגיש מוטיבציה גבוהה יותר להצליח.

כיצד להתמודד עם בעיית המוטיבציה של העובדים?

בעיות מוטיבציה בעובדים מקורן לעיתים בניגוד אינטרסים בין המעסיק לעובד. המעסיק רוצה שהעובד יבצע את המשימות בצורה הכי יעילה, בעוד שלעובד יש נטייה לפעול במינימום מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. הדרך לשנות את זה היא לשדר לעובדים את המטרה הכללית של הארגון ולגרום להם להרגיש שהם שותפים להצלחה הזאת.

האם כל עובד יכול לחשוב על טובת החברה?

השאלה המרכזית היא האם כל עובד יכול להתעלות מעל התפקיד שלו ולחשוב על טובת החברה? התשובה אליה לא תמיד פשוטה. עובדים רבים לא מבינים איך העבודה שלהם משתלבת במערכת הכללית של החברה. אליעד מציין כי כדי שזה יקרה, העובד צריך להבין את ההשפעה הישירה של עבודתו על הצלחה של הארגון ולראות את הערך שהוא מביא. אם העובד לא יודע איך המשימה שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית.

האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד?

מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של "ניהול רובוטים" - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים אינם רובוטים, הם בני אדם עם רגשות, מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל העובדים, דבר שעלול להוריד את ביצועיהם...
משימה בצורה יעילה תחושת חוסר שביעות להשיג ביטחון עצמי כללית לנהל נכון הגברת ביטחון עצמי עבודה ניהול עובדים בצורה נכונה לנהל אנשים מדריך למנהלים איך לגרום איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים למכור איך לנהל איך לנהל נכון איך לנהל נכון עובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ארגון בארגון טיפים טיפים למנהלים כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לגרום לגרום לעובד לגרום לעובדים לגרום לעובדים למכור למכור למכור תפקיד למנהלים לנהל לנהל אנשים לנהל נכון לנהל נכון עובדים לנהל עובד לנהל עובדים לשכנע עובד לשכנע עובדים מדריך למנהלים מוטיבציה מנהיג מנהיגות מנהל מנהל בארגון מנהל טוב מנהלים ניהול ניהול אנשים ניהול נכון ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים תפקיד תפקיד המנהל בארגון תפקיד מנהל
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לעשות? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לגרום לעובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? איך לגרום לעצמי? איך לגרום לעצמי לפעול? איך לגרום ...
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
... ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה? איך להתמודד עם שינויים ארגוניים ולבחון הצעות בעבודה? בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על התמודדות עם שינויים ארגוניים, איך לנתח מידע בצורה נכונה, כיצד לקבל החלטות נכונות ולבחון הצעות שיכולות להשפיע עלינו בעבודה. הוא מציע דרכים לעקוף מניפולציות ואסטרטגיות להימנע מטעויות שעלולות להתגלות מאוחר מדי. במהלך ההרצאה אליעד מציין כי חשוב להפעיל חשיבה ביקורתית ולהתעקש על פרטים נוספים לפני שמקבלים החלטה. מהי הדרך הנכונה לנהל שיחה כדי לבדוק את המידע על השינוי? אליעד מסביר שכאשר אדם מציג הצעה או שיחה על שינוי, הדרך הטובה ביותר ... לבין מה שיכול לקרות, ולתכנן את הצעד הבא בהתאם. כדאי לרשום כל שינוי שעשוי להתרחש ולבדוק האם השינוי יתרום לנו או יפגע בנו. לדוגמה, אם יש סיכון שמישהו חדש יגיע לניהול, חשוב להבין איך זה ישפיע על העבודה שלנו, והאם המנהל החדש יבין אותנו ויתמוך בנו. מהי השיטה לבדוק את יתרונות השינוי? בהרצאה מציע אליעד לקחת את כל הדברים הטובים שיש לנו היום ולוודא שהיתרונות האלה יישארו גם אחרי השינוי. לדוגמה, אם אנחנו כיום יכולים לבקש חופש בקלות ממנהל מסוים, כדאי לוודא שהשינוי לא ישפיע על זה בצורה שלילית. בנוסף, מומלץ לבדוק מה עשו בארגונים אחרים בסיטואציות דומות, כדי להבין אם ישנן סיבות חיצוניות שלא תמיד נחשפות לנו בצורה ברורה. איך לזהות ... אליעד מציין שחשוב מאוד לשקלל את המידע ולבחון אם הצעד שאנחנו הולכים לעשות הוא הצעד הנכון לנו, ולוודא שהוא באמת לא יפגע בנו בטווח הארוך. איך להתמודד עם שינויים ארגוניים? איך לנתח מידע בעבודה? מהן שיטות קבלת החלטות בארגון? איך לבדוק הצעה בעבודה? כיצד לזהות מניפולציות בעבודה?
אושר, רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה
אושר, רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה
... רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה איך אפשר להיות מאושר תוך כדי עבודה ומדוע מדיטציה לא מספיקה? אליעד כהן מסביר שכדי לחוות אושר ורוחניות אמיתית בעבודה, האדם צריך לשנות את התפיסה הרוחנית שלו לגבי מה זה אושר. לפי אליעד, הבעיה מתחילה כאשר אנשים מפרידים בין הרוחניות לבין העבודה, וחושבים שעבודה וכסף הם משהו רע שמונע מהם להתפתח רוחנית. הם חושבים שכדי להיות רוחניים צריך לשבת במדיטציה או לקרוא ספרי רוחניות, אבל אליעד טוען בדיוק ההפך. מהי התפיסה השגויה לגבי ... היא שיש דברים שהם רוחניים באופן מוחלט (כמו מדיטציה), ויש דברים שהם לא רוחניים, כמו עבודה או כסף. אנשים חושבים שאם הם עושים מדיטציה הם מתקרבים לאושר מוחלט, ואם הם עובדים או מלמדים מתמטיקה הם מתרחקים ממנו. לדעתו זו אשליה שגורמת להם לסבל, מכיוון שהאושר המוחלט צריך להיות בלתי תלוי בתנאים, ולכן אין זה משנה אם האדם יושב במדיטציה או ... אליעד נותן דוגמה לכך שהרבה יותר קל להירגע בשקט של המדיטציה מאשר בתוך המציאות של העבודה. אבל אם האדם מתרגל להרגיע את עצמו רק באמצעות מדיטציה, הוא לא יוכל להישאר רגוע בתוך העבודה והחיים עצמם. לכן אליעד ממליץ על תהליך הרבה יותר עמוק ומורכב, שהוא התבוננות שכלית ורגשית תוך כדי הפעולה עצמה - במהלך העבודה או בשיעורים פרטיים במתמטיקה, למשל. איך להפוך את העבודה להתבוננות רוחנית? אליעד מדגים באמצעות מקרה של אדם שמלמד שיעורים פרטיים במתמטיקה. במקום להשתעמם או לחוש תסכול מההוראה, האדם יכול להשתמש בשיעור כהזדמנות להתבוננות ... נוטים להגדיר אושר לפי תנאים מסוימים. למשל, הם אומרים: אהיה מאושר רק אם לא אצטרך לעבוד. אך אליעד מדגיש שאושר מוחלט חייב להיות בלתי תלוי בשום תנאי. האדם שחושב שרק במדיטציה או רק בקריאת ספרים רוחניים הוא יכול להיות מאושר, מפספס את המהות של אושר מוחלט - ... פעולות שגרתיות או לא רוחניות. אליעד מדגיש שאם האדם לא יכול לחוות את האושר המוחלט בעבודה, סימן שהוא עדיין לא הגיע לאחדות מוחלטת. הוא צריך לשאול את עצמו שאלות, לחקור את התהליכים הקטנים, את הנפרדות, את הפרטים הכי פשוטים בעבודה היומיומית, ורק כך יוכל לראות איך כל דבר מוביל לאחדות הרוחנית. למה חשוב לחקור דווקא את הפרטים הקטנים בעבודה? אליעד מסביר שדווקא השאלות על הפרטים הקטנים (למה דבר אחד קורה כך ולא אחרת) מביאות להבנה עמוקה יותר של האחדות. הוא משווה זאת להתבוננות דרך עין, שאמנם היא נקודה קטנה, ... ספרים רוחניים בלבד. אחדות אמיתית לעומת זאת, היא ההבנה שהאושר נמצא בכל מקום, גם בעבודה או בכל פעילות אחרת. האדם שמבין את זה יכול להיות מאושר בצורה מוחלטת ובלתי תלויה, בכל רגע ובכל מצב. איך להיות מאושר בעבודה? האם מדיטציה מובילה לאושר? רוחניות מעשית בחיי היום יום איך לפתח חשיבה שכלית? מהי אחדות רוחנית? איך ליהנות מלימודי מתמטיקה? ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי ... שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני , יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית מחייב הבנה מעמיקה של תהליכי חשיבה, ניהול זמן, הגדרת משימות נכונה, ויכולת להבחין בין מטרות לדרכים להשגתן. אליעד כהן מסביר כי ניהול מוצלח של עובדים אינו רק חלוקת משימות או הכנת תוכנית עבודה, אלא תהליך שבו העובד מבין באופן ברור את המטרות הכלליות של הארגון ואת האופן שבו פעולותיו מקדמות אותן. למה תוכנית עבודה חייבת להיות גמישה? אליעד מבהיר שתוכנית עבודה אינה יכולה להיות מוגדרת ברזולוציה של כל דקה ודקה, שכן תמיד יהיו הפרעות לא צפויות ואינטראקציות שמפריעות לעובד לבצע בדיוק מה שתכנן. תוכנית עבודה צריכה להיות ממוקדת משימות ברמה השבועית או החודשית, עם הבנה ברורה של סדרי עדיפויות, אך ללא דרישה ... לו תוכנית כללית של הכיוון והיעדים. איך מתמודדים עם עובד שטוען שאי אפשר לבצע משימה? כאשר עובד טוען שבלתי אפשרי לבצע את המשימה שהוטלה עליו, אליעד מציע לשאול אותו מה בדיוק המשימה שהוא חושב ... שלמה, יש לפרק את המשימה למשימות קטנות שאפשר לבצע. איך לגרום לעובד לתכנן נכון את הזמן שלו? אליעד מסביר שעובד חייב תחילה להשתכנע בעצמו שהוא יודע כיצד לבצע את המשימות שהוטלו עליו, ואם הוא אינו יודע, הוא כנראה לא יבצע אותן בפועל. יש לוודא שהעובד מבין את התהליך של ביצוע המשימה ושיוכל להגדיר מראש את השלבים שלה. צריך
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? איך לשנות את דעתו של אדם כשהוא בטוח במשהו? אם אדם ... הדעה הזו ולהצביע על האפשרויות השונות. למשל, אם מישהו טוען שצריך לפטר עובד מסוים, אפשר לשאול אותו כיצד ישלם את המחיר של המהלך ... פתרונות יצירתיים, גם אם הם אינם מושלמים. איך לשנות את האווירה בארגון? כאשר האווירה בארגון רוויה בחוסר תקווה, אליעד מציע לשדר כיוון חיובי ולהביא ... ולומר להם שחשוב להבין שהבעיה לא תמיד חסרת פתרון, אלא נובעת לעיתים מהתנהלות לא נכונה. ניתן להסביר ששיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות יכולים לשפר את המצב. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, על המנהל להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להתעמת עם מי שמפיץ ... תקווה, אפשר להראות לו שדווקא שיתוף פעולה יכול להוביל לשיפור. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים איך להתמודד עם אדם שמרגיש שהוא בטוח במשהו, ולגרום ... את הקונפליקט שיכולה לגרום הדעה הזו. לדוגמה, אם מישהו אומר שצריך לפטר עובד מסוים, כדאי לשאול אותו על ההיגיון מאחורי זה, ואז ... ניתן לשאול איך תשלם את המחיר של המהלך, מהן ההשלכות אם תפטר את העובד הזה ואחרים. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, כדאי להדגיש ... שאתה מציע, גם אם זה לא בהכרח הפתרון המושלם. כיצד לשנות את האווירה בארגון שבו יש תחושת חוסר תקווה? אם האווירה בארגון רוויה בחוסר תקווה, כדאי להציע כיוון חיובי ולהביא איזו ... להראות שחשוב להכיר בכך שלפעמים הבעיה אינה חסרת פתרון, אלא נובעת מהתנהלות לא נכונה של אנשים בתוך הארגון. ניתן להציג את זה באופן חיובי, ולומר לאנשים שעם שיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות, המצב יכול להשתפר. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, חשוב להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להיכנס למאבק ... השונות ולתת הזדמנות לפתרונות יצירתיים מבלי להתסיס את האווירה. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים ש: איך מתמודדים עם אדם שהוא טוען איזשהו דבר וכשאני ... אליעד: דבר. ש: יש נושא עכשיו עלה לי תוך כדי נניח שיש אווירה מסוימת בארגון אווירה לא טובה, אנשים כאילו מסתובבים אני הייתי מגדיר את זה ...
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
... למנהלים, ניהול מנהלים בארגון , הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון כיצד לנהל מנהלים בארגון בצורה נכונה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בארגונים היא ההתנהלות של מנהלים בכירים מול מנהלים זוטרים או מנהלים תחתיהם. כדי להבין כיצד יש לנהל מנהלים בצורה נכונה, חשוב תחילה להבחין בין שני סוגים שונים של עובדים בארגון. מה ההבדל בין עובדים רובוטיים למנהלים חכמים? אליעד כהן מסביר שבכל ארגון ישנם עובדים המבצעים פעולות פשוטות, מוגדרות, וברורות - עובדים אלה משמשים למעשה כתחליף זול לרובוטים. לעובדים אלה מומלץ אפילו לא להחזיק ביכולת שכלית גבוהה מדי, אלא דווקא בשכל מוגבל שמאפשר להם לבצע משימות באופן אוטומטי בלבד. אם עובדים אלה יהיו חכמים מדי, הם עשויים להתחיל לחשוב מעבר ל
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס לעסק שלך? כשמנהלים עסק, אחת השאלות המרכזיות היא כמה עובדים לגייס, איך להקצות משימות וכיצד לנהל את המשאבים בצורה הטובה ביותר. לפי אליעד כהן, הדרך הנכונה להבין את זה מתחילה קודם כל בשאלה בסיסית מאוד: אם אתה כבעל העסק היית עובד לבד, אילו משימות היית עושה בעצמך ואילו לא? אליעד מציע לדמיין מצב שבו לבעל העסק יש את כל הזמן והידע שבעולם, ואז לשאול אילו משימות הוא עדיין היה בוחר לבצע בעצמו ואילו לא. מכאן נגזרת ההחלטה לגבי הצורך בעובדים נוספים. כיצד להקצות משימות בצורה נכונה בין עובדים? כדי להקצות משימות בצורה אפקטיבית לעובדים, אליעד כהן ממליץ לחשוב על העובדים כהרחבה של היכולות האישיות שלך. לדוגמה, הוא מציע לדמיין מצב שבו יש לך עוד זוג ידיים או אפילו עשר ידיים נוספות. ככל שיש לך יותר משאבים כמו ידיים או מחשבים, כך אתה יכול לבצע יותר פעולות בו זמנית. בהתאם לתפיסה הזאת, כל עובד שאתה מגייס הוא למעשה עותק שלך שיכול לבצע פעולות במקומך. בצורה זו, קל יותר לקבל החלטות הקצאה, כי במקום לחשוב על האדם באופן אישי, אתה מתייחס למשימה בצורה ... כדאי להקצות משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר? אליעד כהן מציין שברירת המחדל הטובה ביותר היא להקצות משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר של כל עובד. אבל זה לא תמיד פתרון מושלם. הוא מדגים זאת באמצעות אנלוגיה: אם אדם צריך להרים משהו, הוא יעדיף להשתמש ביד החזקה שלו, אבל אם היד החזקה תפוסה, גם היד החלשה תוכל לבצע את המשימה. כלומר, לפעמים אילוצים מכתיבים הקצאת משימות לעובד פחות מיומן, פשוט מפני שהעובד הטוב יותר כבר עסוק במשימות חשובות יותר. מה החיסרון בהקצאת משימות לעובדים לפי מומחיות בלבד? יש חיסרון פוטנציאלי בגישה של חלוקת משימות לפי מומחיות בלבד. אליעד כהן מסביר שאם מתמקדים יותר מדי בהקצאת משימות לפי מיומנות גבוהה, עשויה להיווצר תלות גדולה מדי בעובדים מסוימים . לדוגמה, אם יש עובד אחד בלבד שיודע לבצע פעולה מסוימת, במקרה של עזיבתו או היעדרותו המשימה לא תתבצע, והעסק עלול להיתקע. הפתרון האפשרי שהוא מציע הוא ליצור מצב שבו כמה עובדים יודעים לבצע את אותה פעולה, אפילו אם באופן חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר לתת לכמה עובדים לבצע את אותה המשימה, וכך לעודד תחרות ושיפור ביצועים. יחד עם זאת, הוא מדגיש שזה צריך להיעשות בשיקול דעת, כדי שהתחרות לא תהפוך להרסנית ולא תיצור לחץ מוגזם שיפגע בביצועים או באווירה בעבודה. מה עדיף - לתת לעובדים שיקול דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים ב
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
... קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים? איך להתקדם במקום העבודה? כדי להתקדם במקום העבודה, במיוחד כאשר אתה שכיר, עליך לשנות את גישתך ודרך החשיבה שלך. הרבה פעמים אנשים נשארים באותו מקום בעבודה כי הם לא מצליחים לחשוב מעבר לתפקיד הנוכחי שלהם, ולכן לא מצליחים להתפתח. המפתח להצלחה כאשר אתה שכיר הוא לא לחשוב כמו עובד רגיל, אלא להתחיל לחשוב כמו עצמאי או בעל עסק. אך מה המשמעות של חשיבה כזאת? כיצד זה משפיע על הדרך בה תתנהל במקום העבודה? מהם העקרונות של חשיבה עצמאית? חשיבה כעצמאי או בעל עסק נשמעת אולי מנותקת מהמציאות של שכיר, אך היא מכילה עקרונות שניתן ליישם גם במקום עבודה רגיל. כל עצמאי מתייחס לעצמו כאל בעל עסק, בו יש מוצר שהוא מוכר, שירות שהוא מספק, ... רוצה להתקדם כשכיר, אתה צריך לאמץ חשיבה דומה: - אתה הוא העסק: במקום לחשוב שאתה פשוט עובד במקום מסוים, עליך לראות את עצמך כמותג, כעסק עצמאי. אתה המוצר שאתה מציע. - השירות שאתה מספק: הזמן שלך והכישורים שלך הם המוצרים שאתה מציע. אתה לא רק עובד עבור מישהו, אתה מספק שירותים תוך כדי שיפור עצמי. - הלקוח שלך: הבוס שלך הוא הלקוח שלך. אם תתחיל לראות את הבוס כלקוח שלך, זה ישנה את כל תפיסתך לגבי העבודה והמעמד שלך. איך להתייחס לבוס ולסביבה הארגונית? כאשר תתחיל לראות את הבוס שלך כלקוח, הרבה דברים במקום העבודה יתבהרו לך. ראשית, זה יאפשר לך להבין את תפקידך בצורה אחרת: - הבוס הוא הלקוח שלך: תתחיל לראות את הבוס כמו לקוח, שאתה מספק לו שירות. את לא רק מבצע את המשימות שלך, אלא דואג למכור לו את הזמן והכישורים שלך. - העובדים אחרים הם ספקים: כל עובדים אחרים בארגון הם ספקים של הבוס. אתה לא לבד, החברה כולה פועלת כשרשרת של ספקים שמספקים שירותים לבוס. - המנהלים שלך הם ספקים של הלקוח: המנהלים שמעליך הם למעשה ספקים שמספקים את השירותים שלהם גם הם לארגון ולבוס. כל אחד ממלא תפקיד בסביבה הארגונית. מה המשמעות של חשיבה כעצמאי? אם אתה רואה את עצמך כבעל עסק, אתה מבין שעליך להתמקד בשני ... לקוחותיו נמצא בסיכון. גם אתה לא צריך להיות תלוי רק בבוס שלך. אם תסמוך רק על מקום העבודה הנוכחי, אתה לא תוכל לפתח את עצמך למלוא הפוטנציאל. - יצירת הזדמנויות חדשות: כאשר תתפתח ... לפתח אותם כך שתוכל לשרת יותר לקוחות בעתיד. איך זה משפיע על הקידום שלך? תפיסת העבודה כעסק עצמאי תשפיע באופן ישיר על הדרך בה ת
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לגרום לעובדים למכור, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לגרום לעובדים למכור, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, פסיכותרפיסט, אימון אישי להפרעות קשב בנושא לגרום לעובדים למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6094 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 09:14:38 - wesi1