אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול באלימות בבית הספר ✔אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 1
איך להגיב לילד שמתנהג באלימות כדי להגן על משהו חשוב לו?

כאשר ילד פועל באלימות כדי להגן על משהו חשוב לו, חשוב להבין תחילה מדוע הוא בחר בדרך זו. למשל, אם ילד רואה שמישהו מתכנן לפגוע בו, בחברו או אפילו בחיה שהוא אוהב, הוא עשוי לבחור באלימות מתוך אמונה שזה הפתרון הטוב ביותר לסיטואציה באותו רגע. אליעד מסביר כי ברגע האמת, הילד מגיב לפי הדחף האינסטינקטיבי שלו, לפי מה שהוא תופס כ"מוצא יחיד". הוא לא בהכרח מנתח לעומק את כל האפשרויות האחרות.

לדוגמה, אם ילד אחר מתכוון לזרוק אבן על חתול או על אדם, והילד שלנו מחליט לדחוף את התוקף כדי למנוע זאת, נשאלת השאלה האם תגובתו הייתה ראויה או לא. אם נניח שילד דחף ילד אחר כדי למנוע פגיעה בחתול, בית הספר עשוי להגיד שזוהי פעולה לא נכונה, כי הוא הפעיל אלימות. אך אליעד מסביר שכדאי לברר את הנקודה העקרונית: האם הפעולה של הילד נבעה מתגובה אימפולסיבית או מתוך החלטה מושכלת, והאם הוא שקל כראוי את כל החסרונות והיתרונות של המעשה?

כיצד לעזור לילד להבין שיש חסרונות ויתרונות לכל החלטה?

אליעד מדגיש את החשיבות של חינוך הילד להבנה מעמיקה יותר של ההחלטות שהוא מקבל. במקום לתת לו פקודות או פתרונות מוכנים מראש, צריך לעזור לו להתרגל לנתח סיטואציות בעצמו, להבין שיש לכל החלטה חסרונות ויתרונות, ולהפוך מודע יותר לתהליך קבלת ההחלטות שלו.

הדרך שאליעד מציע לעשות זאת, היא ללמד את הילד לנתח מצבים נייטרליים ולא רק מצבים בהם הוא מעורב רגשית. למשל, אם הילד מתלבט אם לעשות פעולה מסוימת, ההורה יכול לעודד אותו לחשוב בצורה מודעת: "מה הם החסרונות ומה הם היתרונות של מה שאני עומד לעשות?". בעזרת הרגל זה, הילד ילמד לחשוב מראש על ההשלכות של מעשיו ולא רק לפעול מתוך דחף רגעי.

מה המשמעות של ללמד ילד לראות גם את הצד השני בכל סיטואציה?

אליעד מתאר שהיכולת להבין את הצד השני בכל ויכוח או קונפליקט היא מיומנות מרכזית שיש להקנות לילדים. כאשר הילד רגיל לנתח את נקודת המבט של הצד השני, הוא פחות נצמד לעמדה שלו באופן נוקשה. תהליך זה מונע קונפליקטים ומקטין את הסיכוי שהילד יפעל באלימות, מכיוון שהוא כבר רואה מראש את החסרונות האפשריים במעשה אלים.

מה לעשות כשערכי הבית והערכים של בית הספר מתנגשים?

אחת הבעיות הקשות שמתעוררות היא כאשר הערכים של המשפחה שונים מאוד מאלו של בית הספר. אליעד מדגים זאת במצב שבו בבית הספר לא מקובל להפעיל אלימות בשום מצב, אבל הילד מגיע ממשפחה שמאמינה שלפעמים יש מצבים בהם הפעלת כוח מוצדקת, למשל כדי להגן על מישהו חסר ישע או בעל חיים.

במצבים כאלה יש מספר אפשרויות:
  • אפשרות אחת היא להחליף מסגרת, אם הערכים של בית הספר אינם תואמים לחלוטין את אלו של הבית.
  • אפשרות שנייה היא להישאר בבית הספר ולהתמודד עם הקונפליקט באופן מודע.
  • אפשרות שלישית היא לנסות לשנות את המערכת או לשכנע את בית הספר לקבל את הגישה השונה שלכם.
  • אפשרות רביעית היא להכיר בכך שבכל אפשרות יש מחיר, ולבחור בצורה מודעת מהו המחיר המועדף עליכם כהורים וכמשפחה.
אליעד מדגיש שגם החלטה זו צריכה להיות מתוך מודעות מלאה למחיר שלה, ולא מתוך התעלמות מהמציאות.

האם יש הצדקה לפעול באלימות כדי למנוע אלימות גדולה יותר?

ההרצאה מציגה דילמה אמיתית - האם ילד רשאי לפעול באלימות כדי למנוע אלימות חמורה יותר (כגון זריקת אבן על אדם או בעל חיים)? אליעד מסביר שההחלטה תלויה במידה רבה בערכים האישיים של המשפחה ושל הילד. יש משפחות...
להסביר שאלת השאלות בעיית התנהגות של ילדים טיפול באלימות אימפולסיבית להיות פחות יתרונות וחסרונות בעיות אלימות בכיתה שאלת שאלות עקרונות ערכים אלימות אלימות אצל ילדים אלימות בבית הספר אלימות בכיתה אלימות ילדים אלימות של ילדים בבית הספר בית ספר בעיות אלימות בעיות אלימות בכיתה בעיות התנהגות בעיות התנהגות אצל ילדים בעיות התנהגות של ילדים בעיית התנהגות בעיית התנהגות אצל ילדים בעיית התנהגות של ילדים הדרכה להורים הדרכת הורים הורה הורות הורים התנהגות התנהגות אצל ילדים התנהגות של ילדים חינוך חינוך ילדים טיפול טיפול באלימות טיפול באלימות בבית הספר טיפולים ילד ילד אלים ילד מכה ילד מרביץ ילדה ילדים ילדים אלימים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לחנך לחנך ילדים למנוע למנוע אלימות מחנך מחנכים מטופל מטופלים מטפל מניעת אלימות מרביץ
חלק 2
חלק 2
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 2 איך לשכנע ילד לא לפעול ... אפשר להתקדם לשלב שבו הוא יבין מדוע כדאי לו לבחור אחרת. איך למנוע אלימות אצל ילדים? בעיות התנהגות בכיתה טיפול באלימות בבית הספר מה לעשות כשהילד מרביץ? איך להתמודד עם ילד אלים? הדרכת הורים בנושא אלימות ילדים
טיפול / לטפל - הכל כולל הכל על טיפול / לטפל - רשימת כל הנושאים
... טיפול באובססיה טיפול באובססיה זוגית טיפול באובססיות טיפול באוטיזם טיפול באונס טיפול באיומי התאבדות טיפול באישיות פרפקציוניסטית טיפול באלימות טיפול באלימות בבית הספר טיפול באמיניות טיפול באנורקסיה טיפול באנורקסיה קשה טיפול באנורקסית טיפול באנשים טיפול בבגידה טיפול בבדידות טיפול בביישנות טיפול בבעיה ...
גיאוגרפיה, השתקפות עצמית, הכל מדבר עליך, להזדהות עם כל דבר, השכל שיש בכל דבר, חינוך ילדים, מורה בבית ספר, שיעור בגיאוגרפיה, השכל של סיפורי מעשיות, ללמוד מכל דבר
גיאוגרפיה, השתקפות עצמית, הכל מדבר עליך, להזדהות עם כל דבר, השכל שיש בכל דבר, חינוך ילדים, מורה בבית ספר, שיעור בגיאוגרפיה, השכל של סיפורי מעשיות, ללמוד מכל דבר
גיאוגרפיה, השתקפות עצמית, הכל מדבר עליך, להזדהות עם כל דבר, השכל שיש בכל דבר, חינוך ילדים, מורה בבית ספר, שיעור בגיאוגרפיה, השכל של סיפורי מעשיות, ללמוד מכל דבר איך להפוך כל נושא למעניין ורלוונטי לתלמידים? אליעד כהן מסביר ... ומחשבות שונות. בדגם הגזרתי, העיר מתפתחת לאורך צירי תחבורה ראשיים, וזה יכול לשקף את הדרך שבה האדם מפתח יכולות והתנהגויות בהתאם לצירים החשובים בחייו, כמו יכולת ההסתגלות וההתאמה לשינויים. מדוע חשוב להזדהות גם עם דברים שליליים? אליעד טוען שכל ... אליעד, מי שלומד בצורה כזו יוכל למצוא משמעות וסוד בכל דבר שהוא נתקל בו. איך ההבנה הזו משפיעה על חינוך ילדים? לסיום, אליעד מסביר שברגע שמורה יתחיל ללמד בצורה כזו, גם התלמידים יפתחו יכולת התבוננות וניתוח גבוהים יותר. זה יהפוך ... אינטליגנטיים יותר, המתעניינים יותר בתכנים ומסוגלים ליצור קשר בין הלימודים לחיים שלהם. אליעד מציין שזו גם הדרך שבה מערכת החינוך צריכה לפעול: לא ללמד את התלמידים רק כדי להצליח בבגרות, אלא כדי לפתח את החשיבה, ההבנה העצמית והיצירתיות שלהם. ...
בעיות בחינוך ילדים, יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות
בעיות בחינוך ילדים, יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות
בעיות בחינוך ילדים, יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות איך לגרום לילד לאכול ירקות שהוא לא אוהב? הנושא שאליעד כהן דן בו הוא איך אפשר לגרום לילד שלא רוצה לאכול ירקות להתחיל לאכול אותם, וזאת בלי להשתמש בכפייה, באיומים או בשוחד. אליעד מדגיש תחילה שאם המטרה היא לגרום לילד לאכול ירקות בלי להשתמש בשיטות כוחניות או בשוחד, יש לחשוב על דרכים אחרות, יצירתיות יותר. דוגמה שאליעד מביא היא להפוך את האכילה למשחק - למשל לעצב את הירקות בצורה מעניינת כמו פרצופים או דמויות כדי להקל על הילד את החוויה. אבל, לדבריו, החשוב באמת הוא להבין למה הילד לא רוצה לאכול ירקות מלכתחילה. אם הילד אומר שהירקות מגעילים אותו, ההורה יכול לנסות להראות לו את היתרונות של הירקות - שהם בריאים, שהם טובים לגוף ושיעזרו לו לגדול ולהיות חזק. ... זו. אליעד מסביר שההתנגדות של הילד נובעת מחוסר יכולתו להתמודד עם חוסר נוחות או עם מציאות שנגד רצונו. כלומר, ההורים פעמים רבות מלמדים את הילד להימנע ממצבים לא נעימים, וכך, הילד לומד לראות כל מצב לא נעים כאסון. לדוגמה, ... הילד מרגיש אי - נוחות מהירקות, והתגובה שלמד היא להימנע מהחוויה. אליעד מציין שהפתרון הוא לשנות את הגישה של ההורים לחוסר נוחות. ההורים צריכים להעביר לילד תחושה שגם כשמשהו נגד רצונו, זה לא בהכרח אסון או משהו רע. ילד שמבין שזה בסדר ... ערך. הוא מתנגד כי הוא לא יודע איך להתמודד עם מצבים של מאמץ או אי נוחות. גם במקרה זה, ההורה צריך ללמד את הילד שזה לגיטימי להרגיש קושי ושזה בסדר להתמודד עם דברים שהם נגד רצונו. אם ההורה בעצמו אינו מסוגל להתמודד עם דברים שקשים לו, איך הוא יכול לצפות מהילד לעשות זאת? אליעד מבהיר שהפתרון העמוק הוא שההורה ילמד את עצמו ואת הילד לקבל מציאות שבה לא תמיד מקבלים את מה שרוצים, ושזה לא בהכרח רע או ... שגדל עם ההבנה הזאת, יצליח להתמודד טוב יותר עם שיעורי בית, עם מצבים לא נעימים ועם החיים בכלל. מדוע הורים מגוננים יותר מדי על ילדיהם? אליעד מציין שאחת הסיבות להורות מגוננת היא שההורים מנסים להעניק לילד את מה שהם עצמם רצו לקבל מהמציאות: אהבה ללא תנאים וחיים ללא קושי. ההורה מגונן מדי על הילד כי הוא לא מסוגל להתמודד בעצמו עם קושי, ומכך הילד לומד שגם הוא לא מסוגל להתמודד עם אי נוחות. הורה שמגיב בצורה מוגזמת לכל מצב קשה, בעצם מלמד את הילד שהמציאות נגד רצונו היא אסון. כך הילד גדל בתחושה ... שהוא יכול להתמודד בעצמו עם נפילות, קשיים ואי - נעימות, והופך עצמאי וחזק יותר נפשית. האם קיימת דרך מושלמת לחינוך ילדים? אליעד מבהיר שאין דרך מושלמת אחת לחנך ילדים. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, אבל הדבר החשוב ביותר הוא המודעות של ההורים למה שהם עושים. חשוב להיות מודעים לכך שחינוך מגונן מדי פוגע ביכולת הילד להתמודד בעתיד, וחשוב לדעת לשלב בין אהבה ללא תנאי ובין הצבת גבולות. הורים שמצליחים ללמד את ילדיהם לחיות בשלום גם עם מציאות לא נעימה לפעמים, יצליחו לגדל ילדים חזקים יותר נפשית ובעלי יכולת הסתגלות גבוהה יותר לעולם האמיתי. איך לגרום לילד לאכול ירקות? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? ילד שלא רוצה ללכת לבית ספר איך להתמודד עם ילד שמתנגד? בעיות חינוך ופסיכולוגיית ילדים
לימודי פילוסופיה, גישות רוחניות, אושר פילוסופי, בודהיזם, בית ספר לפילוסופיה, לימודי קבלה, ללמוד קבלה, שיטות רוחניות, מה מביא אושר? איך להיות מאושר? דרכים אל האושר, גישות של אושר
לימודי פילוסופיה, גישות רוחניות, אושר פילוסופי, בודהיזם, בית ספר לפילוסופיה, לימודי קבלה, ללמוד קבלה, שיטות רוחניות, מה מביא אושר? איך להיות מאושר? דרכים אל האושר, גישות של אושר
לימודי פילוסופיה, גישות רוחניות, אושר פילוסופי, בודהיזם, בית ספר לפילוסופיה, לימודי קבלה, ללמוד קבלה, שיטות רוחניות, מה מביא אושר? איך להיות מאושר? דרכים אל האושר, גישות של אושר ... דבריו, עוזרים לאדם להתחבר למשהו מעבר למה שהוא רגיל לו, מעבר לתחום השכלי. הדוגמה שניתנה היתה של אדם שלומד בבית ספר לפילוסופיה, שחווה שיפור בתחושות הפנימיות שלו בזכות לימודים אלה. הכוונה כאן היא לא בהכרח להבין את כל הדברים באופן ... טוען כי זה לא תמיד מה שגורם לאדם להיות מאושר. לעיתים ניתוח רגשות עשוי להפריע למהלך הטבעי של החיים ולמנוע מאדם להרגיש חיבור אמיתי לפשטות של החיים. החיסרון בניתוח רגשות הוא בכך שכשאדם מנתח יותר מדי, הוא עשוי להיות ...
שיטות טיפוליות, ללכת לטיפול אחר במקביל, טיפולים סותרים, טיפול רגשי, טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי, טיפול פסיכותרפיה, טיפולי נפשי, טיפול תרופתי, שימוש בסמים, להיות מטפל, בית ספר לטיפול, הסנדלר הולך יחף
שיטות טיפוליות, ללכת לטיפול אחר במקביל, טיפולים סותרים, טיפול רגשי, טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי, טיפול פסיכותרפיה, טיפולי נפשי, טיפול תרופתי, שימוש בסמים, להיות מטפל, בית ספר לטיפול, הסנדלר הולך יחף
שיטות טיפוליות, ללכת לטיפול אחר במקביל, טיפולים סותרים, טיפול רגשי, טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי, טיפול פסיכותרפיה, טיפולי נפשי, טיפול תרופתי, שימוש בסמים, להיות מטפל, בית ספר לטיפול, הסנדלר הולך יחף למה מטפלים מסוימים אוסרים ללכת לטיפול מקביל? אליעד כהן מסביר שישנן שיטות טיפוליות רבות שבהן המטפלים מבקשים מהמטופל שלא להשתתף בטיפול אחר במקביל. הסיבה לכך נעוצה בעיקר באמונות שמטפלים מנסים להחדיר למטופל כחלק מהטיפול שלהם. לדוגמה, מטפל פסיכולוגי עשוי לומר שאסור במקביל ללכת לטיפול פסיכיאטרי או לטיפול NLP, כי זה יפריע לתהליך הטיפול. הסיבה האמיתית לכך, מסביר אליעד, היא שטיפול מסוג אחד עשוי להתבסס על אמונה מסוימת, וכאשר המטופל הולך לטיפול נוסף שמבוסס על אמונה הפוכה, נוצרת סתירה שפוגעת בתהליך הטיפולי המקורי. לדוגמה, אם אדם הולך לטיפול פסיכולוגי שבו מלמדים אותו להאמין בעצמו, ובטיפול אחר מלמדים אותו דווקא להטיל ספק בעצמו ולבדוק את עצמו, ייתכן שתיווצר סתירה בין שני הטיפולים. במקרה כזה, האמונה מהטיפול האחד יכולה להחליש את האמונה מהטיפול האחר, וכך שני הטיפולים למעשה פוגעים אחד בשני. מדוע טיפול רגשי יכול לסתור טיפול אחר? אליעד כהן מביא דוגמאות מעשיות ומסביר את ההבדל בין טיפול פיזי, כמו טיפול שיניים או טיפול במוסך, לבין טיפולים נפשיים ופסיכולוגיים. הוא טוען שטיפול במוסך לא מתנגש עם טיפול אצל רופא שיניים, כי אין קשר ביניהם מבחינה מחשבתית. לעומת זאת, טיפולים פסיכולוגיים או רגשיים ... אותך דווקא להילחם ברגשות ובתחושות שלך. מכאן נוצרת סתירה ברמה המחשבתית שיכולה לפגוע בתהליך הריפוי או בהתקדמות האישית של המטופל. האם טיפול אמיתי יכול להיות תלוי בטיפול אחר? אליעד מסביר שטיפול אמיתי, שנועד לגלות את האמת ולפתור בעיות באמת, לא ... בכל רגע האמונה יכולה להתערער, והטיפול ייכשל. לדוגמה, אם אומרים לך להפסיק להשתמש בסמים כדי שטיפול יעבוד, זה אומר שהטיפול הזה תלוי במצב מסוים של אמונה או של תפיסת מציאות. כאשר האמונה הזו תשתנה או תיחלש בעתיד, הטיפול יפסיק לעבוד. ... בסמים או בכדורים פסיכיאטריים אסור בטיפול מסוים? אליעד מדגיש שכאשר טיפול דורש להימנע מסמים או לחייב שימוש בכדורים פסיכיאטריים, הטיפול בעצם תלוי באמונות ובמצבי תודעה ספציפיים. מצב זה הוא בעייתי, כי הוא מגביל את הטיפול לתנאים מסוימים, וברגע שהמצב משתנה, ... הידע שלו והיכולת שלו לעזור לאחרים. מה הסכנה בלהיות מטפל? אליעד מציין משפט של רבי נחמן שאומר שכשאדם מתחיל לטפל באחרים, הוא עלול לחשוב בטעות שהוא כבר יודע הכל. זאת הסכנה הגדולה ביותר כי זה ימנע ממנו להתקדם ולגלות את ... להתפתח, ולכן המטפל צריך להיות תמיד צנוע, להיות תמיד במצב של ספק ולבדוק כל דבר מחדש. האם אפשר ללכת לטיפול במקביל? טיפול פסיכולוגי ו - NLP במקביל האם טיפול רגשי יכול להפריע לטיפול אחר? למה מטפלים אוסרים ללכת לטיפול נוסף? האם כדאי ללמוד להיות מטפל? האם טיפול אמיתי תלוי באמונה? האם מטפל חייב לפתור את ...
הדרכת הורים, הילד לא רוצה ללכת לבית ספר, הילד עושה בעיות בבוקר, הילד לא קם בבוקר, הילד לא רוצה ללכת לגן, הילד לא רוצה להתקלח, הילד לא רוצה לאכול, איך לשכנע ילד? חינוך ילדים, למה הילד לא מקשיב לי? בעיות משמעת אצל ילדים
הדרכת הורים, הילד לא רוצה ללכת לבית ספר, הילד עושה בעיות בבוקר, הילד לא קם בבוקר, הילד לא רוצה ללכת לגן, הילד לא רוצה להתקלח, הילד לא רוצה לאכול, איך לשכנע ילד? חינוך ילדים, למה הילד לא מקשיב לי? בעיות משמעת אצל ילדים
הדרכת הורים, הילד לא רוצה ללכת לבית ספר, הילד עושה בעיות בבוקר, הילד לא קם בבוקר, הילד לא רוצה ללכת לגן, הילד לא רוצה להתקלח, הילד לא רוצה לאכול, איך לשכנע ילד? חינוך ילדים, למה הילד לא מקשיב לי? בעיות משמעת אצל ילדים למה הילד לא רוצה ללכת לבית הספר בבוקר? הורים רבים נתקלים בבעיה שילדים לא רוצים ללכת לבית הספר או לגן, בעיקר בשעות הבוקר. אליעד כהן מסביר לעומק שהקושי נובע בדרך כלל מרצון סמוי או גלוי של הילד להשיג משהו - תשומת לב, אהבה, שליטה או ניסיון להעניש את ההורה על דבר כלשהו. הדוגמה הנפוצה ביותר היא שהילד לא רוצה לקשור את הנעליים בבוקר, ומעכב בכך את ההורה שיוצא לעבודה. אליעד מפרט כי חשוב להבין קודם כל האם הילד יכול לעשות את מה שמצופה ממנו. אם הילד ... הילד יודע לקשור אך לא עושה זאת, סימן שהוא לא רוצה לקשור את הנעליים. האם הילד מנסה להעניש את ההורה? הסבר אחד שאליעד מציג הוא שלילד יש מחשבה שהוא רוצה לדפוק או להעניש את ההורה. הילד, מסיבה כלשהי, עשוי לכעוס על ההורה ומבטא זאת דרך הסירוב שלו לשתף פעולה בבוקר. לדוגמה, הילד יכול לכעוס על כך שההורה לא הקדיש לו מספיק תשומת לב בערב, ולכן בבוקר הוא מנסה להעניש אותו. כדי לפתור את הבעיה הזאת, אליעד מדגיש שחובה להבין לעומק את הסיבה האמיתית. אם הילד רוצה להעניש את ההורה, ההורה חייב לברר מדוע הילד מרגיש צורך להעניש. ייתכן והילד נפגע ממשהו שההורה עשה או לא עשה, וחשוב לפתור זאת על ידי שיחה פתוחה והקשבה אמיתית לרגשות הילד. האם הילד מחפש תשומת לב ואהבה? אפשרות אחרת שאליעד כהן מציג היא שהילד פשוט רוצה לקבל יותר תשומת לב ואהבה. הוא משתמש בהתנהגות הבעייתית כדי שההורה ישים לב אליו. לדוגמה, הילד לא רוצה לקשור את הנעליים ומצפה שההורה יעזור לו כי אז הוא ירגיש נאהב ומוערך. אליעד מציין שהדרך הטובה ביותר לפתור זאת היא לתת לילד יותר ... לבד מה ללבוש או מה לאכול, כך שיקבל את תחושת השליטה ממקום אחר. איך לשאול את הילד למה הוא מתנהג כך? אליעד מדגיש כי הדרך שבה ההורה ישאל את הילד על סיבת ההתנגדות היא קריטית. אסור לשאול את הילד בצורה שתגרום לו להרגיש שהוא חייב לשתף פעולה. במקום זאת, חשוב מאוד לומר לילד בצורה ברורה שהוא לא חייב לעשות את הדבר שהוא מתנגד לו, ושההורה מקבל אותו כמו שהוא, גם אם הוא לא משתף פעולה. לדוגמה, אם הילד מסרב לקשור את הנעליים, במקום להכריח ... להבין, איך אתה מרגיש לגבי זה? מה מפריע לך? למה זה קשה לך? הסיבה לכך היא שאם הילד יחשוב שההורה מנסה לגרום לו לקשור את הנעליים בסופו של דבר, הוא עלול שלא להגיד את הסיבה האמיתית. רק כאשר הילד באמת מאמין שאין על ההורה לחץ או אינטרס סמוי לגרום לו לעשות משהו בניגוד לרצונו, אז הוא יוכל להיפתח ולספר את האמת לגבי מה שמפריע לו. לסיכום, איך לפתור בעיות משמעת עם ילדים? אליעד כהן מסכם כי הטעות הגדולה ביותר היא להתייחס רק להתנהגות החיצונית בלי להבין את הסיבות העמוקות של הילד. כדי לפתור את הבעיה באמת, חובה להבין לעומק מה הילד מרגיש, למה הוא מתנגד, ולספק לו את הצורך האמיתי שלו (אהבה, תשומת לב, שליטה או פתירת כעסים פנימיים). רק אחרי שההורה יבין באמת את המניע של הילד ויטפל בו ברגישות ואהבה, התנהגות הילד תשתנה מהותית ולאורך זמן. למה הילד לא רוצה לקום בבוקר? בעיות משמעת אצל ילדים איך לשכנע ילד ללכת לבית ספר? מה עושים כשהילד לא מקשיב להורים? איך לטפל בילד שמסרב להתקלח? הילד לא רוצה לאכול, מה לעשות? איך להבין מה הילד באמת מרגיש?
טיפול בטראומת אונס, טיפול בטראומה מהעבר, איך לטפל בטראומה? טיפול בטראומה חברתית, טראומה מהילדות, עברתי חרם בבית ספר, עברתי נידוי בבית ספר, פגעו בי, השפילו אותי, טראומה מינית, בעיה נפשית של פוסט טראומה
טיפול בטראומת אונס, טיפול בטראומה מהעבר, איך לטפל בטראומה? טיפול בטראומה חברתית, טראומה מהילדות, עברתי חרם בבית ספר, עברתי נידוי בבית ספר, פגעו בי, השפילו אותי, טראומה מינית, בעיה נפשית של פוסט טראומה
טיפול בטראומת אונס, טיפול בטראומה מהעבר, איך לטפל בטראומה? טיפול בטראומה חברתית, טראומה מהילדות, עברתי חרם בבית ספר, עברתי נידוי בבית ספר, פגעו בי, השפילו אותי, טראומה מינית, בעיה נפשית של פוסט טראומה איך לטפל בטראומה נפשית מהעבר שלא השפיעה פיזית? כאשר מדובר בטראומה, לא תמיד מדובר בפגיעה פיזית ברורה כמו נכות או איבוד איבר. טראומה יכולה להיות אירוע שהתרחש בעבר, למשל חרם בבית הספר, השפלה פומבית, טראומה מינית או התעללות נפשית. למרות שאין סימן פיזי מובהק, הטראומה ממשיכה להשפיע על האדם מבחינה נפשית ורגשית. אליעד כהן מסביר כי כדי לטפל בטראומה כזו, יש להבחין ולהבין באופן עמוק את המשמעות שהאדם נותן לאירועים הללו בהווה. לדוגמה, אדם שעבר חרם או השפלה בבית הספר עלול להאמין כי הוא אינו שווה או שאינו ראוי לאהבה ולקשרים חברתיים. לכן, כדי להתמודד עם הטראומה, חשוב לא ... לעולם לא יאהב אותי, או אני לא ראויה שיאהבו אותי. המשמעות הזאת, הפרשנות האישית הזאת, היא המקור לסבל. לכן הטיפול צריך להיות מופנה כלפי בחינה עמוקה של הפרשנויות הללו - לבדוק אם הן אכן נכונות או שמדובר בסיפורים פנימיים ... אליעד כהן מציע לשאול באופן מדויק מה המשמעות של הטראומה בעבור האדם. למשל, אם אדם עבר התעללות או השפלה בבית הספר, כדאי לברר מה הוא חושב על עצמו בעקבות האירועים האלו. אם האדם אומר אני חושב שאני לא ראוי לאהבה או אני כישלון חברתי, הטיפול יתמקד בבחינת נכונות המחשבות הללו. הטיפול, לפיכך, הוא תהליך של בחינת המציאות הפנימית של האדם. בודקים את הפרשנויות האלה ומנסים לבדוק אם הן הגיוניות. אם ... מוכיח שגם במקרה של נכות או טראומה פיזית, הכאב נובע בעיקר מהמשמעות שהאדם מייחס למצבו. כך שגם בטראומה פיזית, הטיפול יהיה תמיד לבדוק את הפרשנויות של האדם למצבו ולראות אם ניתן לשנות אותן לכיוון חיובי יותר, כך שהאדם לא ... מהמשמעות שהוא נותן לו עכשיו, כמו מחשבות שהוא לא שווה, לא ראוי, או אשם במה שקרה. אליעד כהן מדגיש שטיפול בטראומה חייב להתמקד בשאלה: מה אתה חושב על עצמך כרגע בעקבות מה שקרה בעבר?. אם אדם יוכל לשנות את המשמעות ... את כוחה. כיצד מתמודדים עם הסימפטומים וההשלכות של טראומות חברתיות? כאשר מתמודדים עם טראומה חברתית כגון חרם או השפלה, הטיפול יתמקד בסימפטומים שיש לאדם כיום - כגון בדידות, חוסר הצלחה חברתית, פחד מדחייה ועוד. המטרה היא לבדוק האם ניתן ... לכך ולהראות לו שהאירועים שהתרחשו בעבר לא חייבים להכתיב את חייו בהווה. למשל, אם האדם אומר שהחיים שלו נהרסו, הטיפול ינסה לבדוק מה זה אומר בפועל, והאם אפשר לשנות את המצב הנוכחי. אם האדם יצליח להרגיש טוב יותר בהווה, האירועים שקרו בעבר יאבדו את כוחם ההרסני. לסיכום, טיפול בטראומה מכל סוג חייב להתמקד בהבנת הפירושים האישיים שהאדם מעניק לאירועים שקרו לו, ובניסיון לשנות פירושים אלו. הטראומה עצמה היא לא הבעיה, אלא המשמעות והסיפור שהאדם מספר לעצמו. טיפול בטראומת אונס טיפול בטראומה מינית פוסט טראומה איך להתמודד עם טראומה? השלכות של טראומה חברתית טראומה בילדות שיקום נפשי לאחר טראומה איך מטפלים בטראומה שנגרמה מהעבר, גם אם היא לא השפיעה פיזית? הטראומות שאנשים סובלים מהן אינן בהכרח טראומות פיזיות. לעיתים, אירועים שקרו בעבר, כמו השפלה בבית הספר, חרם, או טראומה מינית, לא ישפיעו פיזית על הגוף, אך עשויים להשפיע נפשית לאורך זמן. לכן, כאשר מטפלים בטראומה כזו, צריך להבין את המשמעות שלה בהווה, מה פירוש הדבר עבור האדם כיום וכיצד זה משפיע על תחושת הערך ... כיום? השפעתה של טראומה לא טמונה רק במה שקרה, אלא בתפיסות ובפירושים שאנחנו נותנים לה. לדוגמה, אדם שעבר השפלה בבית הספר עשוי להרגיש שלא שווה לו להיות חבר או שמגיע לו עונש. זו לא המציאות הפיזית, אלא הפירוש הנפשי שמלווה ... תופס את הטראומה שהוא עבר, צריך לשאול אותו מה המשמעות שהוא נותן לאירועים מסוימים. לדוגמה, אם אדם עבר חרם בבית הספר, כדאי להבין אילו מחשבות יש לו על עצמו בעקבות זאת. אם הוא מאמין שהוא לא שווה או שאין לו ... עברנו אירועים קשים, הצורך הוא לבדוק את המחשבות שלנו עליהם ולראות אם אפשר לשנות את המשמעות שאנחנו מייחסים להם. טיפול בטראומת אונס טיפול בטראומה מינית טראומה מהעבר פוסט טראומה איך להתמודד עם טראומה השלכות של טראומה חברתית טראומה בילדות שיקום נפשי לאחר טראומה הבנת פירושים בעקבות טראומה בן אדם שסובל מטראומה איזו טראומה הוא כשהוא היה צעיר הוא נפצע והוא נהיה נכה ועד היום יש לו טראומה והוא סובל מכך שהוא נפצע ונהיה נכה איך אנחנו מטפלים בו בטראומה שלו, אוקי איזה נכה הוא נהיה מה קרה הוא נהיה עיוור עד כאן הבנו. איך אנחנו מטפלים בטראומה שלו אז יש לנו פה שני חלקים שצריך להסתכל עליהם כשקורה לך משהו רע בעבר, יש שני סוגים של ... כאילו אם קרה משהו שנהיית עיוור מה לעשות לא יודע לבדוק אתה רוצה לשנות את זה שאתה עיוור צריך לטפל בזה לראות איך תרגיש פחות רע מזה שאתה עיוור למה מפריע לך שאתה עיוור וכו. אבל כרגע אנחנו לא נתעסק ... רוב הטראומות שיש לאנשים זה טראומות ממשהו שהשפיע עליהם פיזית זה טראומה ממשהו שהשפיע עליהם מנטלית, בילדות צחקו עליו בבית הספר בילדות עשו עליו חרם בילדות אנסו אותו בילדות השפילו אותו הוא הפסיד הרבה כסף אשתו עזבה אותו אשתו בגדה בו משהו שקרה בעבר אבל שלא ישפיע עליו פיזית זה לא פיזית הורידו לו יד זה משהו שקרה. והשאלה היא איך להתמודד עם זה עם הטראומה הזאת איך להתמודד והתשובה היא שצריך ... בעבר מזה זה אומר לך לגבי כרגע ומה זה אומר לגבי העתיד שלך, לדוגמה נגיד בן אדם שהשפילו אותו בבית הספר עשו עליו חרם ויש לו טראומה מזה או פוסט טראומה ואז אנחנו צריכים לנסות להבין מה זה אומר לך ... קרה משהו הוא למד את הלקח טוב מאוד אנחנו צריכים לבדוק מה קרה מה אתה מפרש בעקבות מה שקרה ולטפל בפירושים, אם לדוגמה נגיד בן אדם אומר תראה בעקבות מה שקרה נהרסו לי החיים במה הם נהרסו לך בזה לדוגמה ... אם אתה תיפטר מהפירושים השליליים שיש לך בעקבות מה שקרה לא אכפת לך מה קרה אלא אם כן באמת הורידו לך יד ואם באמת הורידו לך יד ובאמת עשו אותך לעיוור מה אז גם אז הבעיה שלך זה מהפירושים. ש: גם אז תבדוק את הפירושים. אליעד: אוקי אז הורידו לך יד אין אתה לא עיוור אז מה אם אתה עיוור אני נכה כולם רואים ואני לא אוקי כל ...
הדרכת הורים, איך לעזור לילד שעובר התעללות? איך לעזור לילד שעבר נידוי? איך לעזור לילד שעובר השפלה? איך לא ליצור טראומה אצל ילדים? איך נוצרת טראומה אצל ילדים? איך לעזור לילד שעבר אונס? איך להתמודד עם פגיעה בילדים? חרם בבית ספר
הדרכת הורים, איך לעזור לילד שעובר התעללות? איך לעזור לילד שעבר נידוי? איך לעזור לילד שעובר השפלה? איך לא ליצור טראומה אצל ילדים? איך נוצרת טראומה אצל ילדים? איך לעזור לילד שעבר אונס? איך להתמודד עם פגיעה בילדים? חרם בבית ספר
הדרכת הורים, איך לעזור לילד שעובר התעללות? איך לעזור לילד שעבר נידוי? איך לעזור לילד שעובר השפלה? איך לא ליצור טראומה אצל ילדים? איך נוצרת טראומה אצל ילדים? איך לעזור לילד שעבר אונס? איך להתמודד עם פגיעה בילדים? חרם בבית ספר איך לעזור לילד שעבר טראומה או התעללות? כאשר ילד או מבוגר עובר חוויה טראומטית כמו חרם, השפלה, תקיפה מינית או כל סוג אחר של פגיעה, יש צורך להבין ... עם החוויה מבלי להוסיף טראומה נוספת. אליעד כהן מציע גישה רגועה ומחושבת, והדגיש מה לא לעשות בעת הגעת תגובה מההורים או הקרובים אל הנפגע. מה לא לעשות כאשר מישהו עובר טראומה? הרבה פעמים התגובה הראשונה של ההורים או הקרובים היא תגובה רגשית, דרמטית ולעיתים היסטרית. הבעיה היא שתגובה כזו עשויה להחמיר את מצבו של הנפגע במקום לעזור לו. כך, למשל: הבעת זעזוע ופאניקה מוגזמת - כאשר ילד מספר על פגיעה, תגובה רגשית קיצונית מצד ההורים עשויה לשדר לו שהוא אמור להיות בטראומה, גם אם הוא לא ראה את הדברים ככה. להשליך את הרגשות שלכם על הילד - הורה ששומע שילדו עבר חוויה קשה עשוי לדמיין איך היה מרגיש באותו מצב ולגיבוש תגובה שתוסיף לחץ על הילד. לשאול בצורה חודרנית ולחזור על פרטי האירוע - חקירות אגרסיביות עלולות להוביל לכך שהנפגע יחווה שוב ושוב את האירוע, דבר שעלול להזיק עוד יותר. לתייג את האירוע כטראומטי מבלי לתת לנפגע אפשרות לפרש אותו אחרת - אם ההורה מתייג את האירוע כבלתי נסלח וטראומטי, הילד עשוי לקבע את התחושות הללו ויתקשה להשתחרר מהן. מה כן לעשות? כדי להתמודד בצורה מיטבית עם טראומה או פגיעה, ... ושליטה במצב. הנה כמה צעדים חיוניים: לנשום ולהירגע - לפני כל תגובה, כדאי לקחת נשימות עמוקות ולהירגע. תגובה רגועה מההורה תשפיע באופן חיובי על הילד. להתייחס לנושא כמו לכל בעיה אחרת בחיים - חשוב להתמקד בפתרונות ולא להיכנס למצב של רחמים על המצב. לשאול ברוגע על המצב ולהקשיב ללא שיפוטיות - אפשר לשאול את הילד מה קרה ולהתמקד בהבנת תחושותיו מבלי להכביד עליו בפרטים מיותרים. לא לעודד תחושות של רחמים עצמיים - יש להימנע מלהגיב בזעזוע, אלא במקום זאת להנחות את הילד מה כדאי לעשות במצב. לעזור למצוא דרכים מעשיות להתמודדות - אם מדובר בחרם חברתי, יש לבדוק איך ניתן לשפר את המצב החברתי של הילד. אם זו השפלה, יש לעזור לו לבנות ביטחון עצמי ולהתמודד עם המצב. המסקנה: לא ליצור טראומה איפה שלא חייבים ... דבר לא גמור ושהם יכולים להתמודד עם המצב, הוא יעבור את החוויה בצורה מחוזקת יותר. איך לא ליצור טראומה לילד שלך? איך לעזור לילד שלך? פגעו בילד שלי, עשו חרם על הילד שלי השפילו את הילד שלי, התעללו בילד שלי טעויות בחינוך ילדים איך נוצרת טראומה לילדים? אונס ילדים, אנסו את הילד שלי איך לעזור לילד או למבוגר שעבר טראומה, התעללות או ... סוג אחר של פגיעה, חשוב להבין איך נכון להתמודד עם המצב וכיצד אפשר לעזור לו בצורה המועילה ביותר. הרבה הורים, קרובי משפחה או חברים נופלים למלכודת של תגובות לא נכונות, שמחמירות את מצבו של הנפגע במקום לסייע לו. לכן, ... מוגזמת - כאשר ילד מספר על פגיעה, בין אם מדובר בחרם, השפלה או פגיעה מינית, תגובה רגשית קיצונית מצד ההורים משדרת לו שהוא אמור להיות בטראומה, גם אם הוא עצמו לא ראה את הדברים כך. להשליך את הרגשות שלכם על הילד - הורה ששומע שילדו עבר חוויה קשה מיד משליך על כך את הרגשות האישיים שלו, מדמיין כיצד היה מרגיש באותו מצב, ... אותו אחרת - ילדים נולדים בלי תפיסות של טוב ורע, והם לומדים מהחברה כיצד להרגיש לגבי מצבים שונים. אם הורה משדר לילד שמה שקרה הוא דבר בלתי נסלח, טראומטי והרסני, הילד יפנים זאת ויתקשה להשתחרר מזה. מה כן לעשות? ... איך להתמודד עם טראומה? איך לעזור לילדים שעברו התעללות? חרם חברתי - איך להתמודד? איך לתמוך באדם שעבר אונס? טיפול רגשי לאחר חוויה קשה איך לא ליצור טראומה לילד שלך? איך לעזור לילד שלך? פגעו בילד שלי, עשו חרם על הילד שלי, השפילו את הילד שלי, התעללו בילד שלי, טעויות בחינוך ילדים, איך נוצרת טראומה לילדים? אונס ילדים, אנסו את הילד שלי, אנסו את הילדה שלי, הילד שלי עבר אונס, הילדה שלי עברה אונס, הילד שלי עבר השפלה, הילדה שלי עברה השפלה, הילד שלי עבר התעללות מינית, הילדה שלי עברה התעללות מינית, חרם בכיתה, נידוי חברתי
טראומה מהעבר, איך לשנות את העבר? איך להחזיר את הזמן לאחור? איך לפתור בעיות מהעבר? איך להחזיר את הגלגל לאחור? איך להתמודד עם טראומה מהעבר? טיפול בבעיות מהילדות, טראומה מהילדות, טראומה מההורים, טראומה מבית הספר, טראומת אונס
טראומה מהעבר, איך לשנות את העבר? איך להחזיר את הזמן לאחור? איך לפתור בעיות מהעבר? איך להחזיר את הגלגל לאחור? איך להתמודד עם טראומה מהעבר? טיפול בבעיות מהילדות, טראומה מהילדות, טראומה מההורים, טראומה מבית הספר, טראומת אונס
... איך להחזיר את הזמן לאחור? איך לפתור בעיות מהעבר? איך להחזיר את הגלגל לאחור? איך להתמודד עם טראומה מהעבר? טיפול בבעיות מהילדות, טראומה מהילדות, טראומה מההורים, טראומה מבית הספר, טראומת אונס האם באמת אפשר לשנות את העבר ולהתמודד עם טראומה מהילדות? אליעד כהן מסביר שישנם אנשים הסובלים מאירועים טראומטיים שקרו להם בעבר, כמו תאונת דרכים, חרם בבית הספר, התעללות מצד ההורים, אונס או כל דבר קשה אחר שעבר עליהם. האדם מרגיש רע מאוד בהווה בגלל הדברים האלה והוא שואל את ... היה עיוור כרגע, לא היה לו אכפת בכלל שהתאונה התרחשה אתמול. מכאן שהמסקנה היא ברורה: הבעיה תמיד בהווה, ולכן הטיפול האמיתי הוא תמיד לפתור את הבעיה שקיימת כרגע ולא את הבעיה שהייתה בעבר. כיצד הרעיון הזה משפיע גם על הדאגה ... ירגיש טוב יותר עם המציאות שלו כרגע, כך הוא פחות יושפע מהאירועים הטראומטיים של העבר. איך להתמודד עם טראומה מהילדות? האם אפשר לשנות את העבר? כיצד לפתור בעיות מהעבר? איך להשתחרר מטראומת אונס? מה לעשות עם זיכרונות רעים מההורים? איך להפסיק לסבול מחרם בבית הספר? איך להחזיר את הגלגל לאחור?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: טיפול באלימות בבית הספר, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טיפול באלימות בבית הספר, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, מאמן אישי לביטחון עצמי, מורה רוחני מומלץ בנושאי טיפול באלימות בבית הספר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4209 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 00:39:30 - wesi1