... להשקיע בחינוך. ושצריך לחנך את בני הנוער לסובלנות. ויש כל מיני קמפיינים
נגד אלימות וכיוב. וגם כל הדברים האלו, הם לא ממש יעילים. כי מה שהם עושים בעצם, זה הם מגנים את האלימות, אבל הם לא מספקים שום מענה אמיתי לדבר שגורם לאדם להיות אלים. כי אפשר לעשות אין ספור קמפיינים
נגד אלימות. ואפשר לנסות לחנך את האדם מבוקר עד ערב
נגד אלימות. אבל בזמן אמת כאשר האדם ירגיש כעס עצמי, זה לא ממש יעניין אותו שאלימות זה דבר לא טוב. והוא בכל זאת יפעל באלימות. ולא זו אף זו, שלפעמים בגלל שיש ככ הרבה קמפיינים
נגד אלימות, דווקא בגלל זה האלימות מתגברת. כי יש אנשים שכל הקמפיינים האלו
נגד אלימות, הם בעצם מחנכים אותם להיות אלימים. כי כאשר מציגים בקמפיין איזה אדם אלים, ואומרים שהאלימות זה לא בסדר. הרי שאומנם מצד אחד אמרו שהאלימות היא לא בסדר. אבל מהצד ... אנשים שמתחילים לראות באלימות דרך לגיטימית להתנהגות, דווקא בעקבות כל הפרסומים
נגד אלימות. כי האמירה
נגד האלימות שיש אותה בקמפיין, היא אמירה בעיקר פילוסופית. שאומרת לאדם שאלימות זה לא טוב וכולי. אבל מהצד השני, הקמפיין מראה לאדם, כיצד אנשים כן בוחרים להתנהג באלימות. וכאשר ... חדשים לראש לאיך להיות אלים. ובזמן אמת, זה לא ממש מעניין את האדם כל הסיסמאות
נגד אלימות, והאדם לוקח דוגמה שלילית מהקמפיין
נגד אלימות, והוא בוחר כן להתנהג באלימות. כך שגם חינוך
נגד אלימות , הוא לא ממש יעיל. אאכ יגרמו לאדם להבין ממה נובעת האלימות שלו. ויציעו לו פתרון טוב יותר איך להתמודד עם האלימות שלו. דהיינו, יציעו לאדם פתרון איך לא להיות אלים ... משהו למען עצירת האלימות החברתית שיש סביבו, עליו בראש ובראשונה לעשות משהו
נגד האלימות שלו כלפי אחרים. דהיינו, לעשות משהו
נגד האלימות של האדם עצמו כלפי עצמו. דהיינו, לעשות משהו בעד שיפור האהבה העצמית של האדם כלפי עצמו. כי יש את מה שנקרא אפקט הפרפר. שכאשר הפרפר מנענע את כנפיו, אז הפעולה הקטנה ...