... לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול
בהתנגדות לקוח, לימודי NLP מהו העיקרון המרכזי לשכנוע ... מציין פוטנציאל רחב יותר מאשר התחייבות או ודאות. השימוש במילים כמו יכול להיות מאפשר לאדם להרגיש כי הוא לא מחויב לתשובה חדה ומוחלטת, ובכך מקטין את
ההתנגדות. מדוע כדאי להשתמש בשפה של אפשרות ולא בשפה של ... מיידית. לדוגמה, במקום לשאול האם הדירה הזאת מתאימה לך?, עדיף לשאול האם יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך?. השאלה הזו פותחת אפשרויות נוספות ומפחיתה את
ההתנגדות הפוטנציאלית. מהו השימוש של יכול להיות מול ... (האם יכול להיות שזה ככה?). הידע על פוטנציאל מאפשר לאדם להרגיש יותר פתוח ואוהד, מה שמגדיל את הסיכוי להסכמה. איך נוכל להשתמש ביכול להיות כדי להימנע
מהתנגדות? המשמעות היא שכשאנחנו מציעים פוטנציאל ולא ... אנחנו מביעים אמפתיה לחששות של האדם. לדוגמה, במקום לומר זה מתאים לך, אפשר לומר זה יכול להתאים לך. בכך אנחנו מכירים בכך שמא יש דברים שיכולים להפריע
ולהתנגד . זה יוצר תחושת אמפתיה והלקוח לא מרגיש שמכבידים ... זה בטוח ככה?. מדוע כדאי להשתמש בהגדרת אפשרות ולא בהגדרה מוחלטת כאשר חוששים מלא מוחלט של הלקוח? שאלה: איך הניסוח של יכול להיות במקום זה ככה עוזר למנוע
התנגדות של הלקוח? תשובה: כשאומרים לאדם זה יכול ... יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך?? תשובה: כאשר שואלים האם הדירה הזאת מתאימה לך?, האדם עלול מיד לבחון האם כרגע בפועל היא מתאימה לו, ולהיתקל בספקות או
בהתנגדויות. אז הוא עשוי פשוט להשיב לא ולהתבצר בעמדה ... אולי או עלול לקרות. האדם יכול להסכים שהדבר עלול לקרות יותר בקלות מאשר להסכים שהוא קורה או כבר קיים. כיצד המניפולציה של יכול להיות מאפשרת ליצור אמפתיה
להתנגדות הלקוח? שאלה: למה הלקוח מרגיש יותר בנוח לומר ... שורה אחרונה: שלא יעבדו עלינו ושנדע להבדיל בין מה שיכול להיות לבין מה שבאמת מתקיים. איך ליישם שכנוע במצבי מכירות מורכבים כיצד לייצר אמפתיה ולהקטין
התנגדויות הבדלים בין שפה אפשרית לשפה מחייבת בעולמות ... מתאים. בחדר יש פיל, בחדר אין פיל אם יש אז לא אין אם אין אז לא יש אבל בחדר יכול להיות גם יכול להיות שלא. ולכן עוד פעם כשאנחנו חושבים שהלקוח אולי יביע
התנגדות או יש סיכוי שהוא יביא
התנגדות אחת הדרכים להתמודד עם זה היא על ידי שאנחנו מתנסחים בצורה שמכילה את
ההתנגדות שלו, יכול להיות שהוא לא ירצה לעשות את הדבר ... אני לא רוצה לעשות אותו, למה? כי כשאמרנו לו דיברנו איתו במחויב דיברנו איתו בשחור ולבן לא ברובד של פוטנציאל אלא ברובד של ממשי בעצם לא גילינו אמפתיה
להתנגדות שלו כשאמרנו לו אוקי אז הדירה הזאת מתאימה לך? בעצם לא גילינו אמפתיה
להתנגדויות שלו כלפי הדירה. כי בתת מודע הבן אדם אומר ... וכו ולכן גם אני רוצה לעשות לו טוב ולכן אני אסכים איתו, ולכן אני אגיד לו כן זה יכול להתאים לי. זאת אומרת שהניסוח שדיבר ברובד של הפוטנציאל הוא מכיל את
ההתנגדות של הלקוח הוא נותן ללקוח להרגיש אמפתיה כלפיו וכן את
ההתנגדות שלו ואז בעצם זה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד ...