... על תהליך הסגירה של העסקה. השפעת בחירת המילים על חוויית הלקוח אליעד כהן מדגיש את חשיבות בחירת המילים בשיחה עם לקוח, כי לכל מילה יש
השפעה מיידית על תחושותיו ודרך החשיבה שלו. כאשר בוחרים את המילה רוצה, השיחה פתוחה יותר וקל ללקוח להתרגש ולהתלהב. כאשר משתמשים במילה צריך, השיחה הופכת למחייבת ומצמצמת יותר. ... טלוויזיה אתה רוצה?, הלקוח מרגיש יותר חופשי לדמיין ולחלום על האפשרויות העומדות בפניו, גם אם הוא לא בהכרח זקוק לטלוויזיה באופן מיידי.
השפעה על תהליך המכירה אם אנחנו רוצים להגדיל את הסיכוי שהלקוח יביע עניין במוצר או בשירות מסוים, עדיף לשאול אותו מה הוא רוצה ולא מה הוא צריך. לאחר שהוא מביע רצון, אפשר לנווט ... את הרצון שלו כצורך, מה שמגדיל את הסיכוי שיקבל החלטת רכישה. שימוש במילים לפי ההקשר כדי לשפר את התקשורת עם הלקוחות, חשוב להבין את
ההשפעה של מילים שונות על תהליך קבלת ההחלטות שלהם: צריך - מחייב, מצמצם, מדגיש הכרחיות. רוצה - מאפשר חופש בחירה, פותח את האפשרויות. מעוניין - נמצא בין צריך לרוצה, משדר עניין אך ...