... כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר,
הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר ... בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על
הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל ... כלומר, השפעת סלבריטאי על
הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון ... על איכות המוצר. כלומר,
הצופה לא מאמין שהרכב עצמו טוב יותר רק בגלל שהדמות הנשית מפרסמת ... כלי שמנצל את התת - מודע של
הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי שהוא יהיה מודע לכך. אליעד ... לבין רגשות חיוביים, כך
שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות ... חיבורו לאסוציאציות חיוביות
שהצופה לא תמיד מודע להן. ה - NLP מסייע בכך
שהצופה לא מתנגד למסרים בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה חודרת ובלתי ... דרך דמות שמיתממת בעיניו של
הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק ... המודעות לבין התת - מודע של
הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה ... האמונה במוצר מתחזקת.
הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל ... סלבריטאים, על מנת להשפיע על
הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה ... את הדימוי המושלם שמפנה את
הצופה לאותם סטנדרטים. מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות? במהלך ... תפקיד מרכזי בעיצוב ההשפעה על
הצופה. NLP עוזר להפעיל את התת - מודע של
הצופה ולמנוע ממנו להתנגד למסר. מטרת הטכניקות הללו היא לעורר ... המוצר לבין רגשות חיוביים,
שהצופה אולי לא מודע להם. פרסומות שמנצלות את ה - NLP יוצרות מצב שבו
הצופה משוכנע באופן בלתי מודע לבחור במוצר, מבלי לשים לב לסיבות ... פסיכולוגיות שמובילות את
הצופה להאמין שהיתרונות גוברים על החסרונות. לדוגמה, אם מדובר במוצר ... דרך דמות שנראית אמינה בעיני
הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ אותו. מהו תהליך ... את המודעות עם התת - מודע של
הצופה. לדוגמה, כאשר עושים שימוש בסלבריטי שצופה בו
הצופה באופן יום - יומי, האמונה במוצר מתחזקת. הדבר דומה למקרה שבו ...