... ולהכיר בסיבה שלו. בשלב הזה הופכים את רק לא רוצה לגם לא רוצה. לדוגמה, אם הילד אומר אני לא רוצה שיעורים כי אני מעדיף לשחק, מאשרים שאכן יש לו צורך לשחק, ומכירים בכך
שהוא לא רוצה להשקיע בשיעורים. זה מאפשר לו להרגיש שלא מתעלמים מההתנגדות שלו או כופים ... אתה אומר שאתה לא רוצה אתה לא רואה שכן צריך, למה אתה אומר שלא צריך מה אתה לא רואה שכן צריך? נכנסים בבן אדם ראש בראש. האסטרטגיה ברמה הלוגית הולכת ככה ברגע שבן אדם אומר
שהוא לא רוצה משהו שהוא לא חושב משהו, שהוא לא מעוניין במשהו אז בעצם מה שצריך לעשות זה ... בעולם שאני כן רוצה והוא ישקר. שימו לב לפעמים רוצים לעזור לבן אדם והבן אדם אומר אני מאוד מפחד ממשהו, עכשיו במקרה הזה לדוגמה הבן אדם לא רוצה לפחד הוא אומר שהוא מפחד אבל
הוא לא רוצה לפחד אז במקרה כזה לדוגמה אנחנו נשאל אותו תגיד לי אתה רק מפחד או שאולי יש ... או גם לא רוצה? יכול להיות שהוא יגיד לא, אני רק לא רוצה ולכן לא תמיד צריך לעשות את זה בצורת שאלה, לפעמים אפשר להציג את הדברים בצורה כזאת של קח את מה שהבן השני אמר
שהוא לא רוצה לא מעוניין, צריך לעשות ככה וככה, אוקי אני מבין שצריך לעשות ככה וככה נכון צריך לעשות ככה וככה, אני מבין שאתה לא רוצה אבל אני מבין שאתה גם לא רוצה את זה אבל תסכים איתי שגם ככה וככה וזה לא סותר את זה שאתה גם לא רוצה, כאילו קח את זה שהוא אמר
שהוא לא רוצה במקום לנסות לדחוף אותו ל - כן רוצה ל - רק רוצה, הוא אמר אני רק לא רוצה ...